Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Ależ geniusz
O bogowie, walka!
Może następnym razem będzie bardziej uważać
Moje studia takie przyszłościowe
Tak było
W tej historii istotną rolę pełnią widły
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież4 września 2019, 20:05
Chciałem tylko powiedzieć, że obrzydzacie mnie tym "hurr durr prawdziwy facet to musi wiedzieć kiedy i komu pie**olnąć". Konflikty zbrojne między państwami to jedno, a konflikty społeczne to coś zupełnie innego. Nie ma sytuacji (poza wojną), w której facet MUSI użyć siły. Nie mówiąc już o tym, że utożsamianie siły z męskością teoretycznie odbiera kobietom prawo do samoobrony (i obrony ojczyzny, a jak wiadomo kobieta w wojsku to już nic nowego), a osobom całkowicie bezbronnym (np. niepełnosprawnym) prawo do utożsamiania się z mężczyznami.
Odpisz
Edytowano - 4 września 2019, 21:41
@Dardanelle: No dobra. Prześladują cię w szkolę od lat. Codziennie jesteś poniżany. Zgłaszasz to. Nic się nie dzieje, a jest tylko gorzej. Boisz się z tym coś robić z czasem.
Takie coś wyniszcza psychicznie. W takim wypadku, osoba prześladowana powinna się postawić. W tym wypadku przemoc to najlepsze rozwiązanie.
Do chłopców w tym wieku bardziej przemówi pięść niż to, że będziesz się skarżył. Nie dość, że zauważą, że nie mogą bez konsekwencji się znęcać to jest szansa, że zaczną cię szanować, bo jesteś twardszy niż myśleli. Nie wolno stronić od przemocy za wszelką cenę. Są sytuacje społeczne, w których lepiej komuś walnąć i to jest zdrowe dla obydwu osób.
To, że mężczyźni są silniejsi od kobiet, odbiera kobietom prawo do samoobrony? Ależ nie. Znam kobiety o wiele silniejsze od mężczyzn. Po prostu. Typowy mężczyzna jest silniejszy od typowej kobiety and that's a fact!
Jednakże nikt im nie odbiera żadnych praw. To już skrajne przechylenie szalki w drugą stronę.
Odpisz
4 września 2019, 22:13
@dustin2001: Prześladowcy szkolni to pi**y, elo.
Prawdziwy facet nie potrzebuje znęcać się nad innymi, żeby podbudować swoją samoocenę.
Odpisz
4 września 2019, 22:16
@CzarnyGoniec:
Brawo. Dlatego taką pi**ę trzeba pobić, żeby odechciało mu się kozaczenia.
Odpisz
4 września 2019, 22:18
@dustin2001: Powiedziałbym, że "nie"
ale sam pobiłem swojego szkolnego prześladowce, więc nie mam moralnego prawa zaprzeczać xD
Nie no, przemoc czasem się przydaje. Nie da się ukryć
Odpisz
4 września 2019, 22:27
@CzarnyGoniec:
Nie mówię, że zawsze. Po prostu są sytuację, gdzie to jest najszybsze i najlepsze wyjście.
Zazwyczaj warto pogadać, zwłaszcza wjechać komuś na problemy. Za każdym człowiekiem jest ściana, a za tą ścianą cała gamma rzeczy, których się wstydzi, boi, martwi...
A czasem walnąć gościa mocno w brzuch, a potem iść z nim na piwo. Ale to niekoniecznie podczas roku szkolnego.
Odpisz
4 września 2019, 22:31
@dustin2001: Obecnie użycie siły nic nie da, ponieważ wszyscy wtedy uznają osobę prześladowaną jako winną wywołania bójki lub nawet gorzej. Plus tacy "prześladowcy" zawsze chodzą stadami, więc takie postawienie się tylko komuś zaszkodzi, bo nie dość, że zostanie on pobity, to jeszcze oskarżony o wywołanie bójki.
Odpisz
4 września 2019, 22:49
@Zeromus:
Właśnie, dlatego jestem za oddaniem takiemu prześladowcy. Jeżeli to zrobiłeś, to prawda powinna wyjść na jaw. Ja już wolałbym się rzucić na dwóch czy trzech niż być codziennie gnębionym przez takich. Jeżeli w szkole, wyszłoby coś takiego i to ja zostałbym osobą, która niby to wywołała to zrobiłbym wszystko, żeby sprawiedliwości stała się zadość.
A po drugie, czułbym się dobrze, bo wiem, że zrobiłem coś moralnie dobrego. Walczyłem o siebie...
Walczyłem za każdego, który się boi. Walczyłem, bo taka moja natura, by być wolnym od gnębienia.
Odpisz
5 września 2019, 01:54
@dustin2001: chętnie bym się tu dołączył z moim zdaniem, ale nie chcę bić piany...
Odpisz
5 września 2019, 10:47
@dustin2001: z perspektywy trzeciej osoby bardzo łatwo powiedzieć, że trzeba się postawić prześladowcy. Ja sam byłem prześladowany przez całą podstawówkę i gimnazjum i zawsze moi prześladowcy byli silniejsi ode mnie. Przez 3 lata prześladował mnie typek, który trenował judo, więc nie miałem żadnych szans, aby mu się postawić. Prawda jest taka, że prześladowcy prawie zawsze mają przewagę nad ofiarą. Znam to z autopsji - sam kilka razy próbowałem się obronić, ale te osoby zawsze traktują to jak dobrą zabawę.
Moim zdaniem w temacie "prawdziwy mężczyzna musi być silny" problemem nie są prześladowani, tylko prześladujący. To, że mówimy prześladowanym, że powinni umieć się obronić, tak naprawdę niewiele daje, bo zazwyczaj i tak nie są do tego zdolni (nie mówiąc już o tym, że może to doprowadzić do kwestionowania przez nich ich własnej męskości, przez co sam również przechodziłem). Inaczej jest w przypadku prześladujących - oni teksty w stylu "prawdziwy mężczyzna" odbierają jako aprobatę dla przemocy. Pewnie, większość z nich wyrośnie z tego i w dorosłym życiu będą wiedzieli, że przemoc nie jest dobrym rozwiązaniem, ale jak sam wspomniałeś, odbije się to negatywnie na tych, których prześladowali w dzieciństwie. Prześladowali, bo tak właśnie rozumieli demonstrowanie swojej męskiej siły, na którą tak naciska społeczeństwo.
Nie zrozum mnie źle, widzę, że masz dobre intencje pisząc to i naprawdę chciałbym usłyszeć takie słowa, gdy jeszcze byłem gnębiony, ale nie do końca się z tobą zgadzam. Z własnego doświadczenia wiem, że wizja silnego mężczyzny uczyniła mi więcej złego, niż dobrego.
Odpisz
10 września 2019, 20:32
@Maly_modelarz15:
Nie.
Dołącz, to piękno wolności słowa. Jak jesteś w stanie bronić swojego zdania w miarę rozsądnymi argumentami to zawsze warto się wypowiedzieć.
Odpisz
10 września 2019, 20:54
@Dardanelle:
To prawda. Łatwo powiedzieć, no i?
Wiadomo, słabszy nie będzie się znęcał nad silniejszym. To byłoby dziwne. Mimo to, trzeba umieć się postawić i być upartym. Jak nie siłą, to sprytem. Ciężko walczyć z przeciwnikiem, który łatwo może nas pokonać. Czy bym spróbował? Tak. Czy każdemu to polecam? Nie. Mi chodzi o sytuacje, gdzie ten prześladowca nie jest o WIELE silniejszy. Jak jesteś suchoklatesem to nie powalczysz sobie z "ABESEM" w dresiku. Fizycznie nie.
Prześladowany, a prześladujący. Oczywiście, że ten drugi to największe ścierwo. Znęcanie się nad słabszym nie jest męskie. Ja wierząc w termin: "prawdziwy mężczyzna", mam na myśli walkę z osobą, która jest równa tobie, bądź lekko lepsza. Godny przeciwnik. Tutaj pokaz siły sprawi, że może wyjść obu na dobre. Tak samo "prawdziwy mężczyzna", jeżeli uważa się za naprawdę silnego to powinien dbać o to, by ci słabsi nie znęcali się nad jeszcze słabszymi.
Z jednej strony - to nie jest jego interes. Z drugiej... Chcesz pokazać siłę? Idealny moment.
Nie pochwalam prześladowania, o ile osoba nie zasłużyła na takie zachowanie.
Czy to wina społeczeństwa, że ci idioci źle rozumieją demonstrowanie swojej męskiej siły? Hmm... To jest bardzo dobre pytanie.
Moim zdaniem to wynika z wielu czynników. Kiepskiego systemu edukacji, kar i zasad, przez problemy psychiczne, domowe, braki w pogodzeniu się z rzeczywistością, wszelakie próby imponowania innym.
To ostatnie z kolei może być następstwem, że takie znęcanie bawi nękających i osoby, które to popierają - element rozrywkowy. Pokazywanie dominacji nad innymi - silny, potencjalnie dobry partner. Łamanie zasad i norm - coś nowego, niezwykłego, szalonego, ciekawego.
I tutaj bym nie mógł przypiąć wstążki z napisem "społeczeństwo", bo to są stety, niestety ludzkie zachowania społeczne, które nie są wyuczone, a przychodzą naturalnie.
Ahh. Bo moje intencje są takie, by nie odbierać mężczyznom siły, a tworzyć coś z niej pięknego. To właśnie męska siła zarówno fizyczna jak i umysłowa postawiła nas tu, gdzie dzisiaj jesteśmy. Nie żadne gnębienie słabszych, a przechodzenie samego siebie. Nawet mam przykład zwykłej męskiej upartości. Barry Marshall chciał udowodnić, że Helicobacter pylori powoduje wrzody żołądka. Niestety nikt mu nie wierzył, bo był zakaz testowania na ludziach.
Co zrobił? Wypił je i wyleczył antybiotykami. W ten sposób udowodnił swoją rację. I to jest siła woli, którą szanuję i podziwiam.
Wszystko niesie za sobą ofiary. Samochody, lekarstwa... Z każdym następnym dniem ludzie próbują minimalizować żniwa jakie te rzeczy zbierają za sobą. Tak samo jest i z tym. Jak kiedyś nie było mediów, Internetu to takie gnębienie było na porządku dziennym. Teraz jest to na szczęście nieco rzadsze. Całkowicie nie zniknie, ale można, tak jak mówiłem, zredukować to.
Odpisz
10 września 2019, 23:49
@dustin2001: dobra, *modelarz closes in*
Dzielę z tobą zdanie. Prześladowcami są w większości przypadków osoby działające pod wpływem popędów i instynktów, są to ludzie umysłem równym jaskiniowcowi. Nie warto z nimi rozmawiać TYLKO KU*WA ŁOKIEĆ PIĘTA I NI MA KLIENTA. amen. Tak jak mówiłeś, to do nich przemówi bo zgodnie z prymitywnym tokiem myślenia osobnik został upokorzony i musi teraz on się podpasować. Jeżeli mamy geniusza za wroga, to... to może być ciężko, trzeba umieć władać słowami. Poza tym wygrywa nie silniejszy, a sprytniejszy. Jeżeli umiesz w taktykę i zrobisz pułapkę na prześladowcę, to możesz go jeszcze bardziej uje**ć niż pięściami-bez brudzenia sobie rąk. Ale to naprawdę trzeba umieć.
Na temat obrazka to powiem tak: facet powinien jak każdy znać samoobronę. Mówię z własnego doświadczenia-to się przydaje. Bycie agresywnym 'bo tak' nie jest w dzisiejszych czasach na propsie bo to tylko szkodzi, ale nie można się dać. Także: przemoc powinna być stosowana w warunkach krytycznych; obrona własna; rodziny, mienia, ojczyzny, rasy...
Problemy rozwiązuje się słowami. Ale jak ku*wa słowa nie wystarczą to jest jeszcze inny, uniwersalny język, i nim jest siła.
Dziękuję za uwagę.
Odpisz
11 września 2019, 18:37
@Maly_modelarz15:
W tym problem. Nie zawsze da się mu oddać. Czasem to "samobójstwo", a czasem potrzeba cierpliwości...
A z resztą się mniej więcej zgadzam.
Odpisz
11 września 2019, 21:39
@dustin2001: no tak, nie można po każdej mniejszej prowokacji zaraz napi**dalać
Odpisz
5 września 2019, 10:09
Jedynym warunkiem tego czy ktoś jest prawdziwym mężczyzną czy nie to obecność męskich cech fenotypów. A to czy się bije, czy przepuszcza kobiety przez drzwi, itd. to tylko kwestia jego kodeksu moralnego. Osobiście przemocy unikam jak tylko mogę, bo do niczego dobrego ona nie prowadzi, chyba że jest ona użyta w samoobronie. Nie ma nic złego w obronie siebie i swoich bliskich.
Odpisz
23 lipca 2019, 22:53
Nie ma czegoś takiego jak prawdziwy mężczyzna prawdziwa kobieta
Odpisz
23 lipca 2019, 22:57
@Yukiterku: To zależy jak by na to patrzeć, poza tym tytuły bardziej pasujące "typowy mężczyzna" i "typowa kobieta" znacznie mniej zachęcają do takiego zachowania.
Odpisz
23 lipca 2019, 23:10
@Yukiterku: Prawdziwy mężczyzna powinien reprezentować wzór mężczyzny idealnego, coś co nie istnieje. Albo przynajmniej jakąś cechę tego mężczyzny, którą na pewno nie jest brak przemocy :p
Odpisz
23 lipca 2019, 23:58
@Towarzysz777: gdyby tak wyglądał wzór mężczyzny to zatrzymali byśmy sie w epoce kamienia łupanego
Odpisz
24 lipca 2019, 00:49
@Yukiterku:
Odpisz
24 lipca 2019, 08:23
@Yukiterku: nie, czemu (LoL raz w życiu zgadzam się z towarzyszem)
Odpisz
24 lipca 2019, 11:01
@gotigwolf: Gdy coś jest jasne nie da się przeczyć, jak 2+2=4, albo że ewolucja istnieje, kiedyś musiało się to stać
Odpisz
24 lipca 2019, 19:07
@Towarzysz777: nie psuj tej magicznej chwili
Odpisz
4 września 2019, 16:21
@Towarzysz777: Czyli jednak dresy i kibole to prawdziwi mężczyźni
Odpisz
4 września 2019, 16:43
@Yukiterku: nie byłoby wojen
Odpisz
4 września 2019, 16:51
@kacpi51: nie bo oni są ku*wa głupi
Odpisz
4 września 2019, 18:12
@Yukiterku:
A gówno prawda.
"Prawdziwy mężczyzna" to postać bardziej mentalna niż fizyczna. Stara się znaleźć jak najlepsze rozwiązanie dla każdej sytuacji, ale nie boi się używać przemocy, kiedy jest ona konieczna. Jest silny (psychicznie bądź/i fizycznie), na tyle, że udaje mu się bronić nie tylko siebie, a i jego najbliższych.
Ja tu widzę same plusy ewolucyjne. Chętniej wybierani tacy mężczyźni = większa szansa na przeżycie grupki ludzi.
Teraz jest moda, na obrażanie pięknego wzorca mężczyzny, co jest uporczywe. Czemu odbieramy jako społeczeństwo sobie siłę? Czemu odrzucamy ludzi, którzy są gotowi walczyć, podtrzymywać na barkach tych, którzy nie mogą się bronić? Czemu jest taki atak na białych, heteroseksualnych mężczyzn? To jest dopiero problem, moim zdaniem, a nie zaprzeczanie istnienia modelu prawdziwego mężczyzny.
Z drugiej strony. Czy mężczyzna może okazywać uczucia, słabość, itd? Zawsze mógł i będzie mógł. Nie bez powodu płacz mężczyzny jest bardziej bolesny niż płacz kobiety (przynajmniej dla niektórych).
Odpisz
4 września 2019, 18:17
@dustin2001: Co do płaczu to racja, kobiety z reguły są bardziej wrażliwe, po prostu w trudnych sytuacjach nie wytrzymują, rzadziej mężczyźni, (idąc tokiem mema jeszcze rzadziej legendy xD) więc jak chłop roni łzy to jest powód (Prócz homo)
Odpisz
4 września 2019, 20:36
@Towarzysz777:
Nie no żartowałem.
Przecież na wojnie jest więcej kobiet od zarania dziejów.
We wszelkich służbach porządkowych pracuje więcej kobiet.
W najcięższych sferach, gdzie masz mało czasu dla siebie pracuje więcej kobiet.
A wait. Nie do końca...
I zaraz przyjdą ci, co mówią: "tO SPołEcZEńsTWo tAK wpŁYnęŁo nA LUdzI".
No tak. Typowa Kobieta woli spędzać więcej czasu z rodziną niż robić nadgodziny, z woli i pod przymusem społeczeństwa. Wcale nie czuje się lepiej w ten sposób. Wcale więcej kobiet nie wybiera właśnie takiego życia. Ani trochę.
Odpisz
4 września 2019, 20:41
@dustin2001: "rÓwNoUPraWniEnIe" - Ale dla nich te lżejsze prace... Wcale nie wolą, gdy mężczyzna się nimi opiekuje
Odpisz
4 września 2019, 20:57
@awazan: wojny prowadzą (prowadziły) do wzmożonego rozwoju technolgicznego cywilizacji już od starożytności, a w czasach bez internetowych czy też telewizyjnych stymulantów mężczyźni dla honoru, bogactw, ziem i tytułów walczyli po prostu na śmierć i życie.
Odpisz
4 września 2019, 21:01
@Normie: Tak było
Odpisz
4 września 2019, 21:18
@Towarzysz777: nie zmyślam
Odpisz
Edytowano - 4 września 2019, 21:26
@dustin2001: widze że pod moim komentarzem rozwinęła się dyskusja szowinistów
Uogólniacie
Manipulujecie
nic dziwnego że od zarania dziejów w cięższych pracach i na wojnach jest więcej mężczyzn jak kobiety mogą tam być od około 300 lat a nie od zawsze
Odpisz
4 września 2019, 21:29
@Yukiterku: Mężczyzna chcący dbać o kobietę, żeby się nie przemęczała, bronić ją, by była bezpieczna, bo ją kocha=Szowinista
- Yukiterku 4.09.2019
Odpisz
4 września 2019, 21:35
@Yukiterku:
Szowinista? Bo fizycznie mężczyźni są lepiej zbudowani, a dane statystyczne to je**ć?
Uogólnianie? Mówiąc zwroty: "Typowy mężczyzna" zamiast "Mężczyzna" bądź "Każdy mężczyzna" - uogólniam. Wcale nie dałem innej możliwości.
Manipulujemy? Czym? Serio, czym?
To powiedz mi. Czemu testy sprawnościowe w np. policji się zaniża, specjalnie dla kobiet? To nie jest szowinizm? Myślisz, że kobieta chciałby pracować przy wywozie śmieci? Przy myciu szyb nowojorskiego drapacza chmur? No nie widzę tego.
Odpisz
4 września 2019, 21:41
@dustin2001: Pojemniejsze płuca, więcej mięśni, szersze barki...
Równouprawnienie to bzdura, bo płcie są zbyt różne, by wrzucać wszystkich do jednego worka. Testy na WF-ie zaniżone dla dziewczyn, szowinizm wszędzie po prostu, jak się powie, że SĄ RÓŻNICE MIĘDZY PŁCIAMI to szowinizm, najłatwiej
Odpisz
4 września 2019, 22:07
@dustin2001:
"Nie no żartowałem.
Przecież na wojnie jest więcej kobiet od zarania dziejów.
We wszelkich służbach porządkowych pracuje więcej kobiet.
W najcięższych sferach, gdzie masz mało czasu dla siebie pracuje więcej kobiet.
A wait. Nie do końca..."
Ku*wa serio?
To jest manipoulacja ponieważ kobiety niedawno uzyskały do wywkonywania tych zawodów ( niedawno bo użyłeś zwrotu od zarania dziejów)
Oraz tak obniżanie takich wynagań jest szowinistyczne tylko w którą stronę?
W sensie kobieta xzy mężczyna jest źle traktowany? no ja myśle że kobieta
Odpisz
4 września 2019, 22:10
@Towarzysz777: mężczyna kocha kobiety więc zabronił im praw wyborczych udzielania się w rodzinie wykonywania niektórych zawodów dawał miej pieniędzy za tą samą pracę
Tak to nie szowinizm -towrzysz 2k19
Odpisz
4 września 2019, 22:14
@Yukiterku: Kobieta? Bo nie musi zapi***alać 5km na teście z WFu, tylko 3km na tę samą ocenę? Nie uczestniczy w wojnach, bo jest słabsza i dzięki temu nie ginie i nie cierpi, to jest złe traktowanie? Bo dzięki "instynktowi macierzyńskiemu" ma większe szanse na wygranie sprawy w sądzie o przyznanie rodzicielstwa? Kobiety nie mają źle w tym kraju, same udogodnienia, zasługują na lepsze traktowanie, jeżeli chodzi o płacę w pracy, to powinno się liczyć efektywność, nie czas, ale wtedy kobiety mogłyby dostać jeszcze mniej, bo jasnym jest, że fizycznie są słabsze, delikatne, za to je kochamy, ale nie kurna SZOWINIZM. Jak wniosę torbę dziewczyny na drugie piętro, to też ma gorzej? Człowieku Ty jesteś trollem, czy nastolatkiem?
Odpisz
4 września 2019, 22:16
@Yukiterku: Ładnego czasu przeszłego używasz, kiedyś kobieta była warta tyle co w Afryce teraz, dwie krowy i ojciec wydaje za mąż. TERAZ TAK NIE MA, obudź się
Odpisz
4 września 2019, 22:19
@Yukiterku:
To nie jest manipulacja. Czemu kobiety nie mogły służyć wcześniej w armii? Bo to mężczyźni mieli walczyć. Bywały silne kobiety, które łapały za broń tak jak i dzisiaj, ale nadal to mniejszość.
W postępowym świecie kobieta ma lepiej niż mężczyzna. Ba! Nawet zwykłe przyznawanie dzieci. Nawet tutaj łatwiej kobiecie, mimo że szanse powinny być wyrównane.
Odpisz
4 września 2019, 22:24
@Towarzysz777: Wygwizdywanie kobiet na ulicy bądź trabienie, wmawianie że kobieta go sprowokowała ubiorem dlatego ja molestował A poza tym to nie molestowanie bo ona na pewno tego chciała, brak poczucia bezpieczeństwa w nocy, przedmiotowe traktowanie bo przecież kobieta ma ładnie wyglądać tylko, częściej padają ofiarami przemocy domowej, umniejszana rola społeczna oraz częsty mobbing lub sugerowanie podtekstów seksualnych i propozycje zysków za seks, a w razie odmowy często niszczenie kariery.
Jak już mówimy o takich sprawach to mówmy o obu stronach medalu
Odpisz
4 września 2019, 22:39
@dustin2001: przynajmniej Ty normalnie dyskurujesz bo z towarzyszem czuję się jak z trolem ale mniejsza tak kobiety często mają lepiej i ja jestem za tym aby to też zostało wyrównane. Fakt że kobieta ma większe szansę na wygraną o dziecko to źle powinno to być rozstrzygane kompletnie bez patrzenja na płeć właśnie do takiego świata dąże. Kobiety w II wojnie walczyły rzadziej bo nie było poboru dla kobiet to też źle jednak w wojnie były bardzo dobre np sowieckie snajpeki armi czerwonej. Jednak nie powinniśmy patrzeć na to kiedy miały lepiej a kiedy gorzej: o tam miały lepiej wtedy już gorzej tam ten sie wykrwawał a tą palil (tak sam to popełniłem) po prostu sprawmy aby tu i teraz wszyscy byli równi i kiedy nie jest to potrzebne nie patrzmy na płeć.
Odpisz
4 września 2019, 22:41
@Towarzysz777: czego nie rozumiesz w równouprawnieniu nie mówie że mężczyna ma same przywileje bo kobieta swoje też ma
Odpisz
4 września 2019, 22:44
@kacpi51:
"Wygwizdywanie kobiet na ulicy bądź trabienie" - co poradzimy na dupków? Zawsze się znajdą, po obu stronach barykady.
"wmawianie że kobieta go sprowokowała ubiorem dlatego ja molestował A poza tym to nie molestowanie bo ona na pewno tego chciała" - No cóż. Prawda, że kobiety ubierają się w tych czasach, o wiele luźniej niż kiedyś, co nie zmienia faktu, że takie coś powinno zostać jak najszybciej ukarane. CHOCIAŻ W DRUGĄ STRONĘ NIE DZIAŁA. Przyjdzie chłopak/mężczyzna na policję z informacją, że został zgw*łcony, to oni jedynie palcem pokażą, gdzie jest wyjście.
"brak poczucia bezpieczeństwa w nocy" - Nikt nie może się czuć bezpiecznie zarówno w nocy jak i w dzień. Niezależnie od płci.
"przedmiotowe traktowanie bo przecież kobieta ma ładnie wyglądać tylko" - Uhm, nie? To, że ktoś stwierdzi to w żarcie np.: "baby do kuchni!", to z góry nie oznacza że je przedmiotowo traktuje. A jeżeli ktoś tak na serio myśli, to ma nieźle nasrane we łbie.
"częściej padają ofiarami przemocy domowej" - No dobrze. To jest problem obustronny. Przemoc domowa jest zła, ale kobieta, która nie chce tego zgłosić, bo ma mętne nadzieje, a jej oczy są zakryte warstwą uczuć to głupia kobieta. Nie zasługuje na to, ale to też jej wina. Nie mówię o momencie, gdzie jest zastraszana, bądź niszczona psychicznie. Dodatkowo. Jak mężczyzna zgłosi przemoc ze strony kobiety, to patrz... ZNOWU WYŚMIEWANY. A kobiety są wbrew pozorom bardzo agresywne.
"umniejszana rola społeczna oraz częsty mobbing lub sugerowanie podtekstów seksualnych i propozycje zysków za seks, a w razie odmowy często niszczenie kariery." - Umniejszona rola społeczna? Kobiety od zawsze miały ważną rolę społeczną, stąd pierwszeństwo w ratowaniu, stąd pierwszeństwo w wymienianiu (Panie i panowie!), stąd były bronione i to mężczyzna musiał się o nie starać i dbać.
Mobbing może dotyczyć każdego, niezależnie od płci. Mężczyzn też dosyć często.
Propozycje seksualne za karierę? No cóż. To jest wykorzystywanie pracowników. To jest nielegalne. I skoro to się zdarza to można zebrać dowody. Ale spójrzmy z drugiej strony. Niektóre kobiet bardzo chętnie przyjmują takie opcje, ba. Czekają na to. To też jest ch*jowe.
I tutaj pojawia się druga strona medalu akcji MeToo. Wraz z prawdziwymi oskarżeniami wypłynęło ogrom fałszywych. Gw**** i fałszywe oskarżenie o gw**** są równe sobie. Chociaż i tak to drugie ma skutki gorsze w czasie...
W pracy nie powinny istnieć takie propozycje, ale co poradzić na to? Ludzie mają swoje potrzeby i niektórzy są na tyle śmiali, by o to spytać. Popieram? W żadnym wypadku.
Proszę. Skoro rzeczywiście chcemy sytuację z dwóch stron.
Odpisz
4 września 2019, 22:53
@Yukiterku:
Ja nie dążę do tego. Ja chcę równości wobec prawa, sądownictwa i społeczności. Ale wiem, że płcie nigdy nie będą równe. Jeżeli chcę współczucia w sprawach uczuciowych to napiszę do towarzyszki. Jeżeli chcę się wku*wić i pokazać złość to do towarzysza. Jeżeli chcę spalić świat to do obu.
Dla mnie równość płci jest naturalna, ale równość nie oznacza, że są tacy sami fizycznie bądź psychicznie. Tutaj są ogromne różnice i tego nie zmienimy. Ba! Uważam, że tak powinno jest i to duża zaleta w każdym etapie życia.
Odpisz
4 września 2019, 22:56
@dustin2001: To co napisałem to między innymi równość prawana
Odpisz
4 września 2019, 22:57
@Yukiterku:
I to zapewnia konstytucja ludziom.
Odpisz
Edytowano - 4 września 2019, 17:46
Jakby wszyscy tak mówili to by nie było żołnierzy. I kraj zostałby rozwalony przez byle kogo.
Odpisz
4 września 2019, 19:36
@Tajdeus: jakby nie było żołnierzy to nie byłoby komu rozwalać inne państwa. No chyba że emu w Australii
Odpisz
4 września 2019, 20:24
@Dardanelle: To ludzie sami by zrobili rewolucję, przewrót czy inny roz****dziel.
Odpisz
4 września 2019, 16:52
Gdyby ludzie podążali mieszanką nauk Chrystusa i kodeksu rycerskiego było by git
Odpisz
4 września 2019, 17:06
@Piotro165: "'Gdyby' to najczęstsze słowo polskie
Gdyby mama miała fi*ta to by była ojcem"
~Kazik
Odpisz
4 września 2019, 17:29
@Piotro165: gdyby rzeczywiscie wszyscy za tymi zasadami podazali to rzeczywiscie swiat by sie teraz nie taplal w blocie
Odpisz
4 września 2019, 16:52
Pedały w rureczkach i brodach jak bezdomni, taki wzór jest teraz "mężczyzn" :')
Odpisz
4 września 2019, 17:10
@Crln_7: Dobrze gada, polać mu.
Czasem żałuję że nie żyję w XIX wieku. Serio. Wtedy ludzie mieli większą klasę.
Odpisz
4 września 2019, 17:13
@chupacabra001: OHO KIEDYŚ BYŁO LEPIEJ LUDZIE SIĘ NIE KŁÓCILI WOJNY NIE ISTNIAŁY LUDZIE MIELI KLASĘ OOOOO JAK TERAZ ŹLE I NIEDOBRZE
Odpisz
5 września 2019, 00:13
Nie o tym mówię, głąbie. Chybiona ironia.
Odpisz
5 września 2019, 00:50
@chupacabra001: ch** z nim
Odpisz
5 września 2019, 06:31
@chupacabra001: Niezła ta ironia, chyba masz rację, bo 3/7 twojego komentarza tylko na to wskazuje
Odpisz
16 września 2019, 01:43
Widze ze ktos tu ma problemy z ogarnianiem kontekstu wypowiedzi, skoro na bazie 3/7 odnosisz sie do całosci
Odpisz
23 lipca 2019, 23:46
Prawdziwy mężczyzna robi ku*wa co chce
Odpisz
Edytowano - 23 lipca 2019, 23:11
*nie muszą stosować
Odpisz
23 lipca 2019, 23:04
r/gatekeeping
Odpisz