Rozwijając wątek o GTA III - To nie jest tak, że Claude nie umie pływać, po prostu według lore woda w Liberty City jest w cholerę zanieczyszczona
Za to w Vice City w wodzie czai się od cholery rekinów (co zostało zrealizowane w grze do dupy, już lepiej te rekiny pokazał Scarface)
Ja bym zrobił długi obszar wody, w który w momencie, gdy mapa zniknie z pola widzenia gracza, jest on subtelnie przeteleportowany na drugi koniec mapy. W ten sposób płynąc na zachód wróci na mapę od wschodu
Komentarze
Odśwież29 października, 16:59
Rozwijając wątek o GTA III - To nie jest tak, że Claude nie umie pływać, po prostu według lore woda w Liberty City jest w cholerę zanieczyszczona
Za to w Vice City w wodzie czai się od cholery rekinów (co zostało zrealizowane w grze do dupy, już lepiej te rekiny pokazał Scarface)
Odpisz
29 października, 00:11
Imagine porównywać upośledzoną grę z 2001r
I grę już profesjonalnego studia z 2012.
Odpisz
29 października, 09:16
@JaJestemZWami: czy właśnie obraziłeś GTA 3 ?
Odpisz
29 października, 11:30
@JaJestemZWami: wyobraź sobie, że jak masz 2 różne rzeczy z tej samej kategorii np gry to można je porównać
Odpisz
29 października, 11:45
@Duszy_Dym: tak
Odpisz
29 października, 11:47
@JaJestemZWami: o ty chamie bezbożniku nie myty
Odpisz
29 października, 15:55
@Duszy_Dym: gta 3 jest fajne i na swoje czasy było rewolucją, ale na dzisiejsze to jest dość toporna i prymitywna gra
Odpisz
29 października, 07:25
tymczasem minecraft: postawmy tam jebitną prążkowaną ścianę
Odpisz
29 października, 01:58
Ch*j k*rwa magiczna bariera
Odpisz
28 października, 21:43
Stwórzmy lore, w którym żaden człowiek ani zwierze nie jest w stanie pływać, bo woda ma inne właściwości niż ta w prawdziwym świecie.
Odpisz
28 października, 21:28
GTA 5: Zakatrupi cię rekin, twój pojasd siem pomsujem
Odpisz
28 października, 21:43
@Losowa_Osoba: I łudź nie wiadomo od czego zatonie lol
Odpisz
28 października, 21:42
ostro z tym pojechali ale i tak najlepiej zapamiętam potwora morskiego z Gothica
Odpisz
28 października, 21:29
3 opcja najlepsza hehe
Odpisz
28 października, 21:16
najlepszy jest assasin i gta vice city wchodzisz do wody i giniesz i nara
Odpisz
28 października, 21:13
Ja w Spore w drugiej fazie lubiłem że Cię potwór morski zjadał jak za daleko popłynąłeś
Odpisz
28 października, 11:11
Ja bym zrobił długi obszar wody, w który w momencie, gdy mapa zniknie z pola widzenia gracza, jest on subtelnie przeteleportowany na drugi koniec mapy. W ten sposób płynąc na zachód wróci na mapę od wschodu
Odpisz
28 października, 11:15
@IkarAviator: życie w kole
Odpisz
28 października, 15:13
@IkarAviator: może wystarczy zrobić małą planetę?
Odpisz
28 października, 15:37
@niggiddu: to może być nawet trudniejsze
Odpisz
28 października, 18:06
@IkarAviator: dosłownie magellan
Odpisz
28 października, 21:12
@IkarAviator: Space Engineers, Empyrion: Galactic Survival, No Man's Sky.
Odpisz
28 października, 15:30
Nie można poprostu postawić bariery?
Odpisz
Edytowano - 28 października, 11:20
Tymczasem Subnautica
"Na tym obszarze wykryto skupisko form życia klasy Lewiatan. Czy uważasz, że cokolwiek robisz jest tego warte?
Odpisz
28 października, 11:10
2 i 3 przykład jest nawet ciekawy. Do czego prowadzi cię twój głód za wiedzą
Odpisz
28 października, 10:36
Uwielbiam gdy twórcy dodają ciekawe sposoby co cię powstrzymują przed wyjściem poza granicę mapy w grze
Odpisz
28 października, 10:53
@Oliwier256: chyba najlepszym przykładem pozostaje gothicowa Bariera
Odpisz