Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar
Konto usunięte

3 kwietnia 2015, 20:23

no tak

Avatar
Konto usunięte

7 stycznia 2013, 20:12

ludzie pochodzą od ME GUSTA xd

Avatar Maks2603

20 grudnia 2012, 18:36

nie wiedziałem że ludie pochodzą od dinozaurów i od bezkręgowców

Avatar marta150702

2 maja 2012, 08:42

boli mnie szyja od tego przechylania

Avatar
Konto usunięte

6 grudnia 2011, 08:33

Nie miałem pojęcie, że ludzie pochodzą od dinozaurów.

Avatar heika

6 grudnia 2011, 15:23

ty pochodzisz od osła?

Avatar
Konto usunięte

7 grudnia 2011, 07:18

@heika: *facepalm*

Avatar Sauron

10 grudnia 2011, 16:25

bo nie pochodzą?

Avatar
Konto usunięte

11 grudnia 2011, 10:13

@Sauron: Nie słyszałeś nigdy o czymś takim jak ironia?

Avatar ziomek0321

9 grudnia 2011, 13:24

gdy sie na to patrzyłem to leciało mi w tle Grubson-chillaut i gdy zobaczyłem me guste z przechyloną głową to usłyszałem "z bitem chodzi szyja":)

Avatar
Konto usunięte

8 grudnia 2011, 18:28

ja też przechylałam głowę, a jak na mońcu zobaczyłam przekręcone ME GUSTA-to zaczęłam się śmiać ;D

Avatar Majka360

7 grudnia 2011, 17:38

Fajne ..

Avatar FaReD

7 grudnia 2011, 15:43

wszystko zaczeło się od gościa na przystanku?

Avatar mati_909

6 grudnia 2011, 21:42

też me gusta 5/5

Avatar DeaDe

6 grudnia 2011, 21:35

heh

Avatar Witorek

6 grudnia 2011, 18:07

xD

Avatar Baca_online

6 grudnia 2011, 18:07

jo się nie łobrocołem :D

Avatar grubson5022

6 grudnia 2011, 17:48

dobre dobre

Avatar arekor22

6 grudnia 2011, 16:20

kurde nadwyrężyłem kark....wczoraj i mnie boli jeszcze bardziej (poker face) -,-

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Osobiście, aktualne logo mi się podoba

Dostarczyć żarło głodującym ludziom

Kiedy maszyna ma lepiej od ciebie

Firemfox

Historia zatacza koło

Tak właśnie było

Nasz klient, nasz pan?

Klimatycznie

Czyli dziadka z "Odlotu" już nie ma :(

Populacja dzieci zmniejszyła sie o 1000%

Chyba w każdej klasie jest przynajmniej jedna taka osoba

Kaczatar

Tak to jest

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka