Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar
Konto usunięte

28 sierpnia 2014, 14:10

Przestańcie z tym "ty siem oplefasz fotom a dzieci f afryce glodujom". Tak naprawdę sami marnujecie wodę na prysznic, jecie sobie obiadek, a oni przecież nie, jecie sobie czekoladę a oni charują na plantacjach... Tak naprawdę czego teraz nie zrobić to marnowanie rzeczy na które pracują afrykanie...- Logika tych obrazków.

Avatar Nyroe

28 sierpnia 2014, 14:11

uwazasz, ze mamy sie nie myc?

Avatar
Konto usunięte

28 sierpnia 2014, 14:12

@Nyroe: Nie, pokazuję logikę tych protestów przeciw oblewaniu się wodą...

Avatar Nyroe

28 sierpnia 2014, 14:14

to po jakiego **** piszesz o prysznicu albo o czekoladzie?..

Avatar TheWitekDC

28 sierpnia 2014, 14:29

@Nyroe: bo logika tych obrazków pokazuje ze ty oblewasz się wodą a my jej nie mamy to równie dobrze może być ty się kompiesz a my nie możemy bo Noe mamy wody i logika tych obrazków jest taka ze nie ważne co zrobisz to i tak będzie się zaliczalo jako marnowanie czegoś

Avatar
Konto usunięte

28 sierpnia 2014, 14:38

@TheWitekDC: Brawo, jedyny który zrozumiał.

Avatar
Konto usunięte

28 sierpnia 2014, 17:15

nie jedyny, ja też to rozumiem (nawet wstawiłem obrazek o ibc jest u mnie w profilu w poczekalni)

Avatar Nyroe

29 sierpnia 2014, 08:56

@TheWitekDC: i teraz trzeba zmarnowac pare drzew na slownik dla jakiegos kretyna..

Avatar
Konto usunięte

20 września 2014, 18:59

ekhem ekhem stary trochę się spóźniłeś to ja tu pierwszy skrytkowałem ten obrazek

Avatar Ahakochamlol

28 sierpnia 2014, 22:59

I tak nawet jesli oblewasz sie płacisz kase najczesciej na dzieci chore na raka a wiec to nie tylko oblewanie sie ale tez pomaganie!, a kto wie moze nawet ktos przeznaczyl kasa na walke z malarią lub z chorobą ktora zabiła już pelno waszych ludzi a mianowicie z Ebola!

Avatar KatanW10

28 sierpnia 2014, 20:14

Nie moja kufa wina że mieszkają na pustyni gdzie jest tak mało wody

Avatar
Konto usunięte

28 sierpnia 2014, 17:45

No mówiłem już! Wysyłajmy im wodę w całych studniach pocztówką!

Avatar kamykPL

28 sierpnia 2014, 14:54

a po drodze sie ogrzewa

Avatar slenderr

28 sierpnia 2014, 14:31

no prosze was... ogarnijcie się. tyle samo wody co sobie ludzie wylewają na głowy my wszyscy spuszczamy w kiblu. i to jednorazowo...

Avatar wizajn

28 sierpnia 2014, 13:49

I don't careeeeeee

Avatar
Konto usunięte

27 sierpnia 2014, 11:23

Podniecacie się tym ze w afryce dzieci nie maja wody a ludzie się wodo oblewają. Pytam się co ma do afryki oblewanie się woda tysiące kilometrów od wyżej wymienionego kontynentu, debile ta woda paruje i potem wraca jako descz, podstawy biologi . zawsze nawet jak ktoś chce coś zrobić charytatywnie to się znajda hejterzy którzy ch*j wiedza a pi*rdolą

Avatar
Konto usunięte

28 sierpnia 2014, 13:19

szkoda tylko że ludzie robią to po to by "SzPaNowaĆ XDDD"

Avatar qwertqwert

28 sierpnia 2014, 13:40

są też tacy co wpłacają pieniądze...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Avatar mikokaro
Dodane przez: mikokaro

Czyżby człowiek kultury?

Częsty przypadek

Najgorzej jest wtedy, gdy to zadanie jest najwyżej punktowane

Ciężki jest żywot technika

Co to z nich wyrośnie?

Niesprawiedliwe!

Grał już ktoś w nowe DLC do gry kamień, papier, nożyce?

Gracze Minecrafta wolą drugą opcję

A tereny oddamy Warszawie!

Ale super!

Nowy Sonic wygląda lepiej

Ale ten czas leci...

Słynna scena

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka

Ice bucket challenge?.
Wiesz, jak daleko łaziłam by dorwać tę wodę?