Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Oddam po niedzieli (wcale nie)
Mózgi w tej rodzinie są podobnie wydajne jak nerki
Jesteś już na tym etapie?
Gadzia propaganda na całego
Imperialny system miar be like
Kanapka z ręki mistrza
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież9 lutego, 19:25
- Lewacy są wymieniani w aktach Epsteina!
- To nie ważne, bo prawaki są wymieniane w aktach Epsteina!
- Tak jak inni, ale lewacy są wymieniania w aktach Epsteina!
- Wiadomo, ale prawacy są wymieniani w aktach Epsteina!
- Powinno się tych lewaków osądzić, a prawacy są tylko wymieniani!
- Powinno to się tych prawaków osądzić, a lewacy są tylko wspominani!
Odpisz
9 lutego, 19:29
@honhenim09: Pójdźmy na kompromis, i wszystkich tam wspomnianych wsadźmy do pierdla
Odpisz
9 lutego, 19:44
@Krol123: Idę o zakład, że nikt nie trafi za kratki.
A jeśli już, to ludzie co będą spamować w necie tymi nazwiskami i wsadzi się ich za "pomówienie".
Odpisz
9 lutego, 19:45
@honhenim09: Prawdopodobnie masz racje, ale nadzieje można mieć, prawda?
Odpisz
9 lutego, 20:29
@honhenim09:
Odpisz
10 lutego, 04:15
@Krol123: @honhenim09: Ja cię przepraszam, ale jacy dokładnie lewacy są w aktach Epsteina?
Odpisz
10 lutego, 04:31
@honhenim09: z tym ze lewacy nie maj problemu z wrzuceniem kogo z naszych do pierdla, a prawacy zawsze będa ich bronic, also demokraci to nie lewica tylko centrum najwyżej
Odpisz
Edytowano - 10 lutego, 09:53
@honhenim09: Dobrze lewaki, ale żeście się oburzyli. Cieszę się, że to właśnie wy potwierdzacie mój komentarz.
Dobrze, że Clintonów tam nie ma... a nie, to wasi idole.
A najlepszym dowodem na to, że lewactwo ma z tym problem jest to, że lewackie media nijak nie mówią o tej sprawie.
A nie, mówią, w sensie, że Epstein to ruski szpieg.
Odpisz
Edytowano - 10 lutego, 09:54
@taken1: Tak, tak, lewacy nigdzie nie rządzą, a demokraci to centrum. Dlatego cały ich program to czysto lewicowe wspieranie LGBT, feminizmu czy BLM. Cóż wymagać od ludzi którzy twierdzą, że w UK rządzi teraz prawica.
Odpisz
10 lutego, 09:58
@honhenim09: @Anantashesha : Dla ciebie to nawet Stalin jest prawicowcem. Fakt, że to lewicowe media unikają tematu mówi sam za siebie.
Odpisz
10 lutego, 12:44
@honhenim09: Nie wiem jak ty, ale według mnie zasiadujący w rządzie powinni tak kierować państwem, by jego mieszkańcom żyło się lepiej. A że tego nie robią, a zamiast tego odwalają teatrzyki pod publiczkę (praktycznie wszyscy i wszędzie), powinni trafić do pierdla i zostać pozbawieni tego co nakradli plus jeszcze trochę w ramach zadośćuczynienia. Tak samo wszyscy mający cokolwiek wspólnego z tymi i podobnymi (na pewno jest więcej takich klik) chorymi zabawami powinni trafić w trybie przyspieszonym na oddzielny cmentarz, wyraźnie oznaczony żeby każdy kto ma ochotę mógł im napluć (albo gorzej), a ich kasa też pójść na zadośćuczynienia. Niezależnie od tego, za którą opcją polityczną usiłują się chować albo jak wielu sędziów mogą kupić.
Wszyscy wiemy że są to tylko moje życzeniowe mrzonki o tym, że jest szansa na wymierzenie sprawiedliwości. Wszechświat ma wyjebongo, oligarchia ma się dobrze. Wk...ia mnie niemożebnie, że plan wielkich i bogatych działa, i od ciula ludzi walczy z innymi, równie nieważnymi jak oni sami, a owych nędznych aktorzynów i tyranów wielbią, jakby ci nie widzieli ich wyłącznie jako trybiki a ich krwi jako smaru. Dziel i rządź, kuźwa mać
Odpisz
Edytowano - 10 lutego, 12:53
@smok_nad_rozlewiskiem: Ludzie zasiadający w rządzie powinni być prześwietleni i nie siedzieć w czyjeś kieszeni, a jeśli już, to chodzić w kurtce z naszywkami dla kogo pracują. Choćby nieświeża sprawa, że marszałek może mieć powiązania z rosją, to już nagle on może się z tego migać...?
To tak, jakby było śledztwo i oskarżony by powiedział, że nie chce procesu więc się nie odbywa.
Tak samo z sędziami i innymi od prawa, nie że są ponad prawem, przeciwnie. Politycy byli właśnie wybierani po to by byli głosem ludzi, a nie bogaczy czy tak jak dzisiaj korporacji.
To jakby ksiądz chodził na panie do domu kultury.
I właśnie przez to, nie zdziwię się, jak ludzie będą chcieli AI u władzy...
Tak, widzisz, pod moim komentarzem już się uruchomili fani lewicy, bo nie mogą znieść, że się o nich piszę.
Ci sami lewicowcy, co tak sprzeciwiają się korporacją, teraz nagle stają w ich obronie. Bo oni krytykują władze, ale lewica jest święta, bo to nie lewica, tylko "liberałowie" i "centrum"...
Lewica przypisała sobie zasługi liberałów, jak swobody obywatelskie i równouprawnienie, a potem zwaliła na nich swoje występki, jak wojny klas czy współprace z korporacjami.
Odpisz
10 lutego, 13:35
@Anantashesha: @honhenim09: Czyli nie potrafisz podać żadnego przykładu. Tak czułam. Miłego dnia 😊
Btw. demokraci to dosłownie prawica i to prawie że skrajna. Demokraci i Republikanie są jak PiS i Konfa. Nie każdy kto nie jest mizantropicznym sk*rwysynem to lewak.
Odpisz
10 lutego, 14:40
@honhenim09:
Widać że ktoś tylko ogląda prawicowego youtuba.
Fajnie by było gdyby demokraci nie porzucali wsparcia dla mniejszości w każdym możliwym momencie, żeby ustępować republikanom.
Żadna osoba która nazywa się lewakiem nie powie ci że demokraci są po jej stronie.
USA i internet są po prostu tak daleko w prawo przesunięte, że koropo centryści wydają ci się lewicą.
I tak, bill clinton powinien pójść do pierdla razem z resztą która dotykała dzieci.
Odpisz
10 lutego, 21:12
@honhenim09: hmmmm prawa człowieka takie złe, w sumie mi pasuje żeby mieć niewolników z tym ze obawiam sie ze byś był w tej gorszej grupie XD
Odpisz
11 lutego, 00:28
@honhenim09: Bruh, pierwszy paragraf to jeszcze, ale po pustym się wyłożyłeś orłem na chodniku. Nie ma "prawica dobra a lewica zła", ani "lewica dobra a prawica zła", jest tylko banda su....ynów robiąca sztuczki z wkładaniem kasy do własnej kieszeni, z tłem jak z łódzkiego derby którego echo właśnie rozdmuchujesz w komentarzach. Ktokolwiek próbuje wejść do tego bagna żeby je zdrenować i zrobić coś z sensem, topi się w brei albo zostaje zjedzony przez krokodyle których nie można zgodnie z prawem odstrzelić. Jest powód dla którego powstało stwierdzenie "jeśli widzisz że polityk rusza ustami, to kłamie"
Odpisz
Edytowano - 11 lutego, 08:35
@honhenim09: @Anantashesha : Clintonowie to dla ciebie za mało... a no tak, dla ciebie to nie lewica. A się lewactwo spłakało, lewicowy Bill Gates to też najwyraźniej bez znaczenia.
Dla ciebie każdy jest prawakiem, bo jesteś tak odklejona radykalnie na lewo. A demokraci mający w swoich szeregach dosłownie komunistów, to dla ciebie konfiarze.
Odpisz
Edytowano - 11 lutego, 08:40
@Arceronth: Pan za to ogląda tylko skrajnie lewicowego tiktoka. Tłumaczy to wpisy jak to demokraci w twoim mniemaniu to skrajna prawica.
USA przesunięte na prawo XD Typowa odklejka lewicowców. Czym się to przesunięcie na prawo objawia? Wsparciem dla LGBT, BLM i feminizmu? Najważniejszym tematem USA ostatnich lat to wpuszczanie imigrantów, równouprawnienie, programy nauczania LGBT.
Tak wszystko jest przesunięte na prawo, że cały Hollywood to lewicowa agitka, a kampusy i studia są przepełnione ideologią socjalistyczną i komunistyczną.
Tak wszystko przesunięte na prawo, że te korporacje, wspierają milionami organizacje lewicowe.
Wszystko jest tak przesunięte na lewo, że dla ciebie, skrajna lewica, to co najwyżej prawicowe centrum. Dla was to ludzie w UK, jest teraz prawicowy rząd.
Odpisz
11 lutego, 08:44
@smok_nad_rozlewiskiem: Widzę, że skrzętnie pomijasz fakt, jak się lewicowcy spłakali pod moim postem i zaczęli opowiadać, jak to w nigdzie nie ma lewicy a jest to korpoprawica.
Tak bardzo udajesz, że krytykujesz obie strony, ale totalnie olewasz płacz lewicowców, którzy bronią swoich polityków i korporacji. Czego wymagać od ludzi tak wystrzelonych na lewo, którzy się rozpisują, że demokraci to skrajna prawica.
Odpisz
11 lutego, 08:46
@taken1: Daruj sobie, będziecie tylko wypominać, jak to 100 lat temu coś, i dziś wam trzeba oddawać pokłon na kolanach. Jak dziś lewica to wojna klas i wieczne podchody w udawaniu moralności.
Tak samo tutaj, spłakaliście się, bo o lewicy tylko dobrze.
Aaaa, i komunizm w chinach i ZSRR to był kapitalizm państwowy, bo tak, i były prawiowe. Nie przeszkadza to wam rzucać tekstami, jak to ZSRR jako pierwsze wprowadziło prawa pracownicze co ma być sukcesem lewicy.
Odpisz
11 lutego, 14:37
@honhenim09: To ty zadzwoniłeś pierwszy. Poza tym, jakbyś nie zauważył, a jak wspomniałam wcześniej, podskakujesz z wystawionymi środkowymi palcami w gabinecie luster i krzyczysz że odbijają to samo tylko odwrotnie, a właściciele gabinetu tylko zataczają się ze śmiechu na widowisko. Z kolei podających rozsądne odpowiedzi zbywasz, jak zrobiłeś z Krol123. Nie mam czasu ani ochoty tagować wszystkich w tym wątku.
Jeśli jesteś trollem to gratulacje, udało ci się zebrać gónwoburzę, szyderczy szaławiło, i brzydzę się twoim nastawieniem. Jeśli zaś robisz to nieironicznie, jest mi ciebie, i pozostałych podających skrajne argumenty, zwyczajnie żal że dajecie się manipulować nędznie skleconą wędką. Mnie w sumie też, bo mogłam czas zmarnowany na klepanie tu w klawisze spędzić na strzelaniu do pikselków.
Ostatnia moja wiadomość na tej linii. Bywaj zdrów, na ciele jeśli w umysł nie poszło.
Odpisz
11 lutego, 15:03
@honhenim09:
Za stary na tiktoka jestem i w nigdy nie powiedziałem, że demokraci to skrajna prawica. Jakbyś czytał co piszę to byś wiedział że to korpo centryści.
I jeszcze bardziej widać, że wszystko co wiesz to internetowe wojny kultur, bo masz przestarzałe informacje.
Jakie lgbt, jakie blm, jaki feminizm
Tego od dawna już nie ma. Szczególnie blm lol.
Teraz u rządu są faszysci, którzy zmieniają prawo kosztem tych mniejszości. ICE atakuje bezbronnych ludzi, a potem nazywa ich terrorystami i wrogami stanu.
A demokraci nic nie robią. Albo im się to podoba, albo ich nie obchodzi.
Odpisz
11 lutego, 18:29
@Anantashesha: @honhenim09: Wiesz, ja ci mogę przyznać arguendo że faktycznie ci wszyscy źli ludzie to lewaki. I co z tego? Myślisz że coś tym ugrałeś? Lewica to nie jest jakaś jedna, nierozerwalna masa ludzi o identycznych poglądach czy przynależności. Nie jest też, jak na przykład Kocioł Katolicki, jedną organizacją, o jakiejś zorganizowanej wewnętrznej strukturze. To zbiór wszystkich ludzi których poglądy można ująć pod wspólnym parasolem lewej strony kompasu politycznego. Moje bycie lewaczką jest całkowicie kompatybilne z krytykowaniem innych lewaków kiedy zrobią coś złego i robiłam to wielokrotnie. Co więcej, jest również kompatybilne z niezgadzaniem się z jakimś innym niż mój poglądem spod płaszczyka lewicy. Ale! Ja nawet nie muszę tego robić - bo zauważ, że człowiek który ma pogląd na jakiś temat, może zrobić coś złego z powodów zupełnie niezależnych od poglądów na ten temat. Pol Pot prawdopodobnie miał jakiś pogląd na temat koloru nieba. Ale głupcem byłby ten kto porównałby cię do zbrodniarza bo tak jak Pol Pot uważasz że niebo jest niebieskie. Bycie lewakiem czy nawet osobą LGBT+ nie czyni człowieka automatycznie odpornym na czynienie zła czy nawet bycie dupkiem.
Nie wiem czy w aktach Epsteina są jakieś lewaki. Wątpię w to - ale to zależy od tego co dokładnie mamy na myśli gdy mówimy "lewak". Za to wiecie kogo wiem że nie ma w tych aktach? Osób trans :3
Odpisz
12 lutego, 10:21
@Arceronth: Tak, tak, "kopo centryzm", objawiający się po przez?
Lol, demokraci swoją politykę opierają o feminizm i LGBT, cały ich program tego dotyczył, to, że tobie przeszkadza fakt, że lewica co chwile jest łapana na hipokryzji to już twój problem.
USA i internet jest przesunięty ale na lewo, widać to po tym jak standardowymi postulatami są m.in. postulaty feministyczne w mediach głównego nurtu.
I ty jesteś jednym z tych przesuniętych skrajnie na lewo, stąd też rozpisujesz się faszystach u władzy.
U władzy to są teraz co najwyżej centrolewicowi.
Do tego stopnia, że demokraci to dla ciebie centroprawica mimo, zasiadania tam ton feministek i działaczy LGBT. Czego wymagać od ludzi, którzy komunistów traktują jak dogmaty centralne.
Odpisz
12 lutego, 10:24
@honhenim09: @Anantashesha: Daruj sobie, już się tu rozpisywałaś, jak to nie jest prawdziwą lewicą, bo demokraci to skrajna prawica. Lewica jest tak zróżnicowana, że nie jesteś w stanie podać choćby jednego przykładu lewicowców, bo wszyscy dla ciebie są prawicą albo centrum.
Tacy jak ty, będą bronić lewicowych bogaczy i polityków w aktach Epsteina, co właśnie wasze wylewy frustracji, jak to nawet skrajne odłamy feminizmu i komunizmu zasiadający w składzie demokratów, to centryści.
I co z tego, że nie ma trans? Skoro i tak są cały wianuszek LGBT i feminizmu.
Odpisz
14 lutego, 01:24
@honhenim09: mhm wiec decydujesz kto jest a kto nie ejst lewicą i co do niej nalezy myląc socjalizm z lewicą, ignorując czym różni sie prawica od lewicy i centrum, troche jak rozmowa z katolem o bogu no amsz swoja racje i zadne fakty czy rzeczywistosc nie zmieni tego ze ty masz swoją deluzje XD
Odpisz
14 lutego, 11:45
@taken1: Aaaa, czyli nawet socjalizm już nie jest lewicowym poglądem. Dla takich jak ty, lewicowość, jest tylko wtedy gdy spełnia milion twoich podpunktów a finalny wynik jest pozytywny. Tak jak z komunistami, komunizm jest wtedy, jak ludzie są szczęśliwi, wtedy może nawet nie spełniać większości dogmatów Marxa. Ale jeśli jest źle, to już nie jest prawdziwy komunizm, bo jakby był, to ludzie byliby szczęśliwi.
Udowodniliście tylko, że to wy, lewicowcy się najbardziej spłakaliście i przybiegliście płakać, jak to nie ma prawdziwej lewicy, bo cały świat oparty na lewicowych standardach, obraca się gruz.
No ale cóż, w końcu lewicowcy najpierw przypisali sobie sukcesy liberałów, a potem zwalili na liberałów swoje porażki.
Odpisz
15 lutego, 02:39
@honhenim09: jakby nie patrzeć autorytarny rzad zabijanie ludzi to dokładnie to o czym pisal marx, prawica przynajmniej wprost mówiła ze chce zrobić czystke rasową. jako że lewica do progres to tak, póki wszystkim nie bedzie dobrze tak dłguo bedziemy sie ulepszać koncept zbyt skomplikowany widze
Odpisz
15 lutego, 13:14
@taken1: Gdzie prawica mówi o czystkach rasowych? Ja tam widzę głównie lewicowców chcący robić czystki na wszystkich, którzy nie pasują ich światopoglądowi. Co zresztą historycznie miało miejsce i dalej ma miejsce.
No ale, dla ciebie czystki lewicowe to progres, bo to ulepszenie. Jakież to lewicowo-moralne. A jak ktoś ma problem z lewicową czystką to jest problemem.
Gratuluje, sam bym lepiej nie orał lewicy, tak jak to robicie wy, lewicowcy.
Odpisz
15 lutego, 23:38
@honhenim09: wow, jakby nie uważam polskiego szkolnictwa za dobre ale jest wystarczajace zeby wiedziec o holokauście, kkk, prześladowaniu lgbt. uwielbiam jak ktoś próbuje porównać morderstwo niczemu winnej osoby do kogoś kto systemowo wykorzystuje tysiace ludzi jak miliarderzy
Odpisz
16 lutego, 15:45
@taken1: Buhahaha, lewactwo, tylko w XX wieku ma na swoim koncie 0,5 miliarda ludzi, i mówię tylko o ZSRR i Chinach. Holokaust urządzili socjaliści, kkk było popierane przez demokratów, i już tak ci brakło przykładów mordów, że o lgbt to napisałeś "prześladowanie".
Czego wymagać od człowieka, który broni systemowego mordu, gdy to lewica robi, tak jak powyżej, jak usprawiedliwiałeś systemowe mordy tych, co ci nie pasują.
A najnowsze dane pokazują, że to lewicowcy są skłonni eliminować ludzi, jeśli tylko nie pasują pod ich ideologie.
Zgrywasz ofiarę, a jak przychodzi co do czego, to pierwszy systemowy mordy by wprowadzał i wykonywał. I przypomnę, że się do tego przyznałeś sam.
Odpisz
16 lutego, 18:07
@honhenim09: ziutek zarzuciłeś mi mówienie że wszystko co złe to prawica a sam teraz nazywasz nazizm lewicą? boje sie zapytac jak wąska musi być u ciebie definicja prawicy. religia zabiła miliony ludzi, wiec to pewnie tez lewicowy koncept, prohibicja też, ewidetnie nic nie jest prawicowe skoro nawet okładka prawicy czyli matka ojciec i dzieci z różańcem w eku też zabijali czy to swoje dzieci jak nie były takie jak chcieli czy to innych. dawaj jestem ciekaw twojej deluzji
Odpisz
16 lutego, 18:13
@taken1: Ziutek, napisałem fakt, że nazisici byli partią socjalistyczną.
Daruj sobie pytania o prawice, bo ty już udowodniłeś, że dla ciebie lewica to tylko ludzie wspaniali i poprawni.
Jaka religia i gdzie zabiła miliony ludzi? Przypomnieć ci, że ateistyczne rządy tylko przez 200 ostatnich lat, zabiły ponad 500 milionów ludzi? I to nie żadne wojny, ale swoich własnych obywateli w imię swoich własnych idei.
Ostatnio przykładna lewicowa z LGBT, urządziła masakrę bronią w Kanadzie.
I jeszcze przypomnę, że to ty się rozpisywałeś o tym, że w sumie mordy lewicowców są w poprawne moralnie, bo są postępem.
Odpisz
16 lutego, 22:00
@honhenim09: ok czyli odklejka po całości XD niech zgadne krusady, wojny islamskie nawet buddyzm vs huinduizm to tez lewica?XD
Odpisz
16 lutego, 22:01
@honhenim09: mógłbyś sobie obejrzeć film scifuna o prawdzie i fałszu i jest nawet poruszany temat twojej niewiedzy
Odpisz
17 lutego, 13:23
@taken1: Twa tania ucieczka od faktu, jak to pochwalałeś zbrodnie na ludziach, jeśli dokonywała tego lewica, tylko cię obciążają. Daruj sobie zgrywanie inteligenta, to ty walisz ogólnikami i bronisz zbrodni jeśli tylko dokonuje ich lewica. Tak krzyczysz, jaka to prawica zła, ale fakty o setkach milionów trupów, tylko z ramienia lewicowych czystek ideologicznych z tego wieku, jest dla ciebie zbyt trudnym zagadnieniem.
Ale cóż wymagać od człowieka, który je pochwalał.
Odpisz
18 lutego, 04:43
@honhenim09: na razie powiedziałeś ze nazizistowska/faszystowska włądza niemiec była lewicowa, jeśli to twoje zdanie ( a tylko ty moze być bo fakty są odwrotne ) to torche jak dyskusja z amebą moge zrobic ci cały wykład a ty na mnie pomachasz nibynóżką XD
Odpisz
18 lutego, 11:52
@taken1: "na razie" to ty jesteś tu jedyną osobą, która broniła mordów, jeśli tylko była dziełem rąk lewicowców. Nie możesz znieść faktu, że władza III rzeszy była socjalistyczna? Ale już mordy z ramienia lewicy usprawiedliwiałeś i broniłeś jako działanie w słusznej wierze.
Odpisz
21 lutego, 15:51
@honhenim09: patząc na twoje definicje to prawica nie istnieje ogólnie skoro 3 rzesza jest lewicowa, robisz podstawowy błąd logiczny ale podoba mi sie jak sie mieszasz w zeznaniach, to jak z ta prawicą, ktoś w ogóle jest gdziekolwiek z prawicy?
Odpisz
21 lutego, 16:05
@taken1: Nie możesz przełknąć faktu, że III rzesza była socjalistyczna, i zauważ, że nigdzie nie pisałem, że lewicowe, tylko, że socjalistyczna.
Ja przypomnę, że to ty pochwalałeś mordy jeśli tylko były robione przez twoich.
Odpisz
22 lutego, 06:23
@honhenim09: wrzuciłeś ich do worka z socjalistami, wiec socjalizm = lewica, chyba ze jednak chcesz pryznać mi racje że ustruj ekonomiczny i polityczny to dwie różne rzeczy sam napisałeś cytuje "aaa, czyli nawet socjalizm już nie jest lewicowym poglądem." wiec skoro jest lewicowy i 3 rzesza była lewicowa to nadal nie mamy przykłądu prawicy, chyba zę odniesiesz sie do feudalizmu co swoją droga byłoby nawet poprawne ale i tak nie wiesz dlaczego XD
Odpisz
22 lutego, 08:25
@taken1: Fajne manipulacje, ale nie, to ty zacząłeś reagować jak napisałem o socjalizmie. Po za tym, to ty tutaj się rozpisywałeś jak to lewica to progres więc jak oni mordują, to jest okej.
Odpisz
23 lutego, 02:33
@honhenim09: z tym że nadal nie wiemy czym jest lewica skoro prawica nie istnieje i andal nie podałes zadnego przykładu takowej, zwłaszcza uważajac coś skrajnie prawicowego za lewice z uwagi na system ekonomicnzy który swoją droga jak sie zagłębić był inny niż w zsrr socjalizm socjalizmowi nie równy niestety. a i manipulacje? ależ nigdy nie musze sie nawet do tego posówać bo sam stworzyłeś sobie nieracjonalny poglad świata który nawet tobie nie pasuje wiec krzyczysz że lewactwo morduje. jest utaj miejsce na dokładne rozwiązanie problemu poprzez dokładna definicje kazdego konceptu bo można powiedzieć że to nie socjalizm czy kapitalizm zabijają a elity które wystepowały w kazdym systemie jak do tej pory i zawsze maczały paluchy we wszystkim.
Odpisz
24 lutego, 10:32
@taken1: Dla ciebie to lewica to jakaś idealistyczna ideologia, której członkowie to elita nad elitami, która zapewnia ciągły postęp i jak mordują to w imię lepszego świata. Widać, że cały czas uciekasz, to ponownie ci przypomnę, że to ty broniłeś i wręcz chwaliłeś mordy czynione lewaków.
I daruj sobie wywody o elitach, nie bez powodu elity wspierają właśnie lewicowe dogmaty i lewicowych działaczy. Bo robicie dokładnie to, co oni chcą.
Odpisz
28 lutego, 01:27
@honhenim09: wiec nadal odmawiasz zdefiniowania lewicy inaczej ni jeli morduje = lewak XD. tak długo jak chcesz sobie siedzieć w swoim wymyslonym swiecie to nie da sie tutaj niczego dowieść bo zmieniasz wersje co chwile. swoją droga lewica jest przeciwko elitom ale pewnie i tak w swojej głowie masz inną wersje .
Odpisz
28 lutego, 09:22
@taken1: Wiec dalej odmawiasz rozwinięcia twojego poglądu na temat likwidowania nielewicowców. Rozumiem, że w pełni popierasz swoje wcześniejsze słowa tylko problematycznie o nich mówić.
Faktycznie, lewica jest tak antyelitana, że elity sterują wami jak zabawkowym samochodzikiem. Są tak antyelitarni, że cała tzw. elita, nazywa siebie lewicowcami a lewicowcy tacy jak ty, im przyklaskują. Tak jak teraz w przypadku Epsteina, gdzie się dwoicie i troicie, byleby waszych obronić.
Odpisz
1 marca, 06:27
@honhenim09: ja powiedziałem na czym polega lewica, ty zaprzeczyłeś i nie rozwinąłeś, od kilku wiadomości wygadujesz bzdety bo nie umiesz odpoiwedzieć XD
Odpisz
2 marca, 15:50
@taken1: Tak, opisałeś, że lewica to idealna świętość, w końcu musisz jakoś bronić swoich ideologii, nawet jak trzeba tłumaczyć zbrodnie. Tak jak tutaj, lewacy zaczęli płacz, bo nie wolno mówić o aktach Epsteina w waszej sprawie, pamiętam, jak lewicowe media zachwalały Epsteina, pamiętam jak najwięcej milczeli, gdy zapowiadano ich odtajnienie.
Odpisz
14 lutego, 19:06
"Listy Epsteina" XDDDD
Odpisz
10 lutego, 14:32
Na Miłym Dodatku™ stabilnie.
Odpisz
7 lutego, 22:04
A Trump nawet nie jest głownym bohaterem
Odpisz
7 lutego, 21:08
Zastanawia mnie kto to po jasnego pierona liczył
Odpisz
7 lutego, 21:12
@Madonix: ctrl F
Odpisz