Żałuję, że jestem programistą
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
To prawda?
Trzeba było iść w management
Misiana misiana czosnyk
Ależ geniusz
Najbardziej szczery polityk
Yyyy 90 minut to dużo?
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież18 września 2014, 17:17
Ludzie! Mamy rok 2014! Kto w tych czasach używa short intów? Ja rozumiem w jakichś ogromnych bazach danych w miejscach gdzie ma to sens (chociaż trudno mi sobie takie sytuacje wyobrazić). Ale w grze...? Tam gdzie jednostki mogą być duże bez namysłu wali się long longa albo nawet całe struktury long longów, dla współczesnych komputerów to jest tyle co nic...
Odpisz
Edytowano - 18 września 2014, 17:55
@kamil77: Poza tym, że używanie uint64_t jest czasami do parunastu razy wolniejsze od uint32_t na 32-bitowym procesorze.
Odpisz
18 września 2014, 18:19
@nabijaczleweli: Większość procesorów jest 64-bitowych ;_;
Odpisz
Edytowano - 18 września 2014, 21:26
@nabijaczleweli: Kiedy mamy struktury do kilkuset tysięcy, paru milionów obiektów to różnica jest raczej słabo zauważalna. Poza tym różne są zapotrzebowania, sam kiedyś byłem zmuszony do użycia uint128_t (probabilistyczne sprawdzanie pierwszości liczb z użyciem testu Millera-Rabina).
Odpisz
19 września 2014, 15:15
@gelo1238: NOPE
Odpisz
19 września 2014, 15:18
@nabijaczleweli: Czego tak sądzisz? Nawet mój stary pentium IV jest 64 bitowy.
Odpisz
19 września 2014, 15:22
@kamil77: Poza tym, większość FSów wymaga dobrze spakowanych struktur, FAT16: 20h bajtów na file entry, wszystko ostro spakowane, więc podejście "wali się long longa albo nawet całe struktury long longów" nie zawsze jest najlepszym pomysłem.
Odpisz
19 września 2014, 22:55
@nabijaczleweli: No jak mówiłem, zależy od zastosowania. Ale jeśli chodzi o zapis samych statystyk to po prostu nie warto.
Odpisz
22 września 2014, 13:38
@kamil77: Tu popieram
Odpisz
18 września 2014, 19:10
a ja chcę być programistą... :(
Odpisz
18 września 2014, 17:04
Rzadko kiedy to się zdarza w ówczesnych czasach.
Odpisz