Wierz we wszystko co powie Janusz Korwin Mikke
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Nadal lepsza historia miłosna niż Zmierzch
Potrzeba czasu
Boisz się konkurencji?
Jestem bardzo szczęśliwy, że zdecydowałem założyć konto
Może chociaż schodom nic się nie stało
Czy wy tam niedźwiedzia macie ku*wa?!
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież16 września 2014, 19:14
Czekaj na oceny internetowych znawców polityki, dzięki nim nie będzie głównej.
Odpisz
16 września 2014, 19:38
@DanateDMC: Z tego co wiem to mało jest korwinistów na jeja:P
Odpisz
16 września 2014, 19:54
Wszędzie ich jest pełno, w końcu gimbusów jest wielu.
Odpisz
16 września 2014, 19:59
@DanateDMC: W internetach tak ale tu na jeja jest ich wyjątkowo mało:P
Odpisz
17 września 2014, 12:47
Jak nie korwin to kto ? Kaczorek ?
Odpisz
17 września 2014, 15:29
@MaxiorPL: Czy według ciebie polska polityka to tylko korwin, kaczor i tusk?
Odpisz
17 września 2014, 19:21
No tak. Zapomniałem jeszcze o palikocie jeszcze :D
Odpisz
19 września 2014, 14:56
według mnie to korwin to najmniejsze zło. Bo kto? Kaczor? Palikot? Ewa Kopacz?
Odpisz
18 czerwca 2017, 11:48
@DanateDMC: Korwina popierają osoby kochające wolność i szanujące pracę.
Odpisz
18 czerwca 2017, 12:27
Czyli dzieciaczki kochają pracę?
Dziwne, myślałem że praca jest legalna od piętnastego roku życia.
Odpisz
18 czerwca 2017, 13:41
@DanateDMC: A pomoc w domu, lub na polu to nie praca?
Odpisz
18 czerwca 2017, 16:54
Pokazałbyś mi dzieciaczka który lubi pomagać w domu?
Odpisz
18 czerwca 2017, 19:59
@DanateDMC: Nie jestem dzieckiem. Widać, że wierzysz, we wszystko, co powiedzą w tvn.
Odpisz
18 czerwca 2017, 20:09
Wow, no to kurcze nieźle, ale pozwól, że zapytam, umiesz czytać? Poprosiłem o pokazanie mi dziecka które lubi pracować w domu. Nie narzuciłem ci wieku. Upewnij się, że teraz przeczytasz całość dwa razy.
Zresztą, co leci na tvnie? Nie oglądałem polskiej telewizji od dwóch lat chyba. Jakbyś mnie oświecił to byłbym wdzięczny.
Odpisz
Edytowano - 17 września 2014, 14:36
Korwin to dobry polityczny troll - póki jest w opozycji jest przydatny, bo potrafi ostro krytykować władzę.
Gorzej jakby doszedł do władzy...
brak wyborów, wzrost bezrobocia, przestawienie gospodarki na handel z ruskimi - takie poczynania odbiłyby się na gospodarce...
Odpisz
19 września 2014, 11:27
@Paulius: Powiedz mi, kto teraz nie handluje z ruskimi... Widzę, że jesteś wybitnym ekonomistą albo jakąś cholerną wróżką skoro potrafisz przewidzieć co by było gdyby mimo tego, że żaden człowiek jego pokroju nie był jeszcze u władzy w naszej "wolnej" Polsze.
Zbyt wiele nam świnie z wiejskiej zabierają i dalej rujnują ten kraj, aby nie zaryzykować alternatywnych rozwiązań. Bo jak tak dalej ta polityka będzie szła w kierunku lizydupstwa u Szanownej Pani Merkel i wplatania się w bezsensowny (i nie rentowny) konflikt z Putinami, to co innego ma mi pozostać jak nie zmiatać z tego kraju?
Wolę polityków szczerych jak Korwin, mówiących prosto z mostu i to robiących (obiecał, że jego partia będzie się sama finansowała (polityk nie przy korycie?) - i tak robi!).
Do autora: jeżeli mam ochotę wierzyć Korwinowi, Kaczorowi, czy (tfu!) vonmistąd Tuskowi, to jest moja własna i samodzielna decyzja, że myślę podobnie i zgadzam się z jego argumentami.
Odpisz
19 września 2014, 13:51
@Virtuoz: A ja powiem ładnie, krótko i na temat: władca, niezależnie jaki, będzie kradł. Czy to Tusk, Korwin czy nawet Jan Paweł Drugi.
Odpisz
19 września 2014, 14:31
@Virtuoz: Siergieju, nie Polsza, a Polska. Pomyliło ci się, ale i tak jak na ruskiego agitatora masz niezły Polski - ja tak bym po rusku nie potrafił pisać :P
Mówisz, że kiepski ze mnie ekonomista - trudno, nie jesteś znawca...
Rządy Korwin-Mikkego zaczynają się w 2015r. od zwolnienia na raz 600 000 urzędników, którzy nie dostaną żadnych zasiłków, odpraw ani niczego. Podczas tego zabiegu bezrobocie w Polsce rośnie do poziomu 20%, nikt nie kontroluje pracodawców czemu mogą oni sobie przy takim bezrobociu pozwolić na obniżenie pensji, a dzięki postępującej automatyzacji coraz więcej zatrudnia się maszyn, a nie ludzi i bezrobocie nie chce spaść. Ludziom żyje się coraz gorzej, bo w Polsce po raz pierwszy od czasów komuny mamy do czynienia z wysoką inflacją, która zjada minimalne podwyżki jakimi nas raczą niekontrolowani pracodawcy.
Mija 15 lat biedy, z Polski wyjechało 5 mln ludzi, bezrobocie wreszcie osiągnęło 5%, czyli bezrobocie naturalne. Wtedy to w 2030 roku będą identyczne pensje jak były w tym paskudnym ustroju Tuska i Kaczora w 2020.
Korwin-Mikke lubi XIXw. ale ja na serio nie chcę cofnąć mojego kraju do XIXw.
Odpisz
19 września 2014, 15:22
@Virtuoz: Masz plusiaka stary bo lewackie ku*wy już zminusowały :) . W 100% popieram Twoją wypowiedź.
Odpisz
20 września 2014, 15:58
@Piotresiek: O, moja ulubiona anarcholiberalna maskotka!!! Mam dla ciebie złą wiadomość: libertarianizm (rzeczywiste poglądy gospodarcze głoszone przez JKM) to lewica.
Ups... :D
Odpisz
20 września 2014, 20:48
@Paulius: Pierdu pierdu, ja posłucham pseudo ekspercie od wszystkiego.
Odpisz
21 września 2014, 15:17
@Piotresiek: Nie jestem ekspertem od wszystkiego, ale od ekonomii na pewno, ponieważ mam licencjat z Analityki gospodarczej ze specjalnością Analityka Rynku - i gwarantuje ci, że korwiniści może i tam byli, ale z ich wiedzą o gospodarce nie zdali pierwszego semestru ;)
Odpisz
21 września 2014, 16:04
@Paulius: A ja jestem Cesarz Pius i skończyłem Harward na kierunku Skoliozy Stóp. ;)
Ci sami "eksperci", którzy pozdawali swoje studia są obecnie na stołkach w polityce i widać tego skutki. ;)
Odpisz
21 września 2014, 16:46
@Virtuoz: typowy libertariański brak poszanowania do autorytetów, ale wyrasta się z tego po I liceum ;)
Dla was anarchokapitalistów gospodarka to taka prosta sprawa: bo Korwin (absolwent filozofii i matematyki, a nie ekonomii) wie na czym polega wolny rynek, a "kobieta przesiąka poglądami mężczyzny przez nasienie".
Odpisz
21 września 2014, 17:13
@Paulius: "Kapitał nie ma narodowości" JKM
Odpisz
21 września 2014, 20:00
@Paulius: Do autorytetów mam często uczucia ambiwalentne. Zwłaszcza do napuszonych arogantów, którzy myślą, że nimi są. ;)
Nie trzeba posiadać studia z danej dziedziny, aby być w niej ekspertem. Niektórzy potrafią zdobywać wiedzę bez papierka w systemie.
Tak myślałem, kiedy wetkniesz jakiś cytat JKM o kobietach. :)
A co do twojego licencjatu - chyba jesteś trochę do przodu kolego, o jakiś rok. Ale wiadomo - są internety, jest szpan. ;)
Odpisz
21 września 2014, 20:45
@Virtuoz: zaczynałem wcześniej edukację.
Z tym papierkiem to jest tak, że ci którzy go nie mają twierdzą, że jest bezwartościowy. Skoro wy eksperci twierdzicie, że macie wiedzę nawet większą od uniwersyteckiej to czemu dla zabawy nie pójdziecie tam i zaliczycie?
Absolwent filozofii nauczył cię wiedzy ekonomicznej, jednak jego teorie (które sprawdzały się jedynie na małych wysepkach Pacyfiku) mają mnóstwo wad, bo on chce wprowadzać w państwie narodowym ustrój jaki panuje w małych księstwach oraz koloniach, który nie ma szansy powodzenia jeśli ten eksperyment będzie przeprowadzany w 35 mln kraju.
Też kiedyś byłem za Korwinem i słyszałem jak wielokrotnie powtarzał, że zwolni urzędników (600 000) co przyśpieszy rozwój gospodarczy. Jednak taki zabieg zwiększy tylko bezrobocie, a w państwie liberalnym duże bezrobocie to pożywka dla pracodawców, którzy będą na tyle zmniejszali pensje na ile ludzie się zgodzą, co będzie oznaczało głodowe pensje i emigrację. Zwalczenie ponad 20% bezrobocia potrwa minimum dekadę, po której z kraju ubędą miliony rąk do pracy i gdy zaczniemy się rozwijać padnie system emerytalny (który Korwin obiecał dotrzymać dla tych co zaczeli płacić składki na Zus).
Aha i wzrost gospodarczy 15% to fikcja: jeśli będziemy chcieli stworzyć model gospodarczy taki, jaki panuje w Rosji (którą chwali Korwin) to owszem czasami wzrost gospodarczy sięgnie 15%, ale równie często będzie recesja nawet dwucyfrowa - Rosja po prostu ma gospodarkę zacofaną, która rozwija się jak kraje rozwijające się. Do tego dojdzie inflacja (o której Korwin wspomina), która bywa nawet trzycyfrowa i która jest znacznie szybsza niż wzrost płac.
Innymi słowy za Korwina będzie 15% wzrostu, ale i również -15%, natomiast w dzisiejszej Polsce 0.5% na plusie podczas najgłębszej fali kryzysu to najgorszy wynik, podczas najlepszego sięgającego 7% podczas koalicji PIS, LPR i Samoobrony.
Odpisz
Edytowano - 26 września 2014, 23:56
@Paulius: Na mój prosty rozum to pomysły Koriwna się nie nadają do niczego. Prowadzą prosto do degradacji Polski i w objęcia jakiegoś silniejszego państwa.
1. Korwin mówił, że kobiety najchętniej wysłał by do domów aby nie pracowały i stały przy garach. Ciekawe jakby wysłanie 50% społeczeństwa do domu odbiło się na gospodarce i dochodach państwa.
2. Mówi o tym aby wyjść z UE. Pytam się co taki kraik jak Polska sama sobie jest w stanie zrobić. Mi się wydaje, że nie za wiele, ale ekspertem nie jestem więc poproszę o wytłumaczenie jakie są możliwości. Po za tym z jakiegoś powodu od 89' polacy starali się najbardziej zbliżyć do państw zachodnich.
3.Nakłaniają ludzi do palenia węglem a nie gazem. Fajnie ale tego węgla to my 60 lat jakoś mamy. A co za 60 lat? totalne uzależnienie od obcych źródeł energi? Bo odnawialne w Polsce niestety wielu osobom politycznie nie pasują, cóż teatrzyk kukiełek.
4.Być może lepszym rozwiązaniem jest reforma biurokracji a nie wywalenie za zbity pysk ludzi.
5.Wszystkim rządzącym zarzuca się, że nic nie robią z narastającym długiem publicznym. W jaki sposób zmniejszając podatki Korwin jest w stanie zniwelować wielkość długu publicznego? Odebrać ludziom zasiłki? Hymm spytajcie francuzów jak się kończą takie zabiegi. :P (Chociaż zmiany dot. zasiłków powinny zajść, gdyż często trafiają do ludzi do których nie powinny).
Nie uważam się za eksperta. Uważam jedynie, że pewne opcje są tendencyjnie przekazywane do mas ludzi bez wnikania w następstwa i konsekwencje tych działań działań. Jeśli się mylę proszę o wyjaśnienie.
Odpisz
18 czerwca 2017, 11:49
@Paulius: Korwin zlikwidował by bezrobocie, dzięki wprowadzeniu zasady, kto nie pracuje, ten nie je.
Odpisz
18 czerwca 2017, 11:53
@Paulius: 1. Za Korwina będzie deflacja, dzięki zmniejszeniu podatków.
2. Wierzysz w rosnącą automatyzację? W Mikołaja i zębową wróżkę pewnie też.
Odpisz
Edytowano - 18 czerwca 2017, 11:56
@Paulius: A studiach ekonomi kłamią, żeby zrobić z ludzi komunistów, którzy sami nie myślą i widać z tobą się udało.
Odpisz
18 czerwca 2017, 12:01
@Marathai: 1. Korwin mówi, że jak kobieta chce pracować, to niech pracuje, jak nie chce, to niech nie pracuje.
2. Unia nasz okrada.
3. Dzięki mniejszym podatkom będziemy mieli więcej pieniędzy i będzie nasz stać na odnawialne źródła energii.
4. Nie możemy pozwolić, by za nasze pieniądze żyły osoby, które nic nie robią.
5. Dług publiczny to nie nasz problem, tylko polityków, tylko kontrolowane przez nich media ciągle nasz okłamują, że mamy z tym coś wspólnego.
Odpisz
18 czerwca 2017, 13:40
zamknij ten ryj w końcu.
Odpisz
18 czerwca 2017, 13:42
Prawda w oczy kole?
Odpisz
19 września 2014, 13:59
Może nie zgadzam sie z narodowcami jeśli chodzi o ideologię, ale jednak antykorwinizm to dobra cecha :)
Odpisz
19 września 2014, 14:24
@siemek22: W kwestii Korwina jestem neutralny i dla równowagi dodałem ten obrazek:P
Odpisz
19 września 2014, 14:26
Aj może ty, ale znalazłem na fejsie stronę założoną przez narodowców i tam była przekreślona nowa prawice i inne partie o takich poglądach :P
Odpisz
18 czerwca 2017, 11:47
@siemek22: Korwin to wzór Patrioty.
Odpisz
19 września 2014, 18:34
Niestety ale na polskiej scenie politycznej są tylko dwa warianty: wybieranie mniejszego zła (jak w wiedźminie) lub głosowanie przeciw komuś zamiast za kimś. Ja już wolę by się kimś nowym młodzi fascynowali niż wierzyli w PO/PIS/SLD/PSL które było na podium i nic nie zmieniło.
Odpisz
19 września 2014, 20:10
@Mnich1: A propos Wiedźmina "Jeżeli mam wybierać między jednym złem a drugim to wole nie wybierać wcale" :P
Odpisz
18 czerwca 2017, 11:45
@Mnich1: Korwin to dobro, więc może wygrać dobro.
Odpisz
4 lipca 2017, 01:29
Raczej mniejsze zło, które z wiekiem też wiele zapomina.
Odpisz
19 września 2014, 15:26
Lepszy chamski Korwin którego partia finansuje się z darowizn i który spełnia wyborcze obietnice(plask na morde Boniego) niż debile z kącika Palikota, komuchowa lewacka ku*wa Miller, minister do sprawy zemsty narodowej Kaczyński i premier który spi***ala na stanowisko z lepszą pensją(wcześniej sam mówił że tego nie zrobi).
Wolę eksperymentować z władzą KNP(Korwin jak to rzekł nie musi być głową państwa) niż robić ciągle to samo i oczekiwać innych rezultatów.
A teraz Paulius możesz sobie pohejcić i pobawić się w eksperta.
Odpisz
19 września 2014, 15:06
Korwin krul. A jeśli sądzicie że jakby doszedł do władzy to by było źle to powiedzcie to tuskowi i pani kopacz.
Odpisz
19 września 2014, 14:27
zdaje się że znam takiego co zachowuje się podobnie
Odpisz
19 września 2014, 11:11
Wreszcie jakiś trafny obrazek dotyczący K(u)rwina.
Nadzieja zawitała znów.
Odpisz
17 września 2014, 19:51
Zawsze lepszy niż Palikut
Odpisz
16 września 2014, 22:41
Jeśli mówi sensownie...
Odpisz
16 września 2014, 22:19
Kto chce korwiszona XD
Odpisz
16 września 2014, 19:30
akurat trafne
Odpisz