Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Crisium

29 czerwca 2018, 15:59

No nie wiem takie gusta

Avatar JaNuSZeq

21 grudnia 2015, 20:25

Nie jestem ku*wa Assasinem, nie będę chodził w płaszczu...! 3:

Avatar rakcer_PL

10 października 2014, 15:53

płaszcze ooo tak one są ku*wa za**biste

Avatar HeaVyBoY

Edytowano - 18 grudnia 2015, 18:38

@rakcer_PL: Krawaty też ;D

Avatar HeaVyBoY

18 grudnia 2015, 18:36

ja nadal nosze swetry i krawaty <3 koszule też <3

Avatar Kinga123598

10 października 2014, 20:14

Gender, gejostwo i debilizm to stworzyło i cieszy się, że ma popularność. A ludzie są głupcami i to zawsze noszą.

Avatar minecraft32

15 października 2014, 20:32

@Kinga123598: wyjdz

Avatar Kinga123598

16 października 2014, 15:16

@minecraft32: Ok. Goodbye.

Avatar Diament2222

14 października 2014, 10:58

Dla mnie nie. Mam 14 lat,ale nie jestem taka pusta.Poza tym jedna pi*a mi wystarczy.

Avatar krystian1207

11 października 2014, 15:11

Nie ma to jak koszulka z hello kitty xDDD a o tym podkoszulku juz nie wspomne xDDDDD

Avatar
Konto usunięte

10 października 2014, 20:43

Co jak co, ale 1 i 2 wygląda wyjątkowo pedalsko. Tak btw, nie widziałam jeszcze żadnego chłopaka w koszulce Hello Kitty, what.

Avatar kotul

10 października 2014, 19:49

bo modą kierują idioci.

Avatar Mnich1

10 października 2014, 17:45

Niech każdy nosi to co mu się podoba. Ja pie**ole jakie wy macie błahe problemy.

Avatar siemek22

10 października 2014, 16:59

Co złego jest w 3?

Avatar DeadExtreme

10 października 2014, 07:04

Odpowiedź: Bo to wyżej jest BARDZIEJ pedalskie... a tacy ludzie (jak sądzą dziewczyny) "dbają o wygląd" i dlatego są "przystojni"...Coś jeszcze?

Avatar MrocznyWilk

10 października 2014, 07:57

@DeadExtreme: I co z tego? Jeśli dziewczyna ma coś w głowie, to można jej się spodobać bez ubierania jak pedał.

Avatar DeadExtreme

10 października 2014, 16:26

@MrocznyWilk: No tak, ale jakieś "puste" dziewczyny wolą jak facet "dba o wygląd" (czyli ubiera się jak pedał... rozumiem dbać o wygląd, ale bez przesady).

Avatar olaya1

10 października 2014, 16:11

Jeszcze nie widziałam żeby chłopak nosił koszulkę z hello kitty

Avatar pupsted

10 października 2014, 16:11

Autor ma rację 👔

Avatar Marvos

10 października 2014, 14:27

Góra SWAG, czyli ubiór dla dzisiejszych pedziów, a dół styl, czyli moda w tym lepszym wydaniu.

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Co o tym sądzicie?

Zgadnij, kto wygra to starcie

To prawdziwi domatorzy

Lepsze to niż nic

Trudno się nie zgodzić

Dobrze gość zrobił, przynajmniej będzie miał co jeść

Przepraszam

I każdy Polak rozbawiony

Ważne, że się pieni

Zwycięzca jest jeden

Szczególnie zięć

Czy to będzie następny model Tesli?

Oby więcej takich ludzi

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka