Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar patolek111

25 maja 2017, 22:24

poka poka sowe

Avatar Desuv

6 listopada 2018, 23:09

@patolek111: poka poka sowe mi

Avatar karolina8903

14 lipca 2012, 15:58

Jak nie mam makijażu to jestem słodka :) ???

Avatar maroko11

2 sierpnia 2014, 20:59

@karolina8903: Każda dziewczyna jest piękna, nie ważna jest dupa, czy cycki, ma być słodka i miła :3

Avatar KapitanKokosel

2 września 2016, 23:29

@maroko11: Ja lubię deski

Avatar KapitanKokosel

2 września 2016, 23:29

A nie od krowy?

Avatar anulkaa15

1 maja 2012, 22:38

Heh ;D 5/5

Avatar
Konto usunięte

30 stycznia 2012, 17:40

aha spoko
-kochanie chodz tu mam sprawę-mówi dziewczyna
-już idę skarbie co chciałaś ?
-co tu widzisz
-facebook i profil jakiejś dziewczyny
-a co pod zdjęciem tej dziewczyny jest?
-mój komentarz ...
-no właśnie s***ysynu zdradzasz mnie jeszcze dajesz jej lubię to ...
-ale kochanie !!!
-odchodzę

a morał tej bajki jest krótki i prosty : nie da się zrozumieć dzisiejszych kobiet.... tak zaraz się ktoś na mnie zacznie gadać to i tamto ale taka jest prawda

Avatar FaReD

30 stycznia 2012, 18:36

kobieta to człowiek facobook'a

Avatar chupacabra001

3 lutego 2012, 23:52

@FaReD: Kobieta to dzieło szatana. Noo... Jakis arab mi to mówił, ale chyba miał rację.

Avatar
RhobarIII

4 lutego 2012, 14:04

@chupacabra001: a może to talib ci to mówił

Avatar chupacabra001

4 lutego 2012, 16:27

Nie. Chyba nie muszę tłumaczyć, że według Islamu kobieta to stworzenie nieczyste bez żadnych praw?:-)

Avatar
RhobarIII

5 lutego 2012, 17:01

@chupacabra001: Już wierzę że gadałeś z arabem. Ja lubię różowy i się nie wstydzę. Według islamu. A ty jesteś islamczykiem?

Avatar Truskavvkova

30 stycznia 2012, 16:28

Na piątce fajnie wygląda xd

Avatar pati123xdd

30 stycznia 2012, 16:02

Słodkie;D

Avatar PaniKara

30 stycznia 2012, 15:29

ta pierwsza jest słodka ;3

Avatar
Konto usunięte

30 stycznia 2012, 13:56

Ja wyglądam zawsze tak jak na 8 :D

Avatar
Konto usunięte

30 stycznia 2012, 08:58

Ciekawe ... 3/5 .

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Nasz człowiek na Twitterze

Nowy lepszy NFZ

Świetny serial

Proszę nie

Ok boomer

Nie każdy bohater nosi pelerynę i majtki na spodniach

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka