Co ludzie myślą o miłości
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Nadal lepsza historia miłosna niż Zmierzch
Brawo
Co dwie głowy to nie jedna
Zazdroszczę Tadeuszowi
Angielskie śmieszki
Ludzie w pigułce
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież9 marca 2023, 16:55
Własciwie symbol serca troche oddaje istotę tego niżej, bo gdy widzimy atrakcyjną osobę to przez podświadome procesy nasze serce zaczyna szybciej bić i wydzielają się też różne substancje, poza tym przypomina on trochę dupe. To tylko symbol, nie wnikajmy..
Odpisz
3 grudnia 2014, 18:29
Miłość to nie jest jakiś związek chemiczny, tylko znacznie więcej.
Odpisz
3 grudnia 2014, 18:50
Miłość to przekazanie siebie drugiej osobie, to zmiana poglądów, myślenia i sensu życia.
Odpisz
3 grudnia 2014, 18:57
@jacek1s: Nie zapomnij o "bam-bam". c:
Odpisz
3 grudnia 2014, 19:07
Uważam, że masz rację.
Odpisz
3 grudnia 2014, 19:10
Pozwól, że zacytuję sam siebie: Miłość jest zbiorem reakcji chemiczno-biologicznych w mózgu, będących całkowicie zbędnym, choć dla niektórych przyjemnym (czego nigdy nie zrozumiem) efektem ewolucji instynktu przetrwania gatunku.
Odpisz
3 grudnia 2014, 19:16
@darcus: Właśnie, "jest zbiorem reakcji", a nie związkiem chemicznym. Gdybyśmy patrzyli na świat przez pryzmat nauki i tego co jest zbędne, a co nie, to nasze życie byłoby kompletnie wyprane z emocji, czy uczuć. A bez tego byłoby po prostu... nudno! :D
Odpisz
3 grudnia 2014, 19:20
Gdyby ludzkość była pozbawiona uczuć, to byłaby też pozbawiona nudy, jak i cierpień. Gdyby tak było, kolonizowalibyśmy sąsiednie galaktyki już teraz. Uczucia to nasza największa blokada na drodze do wiedzy.
Odpisz
3 grudnia 2014, 19:30
@darcus: Wolę być człowiekiem, który być może nie wie wszystkiego, ale przynajmniej potrafi czuć. Ponieważ to o czym mówisz to już nie człowiek, a maszyna. A poza tym nie wiem jak ty, ale moim celem w życiu jest bycie szczęśliwym (jak na razie się udaje :D). Jaki cel mieliby ludzie bez uczuć?
Odpisz
3 grudnia 2014, 19:52
Zgadzam się w 100%! Nie wyobrażam sobie ludzi chodzących jak roboty i tylko wykonujących to co muszą.
Odpisz
3 grudnia 2014, 20:01
@jacek1s: Znowu nie jesteś kanapką... Kto ci fotoszopował avatara?
Odpisz
3 grudnia 2014, 20:22
sam w paincie xd
Odpisz
3 grudnia 2014, 20:22
Maszyna? Bzdura. Człowiek bez uczuć to dalej człowiek, tyle że bez uczuć... To, co odróżnia nas od zwierząt to nie uczucia, ale inteligencja. Co zostanie, jak odebrać człowiekowi uczucia? Pragnienie wiedzy. Bardzo chciałbym, by to stało się ze mną. A wy dalej bawcie się w zaspakajanie prymitywnych potrzeb, bo właśnie tym jest szczęście.
Odpisz
3 grudnia 2014, 20:33
@darcus: Pragnienie to też uczucie :P. A poza tym wciąż mi nie odpowiedziałeś jaki jest cel człowieka bez uczuć. Zgłębiać wiedzę? Po co, skoro to nie sprawi, że będziemy szczęśliwi? Szczęście to właśnie podstawa życia. Może jak już nie będziesz miał tych uczuć, to będziesz miał odpowiednią wiedzę, żeby to wiedzieć. Poza tym "zaspokajanie prymitywnych potrzeb"? Naprawdę? Mówisz tak, jakby to, że się w kimś zakocham oznaczało, że jestem prymitywem. Nie myśl, że jesteś ponad nami...
Odpisz
3 grudnia 2014, 21:13
XD ale ubaw, znacznie więcej, omg. Miłość za tym na pewno stoi kupidyn :D jak nic.
Odpisz
3 grudnia 2014, 21:40
Aż się zalogowałem kobieto, wiedza pozwala nam na rozwój NIE NA SZCZĘŚCIE, z pokolenia na pokolenie dążylibyśmy do rozwoju, ekspansji.
Odpisz
3 grudnia 2014, 21:51
@smrodek11: Nie jestem kobietą tłumoku -_- Dopiero co się zalogowałeś i już mylisz płcie... Wy cały czas nie rozumiecie, że chodzi mi o to, że rozwój, czy jak mówisz kolonizacja są niepotrzebne, jeżeli nie służą ludziom. Bo po co nam coraz to nowsze telewizory, środki lokomocji, czy komputery? Dla naszej wygody. Wszystko jest zbędne, jeżeli nie przynosi nam szczęścia, które może objawiać się na różne sposoby (np. bezpieczeństwo, wygoda, luksus, jak również wiedza).
Odpisz
3 grudnia 2014, 22:38
@darcus: Ten komentarz popiera moje zdanie, z podkreśleniem na TEN KOMENTARZ.
Odpisz
3 grudnia 2014, 23:01
Szczęście, a spełnienie to dwie, różne rzeczy. Są procedery, które przynoszą to drugie, nie pierwsze. Wiesz, czym jest szczęście? Reakcją twojego mózgu na intensywne wydzielanie się serotoniny. Oznacza to tyle, że jesteś na haju. TO jest prymitywne. A miłość? Jeszcze bardziej. Miłość jest nam tak potrzebna jak wyrostek robaczkowy i podobnie jak on, czasami jest przyczyną bólu i nieszczęścia. To jedyne, do czego prowadzi. I wcale nie czuję się ponad wami... Jestem tak samo prymitywny jak reszta ludzi, tyle że ja staram się z tym walczyć i to stawia mnie o mały krok bliżej nie bycia prymitywnym. Takie małe post scriptum, kolonizacja nie jest ludziom potrzebna do szczęścia, ale do przetrwania, bo właśnie przetrwanie jest sensem życia, a nie szczęście.
Odpisz
Edytowano - 28 października 2017, 21:50
@darcus: W pewnym stopniu się z Tobą zgadzam. Miłość, emocje, nawet życie to zbiór reakcji chemicznych, ale ludzie bez emocji byliby nudni. Nic, tylko formalność. Gdzie zabawa, intrygi, zdrady? Gdzie smak ludzkości? Przecież emocje i działanie pod ich wpływem jest jedną z niewielu rzeczy, z których można czerpać przyjemność w kontekście ludzkości, choć, w przypadku ludzkości bez uczuć, nie byłby kto czerpać przyjemność. Nazywanie wszystkiego prymitywnym jest bezcelowe. Po co dążyć do bycia"istotą wyższą", bezuczuciową, skoro z tych wszystkich odkryć nie będzie nic. Życie byłoby bardziej bezcelowe niż teraz jest.
Odpisz
28 października 2017, 23:27
@Trinitrotoulentn: A po to, żeby móc nadawać sobie cel samemu, a nie czerpać go z natury.
Odpisz
29 października 2017, 11:20
@darcus: Ale co z tego celu, skoro nikt nie. będzie się cieszył z jego osiągnięcia?
Odpisz
29 października 2017, 12:51
@Trinitrotoulentn: Realizacja celu jest wartością samą w sobie.
Odpisz
29 października 2017, 14:47
@darcus: Ale co daje realizacja celu jako wartość, skoro nikt nie czuje nic z czymkolwiek związanym, czyli też z realizacją celu?
Odpisz
29 października 2017, 15:09
@Trinitrotoulentn: Realizacja celu nie ma czegoś 'dawać'. Ona sama w sobie jest tym czymś.
Odpisz
29 października 2017, 15:39
@darcus: Tylko odkrywanie dla odkrywania jest nudne i bezcelowe. Cała ta bezuczuciowość sprawiłaby, że ludzkość by istniała, nie była
Odpisz
29 października 2017, 16:02
@Trinitrotoulentn: No i w tym właśnie się nie zgadzamy.
Odpisz
4 grudnia 2014, 01:46
A my nie jesteśmy ludźmi tylko pierwiastkami złożonymi w kupę o łącznej wartości około 20000 $. Co zrobisz? Nic nie zrobisz, takie są fakty.
Odpisz
4 grudnia 2014, 14:52
@Mnich1: czyli jak się sprzedam do dostane 20000 $ ?
Odpisz
4 grudnia 2014, 14:54
@Mnich1: to nawet takie trochę przerażające
Odpisz
4 grudnia 2014, 15:53
@mati59: No jakbym miał tyle kasy to bym kupił twoje szczątki. Spokojnie.
Odpisz
4 grudnia 2014, 15:55
@Mnich1: yyy trochę się boje ;-;
Odpisz
1 maja 2017, 13:04
@Mnich1: Mają większą wartość, ponieważ mają potencjał gdy są złożone, jeżeli by tak liczyć na rozum.
Odpisz
5 grudnia 2014, 10:38
To nie jest miłość. To może być co najwyżej zakochanie. Ale miłość to coś zupełnie innego.
Odpisz
Edytowano - 3 grudnia 2014, 23:09
sporo wodoru...
stwierdzenie miłość jest w oceanie nabiera nowego znaczenia
Odpisz
3 grudnia 2014, 20:36
I czemu minusujecie skoro nie ogarniacie rozszerzonej chemi nie panoszcie się jakbyście byli geniuszami ,
Odpisz
Edytowano - 3 grudnia 2014, 20:38
@Kamil37: za pomocą feromonów i zw. chemicznych można sprawić że posuniecie krowę i będziecie ją kochać jak " drugą połówkę " .
Wtedy będziecie mogli sobie mówić że "Miłość to przekazanie siebie drugiej osobie, to zmiana poglądów, myślenia i sensu życia."
Nie wierzyszycie ? to albo wracajcie do podstawówki albo się nie wypowiadajcie w internecie
Odpisz
3 grudnia 2014, 20:48
@Kamil37: A no i jeszcze :
właściwie miłość to serotonina , oxytocyna i dopamina .
a nie tylko jedno z nich jak tutaj ukazano :)
humaniści nie pie**olcie że to coś więcej jak się na chemii nie znacie , i mimo iz to tylko reakcja chemiczna myslę że wspaniała i bardzo potrzebna
Odpisz
3 grudnia 2014, 18:49
Prawda, prawda...
Odpisz
3 grudnia 2014, 18:27
to ma sens
Odpisz
3 grudnia 2014, 18:19
Źle przetłumaczone, teraz to nie ma sensu.
Odpisz
3 grudnia 2014, 18:00
Dopamina?
Odpisz