@bylejakbylegdzie: Ale z drugiej strony miecz sie cały czas rozpędzał więc gdy dojdzie do jądra to od razu nie wyhamuje więc musi lecieć tak dalej dopóki "nie wyjdzie" z drugiej strony.... i wtedy znowu sie cofnie.
@bylejakbylegdzie: Orbita wokół jądra?? Ale miecz spada, rozpędza się i w czasie gdy dochodzi do jądra z pewną prędkością nie traci jej od razu więc musi wyhamować i leci dalej.
Leci ale nie w nieskończoność... zatrzyma się w jądrze po jakimś czasie bo będzie leciał dolatywał do jądra zwalniał wylatywał z drugiej strony rozpędzał się ale za każdym spotkaniem z jądrem będzie coraz wolniejszy aż zahamuje oczywiście jeżeli się nie spali przez temperaturę (Sci Fun)
@BalcarKMPL: Głupoty piep**ycie, za przeproszeniem. Miecz świetlny miał przycisk, który odpowiadał za ostrze miecza. Kiedy mieczami rzucano, to właściciel przytrzymywał przycisk za pomocą Mocy :/
@Boba_Fett: użytkownikami takich mieczy byli młodzi jedi/padawani, którzy i tak nie rzucają mieczem(jest to dość zaawansowana technika). Jedynym użytkownikiem (o którym wiem) miecz świetlnego, który używał mocy do uruchomienia go był pewien sith (imienia nie pamiętam, jak znajdę to podam), który umieszczał włącznik we wnętrzu miecza, by tylko użytkownicy mocy mogli go wykorzystać.
@Boba_Fett: Za przeproszeniem, gówno prawda. Owszem, niektórzy Sithowie tak robili, ale Jedi też rzucali mieczami, a im kodeks zabraniał używać mocy do zabijania (także pośrednio, tak jak w tym przypadku).
@Boba_Fett: Gdyby rzucenie mieczem wymagało przytrzymania przycisku Mocą, to zabicie kogoś w ten sposób byłoby zabójstwem przy użyciu Mocy. Co za tym idzie, byłaby to technika Ciemnej Strony, czyli zabroniona dla Jedi (wprawdzie nie miałoby to nic wspólnego z Ciemną Stroną, ale służyłoby głównie do zadawania bólu i zabijania, więc byłoby techniką Ciemnej Strony). Mimo to Jedi nierzadko także rzucali mieczem, zwykle w droidy (które nie są żywe, więc użycie przeciw nim Mocy nie łamie kodeksu Jedi), ale niekiedy i w żywe istoty (a użycie Mocy przeciwko nim jest pogwałceniem kodeksu Jedi). Krótko mówiąc, gdyby rzucanie mieczem świetlnym wymagało użycia Mocy, byłoby zabronione przez kodeks Jedi.
@pmb1998: Nie byłoby, ponieważ jest to tylko opcja użycia techniki. Idąc Twoim tokiem rozumowania, samo używanie mieczy byłoby zabronione, ponieważ Jedi mógłby po prostu przeciąć człowieka...
@Boba_Fett: masz rację, pomyliłem się, to mogli być również starsi Jedi i jeszcze Sithowie. Ale nie każdy używał miecza z ptzytrzymywanym przyciskiem(jeśli chodziło ci o coś innego to przepraszam)
@Boba_Fett: Nie rozumiesz. Jedi nie może zabijać PRZY UŻYCIU MOCY. Więc nie może używać Mocy, by rzucić mieczem, a w takim wypadku, jak ty opisałeś, musiałby użyć.
po 1 musiał by działać jakiś nacisk poza grawitacją chyba.
A po 2 miecz by utknął, ponieważ część świetlna jest węższa od reszty miecza (rączka), więc rączka by utknęła między 2 skałami chyba xd
Komentarze
Odśwież26 grudnia 2016, 20:23
Miecz wyłącza się, gdy nie trzyma się za tzw. przycisk....
Odpisz
26 lutego 2017, 15:24
są takie, ale są też w których nie trzeba to trzymać, w niektórych są też przyciski wewnątrz tak że można miecz uruchomić tylko wciskając ho mocą
Odpisz
1 listopada 2016, 12:21
"Miszcz pejnta"
Odpisz
15 grudnia 2014, 19:12
miecz nie przeszedł by na wylot jeśli grawitacja pozwala przedmiotom spaść to na pewno nie pozwoli opuścić jądra
Odpisz
15 grudnia 2014, 22:01
@bylejakbylegdzie: Ale z drugiej strony miecz sie cały czas rozpędzał więc gdy dojdzie do jądra to od razu nie wyhamuje więc musi lecieć tak dalej dopóki "nie wyjdzie" z drugiej strony.... i wtedy znowu sie cofnie.
Odpisz
20 grudnia 2014, 16:28
ale pamiętaj że to nie leci jak gorący nóż w masło, tylko isniej tarcie
Odpisz
20 grudnia 2014, 20:18
wtedy może co najwyżej utworzyć orbitę wokół jądra bo grawitacja nie pozwoli na wylot
Odpisz
20 grudnia 2014, 20:24
@bylejakbylegdzie: Orbita wokół jądra?? Ale miecz spada, rozpędza się i w czasie gdy dochodzi do jądra z pewną prędkością nie traci jej od razu więc musi wyhamować i leci dalej.
Odpisz
3 maja 2015, 22:55
Leci ale nie w nieskończoność... zatrzyma się w jądrze po jakimś czasie bo będzie leciał dolatywał do jądra zwalniał wylatywał z drugiej strony rozpędzał się ale za każdym spotkaniem z jądrem będzie coraz wolniejszy aż zahamuje oczywiście jeżeli się nie spali przez temperaturę (Sci Fun)
Odpisz
26 grudnia 2014, 20:43
Komiks z cyklu "Gdyby Brian został Rycerzem Jedi"
Odpisz
15 grudnia 2014, 19:35
miecze działały tak, że gdy go wypuściłeś z ręki to od razu się wyłączał
Odpisz
15 grudnia 2014, 19:57
@Macio720: Tylko niektóre. Brak takiej konstrukcji umożliwiał rzucanie mieczami.
Odpisz
15 grudnia 2014, 20:45
@BalcarKMPL: w sumie to o nich nie pomyślałem
dzięki
Odpisz
20 grudnia 2014, 16:08
@BalcarKMPL: Głupoty piep**ycie, za przeproszeniem. Miecz świetlny miał przycisk, który odpowiadał za ostrze miecza. Kiedy mieczami rzucano, to właściciel przytrzymywał przycisk za pomocą Mocy :/
Odpisz
20 grudnia 2014, 16:30
@Boba_Fett: użytkownikami takich mieczy byli młodzi jedi/padawani, którzy i tak nie rzucają mieczem(jest to dość zaawansowana technika). Jedynym użytkownikiem (o którym wiem) miecz świetlnego, który używał mocy do uruchomienia go był pewien sith (imienia nie pamiętam, jak znajdę to podam), który umieszczał włącznik we wnętrzu miecza, by tylko użytkownicy mocy mogli go wykorzystać.
Odpisz
20 grudnia 2014, 16:38
@opliko95: przepraszam, to był mroczny jedi Hethrir
Odpisz
20 grudnia 2014, 16:56
@Boba_Fett: Za przeproszeniem, gówno prawda. Owszem, niektórzy Sithowie tak robili, ale Jedi też rzucali mieczami, a im kodeks zabraniał używać mocy do zabijania (także pośrednio, tak jak w tym przypadku).
Odpisz
20 grudnia 2014, 19:42
@opliko95: Wszyscy z wyjątkiem Hethrir'a korzystali z mieczy z przyciskiem. A nie tylko padawani i młodzi Jedi.
Odpisz
20 grudnia 2014, 19:43
@pmb1998: A co takiego jest głupotą w tym co ja napisałem?
Odpisz
20 grudnia 2014, 20:41
@Boba_Fett: Gdyby rzucenie mieczem wymagało przytrzymania przycisku Mocą, to zabicie kogoś w ten sposób byłoby zabójstwem przy użyciu Mocy. Co za tym idzie, byłaby to technika Ciemnej Strony, czyli zabroniona dla Jedi (wprawdzie nie miałoby to nic wspólnego z Ciemną Stroną, ale służyłoby głównie do zadawania bólu i zabijania, więc byłoby techniką Ciemnej Strony). Mimo to Jedi nierzadko także rzucali mieczem, zwykle w droidy (które nie są żywe, więc użycie przeciw nim Mocy nie łamie kodeksu Jedi), ale niekiedy i w żywe istoty (a użycie Mocy przeciwko nim jest pogwałceniem kodeksu Jedi). Krótko mówiąc, gdyby rzucanie mieczem świetlnym wymagało użycia Mocy, byłoby zabronione przez kodeks Jedi.
Odpisz
20 grudnia 2014, 21:08
@pmb1998: Nie byłoby, ponieważ jest to tylko opcja użycia techniki. Idąc Twoim tokiem rozumowania, samo używanie mieczy byłoby zabronione, ponieważ Jedi mógłby po prostu przeciąć człowieka...
Odpisz
20 grudnia 2014, 22:28
@pmb1998: To nie działa tak. Jedi nie zabija, chyba że musi bo nie istnieje inne wyjście.
Odpisz
21 grudnia 2014, 08:57
@Boba_Fett: masz rację, pomyliłem się, to mogli być również starsi Jedi i jeszcze Sithowie. Ale nie każdy używał miecza z ptzytrzymywanym przyciskiem(jeśli chodziło ci o coś innego to przepraszam)
Odpisz
21 grudnia 2014, 11:27
@Boba_Fett: prawda to
Odpisz
21 grudnia 2014, 12:40
@opliko95: Wiesz, wyjątek potwierdza regułę ;D
Odpisz
21 grudnia 2014, 17:29
@Boba_Fett: Nie rozumiesz. Jedi nie może zabijać PRZY UŻYCIU MOCY. Więc nie może używać Mocy, by rzucić mieczem, a w takim wypadku, jak ty opisałeś, musiałby użyć.
Odpisz
21 grudnia 2014, 18:56
@pmb1998: To ty nie rozumiesz, Jedi nie może zabić. Nie tylko przy użyciu Mocy, co w ogóle. Więc zrobi to tak, czy tak, nie ma znaczenia.
Odpisz
21 grudnia 2014, 19:20
@Boba_Fett: Zabijać może, ale tylko w obronie własnej. Ale przy użyciu Mocy nie może nawet w obronie własnej.
Odpisz
22 grudnia 2014, 00:09
@pmb1998: Wiesz co? Udowodnienie Ci swojej racji nic mi nie da, nawet satysfakcji, wiec po prostu skończmy to na tym, że się wycofuje z dyskusji, ok?
Odpisz
20 grudnia 2014, 22:11
ale jak Jedi puści guzik ro miecz się wyłacza
Odpisz
20 grudnia 2014, 16:47
po 1 musiał by działać jakiś nacisk poza grawitacją chyba.
A po 2 miecz by utknął, ponieważ część świetlna jest węższa od reszty miecza (rączka), więc rączka by utknęła między 2 skałami chyba xd
Odpisz
20 grudnia 2014, 20:17
@arektatarowicz: *rękojeść
Odpisz
20 grudnia 2014, 18:15
to tylko rysunek 3-latka
Odpisz
20 grudnia 2014, 16:55
To uczucie kiedy jakiś debil, wrzuca coś na temat na który się nie zna, a idioci nieznający się na tym temacie kłócą się w komentarzach...
Odpisz
20 grudnia 2014, 18:08
@kulujulu: "jakiś debil, wrzuca" tu nie powinno być przecinka, taki Nazi Grammar. ;)
Odpisz
20 grudnia 2014, 18:53
@kulujulu: Przecinki, postawione, w złych, miejscach.
Odpisz
20 grudnia 2014, 19:45
@miszcz: Przepraszam trochę, się, rozkojarzyłem, kiedy, komentowałem.
Odpisz
20 grudnia 2014, 17:40
zawsze mnie ciekawiło czy jak upuscisz miecz świetlny na ziemię to dostanie się do środka i rozpie**oli ją (chyba się potwierdziło :P)
Odpisz
Edytowano - 20 grudnia 2014, 16:19
długo ziemia jest taka mała?
Odpisz
20 grudnia 2014, 17:29
@thepolishguy: od kiedy to jeden ze księżyców Hoth
Odpisz
20 grudnia 2014, 16:53
Jedi zawsze mógł przyciągnąć swój miecz.
A po drugie to widzę, że ktoś jest mistrzem painta. :D
Odpisz
20 grudnia 2014, 16:45
Rączka jest szersza niż ostrze.
Odpisz
18 grudnia 2014, 17:03
a właściwri te miecz to są na proąd czy NA CO ?
Odpisz
20 grudnia 2014, 16:02
@kola3492: na mocz jedi
Odpisz
20 grudnia 2014, 16:03
@Uszko: sory chodziło mi o moc
Odpisz
20 grudnia 2014, 16:17
@kola3492: na debilne komentarze,ty go napełniłeś potęgą
Odpisz
20 grudnia 2014, 16:45
@Uszko: Doje'ałeś!
Odpisz
15 grudnia 2014, 18:02
MEEEH! polowa zostanie a jak sie wpadnie to poza swiat :P
Odpisz
15 grudnia 2014, 18:11
@KArbahaa: Od dziury planeta sie nie przetnie.
Odpisz
15 grudnia 2014, 18:22
na tym rysunku ziemie to naleśnik. Ale naleśnik też się od dziury nie rozpadnie...
Odpisz
15 grudnia 2014, 19:16
@SurMix: no raczej...
Odpisz