Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar mordek122

18 grudnia 2014, 15:50

dlaczego nas tak niewychowano?

Avatar frazeologizm

18 grudnia 2014, 15:15

i dziecko jest szczęśliwe :)

Avatar anamaria2002

18 grudnia 2014, 14:18

To z Wolverinem super!

Avatar coranq

18 grudnia 2014, 13:38

no i to jest normalne wychowywanie dziecka i potem takie dziecko cie bedzie kochało i szanowało w przyszłości ale tutaj w tym kraju żeby utrzymać dziecko to trzeba byc jakims prezesem bo teraz jak na to patrze to naprawde ubrania po 400 zł buty rownież + jakies gadżety dla szpanu a w szkole ten kto najglupszy to najfajniejszy i wiadomo jak sie to konczy :)

Avatar nocnaPL

18 grudnia 2014, 11:39

DZIECKO WORWERINE O LOOL

Avatar Krisa

17 grudnia 2014, 23:51

Ostatni najlepszy xD

Avatar Fretkowa

17 grudnia 2014, 22:07

czy ten facet wydziarał sobie rysunek tej małej!?

Avatar Aracz

17 grudnia 2014, 22:15

@Fretkowa: po prostu czymś narysował. Jeśli by wydziergał, to raczej by miał taki nie jeden :P

Avatar N_A_T_A_L_A

17 grudnia 2014, 23:29

@Aracz: To jest raczej tatuaż.

Avatar Love_Bunny

17 grudnia 2014, 23:13

Na ostatnim rysunku ta mała ma bluzkę z poniaczem *.*

Avatar wilsonXcuddyXhouse

18 grudnia 2014, 09:29

@Love_Bunny: kochasz bunny kou tak?

Avatar
Konto usunięte

17 grudnia 2014, 22:30

Fajne sposoby! Najfajniejsze według mnie to jest ten z tymi klonem z 501 Legionu oraz z Jang'o Fett'em, który potrafił pozabijać Jedi gołymi rękami. :D

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Jakoś sobie radzą

Coś tu nie gra

I tak przez 40 lat!

Smacznego

Tytuł dostał depresji

Sprawa rozwiązana

A Wy który z nich najbardziej lubicie?

I tak w kółko

Najciekawsze gatunki morskie

Dzięki, Boziu

Jest to jakiś pomysł

Taki obraz Wasz

My się znamy?

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka