Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Warto nawet dla samych rodzynek
Skubaniutki
Zgadza się ukradłem z zagranicy
Pradawna mumia
Chemiczne śmieszki
Firmy tak się uczepiły tych obrazów generowanych przez AI że ja p.....
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież16 kwietnia, 19:24
I bardzo k...a dobrze
Odpisz
21 kwietnia 2020, 23:36
Okey, pomijając fakt avatara, sam jestem poganinem (wiara w żywioły a nie pana z brodą) co nie zmienia faktu że nie mogę się wypowiedzieć na ten temat. Otóż, pokażcie mi drodzy KATOLICY (wszystkich prawdziwych katolików przepraszam) czemu macie w dupie słowa boże i zamiast "miłować bliźniego swego" pogrążacie go i mówiąc krótko je*iecie? Bo co? Bo nie jest taki jak wy? A bóg wybierał czy ktoś jest taki jak on? Bo jak tak to co wy na tym świecie robicie? Dla mnie sprawa jest jasna. Macie w dupie boga i to co on mówi samemu nie przyznając się do tego dodatkowo ukrywając się pod słowami Bożymi. I wy śmiecie nazywać się katolikami?
Odpisz
21 kwietnia 2020, 23:38
@karrimozer: dopiska:
Jak ktoś jest gejem to niech nim będzie, w czym wam to ku*wa przeszkadza co! W czym wam przeszkadza to że chłopak całuję się z chlopakiem a dziewczyna z dziewczyną? Nie możecie wtedy żyć bo wam duma zdycha? To pomyślcie że jezus i sam Bóg nie może żyć patrząc na waszą głupotę
Odpisz
11 kwietnia 2020, 01:23
Ok boomer
Odpisz
26 sierpnia 2019, 22:37
@KontoUsunięte: nie zgadzam się
Odpisz
14 stycznia 2020, 13:47
@nightmare_fredbear: Heh. Zapytałeś mnie o moje zdanie. Nie zgadzasz się że tak uważam?
Odpisz
14 stycznia 2020, 14:11
@TheDarkLord: kiedy sie cie pytałem?
Odpisz
15 stycznia 2020, 10:05
@nightmare_fredbear: Po prostu jestem debilem i nie zauważyłem że to osobny komentarz. Myślałem że kontynujesz starą dyskusję. Sorry
Odpisz
15 stycznia 2020, 11:37
@TheDarkLord: ok XD
Odpisz
Edytowano - 24 stycznia 2015, 18:48
Jestem osobą wierzącą i pozwolę się wtrącić w dyskusje w komentarzach ;) (ostrzegam, że trochę się rozpiszę xD)
Jak już wspomniałem jestem katolikiem wierzącym, ale nie praktykującym. Dlaczego ? Otóż strasznie nienawidzę kościołów i wszelkiego rodzaju księży (chociaż niektórzy księża są spoko), opowiadają w kościele rzeczy, totalnie mając Biblie w dupie: mówią jak to homoseksualizm jest zły, a potem ''szanuj bliźniego jak siebie samego'' rly ? Btw: w Biblii nigdzie nie jest napisane, że gej to osoba... nie wiem opętana czy nienormalna. Tak samo sprawa in-vitro, ślubu cywilnego i antykocepcji.
Sprawa in-vitro ma się tak, że czasami to jest JEDYNE wyjście na posiadanie dziecka (wiem, że jest jeszcze adopcja, ale nie którzy nie chcą mieć nie swojego dziecka, a same załatwianie adopcji jest bardzo trudne). In-vitro to nic innego jak normalne zapłodnienie, tylko labolatoryjnie. Czasami tzw ''dziecko z probówki'' jest inteligentniejsze od innych. Jeśli zatem chodzi o ślub cywilny to nie każdego stać na drogi ślub kościelny, a ślub taki, czy inny niczego w związku nie zmienia. A jeśli chodzi o antykocepcję to kiedyś słyszałem, że z każdego seksu powinno być dziecko, naprawdę ? Czyli rozumiem, że jak ktoś uprawia seks raz w miesiącu to powinien mieć +12 dzieci co rok ?! Nie sądzę...
Tak jak już mówiłem nie lubię księży, a znienawidziłem ich jeszcze bardziej kiedy jeden mi powiedział, że to mój obowiązek dawać na ''tacę''. Do osób homoseksualnych nie mam nic: szanuje ich, oraz toleruję. Inne nie znaczy nienormalne czy głupie ;) (mam nadzieję, że kogoś nie zabiłem tą moją rozpiską xD)
Odpisz
24 stycznia 2015, 20:35
@skers2: mam tak samo jak ty :P
Odpisz
26 stycznia 2015, 21:59
@skers2: Masz ode mnie + :) Dobrze wiedzieć że istnieją nie tylko katole ale i prawdziwi KATOLICY.
Odpisz
28 stycznia 2015, 18:59
@DanKuso13: Dzięki ;)
Odpisz
24 lipca 2015, 19:32
@skers2: Bracie...
Odpisz
30 maja 2017, 15:36
@skers2: W Biblii jest, że homoseksualizm to ohydna zbrodnia. Sam święty Piotr powiedział, żeby każdy wierzący zwalczał homoseksualizm gdziekolwiek się pojawi. Biblia zakazuje też in vitro i antykoncepcji, nie w wprost, ale w Biblii jest, żeby nie zabijać człowieka w żadnym wieku. Nie znasz Biblii, a się wypowiadasz.
Odpisz
26 sierpnia 2019, 22:36
a co ma in vitro do zabijania???
Odpisz
27 sierpnia 2019, 11:09
@nightmare_fredbear: Jak nie wiesz co to in bitro, to nie pisz!
Odpisz
Edytowano - 30 sierpnia 2019, 20:48
in vitro (łac. w szkle) polega na tym że zapłodnienie zachodzi w probówce a nie w jajowodzie, potem morula jest wprowadzana specjalną pipetą czy czymś przez pusię do macicy, więc mówimy o zapłodnieniu poza matką, czyli bez zabijania
Odpisz
31 sierpnia 2019, 06:08
@nightmare_fredbear: W in vitro z 12 dzieci najsilniejsze wkładają do ciała matki, a pozostałe 11 zabijają.
Odpisz
31 sierpnia 2019, 11:28
jak jest 1 komórka jajowa, to jak powstaje 12 dzieci?
Poza tym morule są wkładane za każdym razem
Odpisz
5 września 2019, 21:07
@nightmare_fredbear: jak słodko, dostałem strzałkę w dół bo mam zbyt niepodważalny argument
(^-^)
Odpisz
6 września 2019, 09:42
@nightmare_fredbear: Dostałeś w dół, bo kłamiesz.
Przy invitro jest dwanaście dzieci, z których jedno jest wkładane do brzuszka mamusi, a jedenaście jest mordowanych.
Odpisz
6 września 2019, 21:01
przy in vitro jest tyle dzieci ile jest komórek jajowych, a przy owulacji dojrzewa JEDNA
Odpisz
6 września 2019, 21:05
więc powiedz mi JAKIM DO K*RWY NĘDZY CUDEM Z 1 RZADZIEJ WIĘKSZEJ ILOŚCI ZYGOT ROBI SIĘ NAGLE 12
Odpisz
7 września 2019, 08:34
@nightmare_fredbear: Nigdy nie byłeś przy procedurze in vitro, tylko piszesz farmazony.
Odpisz
7 września 2019, 09:58
bo ty byłeś... Wytłumacz jak z 1 nagle jest 12 dzieci, jak nie wytłumaczysz to po prostu jesteś głupi
Odpisz
8 września 2019, 13:05
@nightmare_fredbear: czyli jesteś głupi 😝
Odpisz
10 września 2019, 07:29
@nightmare_fredbear: ojoj, nie napiszesz nic? Ale mi przykro z tego powodu XD
Odpisz
12 września 2019, 21:17
@nightmare_fredbear: ciągle się pogrążasz
Odpisz
14 stycznia 2020, 10:56
no proszę, napisz jak z 1 robi się dwanaście, panie: Katolilu nieuznający nieomylności papieża, biologu który nie ma pojęcia o procesie gastryfikacji, biblioznawco który myli zakaz stosunków homoseksualnych z zakazem homoseksualizmu. Znawca jakich mało!
Odpisz
14 stycznia 2020, 10:49
@KontoUsunięte: Bóg zakazuje tylko homostosunkach
Odpisz
21 stycznia 2015, 19:57
A teraz drogie dzieci, dyskusja o wierze i innych gownach na tysiac komentarzy
Odpisz
21 stycznia 2015, 19:57
Tego się nie da uniknąć.
Odpisz
21 stycznia 2015, 20:01
lecę po popcorn :)
Odpisz
21 stycznia 2015, 21:11
więc ja zacznę :
dla mnie chrześcijanie to wiara jak każda inna
wierzą w jakiegoś tam kogoś kto może co chce
i pragnę nadmienić , że w każdej , nie no serio w każdej z nich rozumowanie jest horrendalnie pozbawione sensu , a każdy "cud od pana" da się wyjaśnić naukowo . No naprawdę ludzie . Te księgi były spisane lata temu , a wraz z postępem nauki kapłanie podawali to samo wytłumaczenie : "bo nie wszystko jest tak jak jest napisane i wiele rzeczy to przenośnie"
Dowody?
2000 lat temu ludzie wierzyli , że nad nami jest niebo , i nie tak że w przenośni , tylko na serio tak w chmurach jest jakiś magiczny zamek. A co zrobili wierni że to nie prawda? stwierdzili , że bóg jest ponad naszym niebem (aka. w kosmosie) Dalsze odkrycia obaliły też to. I aktualnie mówi się , że niebo jest poza światem ludzi , poza tym co jest. bo co? tego nie obalą , nie?
Dalej
(K)apłanie : Ziemia jest płaska
Jakiś tam nieważny (P)anolek : ziemia jest okrągła
K: kłamstwo
P:ale mam na to dowody
K:są nieprawdziwe
P: ale udało mi się okrążyć ziemię
K: ...
...
...
czyż boski plan nie jest niezwykły?
i to nie tylko to
są jeszcze :
-stworzenie świata
-teoria heliocentryczna
-budowa wszechświata
itp
Ale nie będę tu się pastwił nad idiotycznością niektórych sytuacji
każdy wie , jak dobrym narzędziem władzy jest religia . ponad połowa populacji to chrześcijanie i prawosławni , a ich małe i ograniczone móżdżki uwierzą we wszystko , co zostanie przedstawione jako coś co opiewa boga( weźmy na przykład muzuman . dla nich zabijanie papistów to sposób na zbawienie). każda religia to tak naprawdę doskonałe narzędzie władzy spisane przez setki myślicieli i filozofów , a później sprzedane nam , głupim ludziom , jako coś co napisało 4 poświęconych fanatyków. dla mnie każdy wyznaje to co uznaje za słuszne , a twierdzenie , że robienie to co karze bóg jest jedyną drogą do dobra jest po prostu idiotyczne
Odpisz
21 stycznia 2015, 22:53
@mistrz2plan: Jest tak jak mówisz. Religia za każdym razem tłumaczy że boga nie ogarniemy rozumem i tym ZAWSZE się broni. Ewolucja n.p. przed odkryciem Darwina myśleli że zostaliśmy ulepieni z gliny i strasznie go hejtowali. a teraz? "to bóg stworzył wszystkie zwierzęta i to było w jego zamyśle ta "ewolucja""
Odpisz
21 stycznia 2015, 23:34
@pelus1999: Pomijając to że teoria ewolucji nie jest do końca potwierdzona. Brakuje wiedzy o ewolucji człowieka i człowiek jeszcze nie stworzył nowego gatunku. Te 2 czynniki sprawiają że nie da się jeszcze do końca tego udowodnić.
Odpisz
5 czerwca 2017, 23:25
@mistrz2plan: Religia nie dała nigdy nikomu władzy, a Hitler, Stalin i Kim zbudowali swoją władze na ateizmie.
Odpisz
5 czerwca 2017, 23:52
a Piotr? ten Piotr dobry ziomek Jezusa, jako ziemska głowa Kościoła przez tą dużą literę "K"? A nie sam Jezus który jest swoim ojcem, który "ma władzę sądzić żywym i umarłym" Każda religia tworzy przywódców, przodowników wiary, opiekunów, wzory
To tyko zmienne nazwy
Odpisz
5 czerwca 2017, 23:58
cz. 2
Weź nie mów takich rzeczy
no kaman
podstawowe fakty chociaż znaj
nie traktuj wszystkich jakby byli głupi i możesz mówić co chcesz o tak o po prostu, zachowajmy jakąś etykietę, jakiś poziom
Hitler? Ateizm? Ty po prostu nie lubisz ludzi bez wiary
A Hitler brał i wykorzystywał całe mnóstwo religii i kultów, jak mu się podobało, nie mam siły o tym pisać, tyle już było rozmów na ten temat
jaki i ponad połowa uzurpatorów
Dobranoc
Make love not pointless war about religion, politycs, and some other stuff
Odpisz
6 czerwca 2017, 00:05
@pelus1999: 1. Hitler zwalczał religie, a nie je wykorzystywał.
2. Do ateizmu nic nie mam, ale nienawidzę antyklerykalizmu.
Odpisz
6 czerwca 2017, 16:27
To wybacz, ale zanim będę mówił dalej, nie mam siły na kłótnie, przeczytaj sobie skąd np się wzięła swastyka np
Odpisz
6 czerwca 2017, 18:56
@pelus1999: Widziałem na filmie, na historii. Hitler przeglądał książkę z symbolami i wybrał swastykę.
Sprawdziłem przed na chwilą na wikipedii; swastyka to kulturze indyjskiej symbol szczęścia.
Odpisz
6 czerwca 2017, 23:11
"Swastyka jest symbolem religijnym, obecnym w większości kultur i religii świata" również z Wikipedii
Czy w tej rozmowie bierzemy sekty za religie? (Wolę się upewnić, jakie masz podejście do tego)
Odpisz
12 października 2019, 14:45
Raliga może dać władzę. Np.
papieżowi. I choć rzeczywiście wiele reżimów było ateistycznych to chrześcijaństwo też ma swoje za uszami.
Odpisz
21 stycznia 2015, 18:09
Taka ciekawostka: wbrew pozorom i powszechnej opinii można leczyć homoseksualizm i został wycofany z listy chorób psychicznych przez ustawione głosowanie. A moja opinia na ten temat jest taka: Ja osobiście wole dziewczyny, ale kto co lubi.
Odpisz
21 stycznia 2015, 22:38
@KingsMax: Homoseksualista dał ci minus.
Odpisz
21 stycznia 2015, 23:34
Ponieważ nie zgadza się z moją opinią ;).
Odpisz
21 stycznia 2015, 23:35
2 błędy.
1° Głosowanie. Homoseksualizm został wykreślony z listy chorób i zaburzeń na podstawie badań naukowych. Głosowanie odbyło w sprawie uznania ich nieważności ponieważ, ktoś uznał je za niemiarodajne. W wyniku głosowania ustalono, że stanowcza większość nie ma żadnych zastrzeżeń co do ich miarodajności i wiarygodności w związku z czym podtrzymano decyzję o wycofaniu homoseksualizmu z tej listy.
2° Leczenie. Już od dawna wiadomo, że efektem takiego 'leczenia' nie jest zmiana wrodzonej orientacji lecz wywołanie psychozy u pacjenta co dopiero jest prawdziwym stanem chorobowym. Do dzisiaj nie są znane żadne metody pozwalające wymusić trwałą zmianę orientacji seksualnej.
Odpisz
30 maja 2017, 15:38
@kamil77: . 1.homoseksualizm nie jest orientacją. 2. Nie jest wrodzony, to się wybiera.
Odpisz
4 czerwca 2017, 00:57
Ahm, a jakaś podstawa takiej hipotezy skoro już chcesz się kłócić z aktualnym stanem wiedzy naukowej?
Odpisz
4 czerwca 2017, 05:06
@kamil77: Światowa organizacja zdrowia ogłasza to co im się opłaca. Gdyby mogli na tym zarobić, to by ogłosili, że tatuaże są wrodzone.
Odpisz
5 czerwca 2017, 02:51
Ale my tu nie mówimy o jakimś tak zarządzeniu jakiejś tam organizacji. My tu mówimy o niezliczonych badaniach naukowych wielu dziedzin - od genetyki (badania nad dziedziczeniem homoseksualizmu), przez neurologię (konstrukcja mózgu), psychologię (np. to, że wedle badań w niektórych przypadkach homoseksualizm WCALE NIE MUSI być wrodzony), socjologię (np. konstrukcje funkcjonujące w społeczeństwie), antropologię (np. specyficzne funkcje jakie osoby homoseksualne sprawują w północnoamerykańskich plemionach indiańskich) a nawet historię (określenie orientacji jako takiej jest bardzo współczesnym nam określeniem, które nie było znane ludziom w średniowieczu) czy archeologię (wyodrębnione role społeczne osób homoseksualnych u plemion prehistorycznych dają nam wiele pozostałości kopalnych). Oczywiście to nie koniec bo ludzie nie są jedynymi stworzeniami zamieszkującymi tę planetę - zoolodzy badają również homoseksualizm u zwierząt (przy czy tym nu należy rozróżnić faktyczne występowanie orientacji seksualnej od występowania pojedynczych zachowań) - co pozwoliło nam już dość dawno temu wyjaśnić ewolucyjną sensowność istnienia takiego zjawiska. W kwestii biologicznej garść ciekawych informacji w takiej przyjemnej, mniej akademickiej choć oczywiście dobrze udokumentowanej wersji (z pełną naukową bibliografią) przygotował swego czasu prowadzący kanał na YT "Uwaga! Naukowy Bełkot" - dość przyjemnie wyjaśnił tam m.in. pare mechanizmów genetycznych.
Jeśli chodzi o obecny poziom wiedzy naukowej, którą posiadamy my jako ludzkość to tu żadna rada, żadna organizacja czy żadne stowarzyszenie nie jest potrzebne. Oczywiście zawsze znajdzie się jednostka upierająca się, że ziemia jest płaska, powstała w 7 dni, homoseksualizm jest nienaturalny a Koran Mahometowi podyktował archanioł Gabriel.
Odpisz
5 czerwca 2017, 10:01
@kamil77: Są dowody naukowe, że Ziemia nie jest płaska. Nie ma, że homoseksualizm nie jest chorobą. To występuje to też u zwierząt to żaden dowód, zwierzęta współżyją, że wszystkim.
Odpisz
5 czerwca 2017, 19:57
Przeczytaj raz jeszcze ze zrozumieniem to co napisałem i wróć.
Odpisz
5 czerwca 2017, 22:58
@kamil77: Przeczytałem i nie zmieniłem zdania.
Odpisz
12 czerwca 2017, 13:12
No to chyba na tyle dyskusji... Skoro nie zamierzasz uznawać naukowych dowodów to dyskutowanie z tobą jest po prostu bez sensu. Przykre w pewnym sensie...
Odpisz
12 czerwca 2017, 15:43
@kamil77: To nie są dowody, tym bardziej naukowe.
Odpisz
23 czerwca 2017, 02:27
Wedle aktualnego stanu wiedzy - są. No ale wam przecież nikt nie wmówi, że białe jest białe a czarne jest czarne...
Odpisz
23 czerwca 2017, 08:31
@kamil77: Według stanu wiedzy to są dowody? To nie ma sensu.
Odpisz
24 czerwca 2017, 10:08
Są to fakty naukowe. Tyle. Tu ze strony naukowej nie ma miejsca na tego typu dyskusję.
Odpisz
24 czerwca 2017, 10:39
@kamil77: To płatne opinie, a nie fakty naukowe.
Odpisz
25 czerwca 2017, 22:43
Prędzej tobie ktoś płaci... Schodzimy do poziomu absurdu tutaj. Archelogom też płacą za znajdowanie określonych znalezisk pod tezę? Nie no kurczę, coś jednak znajdują czyli to było, no chyba że sugerujesz jakoby preparowano odkrycia archeologiczne, święte księgi różnych ludów, indianie północnoamerykańscy też od mileniów byli opłacani by tworzyć kulturę pod tezę?
Odpisz
25 czerwca 2017, 23:25
@kamil77: Jacy archeologowie? O czym ty piszesz?
Odpisz
5 lipca 2017, 13:38
...przeczytaj moją odpowiedź z 5. czerwca -_-
Odpisz
5 lipca 2017, 14:08
@kamil77: Czytałem 5 razy. Jacy archeologowie?
Odpisz
11 stycznia 2019, 00:16
@KingsMax: tak można leczyć. terapią konwersyjną. to okrutna oraz nie humanitarna metoda którą można by wyleczyć każdego ze wszystkiego. włącznie z heteroseksualizmem. kolejnym problemem terapii było ograniczone działanie. większość leczonych albo wracała do homoseksualizmu albo popełniała samobójstwa.
Odpisz
5 września 2019, 21:10
skoro nią nie jest to czym jest? I w takim wypadku jaka jest twoja definicja orientacji seksualnej
Odpisz
11 października 2019, 22:08
@TheDarkLord: Terapia konwersyjna akurat z niczego nie leczy - służy jedynie do wywoływania psychoz i to jest dopiero coś co podlega leczeniu :/
Odpisz
Edytowano - 12 października 2019, 14:38
@nightmare_fredbear: https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Orientacja_seksualna
Poczytaj sobie.
Odpisz
31 grudnia 2018, 17:52
kur*wa za długie
Odpisz
21 stycznia 2015, 18:18
Jako prawa dać im tylko śluby cywilne. Nie chodzi mi o to, aby jakoś ich faworyzować, ale o to, że jeżeli dwaj faceci się kochają i budują razem dom, zarabiają na niego, upiękrzają go, to żeby po śmierci jednego drugi po nim to wszystko dostawał w spadku...
Mnie tak naprawde gówno obchodzi kto co i z kim robi w łóżku...
Odpisz
21 stycznia 2015, 18:20
mam takie samo zdanie, ale stary upiększać nie upiękrzać
Odpisz
30 maja 2017, 15:40
To nie ma nic wspólnego z miłością.
Odpisz
21 stycznia 2015, 19:31
Drodzy katalicy i katole
( jest różnica , więc bez hejtu na mój ateizm prosz)
mówicie że bóg wasz jest nieomylny i wszechwiedzący i wszechmocny
( nic do was nie mam, za to pewnie katole , nie katolicy już dali łapkę w dół )
Skoro jest wszechmnocny i ogółem i stworzył człowieka na swoje podobieństwo, to znaczy
(SWOJE PODOBIEŃSTWO , WSZECHWIEDZĄCY, chcę zaznaczyć że to nie jest obrażanie waszej wiary więc nie spinajcie pach )
wiedział że ludzie będą w małym % homo, wiedział że tak się stanie i na to przyzwolił a skoro tworzył na swoje podobieństwo to znaczy że sam w tym małym % sam może być HOMO ,
POZA TYM !
gej - homoseksualista
pedał - typ w różowych wstążeczkach , latający z gołą dupa na paradzie równości i płacze że go nikt nie kocha .
A poza tym " je**ć pedałów i gejów " ( czyż nie tego chcą ? XD , dobra już na serio ) gdzie wasze " MIŁUJ BLIŹNIEGO SWEGO " ?
Odpisz
21 stycznia 2015, 19:38
@Kamil37: Te miłuj bliźniego swego umarło dawno stłamszone przez wzajemną niechęć i nienawiść. Mało jest katolików którzy są katolikami nie tylko w słowach.
Odpisz
21 stycznia 2015, 19:40
@Kamil37: Sam nie będę się wypowiadał o religi bo nie jestem żadnym teologiem. Ale ten podział jest dobry. A tak z mojego doświadczenia znam wiele osób homo które chodzą po mieście i piszą że są homo ( według mnie tylko że być sławnym) i chcą większych uprawnień i żeby w Polsce rządzili tylko tacy jak oni ( druga Belgia ? ).
Odpisz
Edytowano - 21 stycznia 2015, 19:55
@Kamil37: W Biblii piszę (kajś w księdze Powtórzonego Prawa), że Bóg zakazuje homoseksualizmu (może nie tak dosłownie ;-;)
EDIT: To nie jest hejt. Poprostu staram się pokazać błąd w twoim rozumowaniu.
Odpisz
21 stycznia 2015, 19:56
@misiekdobry: Tacy ludzie to pajace próbujące załapać swoje 5 minut atencji. Skrajność jak w każdej grupie.
Odpisz
21 stycznia 2015, 20:04
@Kamil37: Zgadzam się. Potępianie homoseksualizmu to potępianie dzieła stwórcy, to jak przyznanie, że bóg się pomylił. A on przecież w Biblii z tego co czytałam nie nawołuje do wrogości wobec osób innej orientacji. Weźmy taką Sodomę i Gomorę, te miasta nie zostały zniszczone bo żeli w nich homoseksualiści, ale dlatego, że byli owładnięci wyłącznie pożądaniem i chęcią kopulacji, nie popartych uczuciami.
Odpisz
21 stycznia 2015, 20:56
@Kamil37: Bóg nie jest homo. Ani hetero. Jako czysto duchowa istota nie odczuwa pociągu fizycznego.
Podobieństwo człowieka do Boga to nieśmiertelna dusza i Miłość.
Miłość oznacza właśnie "miłowanie bliźniego swego", nie pożądanie.
Odpisz
22 stycznia 2015, 11:31
@Kamil37: nasze milujcie swego przezywa depresje obecnie przez takich tam polmozgow jak tudziez wyzej wynieniony kamil 37 .
Odpisz
22 stycznia 2015, 13:01
@Kamil37: tylko że większość chrześcijan sądzi że homo nie stworzył bóg
(w tym ja tez tak sądze)
Odpisz
22 stycznia 2015, 15:54
@Drogga: ? Pół mózg ? kim ty w ogóle jesteś? mała gimbo katolowa ci*a , która zgrywa cwaniaka w interneccie , bo korwin taki fajny bo masakracja bo wyzywa ludzi . Idz być idiotą gdzie indziej.
Odpisz
30 stycznia 2015, 17:52
@Uszko: jak nie stworzył bóg, skoro wasz ten bóg miał stworzyć wszystko w waszym myśleniu i postrzeganiu świata są wieksze dziury niż masa czarnych dziur we wszechśwwiecie
Odpisz
21 marca 2015, 23:19
@Kamil37: Bóg nie potępia homoseksualizmu, tylko ich grzechy.
Odpisz
17 stycznia 2017, 22:36
@Kamil37: polać srogo temu panu
Odpisz
30 maja 2017, 15:32
@Kamil37: Nikt nie rodzi się homo. Bóg nigdy się nie myli, ale dał ludziom wolność, przez którą wbrew woli Boga zostają mordercami, złodziejami, czy homo. Bóg nienawidzi mordu, kradzieży i homoseksualizmu, ale każdego człowieka kocha, tylko potraktuje każdego sprawiedliwie.
Odpisz
30 maja 2017, 14:14
Nikt nie rodzi się homo, tylko to wybiera.
Odpisz
16 kwietnia 2015, 16:14
babcia słusznie prawi
Odpisz
15 marca 2015, 18:11
Geje to zło . Tylko ten pogląd mam wspólny z kościołem
Odpisz
22 stycznia 2015, 13:25
no wiem wiem to będzie kolejny komentarz mówiący że homo to zło ale
no wiecie to jest trochę złe (już hejty lecom muszę się śpieszyć) no homo to grzech i każdy kto taki jest jest pod pewnym względem zły i choć człowiek homo może być dobry .chodzić do kościoła ,opiekować się bliźnimi ,modlić się o akcpetacje pewne znajdzie jakiś sens tego co robi i odnajdzie swoje miejsce na świecie i poza nim i choć jestem przeciw homo i uważam to za debilizm .to myślę że to też człowiek dziecię Boże czy nie ma gdzieś swoje miejsce na ziemi w piekle lub w niebie na pewno ma. i przyjrzyjmy się co znaczy samo homo a jak jest rozumiane
homosexualista - osoba kochająca kogoś tej samej płci
jak to rozumiemy - człowiek który nie akceptuje to kim jest i chce być tym kim nie jest co czyni wszystko nie etyczne i debilne
jak wyglądają - jak normalni ludzie
jak my ich widzimi - po ubierani w różowe stringi staniki i skrzydełka w kolorze tęczy
to też są ludzie i choć może źli powinniśmy ich zaakceptować zawsze są jakieś niedoskonałości .Czasami nasze oczy kłamią i trzeba patrzeć na świat inaczej żeby coś zrozumieć
Nawet jeśli homo ma zniszczyć świat to uważam że w tych czasach powinna jeszcze być akceptacje nie żyje się przeszłością gdzie ich wieszano i przyszłością też gdzie mogą zmienić społeczęństwo
każdy żyje własnym życiem i każdy robi to jak chce
mimo że homo jest grzechem nie zmienimy tych ludzi na siłę
a zresztą spójrzcie na siebie zapewnie jesteście leniami nie odchodzącymi od kompów gdzie jest jakiś zrypany i nie prawdziwy świat smażący mózgi. pewnie nosicie okulary bo komp wam zepsuł oczy jesteście grubi bo nie ćwiczycie i jecie same fast foody a macie czelność dyskryminować innych :| wstydźcie się
byłem kiedyś jak wy ale teraz patrze na świat nie oczami lecz sercem (nie organem lecz symbolem miłości ) i choć zalałem was obelgami sadze że wy też możecie się nie zmieniać i być tym kim jesteście i choć jakbyście się zmienili i nie byli no-life'ami nic by to nie zmieniło bo nie ważne co zrobicie panujecie tylko nad swoim życiem
(MUSZE KOŃCZYC HEJTY SĄ BLISKO)
Odpisz
24 stycznia 2015, 18:53
@Uszko: Nie hejtuję Cię, dobrze mówisz, tylko powiedz mi: skąd wiesz, że homoseksualizm to grzech ?
Odpisz
24 stycznia 2015, 20:34
@skers2: nie wiem pisałem od czapy chyba widziałem z tym komiks czy cuś
Odpisz