Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar cody4

12 kwietnia 2009, 19:08

Ona na pewno nie ma 21 lat. 21 lat to ma ta aktorka co grała Sharpey w HSM. Zobaczcie jej nick i avatar.

Avatar Ewelka_

6 marca 2009, 21:08

sharpey08 jeśli chcesz nam udowodnić że masz 21 lat (w co wątpię) zacznij pisać bardziej dojrzałe komentarze

Avatar Mnich1

6 marca 2009, 19:16

wow pomyliłem się i to powód żeby mnie obrażać chłopcze ?
widywałem na tym forum większe gafy

Avatar Ersers

6 marca 2009, 19:07

Mnich1 jaki strach przed jedzieniem!?! anoreksja to starach przed tyciem!! czego cie uczyli w 4 klasie?

Avatar Maniusia6

6 marca 2009, 16:29

To teraz będzie walczył z nadwagą ;p 2/5

Avatar klama

6 marca 2009, 14:56

czasem to wy mnie zadziwiacie ... wszystko bierzecie doslownie :P juz nic powiedziec nie mozna, bo zaraz jakas afera bedzie ...

Avatar sharpey08

6 marca 2009, 14:41

1, mam 21 lat
a po drugie wiem co to anoreksja a ten grubas raczej jej nie ma!!!!!

Avatar Martex

5 marca 2009, 19:26

no ludzie troche powagi...

Avatar Martex

5 marca 2009, 19:25

no wlasnie ja mam 12 lat i waze 30 kilo
a ten koles z 300
a anoreksja to śmiertelna choroba i nie warto sie z niej nasmiewac
a sharpey ma 7 lat i kompleksy na temat wagi skoro ma zamiar sama siebie zabić...

Avatar Fragin

5 marca 2009, 19:08

Znam ludzie którzy mają 50 lat i wchodzą na jeja, bo jest tu dobry humor? Anorekcja to nie temat do śmiechu... 5/5

Avatar Zangetsu

5 marca 2009, 17:04

hmmm... !! na pewno ;D

Avatar tomix200

5 marca 2009, 16:33

Jeśli chodzi o anoreksje to byly juz smiertelne przypadki. Sharpey na pewno nie ma 21 lat, bo JAKA 21-LATKA WCHODZIŁABY NA JEJĘ?

Avatar malenagosia

5 marca 2009, 16:20

weźcie mi nic nie mówicie , ja chciałam mieć anę ...a później znów wrócić do pierwotnej wagi xDDD A szczerze wątpie ,że koleś walczyła z aną

Avatar kajko

5 marca 2009, 15:15

aha

Avatar Mnich1

5 marca 2009, 15:13

aga lol oczywiście że ma góra 8 lat nie 21 hahaha
a co do obrazka anoreksja to strach przed jedzeniem a gościu przytył 80 kg to ją pokonał a obrazek dobry 5/5

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

To najpiękniejszy bufet, jaki widziałem!

Ciekawe, dlaczego...

Dobrzy ludzie z internetu

Coś niesamowitego

Firemfox

Tak było

Złoto

Każdy w inną stronę

Przerąbane

Nie rel, nie jestem James May

Terminator Facetka mode: aktywny

Takie trochę zło

Klimatycznie

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka

Ten Pan walczył i wygrał z Anoreksją. Przez następne 80kg na pewno mu ona nie grozi.