Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar KlamliwyLukas14

11 lutego 2015, 18:07

I jest rudy...

Avatar
Konto usunięte

11 lutego 2015, 10:53

jak sie przyjrzycie, to na końcu fapał. Ciekawe jaki to serial /:)

Avatar crash2003

11 lutego 2015, 10:03

chyba to Boogie2988 z YT xD

Avatar ALKATRAZ

11 lutego 2015, 09:08

niedobrze mi

Avatar begaz84PL

10 lutego 2015, 23:20

Serial powiadasz? pewnie,, Gra o Tron "

Avatar iker159

Edytowano - 10 lutego 2015, 22:56

<tu pod tym komentarzem nie powinno być żadnych innych komentarzy>

Avatar zuza2104

10 lutego 2015, 23:16

@iker159: komentarz

Avatar Illuminati

10 lutego 2015, 21:31

Gdy mowi and so popatrzcie na jego lewa reke
.
.
.
.
.
.
.
Tak on wyciera swoje spodnie pianka zboczuchy

Avatar Lacoste

10 lutego 2015, 21:38

@Illuminati: koleś... znaki interpunkcyjne używaj ich proszę

Avatar
Konto usunięte

10 lutego 2015, 22:03

@Lacoste: To jest prowokacja, tak?

Avatar Bilolus1

10 lutego 2015, 22:21

*szeptem* spłonie ku*wa .

Avatar Lacoste

10 lutego 2015, 22:31

mówię tylko by używał znaków interpunkcyjnych bo dzięki nim zdanie nabiera sensu np reka a ręką jest różnica nie?

Avatar
Konto usunięte

10 lutego 2015, 22:35

@Lacoste: Chyba, kolego, nie wiesz co to znak interpunkcyjny.

Avatar
Konto usunięte

10 lutego 2015, 22:53

@Lacoste: Ale z ciebie gramatyczny nazista.

Avatar Illuminati

11 lutego 2015, 08:35

@Lacoste: sory, trudno jest pisać znakami na tablecie.... i jeszcze z angielską klawiaturą...

Avatar pancerny366

10 lutego 2015, 22:42

końcówka mnie rozpie**oliła

Avatar Loomie

10 lutego 2015, 21:04

Ale spasiony

Avatar NekromantaWooHoo

10 lutego 2015, 21:11

@Loomie: puszysty*

Avatar Majkell

10 lutego 2015, 21:14

@NekromantaWooHoo: ma grube kości lub to same miesnie ! **

Avatar NekromantaWooHoo

10 lutego 2015, 21:23

@Majkell: dokładnie xd

Avatar mrklorens

10 lutego 2015, 21:28

@Majkell: najpierw masa

Avatar niechcemisie

10 lutego 2015, 21:40

@mrklorens: potem masa

Avatar mrklorens

10 lutego 2015, 21:44

@niechcemisie: a na końcu masa

Avatar ZawiszaMikolow

10 lutego 2015, 21:48

@mrklorens: I jeszcze więcej masy.

Avatar Nameless

10 lutego 2015, 21:50

@Loomie: Siła masa moc kiełbasa XD

Avatar mrklorens

10 lutego 2015, 21:50

@ZawiszaMikolow: i do piekarnika

Avatar olaya1

10 lutego 2015, 21:59

@ZawiszaMikolow: i zawał xd

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

No uroczy są!

Pan listonosz

Hehe

Niesamowite uzdolnienia

Narodowy złoczyńca znów uderzył!

Tamten przywiera

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka