Szybki test diagnostyczny
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
O kurde
Ale jak to?
Taka prawda
Tak było, nie zmyślam
Mamy winnego
Super metoda
Życie idealne
Spryciarz
Mmmmm...
Tak właśnie wygląda nasz ekosystem
Fajnie by było
Zawsze
Wjazd na pole, zostałeś powołany
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież17 grudnia 2020, 15:58
EHEM EHEM co
Odpisz
19 lipca 2020, 08:17
Odpisz
10 czerwca 2020, 23:34
O no my ding dong hard
Odpisz
1 lipca 2019, 09:18
Dobre furry nie jest złe
Odpisz
27 grudnia 2017, 15:18
Jestem zboczony
Odpisz
26 czerwca 2019, 21:55
@Zwykly_uzytkownik_jeja:
Odpisz
2 listopada 2018, 16:56
Ja przeczytałam tekst na dole obrazka nie widziałam.
Odpisz
8 marca 2015, 23:27
No nie... Ku*wa, no nie... No po prostu ku*wa no nie! BOŻE CZY TY TO WIDZISZ?!
Odpisz
Edytowano - 31 marca 2015, 18:53
@darcus: Bóg widzi wszystko. Chyba, że jesteś niewierzący to dla Ciebie w ogóle nie istnieje.
Odpisz
31 marca 2015, 19:34
Czy tacy jak ty zawsze muszą zepsuć mi nastrój wtrącając takie uwagi?...
Odpisz
31 marca 2015, 19:53
@darcus: Nie rozumiem czym zrujnowałem Ci humor. Stwierdziłem fakt(dla chrześcijanów). Jeśli Cię w jakiś sposób uraziłem to przepraszam.
Odpisz
31 marca 2015, 19:57
Chrześcijan, nie chrześcijanów, to po pierwsze. Po drugie to nie fakt, tylko bezpodstawny, okultystyczny przesąd, wręcz zabobon. Po trzecie, do jasnej cholery, jeżeli widzisz żart napisany przed prawie miesiącem, to po cholerę na niego odpowiadasz strzelając głupotę?
Odpisz
31 marca 2015, 20:31
@darcus: To, że nie jesteś wierzący mnie nie obchodzi. Głupoty nie napisałem. Prędzej ty. Najpierw piszesz : "No nie... Ku*wa, no nie... No po prostu ku*wa no nie! BOŻE CZY TY TO WIDZISZ?!" a potem piszesz, że nie wierzysz.
Odpisz
31 marca 2015, 21:14
Kolejny, co nie umie załapać ni żartu, ni ironii, ni rezygnacji...
Odpisz
31 marca 2015, 23:57
@darcus: Żart zrozumiałem. Odpowiedzieć nie można? Wyczuwam u Ciebie ból dupy.
Odpisz
1 kwietnia 2015, 00:01
W rzeczy samej, ostatnio mam ostry ból dupy. W celu uniknięcia niemiłych konsekwencji kontynuowania tej rozmowy, zostaje ona zakończona.
Odpisz
2 kwietnia 2018, 10:38
@darcus: tak
Odpisz
13 grudnia 2017, 22:36
lubię fury [_] _ hejty do słoika
Odpisz
1 marca 2018, 11:15
@pokemon223: na jeja jest więcej furry niż myślisz
Odpisz
1 marca 2018, 11:37
@XDgierman: chyba tak
Odpisz
14 sierpnia 2017, 23:33
Je**ny Suchotnik.
Odpisz
17 listopada 2017, 11:05
@Zalas: O ty ku*wa
Odpisz
17 listopada 2017, 13:32
Tego się nie spodziewałem
Odpisz
18 listopada 2017, 07:23
@Zalas: G:
Odpisz
11 stycznia 2017, 00:03
ja tam lubię furry
Odpisz
10 stycznia 2016, 16:45
dałby ktoś bez napisu ?
Odpisz
19 czerwca 2016, 14:24
@Kijox: wklej do painta i usuń dól
Odpisz
13 stycznia 2016, 17:18
Gównoburza przeminęła... Kruki dziobią furry na pobojowisku.
Odpisz
9 marca 2015, 21:09
Ta, to ma byc zle? A byliscie kiedys na 4chan na /b/?
Odpisz
9 stycznia 2016, 18:46
@SebBro: Zasada internetu! złamałeś ją! zginiesz!
Odpisz
Edytowano - 4 czerwca 2015, 17:02
Em, szczerze? Nawet gdyby to była zwyczajna babka to zbytnio by mnie nie obchodziła...
Odpisz
8 marca 2015, 23:32
A tak zupełnie na serio, zainteresowanie powyższym obrazkiem w kontekście podniecenia to zwykły fetysz. Ci cali ludzie nazywający siebie "furry", czy jakoś tak, to nie idioci, jak niektórym się wydaje, tylko biedacy, którzy urodzili się z dewiacją, albo w jakiś sposób ją nabyli. To nie ich wina, prawda? Im trzeba współczuć, nie potępiać.
Odpisz
8 marca 2015, 23:38
@darcus: For a lot of people, yiff skews just a bit too close to bestiality due to the animal-like characters pictured. This can be countered by the observation that the characters are anthropomorphic, or human-like, adult animals, which implies that consent can be given. Plus the fact that most furry characters are essentially human from the neck down (including all the... relevant parts... Most of the time).
Odpisz
9 marca 2015, 00:18
@darcus: masz racje mozna to podciągnąć pod fetysz (ale nie tylko) i sądze że nie jestem biedny i nie chce współczucia
Odpisz
9 marca 2015, 00:38
@taken1: Gej też powie, że jest zupełnie normalny. Prawda jest taka, że to jest dewiacja. Nienaturalna rzecz, która nie czyni człowieka gorszym, ale odchyla go od normalności. W tym przypadku odchyla człowieka również od samego człowieczeństwa. Naprawdę bardzo współczuję takim jak ty i jest mi niezmiernie przykro, że was to dotknęło. Co nie znaczy, że będę takich ludzi traktował inaczej, niż resztę.
Odpisz
9 marca 2015, 01:06
@darcus: cóz po tym co mowisz najwidoczniej mamy inne definicje ,,człowieczeństwa,, z pewnoscią jest to jakiś odchył ale nie stała nam sie krzywda wspólczucie powinno trafic do osoby której przytrafiło sie coś złego , na dodatek ,tak, powiem że jestem normalny w swoich oczach nie wiem jaka jest twoja definicja normalnosci ale widząc jaka jest,,normalność,, według niektórych to czuje sie dumny będąc ,,nienormalnym,,( za duzo słowa normalosćXD)
Odpisz
9 marca 2015, 01:11
@taken1: Nienormalność nie jest niczym złym. Pamiętajmy, że norma to nie jest ani coś dobrego, ani złego, bo w każdej kulturze jest inna. Nie mówię też, że przez odchylenie od normy przestajesz być człowiekiem. Twierdzę jedynie, że chęć upodobnienia się do innych zwierząt jest trochę nieludzka. I tego należy współczuć, tej bardzo drobnej różności od definicji bycia człowiekiem. Bo człowiek, który chce być zwierzęciem to dalej człowiek, ale jednak różniący się od normalności. I dlatego uważam was za biedaków, bo to nie była wasza decyzja. Tacy się urodziliście, ten wybór podjęto za was, dlatego wam współczuję.
Odpisz
9 marca 2015, 08:22
@darcus: tu sie nie zgodze ine zostało to zaplanowane to jest coś takiego ja gust do jedzenia z czasem sie zmienia, furry sie nie urodziłem a stałem z wiekiem
Odpisz
9 marca 2015, 09:48
@taken1: Uwierz mi, że z dewiacją się rodzisz. To tak, jak z homoseksualizmem, albo fetyszem. Nawet, jeżeli nie zdajesz sobie z tego sprawy, to jesteś taki od urodzenia. Ale jeżeli to faktycznie jest nabyte, to przykro mi, ale to choroba psychiczna.
Odpisz
9 marca 2015, 09:53
@darcus: szczerze to gdyby nie istniało coś takiego jak furry wczesniej to pewnie bym nie był furry jeśli to choroba psychiczna to jestem chory i sie z tego ciesze
Odpisz
9 marca 2015, 13:31
@taken1: Cieszyłbyś się, gdybyś miał raka? No właśnie... Tym bardziej ci współczuję.
Odpisz
9 marca 2015, 13:47
@darcus: rak to zupełnie inna rozmowa
Odpisz
9 marca 2015, 14:08
@taken1: Spójrzmy na podobieństwa - Jedno i drugie sprawia, że twoje życie jest gorsze. Jedno i drugie jest dla ciebie ujmą. Jedno i drugie odbija się negatywnie na tobie realnie, a także w oczach innych ludzi. A ty się z tego cieszysz.
Odpisz
9 marca 2015, 16:02
@darcus: cóz ty nie jesteś i wybacz ale tylko ci sie wydaje ze wpływa negatywnie moje życie jest wporzo bo jest jakie jest, w oczach innych ludzi jak zauwarzyłem nie zmiennie będe gorszy nie przeze mnie i z mojej winy tylko dlatego ze oni sie uwazają za kogoś lepszego
Odpisz
9 marca 2015, 16:09
@taken1: Nie jesteś gorszy. To tobie jest gorzej. Szkoda, że tego nie widzisz, bo jeżeli nie wiesz, że twoje życie jest gorsze przez tą dewiację, to nie zdajesz sobie sprawy ze skali problemu, a przez to nie dasz sobie pomóc. Skoro jednak wydaje ci się, że tak bardzo to lubisz, to proszę bardzo, droga wolna - Idź sobie fapać do obrazka z owłosioną babą z łbem wilka. Nikt ci tego nie broni. Tylko takie jedno zastrzeżenie, skierowane do ciebie i wszystkich tobie podobnych - My, czyli ludzie bez tej dewiacji, nie chcemy tego oglądać. Gorszy nas to. Nie musicie tego wrzucać do internetu.
Odpisz
9 marca 2015, 17:37
@darcus: pi pierwsze rzeczywiście nie uważam to za problem to twoje zdanie, po drugie internet jest dostepny dla każdego wiec jeśli nie chcesz tego oglądac to zamknij oczy i przewiń, gorszy to was rozumiem ale my mamy prawo do wstawiania takich obrazków i nie kusimy ale mozemy to wrzucac do internetu tak jak inni nie muszą a mogą to golądac nic nie jest pod przymusem
Odpisz
9 marca 2015, 17:38
@darcus: co wiecej ciekawi mnie skąd wiesz czy moje życie było by lepsze czy gorsze skoro nawet ja tego nie wiemO.o
Odpisz
9 marca 2015, 18:26
@taken1: Masz opcję edytuj, nie łaska jej użyć?
Skoro tak, to ja mam prawo wstawić ci ostrego pornola na profil. Wiesz, dlaczego tego nie robię? Bo mam szacunek do innych ludzi. Jeżeli wy też macie choć krztynę szacunku dla innych ludzi, to przestaniecie to wrzucać.
Pytasz skąd wiem, że twoje życie byłoby lepsze... Bo znam alternatywę. Znasz ten tryb życia tylko z jednej strony, więc nie masz porównania. Uwierz mi, że widziałem już niejedno i na tak prostym poziomie umiem prawidłowo osądzać.
Odpisz
9 marca 2015, 19:19
@darcus: a przepraszam ale czy PUBLICZNE ,,obrazki,, na jeja to twoj profil?
Odpisz
9 marca 2015, 19:21
@taken1: Nie jestem jedyną osobą, której przeszkadzają te kreatury, teraz wrzucane coraz częściej.
Odpisz
9 marca 2015, 20:54
@darcus: z całym szacunkiem hitlerowcom nie podobali sie żydzi ku klux klanowi murzyni a teraz jest era na homosiów i jak widać na furry szczerze to wyjasnilismy sobie juz chyba wszystk i podzieliliśmy sie zdaniami w każdym razie dziekuje za kulturalną rozmowe i pozdrawiam:3
Odpisz
9 marca 2015, 20:59
@taken1: Chwileczkę, bo nie zdzierżę. Nie porównuj mnie do hitlerowców i im podobnych. Hitlerowcy zabijali to, co im się nie podobało. Jeżeli mi się coś nie podoba, to zazwyczaj próbuję to zmienić tak, by mi się podobało, z korzyścią dla obu stron.
Odpisz
9 marca 2015, 21:44
@darcus: cóż wybacz ale nie widze korzysci dla mnie w zmianie na,, normalność,,
Odpisz
9 marca 2015, 21:45
@taken1: Czyli mam rację. Nie widzisz, bo nie znasz żadnej alternatywy. Zastanów się, gdyby dewiacja była dla człowieka dobra, to wszyscy by do niej dążyli.
Odpisz
9 marca 2015, 21:48
@darcus: dla mnie była dobra no sorry:P
Odpisz
9 marca 2015, 21:49
@taken1: To tylko wrażenie, ułuda.
Odpisz
9 marca 2015, 22:00
@darcus: uwierz że nie
Odpisz
9 marca 2015, 22:00
@taken1: Jesteś więc ignorantem. Ta rozmowa dobiegła końca.
Odpisz
9 marca 2015, 22:05
@darcus: aha cóż skoro tak uważasz to trudno
Odpisz
17 marca 2015, 01:20
@darcus: Wybacz, ale się wtrące. Furry to nie tylko zwierzęco humanoidalne porno. Jest to też rodzaj sztuki. Pierwsze na ten temat obrazy powstawały już w 15 wieku. Chcę dodać, e ludmi łatwo jest manipulować. Skoro ktoś zobaczy kilka komentarzy obrażajce daną rzecz(w tym przypadku furry) to z automatu myśli, że to jest zło, bo większość tak uważa to ja też muszę. Co do tego, że bycie furry jeat chorobą to się nie zgodzę. Jak już mówilem jest to sztuka. Można też dodać, że wiele osób nieświadomie było nawet fanami postaci furry. Może oglądałeś kiedyś Tom'a i Jerry'ego. To furry. Ostatnio bardzo popularna gra Five nights at freddy's. Te tak zwane "animatroniki" to też furry. Wielu osobom przypadają do gustu takie postacie. Za chorobę bym tego raczej nie uznał.
Odpisz
Edytowano - 17 marca 2015, 08:06
Nie miałem na myśli 'sztuki', ani zwykłych postaci. Miałem na myśli fetysz i podstawowe założenie tego całego furry - Chęć upodobnienia się do zwierząt. I nie jest to choroba, a jedynie lekkie zaburzenie, odchylenie.
Odpisz
31 marca 2015, 17:41
LOL FUCKIN NOPE. Wiem, furry to nie yiff, ale po co mówisz, że to jest "sztuka"? Nie. Mylisz furry z postaciami typu wilkołaki. FNAF nie jest furry, bo animatroniki to nie ludzie. Nie jestem hejterem trzy tysiące, ale Tom & Jerry to także nie jest furry. Furry =/= zwierzęta, bajki, roboty, mieszanie jesnego gatunku z drugim.
Furry = twierdzenie w głębi duszy, że jest się zwierzęciem, w skrajnych przypadkach przebieranie się za zwierzę. Fruit out.
Odpisz
31 marca 2015, 18:23
I tu się mylisz. Animatroniki to tak naprawdę furry roboty. Nie chodziło mi o wilkołaki tylko ludzie zwierzęta. To, że Tom i Jerry to bajka nie wyklucza wystąpienia tam furry. Furry to nie tylko twierdzenie, że jest się jakimś zwierzęciem. Ten temat jest bardziej rozległy.
Odpisz
31 marca 2015, 18:46
Ludzie zwierzęta = mieszanina jednego z drugim = nie furry, Tom & Jerry = PRAWDZIWE zwierzęta = nie furry, animatroniki = roboty które są stylizowane na zwierzęta = nie furry, a furry to temat obalony, znawco.
Odpisz
31 marca 2015, 18:49
Furry to jest mieszanina ludzi ze zwierzętami. Tom i Jerry mają postawę człowieka więc jest to furry. Roboty stylizowane na zwierzęta to robotyczne furry. Zapewne i tak zostaniesz przy swojej błędnej teorii.
Odpisz
31 marca 2015, 19:36
Po przeczytaniu artykułu na wikipedii przyznaję ci rację. Kierowałem się własnymi domysłami, nie mając pojęcia o antro, nieantro i niemorf. Dziękuję za kłótnię, miło było. (Tak, lubię się kłócić, żeby tak się podszkolić.)
Odpisz
31 marca 2015, 19:51
Ja nie lubię kłótni, ale cieszę się, że sprawdziłeś wikipedię zamiast wmawiać mi, że masz rację.
Odpisz