Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar jastrzab874

8 kwietnia 2015, 15:24

WTF NAWET MÓJ KOMP!!!!!!!!!!!!!?

Avatar albatrosia

13 marca 2015, 21:34

nawet mój ojciec?!

Avatar benben7

10 marca 2015, 17:55

oglądam go na YT

Avatar skate07071

10 marca 2015, 19:46

@benben7: A ja w kosmosie już zapi***alam na Saturna, bo na marsie wyje**łem w kosmos połowę populacji nara!

Avatar chojnek

11 marca 2015, 16:01

@benben7: No nie pie**ol...

Avatar WYKOR

9 marca 2015, 18:38

"cycki" - Adam Mickiewicz

Avatar iger3

Edytowano - 9 marca 2015, 18:45

@WYKOR: Na górze cycki.
Na dole cycki.
Cycki są fajne.
Cycki, cycki, cycki.
- Adam Cyckiewicz

Avatar
Konto usunięte

10 marca 2015, 07:25

@iger3: Nie przypominam sobie by takie dzieło wyszło z pod mojego pióra.

Avatar iger3

10 marca 2015, 15:00

Bo to taki Adam Cyckiewicz co jest podobny do Ciebie, ale nie do końca i nie do końca takie samie wiersze pisze :D

Avatar kamykPL

10 marca 2015, 07:05

Np. pimpadło Roja

Avatar PikneAutko

9 marca 2015, 23:20

Mądrze gada, polać mu!

Avatar diablo_piekla

9 marca 2015, 22:53

Myślałem że to cytat roja (nie spinajcie się, po prostu słyszałem go u roja)

Avatar
Konto usunięte

9 marca 2015, 15:10

R.I.P "Drabina Tivóra"

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar autsajder12

Edytowano - 9 marca 2015, 21:06

Ale na strimach się pojawia. Tańczą DUDUDUDUDU

Avatar
Konto usunięte

9 marca 2015, 21:26

@autsajder12: Aha, rzadko bywam na strimach

Avatar kotul

9 marca 2015, 20:29

Avatar Szymon2410

9 marca 2015, 18:18

Avatar skate07071

9 marca 2015, 19:55

Avatar
Konto usunięte

9 marca 2015, 20:00

Avatar trolem

9 marca 2015, 19:54

a kta ty tivejt

Avatar crazenata

9 marca 2015, 19:31

dżut rzudo

Avatar
Konto usunięte

Edytowano - 9 marca 2015, 18:10

?

Avatar krakeno

9 marca 2015, 18:53

XDDD

Avatar
Konto usunięte

9 marca 2015, 18:58

otworzyłem komentarze - JEB!!! (ten obrazek był na pierwszym miejscu i dostałem ataku śmiechu :P)

Avatar mako13

9 marca 2015, 00:33

jaki to odcinek?

Avatar DawidThePlayer

9 marca 2015, 18:27

@mako13: Któryś z ostatnich Dying Lighta.

Avatar Smashrum

9 marca 2015, 18:27

kto to? jakiś di-dżej czy raper?

Avatar fil341

Edytowano - 9 marca 2015, 18:45

@Smashrum: youtuber jeden z najlepszych ty

Avatar Smashrum

10 marca 2015, 15:51

@fil341: dzięki. sory ale nie wchodze na youtuba

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Avatar kuba108
Dodane przez: kuba108

Uczcijmy jego pamięć literą F

Przykre

Hmmm... Tego dzbanka wcześniej nie widziałem

Na pewno nas nie zobaczą, o ile nie użyją termowizji

Szach-mat

Trochę przesadzają

Ogarnięte

Taka jest prawda

To akurat jest serio smutne

Co to za czary?

Super żart, mroczny ze mnie koleś

Chyba pora na wizytę u fryzjera

Mroczne wspomnienia

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka