@Smashrum: Jak działa balans w wocie: Wprowadzenie dobrego czołgu- grindowanie owego czołgu przez wielu graczy ( ci ktorzy chca miec go szybko kupuja premke i zysk dla WG)- nerf czołgu w imię historyczności
@KapitanOczywisty: Przeci ten sku*wysen miał pociski o wadzę 350 kg a dojego przeładowania potrzeba było pięcio osobowej załgi i małego dźwigu! 30 sekund ładowania by pewnie nie starczyło .-.
@KapitanOczywisty: Co jak co ale ja swoje źródła mam niekoniecznie wikipedie. Strumtigera dobrze zapamiętałem jak o nim jakieś 3 lata temu czytałem a napisałem 14 bo pisałem z laptopa gdzie liczby są w prawo przesunięte
Jeśli to by miało być "zbalansowane", to powinien w WoT pełnić funkcję artylerii X tieru z małym zasięgiem, grubym pancerzem i dużymi obrażeniami i zasięgiem rażenia. Oczywiście też musiałby być wolny.
Grałem przez chwilę, ale jak tylko War Thunder zrobił swoje czołgi to zostawiłem wota. War Thunder zrobił to o wiele lepiej. Kto wymyślił, żeby czołg miał pasek życia i żeby można było go zniszczyć samymi strzałami w gąsienice?
Mam głęboko w odbycie twoje ruskie filmy, a jeśli coś waży np. 20 ton to driftuje mimo silnika dzisiejszych ciężarówek? XD weź się puknij w głowę, a zasady Newtona nie działają tak mocno na takie kolosy (PS. Do zrobienia takiego driftu musiałyby jechać co najmniej 130 km/h a na liczniku jest max 60 xdddd)
PS. 2 : Twój nick jest nie trafny bo takie rzeczy to się nawet "fizjologom" nie śniły
@Krzyzak_Ball: welp, właśnie miałem pisać, że newton mówi o czymś innym, choć wcale nie tak odległym.
"Mam twoje ruskie filmy w odbycie"
Toś pokazał klasę. To tak jakbym Ci pokazał nagranie driftującego czołgu, a ty byś zarechotał i powiedział, że masz filmy w dupie po czołgi nie driftujo.
"Mimo silnika dzisiejszych ciężarówek"
Ciężarówki akurat mają jedne z mocniejszych silników. W końcu potrafią osiągać prędkość nawet ponad 100 km/h z obciążeniem często kilkukrotnie większym niż taki zwykły czołg.
Zasady Newtona jak i reszta fizyki działa tak samo na wszystko, a jedyny wyjątek to atomy i cząsteczki, dla których istnieje osobny dział fizyki - fizyka kwantowa
No i wreszcie wracamy do naukowego aspektu driftu.
Spróbuję Ci to wyjaśnić tak łopatologicznie jak to tylko możliwe:
Drift od zwykłej drogi chamowania różni się tym, że driftujesz bokiem. Dlatego najpierw opowiem Ci o drodze hamowania. To jest odległość jaką musisz pokonać żeby się zatrzymać. Spróbuj pobiec najszybciej jak potrafisz (pewnie to będzie ok 18km/h). Teraz spróbuj się zatrzymać jak najszybciej potrafisz. Choćby nie wiem co, wykonasz te kilka kroków. To jest właśnie droga hamowania, a wynika ona z bezwładności - żebyś się zatrzymał trzeba użyć tyle samo energii ile użyłeś, żeby się rozpędzić.
Teraz jakie znaczenie ma tutaj masa.
Na pewno zauważyłeś, że trudniej jest podnieść cegłę niż długopis. To dla tego, że cegła jest cięższa niż długopis i żeby przesunąć cegłę (albo podnieść) trzeba włożyć w nią o wiele więcej siły niż w długopis. Żeby zatrzymać cegłę też potrzeba więcej energii niż przy długopisie i dla tego wolisz, żeby rzucono w ciebie długopisem niż cegłą.
Teraz wróćmy do czołgów: czołgi są ciężkie. Ich masa osiąga nawet kilka ton. Dlatego, żeby je poruszyć potrzeba bardzo dużo mocy i trochę się silniki napracują zanim taki czołg osiągnie przyzwoitą prędkość. Żeby taki czołg nagle zatrzymać potrzeba użyć dużo siły. Ta siła bierze się z tarcia o ziemię. Ziemia jest sypka, a asfalt śliski jeśli przejedziesz po nim metalem. Dlatego droga hamowania czołgu jest dosyć długa. Żeby skrócić tę drogę hamowania używa się bieżnika na gąsienicach. Dzięki temu tarcie o ziemię znacznie się zwiększa i droga hamowania staje się przyzwoita.
Jednak bieżnik czołgu działa głównie w przód i tył, żeby zapewnić jak największe tarcie potrzebne do ruszania i zatrzymania. Dlatego jeżeli masz dobre hamulce i wpadniesz w poślizg bokiem, to bieżnik przestaje tak dobrze działać i tarcie o ziemię bardzo mocno spada. Dlatego czołg zwalnia wolniej i driftuje, a żeby go zatrzymać trzeba, przypominam, bardzo dużo siły.
Dlatego drift czołgiem jest możliwy, ale głównie dla czołgów o dużej zwrotności.
@bylejakbylegdzie: w 2 W Ś nie było czegoś takiego jak zwrotne czołgi, a te zapi**dzielające 60 km/h czołgi to tylko w mmo i dzisiejszych czasach A GADAMY O OKRESIE 2 W Ś
Komentarze
Odśwież15 sierpnia 2021, 00:05
Ale ten drugi czół wygląda jak strurmtiger, czyli artyleria na podwoziu czołgu panzer 6,,Tiger,,.
Odpisz
Edytowano - 2 lipca 2017, 14:54
Gram w World of tanks
Odpisz
4 września 2017, 22:28
Niesamowite
Odpisz
19 maja 2021, 14:14
ja też
Odpisz
19 marca 2016, 17:32
był
Odpisz
18 kwietnia 2015, 10:18
W WoTowskim słowniku nie ma słowa ''balans''
Odpisz
18 kwietnia 2015, 10:58
@Smashrum: Jest oto definicja
,,Dobrze zbalansowana gra to ta w której ruskie czołgi są najlepsze"
Odpisz
26 kwietnia 2015, 19:19
@Smashrum: Jak działa balans w wocie: Wprowadzenie dobrego czołgu- grindowanie owego czołgu przez wielu graczy ( ci ktorzy chca miec go szybko kupuja premke i zysk dla WG)- nerf czołgu w imię historyczności
Odpisz
19 kwietnia 2015, 13:33
Odpisz
19 kwietnia 2015, 12:49
Odpisz
19 kwietnia 2015, 12:38
Odpisz
14 kwietnia 2015, 22:15
Prawda prawie nic by go nie przebiło
Odpisz
14 kwietnia 2015, 22:17
@KapitanOczywisty: Zgaduję, że jego działo ładowało by około 30s i miało ogromnego zita :)
Odpisz
14 kwietnia 2015, 23:37
Raczej nie 30 s
Odpisz
15 kwietnia 2015, 00:06
@KapitanOczywisty: Działo ogromne oraz ogromny dmg nie mniej niż 30s by przeładowywał
Odpisz
15 kwietnia 2015, 14:15
Ale to by było nie realistyczne
Odpisz
15 kwietnia 2015, 16:29
@KapitanOczywisty: Przeci ten sku*wysen miał pociski o wadzę 350 kg a dojego przeładowania potrzeba było pięcio osobowej załgi i małego dźwigu! 30 sekund ładowania by pewnie nie starczyło .-.
Odpisz
15 kwietnia 2015, 17:20
@TimeOfMy: A co niby ja pisze !
Odpisz
15 kwietnia 2015, 17:21
@TimeOfMy: A po drugie nosił 5 pocisków
Odpisz
15 kwietnia 2015, 17:53
@KapitanOczywisty: O matko jaki ja głupi, źle zrozumiałem twoją wypowiedź. Musisz mi wybaczyć .-.
Odpisz
15 kwietnia 2015, 18:26
@TimeOfMy: Wybaczam spokojnie kotku :*
Odpisz
15 kwietnia 2015, 19:03
@KapitanOczywisty: Nie chcę nic mówić, ale robi to rosyjskie studio a to oznacza, że będzie do dupy. (Gdyby był a nie będzie)
Odpisz
18 kwietnia 2015, 10:03
@KapitanOczywisty: ta gra i tak nie jest realistyczna, więc nie zaszkodziłoby.
Odpisz
18 kwietnia 2015, 10:05
Białoruskie, nie rosyjskie.
Odpisz
18 kwietnia 2015, 11:00
@KapitanOczywisty: nie 5 a 14 pocisków.Pod warunkiem że był załadowany
Odpisz
18 kwietnia 2015, 11:27
Wikipedia ?
Odpisz
18 kwietnia 2015, 11:36
I źle bo jak był załadowany to miał 13 pocisków
Odpisz
18 kwietnia 2015, 13:37
@KapitanOczywisty: Co jak co ale ja swoje źródła mam niekoniecznie wikipedie. Strumtigera dobrze zapamiętałem jak o nim jakieś 3 lata temu czytałem a napisałem 14 bo pisałem z laptopa gdzie liczby są w prawo przesunięte
Odpisz
18 kwietnia 2015, 16:25
@J2319: Same shit i tych i tych nikt nie lubi
Odpisz
18 kwietnia 2015, 10:04
Jeśli to by miało być "zbalansowane", to powinien w WoT pełnić funkcję artylerii X tieru z małym zasięgiem, grubym pancerzem i dużymi obrażeniami i zasięgiem rażenia. Oczywiście też musiałby być wolny.
Odpisz
18 kwietnia 2015, 10:11
@J2319: "z małym zasięgiem [...] dużymi obrażeniami i zasięgiem rażenia" To ma mieć mały, czy duży zasięg?
Odpisz
18 kwietnia 2015, 10:18
@opliko95: duży zasięg rażenia to jest coś innego od dużego zasięgu działa
Odpisz
18 kwietnia 2015, 11:39
@pancerny366: masz rację. Zasięg rażenia to film. (nie ma "zasięgu rażenia", ale jest promień rażenia)
Odpisz
18 kwietnia 2015, 14:43
@opliko95: O właśnie, chodziło mi o promień rażenia odłamków z pocisku.
Odpisz
18 kwietnia 2015, 11:54
Sporo trzeba by było na niego zbierać
Odpisz
18 kwietnia 2015, 10:45
WoT to gówniana gra dla dzieci neo.
Odpisz
18 kwietnia 2015, 10:48
Odpisz
18 kwietnia 2015, 11:03
Wyczuwam strzałki w dół
Odpisz
18 kwietnia 2015, 11:04
@Henzej: idź i nie wracaj
Odpisz
18 kwietnia 2015, 11:07
Odpisz
18 kwietnia 2015, 11:08
@Henzej: XD
Odpisz
18 kwietnia 2015, 11:08
Odpisz
Edytowano - 18 kwietnia 2015, 11:11
mam coś specjalnie dla ciebie XD
Odpisz
18 kwietnia 2015, 11:12
@Henzej: niee dzięki XD
Odpisz
Edytowano - 18 kwietnia 2015, 11:14
XD
Odpisz
18 kwietnia 2015, 11:18
@Henzej: oj wiem ♡
Odpisz
Edytowano - 18 kwietnia 2015, 11:21
Kłótnia obrazkowa, a czemu by nie?
Odpisz
18 kwietnia 2015, 11:24
@Mati129: heheh XD
Odpisz
19 kwietnia 2015, 12:33
Odpisz
19 kwietnia 2015, 12:38
@Hardcore_121:
Odpisz
19 kwietnia 2015, 12:43
Odpisz
19 kwietnia 2015, 12:44
@Hardcore_121:
Odpisz
19 kwietnia 2015, 12:46
Odpisz
19 kwietnia 2015, 12:47
@Hardcore_121:
Odpisz
19 kwietnia 2015, 12:50
Odpisz
19 kwietnia 2015, 12:59
Odpisz
19 kwietnia 2015, 13:04
@Hardcore_121:
Odpisz
19 kwietnia 2015, 13:07
Odpisz
19 kwietnia 2015, 13:09
@Hardcore_121:
Odpisz
19 kwietnia 2015, 13:11
Odpisz
19 kwietnia 2015, 13:12
Odpisz
19 kwietnia 2015, 13:19
@Hardcore_121:
Odpisz
19 kwietnia 2015, 13:25
Odpisz
19 kwietnia 2015, 13:32
@Hardcore_121:
Odpisz
19 kwietnia 2015, 13:32
Odpisz
19 kwietnia 2015, 13:42
@Hardcore_121:
Odpisz
28 kwietnia 2015, 18:48
Mam na xboxa i kufa sterowanie takie wku*wiające...
Odpisz
24 maja 2015, 22:17
@Brachiozaur08: Nom przesuwasz gałkę w lewo a skręca w prawo :/
Odpisz
14 kwietnia 2015, 23:10
To ktoś jeszcze gra w wota o.O
Odpisz
14 kwietnia 2015, 23:31
24 mln ludzi? Ja nie, nie przepadam.
Odpisz
15 kwietnia 2015, 06:42
Grałem przez chwilę, ale jak tylko War Thunder zrobił swoje czołgi to zostawiłem wota. War Thunder zrobił to o wiele lepiej. Kto wymyślił, żeby czołg miał pasek życia i żeby można było go zniszczyć samymi strzałami w gąsienice?
Odpisz
15 kwietnia 2015, 13:54
racja takie coś jest dziwne i nie tylko wot taki problem ma arma 2 (bez ace2) też ma taki problem
Odpisz
18 kwietnia 2015, 10:06
Dlatego WoTa nie traktuję jako symulator jeżdżenia czołgami, tylko grą typu MOBA z czołgami w roli głównej :D
Odpisz
20 marca 2017, 17:03
WoT`a nie lubię, ale jak można wymyślić żeby czołgi ważące po 10 ton driftowały? (War Thunder)
Odpisz
20 marca 2017, 17:54
@Krzyzak_Ball: hmm no nie wiem
PIERWSZA ZASADA DYNAMIKI NEWTONA?
Jeżeli czołg skręca na tyle szybko, żeby nie zdążyć wytracić pędu, to duża masa jeszcze wydłuża drift.
Nie oglądasz ruskich filmików?
Odpisz
Edytowano - 20 marca 2017, 18:24
Mam głęboko w odbycie twoje ruskie filmy, a jeśli coś waży np. 20 ton to driftuje mimo silnika dzisiejszych ciężarówek? XD weź się puknij w głowę, a zasady Newtona nie działają tak mocno na takie kolosy (PS. Do zrobienia takiego driftu musiałyby jechać co najmniej 130 km/h a na liczniku jest max 60 xdddd)
PS. 2 : Twój nick jest nie trafny bo takie rzeczy to się nawet "fizjologom" nie śniły
Odpisz
20 marca 2017, 19:00
@Krzyzak_Ball: welp, właśnie miałem pisać, że newton mówi o czymś innym, choć wcale nie tak odległym.
"Mam twoje ruskie filmy w odbycie"
Toś pokazał klasę. To tak jakbym Ci pokazał nagranie driftującego czołgu, a ty byś zarechotał i powiedział, że masz filmy w dupie po czołgi nie driftujo.
"Mimo silnika dzisiejszych ciężarówek"
Ciężarówki akurat mają jedne z mocniejszych silników. W końcu potrafią osiągać prędkość nawet ponad 100 km/h z obciążeniem często kilkukrotnie większym niż taki zwykły czołg.
Zasady Newtona jak i reszta fizyki działa tak samo na wszystko, a jedyny wyjątek to atomy i cząsteczki, dla których istnieje osobny dział fizyki - fizyka kwantowa
No i wreszcie wracamy do naukowego aspektu driftu.
Spróbuję Ci to wyjaśnić tak łopatologicznie jak to tylko możliwe:
Drift od zwykłej drogi chamowania różni się tym, że driftujesz bokiem. Dlatego najpierw opowiem Ci o drodze hamowania. To jest odległość jaką musisz pokonać żeby się zatrzymać. Spróbuj pobiec najszybciej jak potrafisz (pewnie to będzie ok 18km/h). Teraz spróbuj się zatrzymać jak najszybciej potrafisz. Choćby nie wiem co, wykonasz te kilka kroków. To jest właśnie droga hamowania, a wynika ona z bezwładności - żebyś się zatrzymał trzeba użyć tyle samo energii ile użyłeś, żeby się rozpędzić.
Teraz jakie znaczenie ma tutaj masa.
Na pewno zauważyłeś, że trudniej jest podnieść cegłę niż długopis. To dla tego, że cegła jest cięższa niż długopis i żeby przesunąć cegłę (albo podnieść) trzeba włożyć w nią o wiele więcej siły niż w długopis. Żeby zatrzymać cegłę też potrzeba więcej energii niż przy długopisie i dla tego wolisz, żeby rzucono w ciebie długopisem niż cegłą.
Teraz wróćmy do czołgów: czołgi są ciężkie. Ich masa osiąga nawet kilka ton. Dlatego, żeby je poruszyć potrzeba bardzo dużo mocy i trochę się silniki napracują zanim taki czołg osiągnie przyzwoitą prędkość. Żeby taki czołg nagle zatrzymać potrzeba użyć dużo siły. Ta siła bierze się z tarcia o ziemię. Ziemia jest sypka, a asfalt śliski jeśli przejedziesz po nim metalem. Dlatego droga hamowania czołgu jest dosyć długa. Żeby skrócić tę drogę hamowania używa się bieżnika na gąsienicach. Dzięki temu tarcie o ziemię znacznie się zwiększa i droga hamowania staje się przyzwoita.
Jednak bieżnik czołgu działa głównie w przód i tył, żeby zapewnić jak największe tarcie potrzebne do ruszania i zatrzymania. Dlatego jeżeli masz dobre hamulce i wpadniesz w poślizg bokiem, to bieżnik przestaje tak dobrze działać i tarcie o ziemię bardzo mocno spada. Dlatego czołg zwalnia wolniej i driftuje, a żeby go zatrzymać trzeba, przypominam, bardzo dużo siły.
Dlatego drift czołgiem jest możliwy, ale głównie dla czołgów o dużej zwrotności.
Odpisz
20 marca 2017, 19:01
tl;dr
Odpisz
20 marca 2017, 19:06
@Krzyzak_Ball:
Odpisz
20 marca 2017, 19:10
@Krzyzak_Ball: on ma racje, po prostu trudno driftować czołgiem bo mało jest czołgów na tyle zwrotnych aby hamować bokiem
Odpisz
20 marca 2017, 20:31
@Krzyzak_Ball: i dodatek w postaci dowodu. Pierwszy film z brzegu youtu.be/TG-pQbEmjRA
Odpisz
20 marca 2017, 20:43
nie porównuj mi tu nowoczesnych czołgów do tamtych staroci lol
Odpisz
20 marca 2017, 20:44
nie ważne jak masz w dupie twoje wywody on i tak ci truje dupy grą dla dzieci neo
Odpisz
20 marca 2017, 20:46
@bylejakbylegdzie: w 2 W Ś nie było czegoś takiego jak zwrotne czołgi, a te zapi**dzielające 60 km/h czołgi to tylko w mmo i dzisiejszych czasach A GADAMY O OKRESIE 2 W Ś
Odpisz
Edytowano - 20 marca 2017, 20:52
@Krzyzak_Ball: t34? youtu.be/Qckl9J9WOYs
Odpisz
20 marca 2017, 22:05
Przekonałeś mnie, ale to nadal nie jest to co w WT, bo na filmiku masz drift "wolny" a w WT masz need for speed normalnie
Odpisz
15 kwietnia 2015, 06:58
pisze się rykoszet a nie rikoszet
Odpisz
15 kwietnia 2015, 16:49
@pancerny366: Same shit, nie jest aż tak oczoje**e
Odpisz
15 kwietnia 2015, 20:12
no tak ale jakby wszyscy wokół ciebie ciągle mówili rikoszet a nie rykoszet to też by to cię wku*wiało
Odpisz
15 kwietnia 2015, 21:59
@pancerny366: Your notice has been noticed. Thanks m8, poprawię w następnym.
Odpisz
15 kwietnia 2015, 09:23
*mnie, rykoszet
Odpisz
15 kwietnia 2015, 18:36
@MruczekV: Już zwrócono mi na to uwagę :)
Odpisz
15 kwietnia 2015, 16:37
sama prawda o wocie.Wot jest nierealny niestety :(
Odpisz