Przodkowie przewracają się w grobach
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Witam, szukam żony, niepalący, uległy
To ten mniej utalentowany
Narzekać to każdy potrafi
Można oszczędzić
No i tak sobie płaczemy
Wykiwany
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież11 stycznia 2023, 11:44
Rel
Odpisz
23 kwietnia 2015, 21:59
No tak podsumowując całą historię wszelkich krajów europy to mało który ma powód by się nie przewracać. Do Niemiec by pasował bardziej Bismarck. Ciekawy jestem do czego to multikulti doprowadzi czy do znowu masowych mordów w których udział będą brali muzułmanie? Ale jeśli tak to gdzie będzie biały człowiek? (jako biały obywatel wolę wygrać chociaż ich liczebność na to nie wskazuję) A może to tylko kłamstwo i nic się nie stanie? Who knows...
Odpisz
28 kwietnia 2015, 07:31
@Mnich1: A stanę, by bronić wolności, by bronić religii, BY BRONIĆ OJCZYZNY!!! Nie będę patrzył, jak na fali emigracji Arabowie i Murzyni wyznający Islam będą przekształcać Polskę w następne ISIS. Stanę do walki, choćbym miał polec. Wezwę sojuszników, starych i niedawnych, Turków i Węgrów, Litwinów i Finów, Rosjan i Irlandyczków. Wszystkich Polaków, którzy nie mają wywalone na Ojczyznę.
Odpisz
28 kwietnia 2015, 13:30
@korobov: To bardzo szlachetne ale w internecie za słowami nie idą czyny. Gdyby było inaczej już dawno byśmy mieli zmiany w rządzie, a może i na świecie.
Odpisz
26 grudnia 2019, 10:13
@korobov: "Nie będę patrzył, jak na fali emigracji Arabowie i Murzyni wyznający Islam będą przekształcać Polskę w następne ISIS." "Wezwę Turków" co xd
Odpisz
19 kwietnia 2015, 21:22
Potrzeba kogoś takiego jak Jan III Sobieski.
Odpisz
19 kwietnia 2015, 22:25
Ew. Stefan Batory
Odpisz
20 kwietnia 2015, 22:30
@Husarz101: Albo Józefa Piłsudskiego.
Odpisz
21 kwietnia 2015, 01:02
@Isentor: Tylko nie to czerwone ścierwo!
Odpisz
23 kwietnia 2015, 06:34
@Husarz101: Piłsudski był socjalistą, a nie komunistą tłuczku.
Odpisz
23 kwietnia 2015, 06:41
To jedno i to samo. Gdyby nie zrujnował polskiej gospodarki, to w II wojnie mielibyśmy jakieś szanse.
Odpisz
23 kwietnia 2015, 06:52
@Husarz101: Jeżeli dla ciebie to jedno i to samo to dalsza dyskusja z tobą nie ma sensu. Poza tym Piłsudski nic nie zrujnował, po prostu nie zdążył odbudować zniszczonej Polski po zaborach i 1Wojnie.
Odpisz
Edytowano - 23 kwietnia 2015, 07:18
Do tego w wojnie z bolszewikami wygrał więc też to jakiś sukces :) Szczerze przydałby się jakiś socjalista z dobrymi poglądami na ok. 10-15 lat który by naprawił gospodarkę.
Odpisz
23 kwietnia 2015, 07:37
Proszę cię... gdy zmarł, to metropolita krakowski odmówił pochowania, tu cytuję: "tego czerwonego zbrodniarza". Dopiero kiedy armia go "przekonała", to się zgodził.
Odpisz
23 kwietnia 2015, 07:41
1.Kiedy dowiedział się o tym, że Armia Czerwona zbliża się do Warszawy popędził tam... złożyć dymisję i pożegnać się z rodziną. 2. Socjalista o dobrych poglądach nie jest socjalistą. Pijesz może herbatę z gorącym lodem?
Odpisz
23 kwietnia 2015, 08:24
@Husarz101: walczył z Rosją....
Odpisz
23 kwietnia 2015, 08:28
@Husarz101: Dobra koniec. Nie pozwolę tobie obrażać bohatera mojego kraju. Możesz sobie to paplać czy nie dla mnie on jest dobrą postacią. Gdyby nie on to wątpię czy teraz pisałbyś w języku polskim.
Odpisz
23 kwietnia 2015, 08:40
@Husarz101: Był tez niesamowicie bezwzgledny. Gdy se coś postanowił NIGDY tego nie rzucił. To przez jego upartość wygrał z Bolszewikami.
Wielu politykow europejskich sie go bało i podziwiało w tym Hitler.
Gdyby nie zmarł wcześniej, to wg wielu ludzi miałby malutkie szanse by nie było wojny (Choć wątpliwe).
Prawda, miał wiele wad ale przez jego twardy autorytet Ruscy nie weszli do Europy.
Odpisz
23 kwietnia 2015, 10:29
Wskrześmy go!
Odpisz
23 kwietnia 2015, 11:46
@TheHunterofNeoKids: lepiej wskrzesić Wiśniowieckiego lub Czarnieckiego
Odpisz
23 kwietnia 2015, 14:19
Socjalizm to najgłupszy system na świecie radze poczytać:
Odpisz
23 kwietnia 2015, 21:51
@Husarz101: Z tą dymisją Piłsudskiego nie mogę się z tobą zgodzić, przecież on nie miał zamiaru się w ogóle poddać bolszewikom, od razu zaczął myśleć jak wypchnąć bolszewików z Polski, a co do drugiego to jak najbardziej się zgadzam , jak to powiedział JKM cytując go ,, dobry socjalista , to martwy socjalista ,, jak widać Piłsudski musiał być wyjątkiem.
Odpisz
23 kwietnia 2015, 23:25
Socjalizm to NIE najgłupszy ustrój na świecie. Radzę przeczytać:
- "Doktryna szoku" Naomi Kleina
- "Kapitał" Thomasa Piketty'ego
A Husarzowi101 polecam dowolną poważną książkę Historyczną i "Manifest Komunistyczny" Karola Marksa, żeby dowiedział się o co się w ogóle rozchodzi.
Btw - kolektywne wspólnoty wczesnochrześcijańskie bazowały na ustroju komunistycznym (tzw komunizm chrześcijański)
Odpisz
26 kwietnia 2015, 14:15
Jaki według ciebie jest najlepszy system?
Odpisz
3 maja 2015, 23:10
Hmm... to jest bardzo trudne i skomplikowane pytanie. Pewnie mi się nie uda tego zrobić, ale postaram się odpowiedzieć w jednym komentarzu :D
Ew. zawsze możemy popisać na priv
Powiedzmy, że będzie to najlepszy system dla cywilizacji Zachodniej, dokładniej Europejskiej w XXI wieku. (Pamiętajmy, że dla innych czasów i innych rejonów inne systemy władzy są najlepsze)
W Europie nie ma problemów z żywnością, ani z podstawowymi niezbędnymi produktami. Produkujemy więcej, niż zużywamy więc najsłuszniej będzie, żeby ten nadmiar był odpowiednio rozdzielany. Do tego konieczne są jakieś słuszne ilości socjalizmu. Niech będą zasiłki dla bezrobotnych, szkoły dla biednych, opieka medyczna i tak dalej. Oczywiście z pieniędzy tych bogatszych. Pamiętajmy, że gdyby wyeliminować ten aspekt to urodzeni w biednych rodzinach skazani byliby na porażkę życiową w momencie narodzin. Pewna dawka państwa opiekuńczego da im w miarę wyrównany start (oczywiście niemożliwe jest zupełne ich zrównanie).
Hmm... kapitalizm jako ustrój gospodarczy jest chyba aktualnie najbardziej wydajny. Oczywiście nie mam na myśli skrajnego liberalizmu rynkowego (to byłaby głupota!) tylko umiarkowany wolny rynek. Coś jak mamy, tyle, że wypadałoby ograniczyć korupcję.
Neo-liberalizm nie wchodzi w grę. I tak 5% społeczeństwa posiada 95% kapitału. A jak wiadomo z praw nowoczesnego rynku kapitał jest najbardziej efektywnie procentującym dobrem. Trzeba to jakoś zrównoważyć, by w odwiecznej wojnie bogaci-biedni nie wrócić do stanu z XIX wieku...
Hmm... na razie nie przychodzi mi nic do głowy poza socjalami.
Ustrój władzy? W Polsce chyba nie da się wprowadzić niczego innego, niż republika parlamentarna...
Ostatecznie ustrój w którym żyjemy jest całkiem dobry. Trzeba walczyć z korupcją i nadmierną biurokrację, bo to straszna plaga ale poza tym... społeczeństwo funkcjonuje jako otwarte (nie elitarne) więc teoretycznie w miarę swobodnie można przemieszczać się między grupami społecznymi. Pamiętajmy też, że (jak pisze Hobbes) społeczeństwo otwarte jest nienawykłe do zmian. Tak więc za dużo bym tam nie wciskał.
Piszę może trochę bez składu (wybaczcie mi, jest niedziela po 23) ale... demokracja bankowo musi być. Przynajmniej podstawowy socjalizm. W gospodarce wolny rynek. Jak najbliżej UE i Europy. Jak najdalej od skrajności...
Taka prawda, że im więcej się czyta tym mniej się wie : )
Pytanie zadałeś dość ogólne, mam nadzieję, że odpowiedziałem chociaż w części. Jeśli nie... zapraszam na priv, ew. możesz dopytać się w komentarzu :D
Odpisz
3 maja 2015, 23:11
Pewnie przeczytam to sobie jeszcze rano i dokonam poprawek...
Nie, nie będzie mi się chciało ^_^
Odpisz
3 maja 2015, 23:13
A Twoim zdaniem co być powinno?
Neoliberalizm, czy coś tego typu?
Odpisz
4 maja 2015, 20:58
Zaszokowałeś mnie ilością nowych pojęć których się muszę nauczyć, odpowiedź dostaniesz za kilka dni, a i z ostatnim zdaniem (Jak najbliżej UE i Europy) się nie zgodzę, powinno być: Jak najbliżej Europy jak najdalej UE. Która bardzo, spowalnia nasz postęp gospodarczy. Aha i co do oddawani biednym, pamiętaj że żeby jednemu dać 100zł drugiemu zabrać musisz 140zł. I mam też pytanie czy film na YT "Doktryna Szoku" to to samo co ta książka i czy można te dwie wypożyczyć w bibliotece?
Odpisz
4 maja 2015, 21:05
I powiesz co to skrajny liberalizm rynkowy? bo nigdzie znaleść nie mogę, może też przejdźmy na priv żeby off-topu nie robić.
Odpisz
23 kwietnia 2015, 08:24
Myślę, że Stalin by się nie cieszył, jakby dowiedział się, ze "Rasija" straciła: Litwę, Łotwę, Białoruś, Estonię, Ukrainę czy Kazachstan.... A przy Polsce lepszy byłby Piłsudski :-)
Odpisz
23 kwietnia 2015, 09:24
@borixon: Jestem rozdarty... Z pierwszą częścią komentarza się zgadzam, a z drugą niekoniecznie.
Odpisz
23 kwietnia 2015, 10:10
@borixon: Wiem, mialem dac Iwana IV ale nie potrafilem go znalezc usmiechnietego :P
Odpisz
24 kwietnia 2015, 09:53
@Agaran: Nic dziwnego- pewnie nikt go nie widział uśmiechniętego
Odpisz
Edytowano - 23 kwietnia 2015, 23:20
Hitler zdecydowanie mi tam nie pasuje... obrazek też nie w moim guście...
Ale jest Gustaw Adolf, więc daję 5/5 ^_^
Odpisz
23 kwietnia 2015, 07:22
Wiktoria II, Jakub II, Napoleon Bonaparte/Ludwik XIV też się w grobach przewracają.
Odpisz
Edytowano - 23 kwietnia 2015, 09:25
@korobov: Tak... Ich problem. LeL. :-).
Odpisz
23 kwietnia 2015, 09:14
ej no rozumiem że muzułmanie też mogą żyć w Szwecji ale żeby tak bez skrupułów palić ich flagę? Ostra przesada
Odpisz