Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar TheHunterMikiPL

29 marca 2016, 10:28

Było jako kawał i obrazek chyba 2 razy.

Avatar Hello_pati

17 lipca 2014, 14:08

Komu dlon dziewczyny na ostatnim obrazku przypomina oko?

Avatar gabisoch

23 września 2014, 19:04

@Hello_pati: mi troche 0.o

Avatar adameleczka

11 lipca 2015, 14:53

@Hello_pati: mnie XD

Avatar Kivera

16 sierpnia 2015, 09:41

@Hello_pati: To jest oko Iluminati!

Avatar Szary_

1 lipca 2014, 10:00

Jebut. 5/5

Avatar wojtornado9

14 czerwca 2013, 14:38

nie rozumiem, powiedzcie o co chodzi

Avatar bylejakbylegdzie

31 stycznia 2014, 16:30

@wojtornado9: naprawdę nie rozumiesz? ona w ostatnim panelu pokazuję na dłoni 4 czyli piętro na którym oddaje się spermę za 100$ a ona ma pełne usta jej bo wcześniej komuś loda robiła

Avatar DeaDe

29 kwietnia 2012, 10:00

Przestanciie z tym lol
Wiecie wgl co to znaczy?
5/5 i do ulu

Avatar
Konto usunięte

29 kwietnia 2012, 20:41

@DeaDe: Lol to znaczy się głośno smiać.

Avatar DeaDe

29 kwietnia 2012, 21:42

wow

Avatar Asaxanov

29 kwietnia 2012, 22:34

A dokładniej:
(Lots of Laugh) - Dużo śmiechu, kupa śmiechu.

Avatar Baca_online

30 kwietnia 2012, 13:49

@Asaxanov: lepsza wersja to "laugh over loud"

Avatar chupacabra001

30 kwietnia 2012, 21:45

@Asaxanov: Widzę, że wikipedia nie gryzie.

Avatar deadxp

19 kwietnia 2013, 13:57

@chupacabra001: Połyka w całości.

Avatar sradzikxd

30 września 2012, 12:36

KUPA śmiechu (prawie sie posikałem)

Avatar
Konto usunięte

30 kwietnia 2012, 19:50

żal

Avatar Patryk33

29 kwietnia 2012, 16:45

nawet fajne

Avatar grubson5022

29 kwietnia 2012, 12:25

5/5 i do ulu

Avatar BUCxD

29 kwietnia 2012, 11:18

nie właśnie się nałykałam

Avatar matigrzegorz

29 kwietnia 2012, 11:07

Nie wiem czy wszyscy, ale ja na pewno do nich należę;D
A za obrazek 2/5 bo był dowcip:X

Avatar
Konto usunięte

29 kwietnia 2012, 10:45

Wszyscy lubią grać w lola.

Avatar Snowshoe

29 kwietnia 2012, 08:44

znałem to jako kawał . 3/5

Avatar Radziosek

29 kwietnia 2012, 08:43

durne

Avatar Baca_online

29 kwietnia 2012, 08:40

lol
jakie durne

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Super serwis, polecam

Stare dobre czasy

Nauczyli się techniki włączania rzutnika

Może lepiej nie będę grać, bo jeszcze usłyszą szybkie klikanie myszki

Ta relacja będzie bardzo pozytywna

Więcej szantów!

Ciekawostki o grach

Idealne dopasowanie

I po co się kłócić?

Nie ma za co

Tak bywa

Zwłaszcza na zdalnym

Confused screaming

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka