Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar miszcz

30 kwietnia 2012, 17:26

Mi nie działa... To jest żart z tym Zerg Rush, nie?

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (19)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (19)
Avatar koxu201

7 września, 17:46

@kroganin: widzę że fajne się bawiliście

Avatar LazyBone

14 września, 10:20

@koxu201: te kłótnie się chyba szybko nie kończyły 7 lat temu

Avatar
Konto usunięte

7 kwietnia 2018, 09:09

Szanuje za reklame StarCrafta

Avatar EmoKotekLol

12 września 2016, 18:35

Łaa.. XDD Fajne :'D

Avatar cezarybartosiewicz

22 lutego 2015, 10:56

wpiście google gravity w google i zobaczycie to jest do piero Dobre

Avatar cezarybartosiewicz

22 lutego 2015, 10:16

ale klikaszz

Avatar cezarybartosiewicz

21 lutego 2015, 22:00

a działa na tablecie??

Avatar Hello_pati

Edytowano - 11 marca 2014, 14:18

Wpiszcie sobie w google gif*r= tylko zamiast * wpiszcie E a zamiast = wpiszcie A. Napoczatku troche sie wystraszycie ale potem za kazdym innym razem bedziecie sie smiac.

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar KingsMax

22 kwietnia 2014, 15:59

@Hello_pati: wystraszyć się tego clowna są straszniejsze rzeczy na przykład gra outlast

Avatar Kostus0013

26 czerwca 2014, 16:28

@Hello_pati: Ja się od razu śmiałem >:D

Avatar metin_niebios

17 czerwca 2013, 17:40

czy to bezpieczne czy zergi zezra ci pulpit jak przegrasz lub nie bedzie internetu?

Avatar Agent00Kurczak

18 czerwca 2013, 19:22

@metin_niebios: może zabrać neta na jakieś 2-4 godziny

Avatar deadxp

13 maja 2013, 16:46

69 liczba tot przypadek?Jestem pogromca zergów!

Avatar kubage123

27 marca 2013, 16:26

fuck yea its working

Avatar Psychopata_PL

24 marca 2013, 14:09

GENIALNE

Avatar Czarodziejka246

30 września 2012, 16:21

...

Avatar Agent00Kurczak

15 lipca 2012, 14:36

209 "zergów" dużo ich idzie :D

Avatar krysztal2000

25 czerwca 2012, 21:17

Nic się nie dzieje.

Avatar Tagmara

16 czerwca 2012, 22:58

super

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Może to Was przekona

Także tego

Zabierzcie tego pana

Kto tak robił?

Mem wymagający IQ 150+

Ktoś: nie możesz po prostu ułożyć baterii i oczekiwać że ktoś zrozumie memaJa:

Smutne plusy

Mem na kartkówce zawsze spoko

Dobre pytanie

Proszę, proszę

Afryka dzisiaj

Jak to możliwe?!

Egipt potrafił w memy

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka