Jaką grę uważasz za najlepszą?
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Każdy ma w sobie dziecko
Ale pojebana akcja
Co dwie głowy to nie jedna
Cienias
Może nie najtańszy głos, za to średni
To ten mniej utalentowany
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
OdświeżEdytowano - 7 marca 2017, 21:54
CS:GO ssie kupujesz skiny za 400 zł które nic broni nie dają wydajesz tyle hajsu a mogłoby się to wydać na inne ciekawe gry a nie na taki shit well ogólnie #teamhalflife
whoops pomyłka nie za 400 zł tylko za 2 pier**lone tysiące pudło na hejty od gimbazy czekam :3 \__________/
Odpisz
2 listopada 2018, 00:13
@Predator_PL: Bo faktycznie każdy kupuje skiny za 4000zł
Odpisz
Edytowano - 6 sierpnia 2017, 20:13
CS GO ssie jak można kupować pedalskie skiny za 500 zł do tak zje**nej gry?? albo jarać się otwieraniem jakiejś skrzynki i czekać na jak to nazywają dzieci ceesa KOSĘ JAKA KUR8A KOSĘ?? TO SA KARAMBITY!
Odpisz
31 maja 2015, 16:08
CS:GO to słaba gra. Najpierw przyciąga osoby, potem każe im codziennie grać, jak najczęściej. Rozgrywki są długie, a potem inni grają mniej w inne gry. Tak jest z prawie każdym moim kolegą na Steam. No ludzie! Ileż można grać w coś takiego! Po prostu trzeba być jakimś debilem. Ja rozumiem jakby była tam fabuła albo jakiś sandbox. Niestety nie. To jest cały czas to samo. Jeszcze kupowanie skrzynek i skinów no ludzie! CS:GO zabiera wam wolność.
Odpisz
31 maja 2015, 16:10
@dustin2001: chejty lecom ale zgadzam się z tobą ;-;
Odpisz
31 maja 2015, 16:11
@dustin2001: Kupowania skrzynek również nie rozumiem, ale sama gra jest bardzo przyjemna. Racja są osoby, które siedzą cały dzień i ciągle w niego grają, ale 3-6h tygodniowo, raczej nikogo nie zabije.
Odpisz
31 maja 2015, 16:12
@dustin2001: Ja kupiłem cs:go pograłem 20 godzin i mi się znudził.
Nie wiem co ludzie widzą w tym cs:go
Odpisz
31 maja 2015, 16:30
@dustin2001: W operacji bloodhound jest fabuła.
Odpisz
31 maja 2015, 16:41
@dustin2001: Człowieku już cię kocham <^^^^^333
Odpisz
31 maja 2015, 17:17
@dustin2001: Ja w CS'a lubię grać przez to, że strzelanie nie opiera się na "skieruj broń w stronę frajera, przytrzymaj PPM dla celniejszych strzałów i rozwal gnoja", ale trzeba nauczyć się kontrolować odrzut, nie panikować gdy ktoś do Ciebie strzela i wiedzieć w jaki sposób używać danej broni, na przykład z takiego Desert Eagle'a nie można nawalać co pół sekundy, bo rozrzut jest tak ogromny, że nie trafia się z odległości dwóch metrów - trzeba odczekać chwilę, bo inaczej strzał nie będzie w ogóle celny. Można też na Counter-Strike'u też zarobić. Kupujesz przepustkę na operację, po kilku rozgrywkach masz już trzy skrzynki operacji, sprzedajesz je na rynku Steam i już koszt przepustki zwraca Ci się z nawiązką.
Odpisz
31 maja 2015, 17:22
@mrKot: zabije graczy w cs:go C:
Odpisz
31 maja 2015, 17:23
@mrKot: Nie, ale cały czas w to samo, co jest monotonne?
Odpisz
31 maja 2015, 17:24
@amekninja555: Tutaj masz rację. Bronie naprawdę są ładnie zrobione, ale to nadal jest wg mnie nudne. Za każdym razem powtarzasz to samo, robisz to samo, wiesz, co masz zrobić. To wszystko jest nudne!
Odpisz
31 maja 2015, 17:27
@dustin2001: Mi nie chodzi o to, że broń ładnie wygląda, ale o to, że można na tym zarobić, a model strzelania jest naprawdę CZYMŚ, a nie tak jak w CoD'ach i innych BF'ach.
A tak swoją drogą, to idąc twoim tokiem myślenia można to samo powiedzieć o futbolu, siatkówce, koszykówce i w ogóle każdej innej grze. Zastanów się nad tym, proszę. :|
Odpisz
31 maja 2015, 17:34
@dustin2001: akurat nie wiem po co kupować cs:go jak cs:source ma mniejsze wymagania i dobrą grafikę no ale co kto lubi
moim zdaniem idiotyzm to tylko te skrzynki bo serio wywalić jakieś 200 euro na skrzynie gdzie każda kosztuje 2 euro i dostać coś z nich co nawet 1 euro nie kosztuje to idiotyzm w czystej postaci w dodatku większość skinów to by tylko na paradę równości by się nadawała
Odpisz
31 maja 2015, 17:35
@amekninja555: Mi też nie chodzi o wygląd broni, tylko ich mechanikę. Źle zrozumiałeś mnie. Zarobić można różnie, a aż tak dużo się nie zarabia.
Piłka nożna, siatkówka itd. są nudne. Nie można jednak powiedzieć tak o każdej grze. Są sandboxy, które nudzą, ale to musi o wiele czasu minąć niż normalnie.
Odpisz
31 maja 2015, 17:37
@amekninja555: nie porównuj gry komputerowej do gry fizycznej :-[
jak ruszanie myszką ima się z bieganiem, skakaniem ?
Odpisz
Edytowano - 31 maja 2015, 17:37
@amekninja555: *bugi bugi bugi *
Odpisz
31 maja 2015, 17:38
@mooped: Nie jest aż takie złe porównanie, bo takie gry też mogą być komputerowe.
Odpisz
Edytowano - 31 maja 2015, 17:48
@dustin2001: Dlaczego? Bo gra praktycznie wszędzie wymaga jakiejś taktyki: granaty, strzelanie, kupowanie (CS:GO to nie jest ciągłe kupowanie AWP/kałaszka + wszystkie granaty i kelvar z hełmem, poruszanie się - praktycznie wszystko.
A wiesz dlaczego przyciąga? Bo każdy mecz jest inny i w sumie to dla normalnego gamera jest ważne, można grać w jedną grę ciągle pod warunkiem, że zaskakuje i wymaga trochę od gracza znajomości gry.
Nie potrzeba fabuły, by gra wciągała, popatrz na takiego tetrisa, czy inne stare gry - mimo, że to dwa inne światy to połączeń jest mnóstwo.
A Ty dustinie mówisz o nałogu - patrząc pod takim kątem każda gra słaba (nie znam fps, który nie wymaga od nas czasu, bo można mieć refleks geparda, a mimo to nic się nie zdziała jak nie zna się mechanizmów), ale nie mniej co do jednego masz rację - zabiera wolność, mecze 3/4 godziny, koszt skrzynek i kluczy - normalny człowiek na takie coś sobie nie pozwoli - może 1-2 rundy dziennie z jakimiś przerwami + 5-10 kluczy jak sobie zaoszczędzi.
A tak z resztą to od Twojego znajomych zależy ile gra, przecież rangi nie wbijają dla kogoś, bo nikt z tego nie ma pożytku tylko dla siebie - a raczej dla ,, fejmu ''.
PS ostatnio dodali misje, teraz to musi być masakra z tym graniem.
Odpisz
31 maja 2015, 17:52
@dustin2001: Powiedz to tysiącom osób co grają jeszcze w cs 1.6 -_-
Odpisz
31 maja 2015, 17:59
@Szymon2727: Taktyka też przyciąga to fakt i to zaleta, ale nadal uważam, że to kiepska gra. Jednakże zwykłe FPS tak nie nudzą, ponieważ je trzeba przejść i są misje, więc na każdym kroku jest coraz to inaczej.
Fabuła nie potrzebna? Oczywiście, że nie, jeżeli chodzi o grywalność. Jednak gra bez fabuły jeżeli kiepsko nam idzie to z czasem zapominamy o niej.
Odpisz
31 maja 2015, 18:11
@dustin2001: Ja wczoraj kupiłem przepustkę na operację, sprzedałem skrzynkę operacji na rynku (a podczas operacji żeby dostać taką skrzynkę trzeba właśnie taką przepustkę kupić) i już prawie połowa kosztów mi się zwróciła, bo jak dochodzą nowe skrzynki, to są bardzo drogie na rynku Steam. c:
Odpisz
31 maja 2015, 18:31
@dustin2001: To jest jedna z niewielu gier, w której liczy się tylko skill. Dzięki temu wciąga tylu ludziu. Współpraca i wspólzawodnictwo wciągają ludzicna długo.
Odpisz
31 maja 2015, 19:05
@dustin2001: Wiesz, CS:GO to gra e-sportowa, a od zawsze było w sporcie, że jeśli jesteś w czymś dobry, to możesz z tego wyżyć. Wiele ludzi gra, bo chce być profesjonalnym graczem, najprawdopodobniej im się nie uda, ale kto to wie? Co lepsze, tacy ludzie nie dość, że zarabiają na tym, co lubią robić, to jeszcze mogą grać i nikt im nie powie, że to strata czasu :/ Aczkolwiek, gdy nastanie apokalipsa/wojna, dużo nie zrobi, jeżeli sam się nie dokształcał pod względem spraw technicznych. W sumie, jak przyjdzie wojna, to przeładowywać broń będzie umiał :D
Odpisz
31 maja 2015, 19:05
@amekninja555: W typowym Battlefieldzie jest podobnie z tą różnicą, że jak nie trafisz jest realistyczny efekt przygważdżania. (czy jak się to pisze ;-; )
Odpisz
31 maja 2015, 19:12
@dustin2001: Dlaczego nudna?
Odpisz
31 maja 2015, 19:13
@dustin2001: popieram mnie ta gra zaczęła nudzić po 21 godzinach, zmarnowałem 10$ na te gówno lepiej było je wydać np unreal
Odpisz
31 maja 2015, 20:17
@Erni1: Może i jest ale bulić 5 Euro za fabułę :/ Tak średnio opłacalne...
Odpisz
31 maja 2015, 20:18
@Szymon2727: Bo monotonna.
Odpisz
31 maja 2015, 20:35
Nie wiem jak ty, ale jak coś przeleci obok mnie z dużą prędkością to nie dostaję nagle wady wzroku. :|
Odpisz
31 maja 2015, 20:36
@dustin2001: ale na grach strzelankowych sie nic nie nauczysz bo tam walisz w klawiature a nie strzelasz z pistoletu USAball pomyśl.
Odpisz
31 maja 2015, 20:43
@dustin2001: Nie wiem, gdzie widzisz monotonność, w każdej rundzie gracze idą gdzie indziej, rzucają inaczej granaty, ustawiają się inaczej niż w poprzedniej rundzie.
W sumie to każda gra pod tym względem jest monotonna, no chyba że taki singiel play, ale po przejściu też jest monotonny. W efekcie każda gra bez fabuły jest monotonna.
Źle odbierasz typ gry fps - tutaj nie chodzi o to, by robić misje PvE i ,, wyexpić najlepszą snajpe/karabin '' - tutaj chodzi o to, że są równe szansę, mając takie same możliwości co wróg wygrać. A Ty odbierasz to jak jakiegoś mmorpg, czy tego typu gry, gdzie bez fabuły gra jest beznadziejnie i wtedy są to naprawdę słabe gry.
Na jeja jest critical strike portable - tam to dopiero jest monotonnie, ale ta gra nigdy mi się nie znudziła, mimo że są te same bronie, którymi gra się non-stop, a zwłaszcza takie AWP - dlaczego?
Są emocje, nie wiadomo czy zostaniesz lamą, czy zastrzelisz dwóch przeciwników jednym strzałem, a monotonia jest tylko w grafice, czujesz to coś, zwłaszcza jak jest końcówka rundy, walczysz sam na 3 graczy i wygrywasz, bo dobrze Ci pocisk trafił, bo ukucnąłeś w odpowiednim momencie, albo wykorzystałeś błędy przeciwnika. Nie wyjaśnię Ci tego, to jest coś jak granie w szachy - niby to samo, ale jest to coś co daje frajdę, emocje i potrafi zaskoczyć MIMO, że grasz w to parę dobrych miesięcy.
Odpisz
31 maja 2015, 20:51
@amekninja555: Pisząc coś szybkiego masz na myśli kamień? Czy 20 pocisków?
Odpisz
31 maja 2015, 20:52
@dustin2001: Popieram . Ku*wa chciałem ci dać łajka , ale system się zje**ł. Do CSa nic nie mam , ale na poważnie: Co was podnieca w oglądaniu Case Openingu? I po jakiego ch*ja kupujecie drogie skiny do broni?! Oraz co wy macie do osób w które tą grę nie grały.
Sorry za błędy itp. jakby coś.
Odpisz
31 maja 2015, 21:08
@Szymon2727: "W każdej rundzie gracze idą gdzie indziej." - tak może idą gdzie indziej, ale koniec końców muszą iść taką, a nie inną drogą. Raz w lewo, raz w prawo, a potem? Znowu w lewo albo prawo.
"W efekcie każda gra bez fabuły jest monotonna" - nie zawsze. Gry sandbox'owe nie muszą mieć fabuły, a rozgrywka nie jest monotonna.
"Nie wyjaśnię Ci tego, to jest coś jak granie w szachy - niby to samo, ale jest to coś co daje frajdę, emocje i potrafi zaskoczyć MIMO, że grasz w to parę dobrych miesięcy." - tym argumentem w tej wypowiedzi wygrałeś. Jak sobie myślę to faktycznie coś w tym jest. Rozgrywka w szachy jest za każdym razem inna jak są nowi przeciwnicy, lub ktoś używa nowej taktyki. Musisz myśleć, jednocześnie wiedzieć, co druga osoba chce zrobić i ją wyprzedzić.
Odpisz
31 maja 2015, 21:12
@amekninja555: Mi nie chodzi o to, że broń ładnie wygląda, ale o to, że można na tym zarobić, a model strzelania jest naprawdę CZYMŚ, a nie tak jak w CoD'ach i innych BF'ach.
Co ty w ogóle piszesz? W bf to ty chyba nie grałeś jak myślisz że nie ma odrzutu.
Odpisz
31 maja 2015, 21:15
@Szymon2727: Mecze są takie same i monotonne. Dodatkowo w każdym meczu jest.
Kupowanie kałacha/awp.
Kamizelka.
Granaty.
Idź na pałę/camp się cały mecz w jednym miejscu.
Tak bardzo taktycznie.
Zagraj w inne gry, nie mówię o bf, cod czy innych takich, tylko w takie co naprawdę trzeba taktyki używać.
Odpisz
31 maja 2015, 21:21
@amekninja555: :_: bo na pewno ktoś strzelał w ciebie jak byłaś ukryta za ścianą i dostawałaś okruchami, to wiesz co mówisz.
Odpisz
31 maja 2015, 21:25
@dustin2001: Mi się tam całkiem podoba, ale masz naprawdę dużo racji. CS jednak się strasznie szybko nudzi, gdy grasz sam, lecz ze znajomymi to inna bajka. ;) Można się dobrze bawić.
Odpisz
31 maja 2015, 21:36
@as13zx: Sanbox przecież też jest monotonny - trzeba zdobyć to EQ, by zrobić TO, a z TO mamy broń, a jak mamy broń to powoli zdobywamy resztę itd.
Taki DayZ - tam ludzie nie grają, by pobić się z jakimiś zombiakami (pff a gdzie tam) tylko, żeby grać przeciwko graczom i starać się przetrwać posiadając ograniczone zasoby - tutaj są nie tylko emocje, ale i klimat. Mam nadzieję, że nie miałeś na myśli minecrafta, gdzie rozrywka również jest monotonna, ale za to pole ma wyobraźnia.
@as13zx Tak właśnie grają nooby, które grają 2 rundy na pistoletach, by potem się napakować, a potem zginąć, porządny gracz nie kupuje od razu wszystkiego tylko gra tak samo jak team tzn. jak już grają na full to wszyscy, a jak pistolety to również wszyscy (chyba, że ktoś zachował broń z poprzedniej rundy). Skillowy gracz, owszem wbije na ,, pale '', ale od razu sprawdza, gdzie jest przeciwnik i po dobrym fleszu - oczywiście nie zaatakuje przez smoke, chyba że woli zaryzykować.
Z całym szacunkiem ale COD nie jest skillowy, BF jestem w stanie zrozumieć, bo tam trzeba celować wyżej niż jest wróg, strzelanie z snajperki wymaga doświadczenia.
Odpisz
31 maja 2015, 21:46
@Szymon2727: Pisałem coś o Sanboxie? Nie.
NIE PISAŁEM o Minecrafcie ani o DayZ, nic takiego nie pisałem. Co ma minecraft do dynamicznego fps?
Tak grają i silvery o orzełki. Campią z awp cały mecz, rózni się wygląd i celność, ale campią w tym samych miejscach.
GDZIE NIBY PISAŁEM że cod jest skillowy??? Czytaj proszę cię ze zrozumieniem.
"Zagraj w inne gry, NIE mówię o bf, cod czy innych takich, tylko w takie co naprawdę trzeba taktyki używać."
Widzisz to nie?
Odpisz
31 maja 2015, 21:46
@Szymon2727: Sandbox jest na samym początku monotonny i to prawda, ale jak już zrobimy początek to potem jest pole do popisu.
Odpisz
31 maja 2015, 22:05
@dustin2001: Po zdobyciu doświadczenia w FPS też masz pole do popisu.
@as13zx Mogłeś inaczej ułożyć zdanie ,, Zagraj w inne gry (tylko nie w BF, czy COD'a) '' i zdanie jest dużo bardziej czytelne, a tak to wcisnąłeś to ,, nie '' i go jakoś nie za bardzo widać.
To po pierwsze.
Po drugie rozmawiamy o skillu, a Ty napisałeś, żebym nie zwracał uwagi na takie gry, ale nie zaprzeczyłeś że nie są skillowe. Jeżeli jednak uważasz mnie za noob'a, który myśli, że taki COD to ,, szuper gra, a ryszta gufno '' to się pomyliłeś.
Nie mniej przepraszam za zły cytat (ehh, szkoda, że tutaj nie da się cytować za bardzo kilku osób, za pomocą ,, cytuje '') i to zbyt szybkie czytanie - ewentualnie zawsze warto takie coś jakoś oddzieli przez co rozmówcy trudniej o pomyłkę, ale to i tak nie tłumaczy mojej ,, gapy ''.
Odpisz
31 maja 2015, 23:08
@dustin2001: jak lubia to moga
Odpisz
31 maja 2015, 23:17
@Szymon2727: Nie uważam cie za nooba który lubi cod.
Mówiąc o taktyce mam na myśli.
GRP - trzeba współpracować, wiedzieć kiedy włączyć sprzęt.
DayZ - to prawdziwie realna gra. Mało amunicji. Nigdy nie wiesz czy ktoś z grupy cie nie zdradzi. Robisz zasadzki, robisz mini sojusze. Zdobywasz broń i amunicję, wszystko planujesz.
Odpisz
Edytowano - 1 czerwca 2015, 00:15
@dustin2001: tak samo jak cały internet w tym Jeja.
Odpisz
1 czerwca 2015, 07:11
@dustin2001: już zapomniałem o czym jest obrazek
Odpisz
1 czerwca 2015, 16:21
@as13zx: ByłEŚ. EŚ. EŚ-EŚ-EŚ.
Chyba skończyłem.
Odrzut to to, jak broń leci do TYŁU, a to można przedstawić co najwyżej przez animacje broni. To, jak broń leci do góry to PODRZUT. I nie, kontrola podrzutu w CS'ie nie ogranicza się do obniżania powoli celownika. Tam naprawdę model strzelania jest CZYMŚ, gdzie używanie przyrządów celowniczych nie robi różnicy (nie licząc karabinów snajperskich, ale inaczej nie byłoby balansu), gdzie skakanie z bronią naprawdę oddziałuje na celność, gdzie broni trzeba umieć używać, a nie "wyceluj i full-auto mu w ryja".
Odpisz
1 czerwca 2015, 18:33
@amekninja555: W wielu grach jest to lepiej zrobione, akurat w cs jest nierealny odrzut na broniach. W jednych zbyt duży w innych zbyt mały.
Odpisz
Edytowano - 1 czerwca 2015, 19:09
@as13zx: Nie chodzi o realizm (Granat wybucha dwa metry od Ciebie, a ty tak sobie stoisz mając wciąż ponad połowę zdrowia.), ale o to, że tutaj trzeba umieć korzystać z broni i kontrolować odrzut, a nie tylko mieć krótszy czas reakcji niż przeciwnik.
Odpisz
1 czerwca 2015, 19:14
@amekninja555: Mi zależy w grze przede wszystkim na akcji i realności. A już najbardziej na taktyce. Nienawidzę gier typu WT gdzie po kupieniu sobie zestawu i broni za AP jesteś prawie nieśmiertelny i wysyłasz w sekundę takiego f2p do Hadesu. Wolę DayZ gdzie trzeba planować, znać się na broni i taktyce.
Czemu?
1. W DayZ nigdy nie możesz być pewny że sojusznik za plecami to sojusznik.
2 Może ktoś cię próbować przejechać, ale nie raz przekonali się że ciężka snajperka nie ma problemu z szybą.
3 Robisz zasadzki, ukrywasz się w zaroślach.
Mniej więcej tego wymagam od gier akcji.
Odpisz
1 czerwca 2015, 19:28
@as13zx: "nierealny odrzut"
Czy to nie było planowane? Nie znam się, ale wydaje mi się że CS zawsze miał być bardziej arcade, nie symulacją
Odpisz
1 czerwca 2015, 19:33
Czy twierdzę że nie? Po prostu tego w CS nie lubię.
Odpisz
1 czerwca 2015, 20:04
@as13zx: Ja od gier AKCJI wymagam AKCJI, a DayZ to Survival Horror.
Twój tok myślenia właśnie poszedł się *ekhem ekhem*.
Odpisz
1 czerwca 2015, 20:32
O to chodzi w grach, mają być grą, a nie być super realistyczne - CS chociaż rozrzut posiada, a niektóre gry w ogóle go nie mają.
@as13zx jak to, że w innych grach odrzut jest lepiej zrobiony? Faktycznie takie Combat Arms ma na prawdę fajny system rozrzutu, ale nie wymaga on jakiejś super kontroli broni.
Odpisz
1 czerwca 2015, 21:25
@dustin2001: CS:GO trudny temat, ale według mnie dobra gra.Nie karze ci codziennie grać skinów NIE trzeba kupować, a to jest gra jak COD(w tym znaczeniu, że nie nudzi się szybko)
Odpisz
1 czerwca 2015, 21:28
@dustin2001: Właśnie nie.W csie dąży się do bycia najlepszym ciągle się ćwiczy,aby grać jak najlepiej żeby kiedyś stać się tym legendarnym.(przynajmniej w moim przypadku)
Odpisz
1 czerwca 2015, 21:57
@adampolska: Wiadomo, że nigdy nie będzie się najlepszym, to jest niemożliwe. I tak dążenie do tego jest monotonne, czyli zapewnia chwilową radość.
Odpisz
1 czerwca 2015, 22:18
@dustin2001: ja mam cs go ale gram se tylko jakąś godzinę dziennie lub krócej
Odpisz
2 czerwca 2015, 07:23
@dustin2001: Nigdy nie będziesz najlepszym?Scream, pasha, get Right, neo, olofmaister kennyS też zaczynali od zera.
Odpisz
2 czerwca 2015, 09:54
@dustin2001: Tutaj nie chodzi, by być najlepszym ze wszystkim tylko reprezentować sobą jakiś poziom grania i nawet jak się nie umie grać to nie kampić/być AFK.
Fakt, faktem jakaś gra przeglądarkowa może być nudna, bo tam nic Cie nie zaskakuje. Inaczej jest z strzelanką, zwłaszcza jeżeli bycie dobrym (w grę) nie jest jakieś łatwe.
A co do nudów... jest wiele prac w których wszystko bardzo często się powiela - mechanik, fryzjer (przeważnie są oferty ,, ogól mnie na krótko), programista, czy ten sport o którym mówiłeś - jak się umie coś robić to daje jakąś frajdę.
Możliwe, że rywalizacja z kimś Cie nudzi, ale pisanie że takie gry (nie tylko komputerowe) są słabe to złe stwierdzenie - nigdy nie znajdziesz gry w którą będzie Ci się chciało grać ciągle, poznać jej mechanikę po same szczegóły i rywalizować z innymi graczami - nawet sandbox, niedługo go poznasz, prawa jakie nim rządzą i co gdzie jest przez co Ci się znudzi (sam przyznałeś), bo to już będzie tylko chodzenie, no chyba że właśnie wejdzie Ci na drogę gracz, ale to przecież też będzie w końcu monotonne.
A wiesz co jest fajnego w tej monotonności? Rywalizacja, pokazanie, że nie jesteś jakimś łatwym celem tylko takim, który wymaga od przeciwnika myślenia/skilla, a przy dobrych zagrywkach - że bez nas runda, by była dla jednej z stron przegrana. Wolisz patrzeć na nową grafikę, a inni na tą samą mapę, ale zupełnie inaczej zagraną.
Odpisz
2 czerwca 2015, 16:31
@adampolska: Nie istnieje najlepszy.
Odpisz
2 czerwca 2015, 16:32
@Szymon2727: Niech Cię. Masz świetne argumenty. Każda gra po jakimś czasie nudzi, ale i tak uważam, i nie zamierzam zmieniać zdania, że ta gra jest kiepska.
Odpisz
2 czerwca 2015, 16:45
@dustin2001: W sumie tak zależy od dnia, ale zawsze można być jednym z najlepszych.
Odpisz
2 czerwca 2015, 16:51
@adampolska: Nie ma najlepszych, ani najgorszych. Ktoś jest lepszy, ktoś gorszy. A po, co być w czymś chwilowo.
Odpisz
Edytowano - 2 czerwca 2015, 17:21
@dustin2001: Nie rozkazuje Ci zmieniać zdania, bo to jest Twój własny gust (a jak powiedziała pewna mądra cebula ,, o gustach się nie dyskutuje ''), po prostu jesteś przyzwyczajony do ciągłej świeżości w grach i ich rozwoju.
Odpisz
2 czerwca 2015, 17:32
@Szymon2727: To raczej ktoś głupio powiedział. O gustach trzeba dyskutować. Nie jestem przyzwyczajony do ciągłej świeżości lub rozwoju w grach, ale za to bardzo to lubię.
Odpisz
8 czerwca 2015, 17:32
@dustin2001: i tu się z tobą zgadzam
Odpisz
8 czerwca 2015, 18:11
@qazlp: No, bo jednak gusta to jest jeden z bardziej popularnych tematów do rozmów.
Odpisz
9 czerwca 2015, 17:32
@dustin2001: dota2 czy lol oto jest pytanie
(tak naprawdę nie lubię obu)
Odpisz
3 maja 2016, 11:06
@dustin2001: *odkop, odkop.* I tak oto bierzmy z tego pana przykład. Polać Mu !
Odpisz
20 kwietnia 2017, 16:15
@ThePolishKillerPL: Odkopuję odkop.
Odpisz
3 lutego 2017, 14:51
Jak to się mówi ...
Bez Half-Life nie było by Gmod'a!
Odpisz
8 czerwca 2015, 17:33
ten komiks jest podzielony na 6 części 6 : 2 to 3...
Half-Life 3 Comfrimed
Odpisz
31 maja 2015, 19:18
Half-life 4ever
Odpisz
31 maja 2015, 19:30
@CreepyBeast: Trojki ciagle nie ma, a ty o 4 mazysz:)
Odpisz
Edytowano - 1 czerwca 2015, 15:03
@mikolajkj: Forever, ośmiornico
Odpisz
1 czerwca 2015, 21:03
@CreepyBeast: wiem, wiem. Nie zalapales suchara...
Odpisz
2 czerwca 2015, 11:43
@mikolajkj: Nie śmieszne.
Odpisz
Edytowano - 1 czerwca 2015, 00:16
ej ,a wiecie kiedy wyjdzie skyrim 2 ?
Odpisz
31 maja 2015, 18:25
Początkowo CS był modyfikacją do Half-life. Lecz po kilku uaktualnieniach gra stała się wolna od wyżej wymienionej gry. I tak powstał CS 1.6, CS Source i oczywiście CS:GO
Odpisz
31 maja 2015, 17:55
Moi koledzy na steam mają przegrane coś koło 280h a ja tylko 16h. I to na dodatek ostatni raz grałem w 2014r. bodajże w listopadzie.
Odpisz
31 maja 2015, 17:52
pomyłka modu
Odpisz
28 maja 2015, 21:07
A wy którą część Half Life'a lubicie najbardziej?
Odpisz
31 maja 2015, 16:04
Half Life 2 - Oryginal. :p
Odpisz
31 maja 2015, 16:36
HL3!
Odpisz
31 maja 2015, 17:16
@maroko11: Ja też😄 Przechodziłam już chyba 100 razy😄
Odpisz
31 maja 2015, 17:21
Half Life na Dreamcasta?
Odpisz
31 maja 2015, 17:37
ja tam lubiłem 1 część opposing force z powodu wielkiej ilości nowych broni i o wiele dłuższej rozgrywce niż blue shift
oraz 1 half life który był też świetny
oczywiście half life 2 też był wielki nie mało że świetna rozgrywka to grafika i fizyka nie zostawały w tyle nawet na tle niektórych dzisiejszych gier i to przy małych wymaganiach
Odpisz
31 maja 2015, 17:31
Jak w Portalu wpiszecie w konsoli impulse 101 to macie bronie z half lif'a
Odpisz
31 maja 2015, 17:27
Najazd Wroga najlepsza gra. <hejty lecom>
Odpisz
27 maja 2015, 14:20
Half-Life <3
Odpisz
27 maja 2015, 14:32
@CzestochowaBall: Half Life (<) 3 konfirmt
Odpisz
27 maja 2015, 16:36
@CzestochowaBall: Half-Life najbardziej git majonez z gier
Odpisz
27 maja 2015, 16:41
Nooo. Quake też. Nie jestem nawet gimbusem, a grałem w obie gry i są świetne. Tak jak Wolfenstein.
Odpisz
31 maja 2015, 16:55
@Bilolus1: Ja tam czekam na deus exa 4 ale half life 3 bym nie pogardził ,bo fabuła tej serii również mocno wciąga.
Odpisz
31 maja 2015, 17:01
@CzestochowaBall: Słyszałes o modzie do Half-Life o nazwie Chivarly ?
Odpisz
31 maja 2015, 16:47
hl fajny
Odpisz