Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar YouGoSlavia

10 sierpnia 2018, 17:13

TRZA BYŁO KU*WA NIE SKUBAĆ NIEMIEC I CH*J NIE BYŁOBY WOJNY

Avatar Zohan666

26 czerwca 2015, 15:39

Przecież oni nic nie zrobili, tylko przyczynili się do tego, że zginęło bardzo dużo Polaków przy tym powstaniu.

Avatar MoNka455

25 marca 2018, 22:32

@Zohan666: Powstańcy przede wszystkim zaprezentowali światu jak w 2 miesiące usunąć z powierzchni ziemi swoją stolicę

Avatar
Konto usunięte

Edytowano - 16 października 2015, 19:43

A ja uważam, że powstanie warszawskie było dobrym pomysłem. Polacy pokazali, że nie są tchórzami. Istnieje coś takiego jak efekt motyla, moi drodzy. Gdyby nie było tego powstania, sowieci mogliby nas nie "uratować" od nazistów. To smutne, że nie doceniacie ludzi, którzy przelewali ZA WAS krew. Oni tracili życia DLA WAS. Sami byście pewnie się nie odważyli walczyć w takim powstaniu. Chwała Bohaterom!

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar
Konto usunięte

11 grudnia 2015, 19:44

„Sowieci stali już wtedy po drugiej strony Wisły - to jasne, że by nas „uratowali”. Powstanie tylko pozwoliło im wprowadzić swoją władzę do zrujnowanej Warszawy.”
Dodam jeszcze tyle, że nawet jeżeli jakimś cudem Sowieci przekroczyli Wisłę (co im się przecież nie opłacało) i nam pomogli, nie zostawiliby polskiej władzy, tylko wprowadzili swoją. Z historii (Stanisław August Poniatowski np.) wiemy, że bratanie się z Rosją nigdy nie wychodziło nam na dobre.

Avatar
Konto usunięte

11 grudnia 2015, 19:47

Nom, ale to nie zmienia faktu, że powstaniem pokazali swój patriotyzm i odwagę.

Avatar
Konto usunięte

21 czerwca 2015, 20:58

Ale co on właściwie takiego zrobił?

Walczył w Powstaniu Warszawskim? Niepotrzebna strata polskiej młodzieży.

Walczył w Kampanii Wrześniowej? Blitzkrieg zrobiło swoje i ponad miesięczne walki skończyły się klęską Polaków, więc to też nie to.

Walczył w Armii Czerwonej podczas odbijania Polski z rąk nazistów? To już prędzej, bo Polaków było w niej aż 100 tys., ale raczej nie o to ci chodziło.

Możecie mnie minusować, ale taka jest prawda: To Sowieci nas uratowali z rąk nazistów. To co zrobili później to już inna sprawa...

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (51)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (51)
Avatar
Konto usunięte

30 czerwca 2015, 19:51

Hmm... chyba że tak. W starożytnej Babilonii to faktycznie mogło tak wyglądać.

Avatar carmilion

24 lipca 2015, 11:34

@Pitrekkk: Polska mogła być po stronie Nazi, pod warunkiem że odda pomorze i zawrze szojusz z niemcami.

Avatar WampirzycaMarcelina

17 lipca 2015, 19:30

dodałam setny komentarz

Avatar filipoooooo

8 lipca 2015, 21:20

Jak czytam wasze anty-Patriotyczne i Anty-Powstańcze komentarze to chce mi się płakać, ale na szczęście większość was to gimbusy które mam nadzieje zmienią zdanie.

Avatar lulkol

1 lipca 2015, 14:11

@KontoUsunięte: Nareszcie inteligentna osoba ,która nie używa argumentów no to co chce widzieć i patrzy na całokształt.

Co do przejęcia nas przez III Rzesze, mój argument jest tutaj jeszcze mocniejszy, ze względu na to ,iż by nas po prostu nie było :D.

Avatar lulkol

26 czerwca 2015, 16:37

Jak patrzyłem to widziałem ,że nikt czegoś takiego nie napisał więc ja to zrobię. Wszyscy podziwiamy waleczność Polaków i dziękuję za to. Jednak argumenty ,że powinniśmy szanować Powstańców Warszawskich bo są Powstańcami Warszawskimi i gdyby nie oni to mówilibyśmy po niemiecku/rosyjsku jest po prostu bez sensu.
No bo ludzie spójrzcie na to z trzeźwej strony - GDYBY WYGRALI NIEMCY/ROSJANIE TO MIELIBYŚMY TO W D... ŻE KIEDYŚ TAM NASI PRZODKOWIE BYLI POLAKAMI.
Bylibyśmy totalnie skorumpowani niemiecką/ rosyjską kulturą ,więc argumenty typu ,, Gdyby nie on nie pisałbyś po polsku i w ogóle żałował wszystkiego ,że go nie żałujesz tp. są bez sensu :).

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (8)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (8)
Avatar lulkol

29 czerwca 2015, 12:04

@KingsMax: Okay skoro tak się bawimy niech będzie.
1. To już zostawiam bo będziemy się kłócić o to czy jest mało czy wyjątki jak to jest to samo.
2. Angielskie słowa zmieszały się z naszym ze względu na imigrację i emigrację a nie w wyniku okupowania naszego kraju przez Anglików (chyba ,że o czymś nie wiem to mnie oświeć) dlatego działanie mające na celu wciąganie w naszą dyskusję angielskie słowa jest naprawdę bezcelowe.
3. Tak powstania były nic nie warte. Przyniosły nam tylko śmierć ,śmierć i jeszcze więcej bezsensownej śmierci. Brak przygotowania i kadry dowodzącej. 0 zorganizowania. Ale i tak wszyscy będą mówili ,że to były gesty heroizmu i próby ratowania narodu polskiego. Gówno prawda. Tak to powstanie z Napoleonem wiele nam dało ,naprawdę.
4. Czyli słów z rosyjskiego języka też jest na ,,wyjątki" ? Naprawdę idź pogadaj ze swoją polonistką bo to się zaczyna robić męczące C;.

Avatar
Konto usunięte

30 czerwca 2015, 00:00

@lulkol: Tak odnośnie fragmentu o tym, że mielibyśmy w dupie to, że jesteśmy Niemcami.
Gdyby chodziło o zwyczajny podbój -czemu nie. Ale to nie był zwyczajny podbój. Pamiętajmy, że wg. Hitlera słowianie byli podrasą. Mieliśmy zostać skazani na śmierć/ na niewolniczą pracę. To nie była walka Polska-Niemcy. II wojna światowa to była walka demokracja - totalitaryzm. Ustrój w którym znaleźlibyśmy się po przegranej nie byłby inny (jak po rozbiorach) byłby ZŁY.
Trudno w Historii o przykłady jednoznacznego zła, ale ustrój III Rzeszy to świetny przykład.
Źródła:
"Korzenie Totalitaryzmu"
"Eichmann w Jerozolimie - rzecz o banalności zła" - oba Hanny Arendt.
"Krucjata w Europie" - jakiś amerykański autor, zapomniałem gościa

Avatar Mnich1

26 czerwca 2015, 23:25

Nie lubię tego stwierdzenia. Jedyne stwierdzenie prawdopodobne byłoby takie że uzurpatorzy by zabili moją rodzinę i bym się nie narodził. Ale na litość boską jeżeli urodziłbym się niemcem czy ruskiem nie czułbym się bardzo zły jeżelibym został wychowany w duchu idei hitlerowskiej, dla mnie to byłoby normalne. Kosmopolityzm ponad patriotyzm. Takie jest moje przekonanie.

Avatar monho25

27 czerwca 2015, 00:26

@Mnich1: Ale nasza narodowość mogłaby przetrwać, tak jak podczas rozbiorów. Mógłbyś być wychowany jako Polak, a mimo to by Cię zmuszano do życia jak Niemiec czy Rusek.

Avatar Mnich1

27 czerwca 2015, 00:50

@monho25: A to chyba najgorsza z wersji. Poczucie niemoc zamiast życie w akceptacji. No chyba że represje byłby odgórne wtedy obie wersje są słabe. Ale po parunastu pokoleniach linie by się zatarły pewnie i bylibyśmy pełnoprawnymi niemcami.

Avatar monho25

Edytowano - 27 czerwca 2015, 11:12

@Mnich1: Tyle że teraz jeszcze mogłoby to nie nastąpić. Wcześniej utrzymywało się to 123 lata, a tyle od II ŚW jeszcze nie minęło (nie mówię, że jest to pewna liczba, przecież ten okres mógłby utrzymać się o wiele krócej lub dłużej). Mimo to zgadzam się z Tobą.

Avatar
Konto usunięte

21 czerwca 2015, 20:48

Jeśli chodzi o Powstańców Warszawskich to nie zmienili oni nic wiele. Prawda- heroiczny gest, ale od początku wszystko było skazane na porażkę.

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (9)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (9)
Avatar Rico32

26 czerwca 2015, 22:47

@Pitrekkk: Nie sprzedali nas lecz zaoferowali coś czego nie dało się wykonać

Avatar TheHunterMikiPL

27 czerwca 2015, 10:43

powinieneś się domyślić czemu ruscy i niemcy piszę z małej

Avatar Aikido_team

26 czerwca 2015, 22:44

bardziej chyba chodzi o Mikołaja Reja...

Avatar Lacoste

26 czerwca 2015, 15:55

Było :P Ale i tak do dobrze że to jest bo to ma większy sens ;)

Avatar romanow

26 czerwca 2015, 15:47

tru znacząco osłabili garnizon niemców w Warszawie

Avatar MruczekV

22 czerwca 2015, 19:04

Kolejny powód, by nie kaleczyć ojczystego języka.

Avatar goodspeed_98

22 czerwca 2015, 09:25

To już kiedyś było nie chcę mi się szukać ale było.

Avatar filipoooooo

26 czerwca 2015, 15:25

@goodspeed_98: Było i powinno być jak najczęściej.

Avatar
Konto usunięte

21 czerwca 2015, 22:32

@Aracz: Wiem, znam historię. Stalin się wycwanił i dostał to co chciał dostać: zniszczoną Warszawę, małą resztkę Polaków błagającą o pomoc, zmęczonych walką Niemców i brak strat w Armii Czerwonej.

Avatar Piotr99

21 czerwca 2015, 22:21

Ale co on takiego niby zrobił? To zdjęcie z jakieś rekonstrukcji.

Avatar Cuthulu

21 czerwca 2015, 21:42

Przecież było dobrze? To po ch*j?

Avatar matiExtreme

26 czerwca 2015, 17:55

@Cuthulu: ludzię walczyli żeby twoi koledzy i ty mogli używać języka Polskiego a ty tak się im odwdzięczasz co ? nie wiem jak myślą inni ale ja myśle że żałosny typek z ciebie Oni walczyli i umierali a ty ich obrażasz? Polscy żołnierze to nie są ci których jak obrazisz to cie będą wrzyscy chwalić nie mam nic przeciwko żebyś sobie obrażał takich ludzi jak Adolf Hitler stalin czy reszta ale żeby obrażać tych którzy obronili nasz język ? Ok może opinia innych że może ten żołnierz nic nie zrobił jest dobra tylko chociaż się starał a ty jakie masz osiągnięcia co ? prawdopodobnie kiedy byś miał wybór przeżyć ale przegrać w bitwie czy wygrać ale umrzeć to które byś wziął na pewno 1 a on musiał wybrać 2 nie bierzcie z niego przykładu chociaż wspomnij o tym że Oni za nas walczyli a nie "walczyli bo chcieli" co chciałbyś gadać po rosyjsu "cyka cyka cyka cyka świerszcz" albo po tym okropnym języku Niemieckim ok ale że uwarzasz że masz rację to się mylisz gdybyś obejrzał jakiś film o histori polski to by może byłoby lepiej np "Pan samochodzik ale to jest przesada"

tak uważam
matiEXTREME

Avatar dopefish

21 czerwca 2015, 20:49

tyle że tylko te dwa języki masz do wyboru(obok angielskiego)do nauki w gimnazjum,sad truth.

Avatar remik2003

21 czerwca 2015, 21:10

@dopefish: nie, zazwyczaj jest jeszcze francuski

Avatar bezimienny7

21 czerwca 2015, 21:12

@dopefish: dobrze powiedziane, "masz do wyboru do nauki"

Avatar
Konto usunięte

22 czerwca 2015, 08:00

@dopefish: Jeszcze jest francuski, czasami hiszpański czy jakiś inny trochę mniej przydatny w życiu.

Avatar
RhobarIII

26 czerwca 2015, 20:24

Hiszpański jest akurat bardzo przydatny.

Avatar mikusekyo

Edytowano - 21 czerwca 2015, 20:41

gdyby nie on, nie mógłbyś tego w ogóle zrobić

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj obrazek Poczekalnia (3875)
Opis

Nie ma cycków, nie jest słodki, nie został Tap Madl i nie używa Photoshopa.
A mimo to zasługuje na Główną, bo gdyby nie on, musiałbym pisać ten tekst po rosyjsku lub niemiecku.

Podobne memy