Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Grzechoooo

26 kwietnia 2019, 16:03

A teraz Brajanku pokażemy ci, co robiliśmy twoją twarzą, gdy byłeś niemowlęciem.

Avatar LadyK93

31 sierpnia 2017, 18:39

obrazek z cyklu " moi rodzice karyna i Seba to idioci"

Avatar OjciecZbawiciela

20 sierpnia 2015, 10:54

Jezu...

Avatar sylwon1234

19 sierpnia 2015, 15:59

Zabijcie ich rodziców. Makijaż w takim wieku...

Avatar furry_candy_husky_

19 sierpnia 2015, 16:09

Avatar sylwon1234

19 sierpnia 2015, 16:12

@furry_candy_husky_: No co? To amatorski makijaż. Długopisem...

Avatar furry_candy_husky_

19 sierpnia 2015, 19:12

@sylwon1234: aha racja

Avatar julka1280

18 sierpnia 2015, 14:17

Ni to śmieszne, czy coś.... Do dupy ten obrazek.

Avatar
Konto usunięte

18 sierpnia 2015, 17:39

@julka1280: taki do dupy i na głownej jeja schodzi na psy

Avatar julka1280

18 sierpnia 2015, 23:28

Niestety, powoli tak... :C pees, fajny avatar

Avatar
Konto usunięte

19 sierpnia 2015, 15:10

@julka1280: dzięki

Avatar PaUlA213546

19 sierpnia 2015, 02:19

Oni po paru latach zaczną żałować.

Avatar PieKiller

18 sierpnia 2015, 22:38

Czytając komentarze...mogę stwierdzić jedno

Avatar Callosh

18 sierpnia 2015, 22:05

Jak takie coś dostało się na główną...

Avatar Mikrus19

18 sierpnia 2015, 21:15

Co za czasy, zamiast w coś zagrać, siedzę i oglądam
dzieci z dorysowanymi brwiami jakiś popieprzonych rodziców.
XXI wiek

Avatar baretos

18 sierpnia 2015, 14:34

Taki troche pomysł 2 na 10.

Avatar Daisy2011

18 sierpnia 2015, 20:13

@baretos: 1 na 5 bo sie skraca ;)

Avatar Syn_Bozy777

18 sierpnia 2015, 20:07

Tak widzę te wszystkie plastiki.

Avatar
Konto usunięte

18 sierpnia 2015, 17:36

jak to potem doczyścić?

Avatar bezlada

18 sierpnia 2015, 20:06

Rozpuszczalnikiem i papierem ściernym.

Avatar kola3492

18 sierpnia 2015, 19:06

Avatar Malex

18 sierpnia 2015, 17:51

Najlepsi rodzice

Avatar
Konto usunięte

18 sierpnia 2015, 17:38

numer 3 wygląda z tymi brwiami jak major monogram

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Musiał mieć niezłego bica

Wystarczył jeden szczep

Idziemy na rekord!

4K Ultra HD

Na pewno nas nie zobaczą, o ile nie użyją termowizji

Smutne

No... tak też można

To było pyszne!

Spoko, dawaj jeszcze

Kwarantanna dzień 15...

Perfekcja

Mamo, proszę, nie krzycz

Smutne

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka