W tym roku utonęło 3000 imigrantów
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Witam, poproszę hot doga
To powinno pomóc
Już w ten weekend, majówka i grill
Nie no skąd, mężczyźni mają się świetnie
Ulepszenie przyszłości
To była ciężka walka
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież28 września 2015, 06:51
Szkoda, że nie ma więcej "zer", niby "zero", niby nic, a jednak tak wiele zmienia.
Odpisz
28 września 2015, 08:09
@arki316: Czyżby jednak gazeta Polska nazywająca ludzi przeciwko imigrantom nazistami miała rację?
Odpisz
Edytowano - 28 września 2015, 08:30
Wut. Raszja? ;-;
Odpisz
28 września 2015, 11:40
można to nazywać jak się chce. Toleruję wszystkich ludzi, ale nie toleruję ich fanatyzmu. Nie mam nic przeciwko imigrantom jak długo będą się starali dopasować, ale na przykładzie innych krajów widać wyraźnie, że oni nie mają takiego zamiaru.
Odpisz
28 września 2015, 14:30
@arki316: Napisałeś, że chcesz żeby zginęło...
Odpisz
28 września 2015, 14:54
Nie, nie napisał tak w ani jednym zdaniu. Czytaj dokładniej.
Odpisz
28 września 2015, 15:12
@ninja618: Na obrazku jest napisane "W tym roku utonęło 3000 imigrantów" on napisał "Szkoda, że nie ma więcej "zer", niby "zero", niby nic, a jednak tak wiele zmienia." czyli on chce żeby utonęło ich więcej...
Odpisz
28 września 2015, 15:32
Ale skąd możesz to wiedzieć? On może odwoływać się do wielu rzeczy. Skąd możesz wiedzieć co myśli ten człowiek?
Odpisz
28 września 2015, 15:43
@ninja618: Rly? To jest oczywiste jak się na to patrzy o co mu chodziło... Napiszę ci to jeszcze prościej: Jest 3000 imigrantów, płyną na łodziach. Wszyscy utonęli. On chce żeby było ich na przykład 30 000 i też zginęli, jestem przeciwko imigracji ale zabijać ich? Serio?
Odpisz
28 września 2015, 15:51
Albo oni albo my. Taka jest prawda mój drogi. Wiem o co mu chodziło lecz nie można od razu o to ludzi posądzać. Ja mogę się przyznać ,że jestem za tym. Albo oni zginą albo my.
Odpisz
28 września 2015, 15:53
@ninja618: O tym także wiem, da się to inaczej rozwiązać.
Odpisz
28 września 2015, 15:55
Człowieku. 70% ,,uchodźców" to silni, agresywni mężczyźni w sile wieku.
Odpisz
28 września 2015, 15:56
@ninja618: Wiem, wiem. Wystarczy zakończyć wojnę w Syrii, czyli dać Rosji zrobić swoje a potem ich wypie**olić, jeśli nie będą chcieli to się zgodzę, oni albo my.
Odpisz
28 września 2015, 15:58
Wojna w Syrii już dawno by się zakończyła gdyby islamiści walczyli tak zaciekle u siebie jak u nas.
Odpisz
28 września 2015, 16:12
@ninja618: Wojna w Syrii by się zakończyła gdyby jakiś kraj by się przyłożył do ataku na ISIS.
Odpisz
28 września 2015, 16:20
Lecz gdyby islamiści tam walczyli to by problemu nie było. A tak jest.
Odpisz
28 września 2015, 16:23
@ninja618: Rosja w sumie ma spore szanse na zniszczenie ich. Oni dalej są na poziomie lepszej partyzantki.
Odpisz
28 września 2015, 16:24
Nie ma więc żadnej różnicy między tym czy zatopimy te ich łódki gdy będą próbowali przepłynąć czy też pozwolimy Rosji rozwiązać sprawę po swojemu, bo Rosjanie nie będą rozróżniać między żołnierzami a ludnością cywilną. To kwestia poprawności politycznej. Jestem złym człowiekiem, bo mówię otwarcie, że nie pozwolę by z mojego kraju zrobiono drugą Francję czy Anglię i moje nastawienie jest niepoprawne. Poprawne jest mówienie o rozwiązaniu konfliktu przez Rosję, chociaż to również oznacza śmierć tych ludzi.
Nie traktuję tych ludzi jak uchodźców - oni nawet nie próbują walczyć o swój kraj chociaż jak wykazały statystyki 80% z nich to mężczyźni w sile wieku, nie próbują uciekać do innych krajów arabskich. Nie traktuję ich też jak imigrantów bo Ci chcą się wpasować, wypracowywać kapitał. Nie boję się o miejsca pracy, boję się, że tak jak w innych państwach Europejskich wbrew wszystkim wprowadzą swoje prawa (nasza policja już jest bezradna wobec najzwyklejszych wandali więc nie sądzę, że dają sobie radę z nimi, tym bardziej, że uderzenie/zabicie "uchodźcy" będzie niepoprawne politycznie). Można mnie nazywać nazistą, ale nie mówię tego z przekonania, że Polska jest the best, a wszystkie inne narody są złe i okrutne, tylko dlatego, że się o nią boję.
Odpisz
28 września 2015, 16:25
Ciągle Rosja... i Rosja. Rosja to kraj zdrajców. Prawda ma duże szanse lecz partyzantka jest nasza. Zawsze była nasza. Rosja nie wyjdzie z Syrii. Za dużo terenu. Za dużo bogactwa. Minerały itp.
Odpisz
28 września 2015, 16:39
@ninja618: No właśnie, USA stworzyło ISIS i Rosja je zniszczy wspomagając reżim w Syrii, Arabowie nie przywykli do demokracji, oni muszą mieć jakiegoś dyktatora. Potem na terenie Syrii zapewne powstanie jakieś państwo marionetkowe Rosji.
Odpisz
28 września 2015, 16:40
@arki316: Wiem, wiem... Ale Polskie media właśnie tego chcą, chcą żebyśmy chcieli ich pozabijać żeby mogły nas nazywać nazistami.
Odpisz
28 września 2015, 16:47
I to będzie najgorsze.
Odpisz
28 września 2015, 16:49
Oczywiście, bo jeśli będziemy mieć wyrzuty sumienia to będzie można nami manipulować. Dlaczego Niemcy wpuścili "imigrantów"? Ponieważ od zakończenia wojny do dziś wszystkie kraje widzą w nich tylko nazistów, a przecież tak nie jest - to normalni, uczciwie pracujący ludzie jak ja czy ty, którzy starają się zapomnieć o zbrodniach dziadków z którymi nie mają nic wspólnego (to tak jakby oskarżać kogoś, że jego przodek kopnął psa). Żyjąc z tą świadomością Niemcy starają się robić wszystko by być humanitarnymi i właśnie do tego to doprowadziło. Jeszcze miesiąc, może dwa, temu jakby Merkel powiedziała otwarcie "Niemcy nie wpuszczą ani jednego ciapatego, wypie*przać z Europy bo kulka w łeb" to by się podniosły głosy oburzenia (gdy Węgry zaczynały stawiać swój mur ie inaczej było), dziś wszyscy by przyklasnęli.
Odpisz
28 września 2015, 16:58
@arki316: Węgrzy zostali przez Niemców nazwani jakiś czas temu nie solidarni za to, że chcą kontrolować ilość imigrantów. Teraz Niemcy nie chcą wpuszczać imigrantów i zgadzają się z Węgrami...
Odpisz
28 września 2015, 17:25
No bo cóż też Ci Niemcy mieli powiedzieć jak im cały świat na ręce patrzy. Ale widzisz to tak jak u nas - Kopacz się godzi na imigrantów chociaż większość Polaków ich nie chce, rozmawiałam z Niemcami - oni też nie zgadzali się z humanitaryzmem Merkel.
Nie jestem poprawna politycznie - to najlepiej nazwać mnie nazistą, bo zamiast rozwiązań cichych proponuję głośne. Myślę, że gdyby Europa od początku rządziła twardą ręką to byśmy nie mieli takich problemów jak awanturujące się i brutalne mniejszości. I nie, nie jestem za podporządkowywaniem mniejszości, jestem za poszanowaniem ich praw ale w akceptowalnym zakresie, np. chcesz być gejem, a proszę Cię bardzo - w swoim domu, z drugim takim jak ty. Chcesz być muzułmaninem - nie ma sprawy, ale masz łazić do roboty jak każdy, nie bić żony, a ona ma wychodzić normalnie ubrana na ulicę a nie w worku po ziemniakach, a przede wszystkim w naszym kraju obowiązuje nasze prawo, a nie piep***** islam (tymczasem wystarczy posłuchać wypowiedzi muzułmanów "Będziemy przestrzegać prawa panującego w kraju do którego imigrujemy" -"a jak to nie będzie islam" - "to wtedy ni będziemy". AUTENTYK!).
Odpisz
Edytowano - 28 września 2015, 17:46
@arki316: Jestem przeciw tym imigrantom ale jakoś nie mam zamiaru zwiększyć liczby ich zgonów.
Odpisz
28 września 2015, 17:54
Ja też nie - tak długo jak będą siedzieć u siebie albo zawracać d*** innym państwom islamskim a nie Europie.
Odpisz
28 września 2015, 17:59
@arki316: Krajom islamiskim oni nie przeszkadzają za bardzo, tylko hajs przez nich tracą te kraje.
Odpisz
28 września 2015, 19:33
Niby tak, ale jeszcze niedawno Arabia Saudyjska chciała wydać swój hajs by w jednym z Europejskich państw (to chyba była Hiszpania, ale głowy nie dam) postawić mniejszości muzułmańskiej meczet. Jak są tacy dobrzy to niech ich wezmą do siebie - meczety już mają to za tę kasę będą im mogli kupić mieszkania czy co tam "biedni uchodźcy" potrzebują.
Odpisz
28 września 2015, 19:36
@arki316: Do Arabii oni nie wyemigrują, wiedzą, że tam tylko swoim dadzą hajs i jedzenie.
Odpisz
28 września 2015, 19:44
I my powinniśmy prezentować takie samo nastawienie. Macie wojnę? Wasz problem. My też mieliśmy i walczyliśmy a nie wypieprzyliśmy masowo do innego kraju skomląc o zasiłki. Owszem - inne kraje nam pomagały, ale dlatego, że było to w ich interesie a nie dla samej idei pokoju.
Odpisz
28 września 2015, 19:52
@arki316: Polacy też uciekali za granicę, ale my walczyliśmy z dwoma hiper mocarstwami a nie z jakąś partyzantką i nasi przodkowie chyba nie narzekali na 15 minut do supermarketu...
Odpisz
28 września 2015, 19:54
Oczywiście, że uciekaliśmy, ale nie na taką skalę. Nie zostawiliśmy tego wszystkiego tak po prostu i nie spieprzyliśmy cała bandą bez walki w siną dal. Nie twierdzę, że nikt nie uciekał - kto mógł ten wiał, wcale im się nie dziwię, ale jednak większość walczyła i jak sam ująłeś - było z kim.
Odpisz
28 września 2015, 20:14
@arki316: Syria przez USA nie może ich zniszczyć .-.
Odpisz
15 grudnia 2015, 23:33
@arki316: mge wkleiç Tw tekst na moja grupe?
Odpisz
16 grudnia 2015, 13:06
@Sebzer: który dokładnie?
Odpisz
16 grudnia 2015, 13:33
@arki316: tn dlugi
Odpisz
16 grudnia 2015, 16:09
@Sebzer: o.k
Odpisz
16 grudnia 2015, 17:31
@arki316: dzięki. już to zrobiłem.
Odpisz
23 września 2015, 17:13
Nie, fuck przez przypadek kliknalem 4 a nie 5 <.> splone w piekle
Odpisz
23 września 2015, 17:18
@Kiler1: Lepiej się nie przyznawać.
Odpisz
28 września 2015, 18:10
właśnie.
Odpisz
28 września 2015, 18:09
Potwierdzam.
Odpisz
28 września 2015, 15:59
Ech, szkoda pisać jak zgimbusiało jeja. Jak można się cieszyć z utonięcia innych ludzi, trzeba być jakimś nazistą. Duża część tych ludzi chce uciec przed wojną i reżimem religijnym jak najdalej. Rozumiem strach przed nimi, bo mogą przecisnąć się obok nich nieroby i terroryści Ale przez jakiś procent kutafonów nie można zostawiać z niczym ludzi chcących pomocy. Afryka z wojną czy bez wojny jest nieprzyjazna do życia o wiele bardziej niż Polska (wbrew temu co mówi pewna partia Polska wcale w ruinie nie jest). Poza tym do Polski mają być sprowadzani wyznawcy mniejszości religijnych, a pieniądze dla nich będą z UE.
Odpisz
28 września 2015, 17:01
@Maks2603: Ku*wa mać, zrozum, że oni to w większości MĘŻCZYŹNI W WIEKU POBOROWYM ci którzy uciekają przed wojną są w obozach dla uchodźców w Turcji. Gdy prawie 35 000 000 mężczyzn w wieku poborowym przypływa na kontynent to albo to wielka imigracja albo inwazja...
Odpisz
Edytowano - 28 września 2015, 21:10
@Maks2603: Gdyby Syryjczycy walczyli tak zaciekle jak walczą o wejście do Europy, to już dawno skończyłaby się wojna w Syrii...
Odpisz
Edytowano - 28 września 2015, 22:13
@Shakrit: Zaciekła walka. Dostanie się do Ojropy- Przepłynięcie się pontonem, niewygodne i trochę niebezpieczne.
Walka w Syrii- Możliwość dostania kulki w głowę, bycia wybuchniętym, uroczyście ściętym w imię Allaha, przysypanym gruzem lub dostanie zakażenia, odwodnienia lub zagłodzenia. Dodatkowego walka o swoją ojczyznę pełną sprzeczności i reżimu religijnego oraz możliwości sprowadzenia "demokracji" przez USA nie jest wesołą perspektywą. Ten obrazek poruszył mnie nie w kwestii przyjęcia/nie przyjęcia tych ludzi, tylko życzenia i cieszenia się z ich śmierci.
Odpisz
28 września 2015, 08:40
Zdecydowanie za mało.
Odpisz
23 września 2015, 17:07
Dobre! Szkoda że marzenia ne zawsze się spełniają...
Odpisz