Chyba autor nie wie jak cholernie trudno jest zrobić lustro we współczesnej grze,a poza tym po co poświęcać od cholery czasu na programowanie go skoro pojawia się raz w całej grze,RAZ.
@Menek: hmm, nie wiem. Może po to, by wypuścić na rynek oszlifowany i gotowy produkt, a nie gniota mającego zarysy gotowej gry, żeby zrobić swoją ciężką pracą ukłon w stronę kupującego (zazwyczaj za niemałą kasę) i pokazać, ze firmie na odbiorcach produktu zależy, a nie mają go głęboko w dupie jak wiekszość KHEKHEBETHESDA wydawców w czasach obecnych? :) I ludzie się dziwią, że piractwo jest na takim poziomie, a nie innym. Bo kto by zapłacił kucharzowi za niedosmażonego i oplutego kotleta?
@smoczka: Tylko zrobię IE lustra to bardzo trudne zadanie, przy obecnych grach gdzie gry trzeba dopracować do perfekcji zrobienie lustra jest sprawą dziesiętnorzędną
@Wladzikxx: w portalu były lustra? oprócz portali (które musiały być trudniejsze do zrobienia niż lustro, świetnie im wyszły przy okazji) to nigdzie w grach na silniku source luster nie było
ale racja gry na silniku source mogą mieć po prostu ich nie użyli
@shark2199: Światło jest trudne do programowania, ale można zrobić kamerę, która obraca się odwrotnie do naszej pozycji, odwrócić jej obraz i wyświetlić na lustrze. W grach Bethesdy można zobaczyć swoją twarz, więc nie widzę problemu w pokazaniu jej w lustrze.
Komentarze
Odśwież24 listopada 2015, 22:32
Chyba autor nie wie jak cholernie trudno jest zrobić lustro we współczesnej grze,a poza tym po co poświęcać od cholery czasu na programowanie go skoro pojawia się raz w całej grze,RAZ.
Odpisz
28 listopada 2015, 14:41
@Menek: hmm, nie wiem. Może po to, by wypuścić na rynek oszlifowany i gotowy produkt, a nie gniota mającego zarysy gotowej gry, żeby zrobić swoją ciężką pracą ukłon w stronę kupującego (zazwyczaj za niemałą kasę) i pokazać, ze firmie na odbiorcach produktu zależy, a nie mają go głęboko w dupie jak wiekszość KHEKHEBETHESDA wydawców w czasach obecnych? :) I ludzie się dziwią, że piractwo jest na takim poziomie, a nie innym. Bo kto by zapłacił kucharzowi za niedosmażonego i oplutego kotleta?
Odpisz
28 listopada 2015, 14:57
@smoczka: Chyba coś w tym jest bo sam jadę na piracie F4 XD
Odpisz
28 listopada 2015, 15:19
@TheDragonPL: Chyba tylko ci, którym zależy na modach z workshopa mają oryginały ;)
Odpisz
28 listopada 2015, 16:55
@smoczka: Akurat Bethesda jest za**bistą firmą, po prostu Fallout to komercha. Zagraj w Dishonored, to pogadamy
Odpisz
28 listopada 2015, 17:41
@SetAbominae: OK, może nie cała wielka B jest zua-przyznaję, uogólniłam, chociaż seria Dishonored mnie średnio interesuje :)
Odpisz
28 sierpnia 2017, 21:40
@smoczka: Warsztat Bethesdy jest niczym w porównaniu do Nexusa :\
Odpisz
14 sierpnia 2018, 18:47
@smoczka: Tylko zrobię IE lustra to bardzo trudne zadanie, przy obecnych grach gdzie gry trzeba dopracować do perfekcji zrobienie lustra jest sprawą dziesiętnorzędną
Odpisz
21 sierpnia 2018, 20:00
jeśli fallout 4 faktycznie byłby-jak to sam ładnie ująłeś-dopracowany do perfekcji, może bym ten hejt na lustro darowała :)
Odpisz
25 listopada 2015, 17:33
ogólnie nie licząc gta v i simsów to od 2005 nie widziałem innej gry która miała lustra
Odpisz
28 listopada 2015, 14:21
@bylejakbylegdzie: Były 2 które ja widziałem, ale nie pamiętam nazw, tylko że te lustra pojawiały się raz w grze :b
Odpisz
28 listopada 2015, 14:33
@bylejakbylegdzie: W postalu 2 były.
Odpisz
28 listopada 2015, 14:37
@bylejakbylegdzie: w Watch Dogs były.
Odpisz
28 listopada 2015, 14:58
@bylejakbylegdzie: Ktoś jeszcze pamięta Duke Nukem Forever ? ;_;
Odpisz
28 listopada 2015, 17:46
@bylejakbylegdzie: W layers of fear są lustra.
Odpisz
28 listopada 2015, 18:18
@TheDragonPL: a faktycznie, zapomniałem
Odpisz
28 listopada 2015, 19:48
@bylejakbylegdzie: Jak dobrze pamiętam Shadow Warrior (remake) miał działające lustra.
Odpisz
29 listopada 2015, 00:35
@bylejakbylegdzie: Portal 2
Odpisz
29 listopada 2015, 03:16
@Wladzikxx: w portalu były lustra? oprócz portali (które musiały być trudniejsze do zrobienia niż lustro, świetnie im wyszły przy okazji) to nigdzie w grach na silniku source luster nie było
ale racja gry na silniku source mogą mieć po prostu ich nie użyli
Odpisz
29 listopada 2015, 07:50
@bylejakbylegdzie: No gościu zrobił taką mapę z lustrami... Ale w podstawce też były tylko ze połamane i zabrudzone...
Odpisz
29 listopada 2015, 14:12
@bylejakbylegdzie: W Riddicku były :p
Odpisz
29 listopada 2016, 19:40
@bylejakbylegdzie: thief:ds miał działa... a nie, 2003 ;_;
Odpisz
29 listopada 2016, 20:38
@jaccku321: deadly shadows takie stare? :O
Odpisz
20 marca 2017, 07:12
@bylejakbylegdzie: euro truck simulator tam zawsze widzisz lustra XDD
Odpisz
28 listopada 2015, 15:10
Większość jeja mówi "Grafika się nie liczy"...
Odpisz
28 listopada 2015, 15:57
to nie kwestia grafiki tylko mechaniki
Odpisz
28 listopada 2015, 16:02
@CzerwonyPoniacz: Ale nie powinniśmy według Jeja zwracać uwagi na te niedoróbki...
Odpisz
28 listopada 2015, 15:08
może zaparowało
Odpisz
28 listopada 2015, 14:46
wampir!
Odpisz
28 listopada 2015, 14:39
Ale to na pierwszym obrazku jest w porządku :v
Odpisz
28 listopada 2015, 14:04
Tylko, że trudno, żeby po ok. 200 latach lustro nie zmatowiało.
Odpisz
28 listopada 2015, 14:05
@CraigBoone: Tyle, że to scena jeszcze sprzed wojny atomowej.
Odpisz
24 listopada 2015, 22:23
Nawet zlew jest zażenowany lustrem nad sobą.
Odpisz
24 listopada 2015, 21:02
Spróbuj w grze gdzie możesz zrobić losową postać ,zrobić jej odbicie weź sie zastanów.
Odpisz
24 listopada 2015, 21:04
@catprincess: Twarz jest zapisana, więc jej odbicie można wgrać.
Odpisz
24 listopada 2015, 21:05
@catprincess: gta online?Wymieniać dalej?
Odpisz
24 listopada 2015, 23:26
@Penseta: nikt mi nie dał pudła na hejty. :(
Odpisz
24 listopada 2015, 23:29
@catprincess: masz i obiecaj że nigdy nie popełnisz takiego błędu \_____________/
Odpisz
28 listopada 2015, 14:26
@catprincess: Umm, albo można po prostu odbić kawałek świata względem tego lustra, ale co ja tam wiem.
Odpisz
28 listopada 2015, 14:29
@catprincess: Masz dziurawy kubek na hejty c\.../
Odpisz
28 listopada 2015, 14:43
@shark2199: Światło jest trudne do programowania, ale można zrobić kamerę, która obraca się odwrotnie do naszej pozycji, odwrócić jej obraz i wyświetlić na lustrze. W grach Bethesdy można zobaczyć swoją twarz, więc nie widzę problemu w pokazaniu jej w lustrze.
Odpisz
29 listopada 2015, 15:58
Albo 2 pokój, który ma wszystko prawie tak samo, nawet model naszej postaci. W ten sposób zrobili to w jakiejś grze.
Odpisz