Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Wiktor_z_Rivii

6 maja 2018, 02:39

serio? Jak można sie poplakac?

Avatar Kupahaha

3 września 2018, 11:00

@Wiktor_z_Rivii: serio? jak można być takim idiotą

Avatar Numinax

1 stycznia 2016, 13:06

GTA 5, San Andreas, Miejsce gdzie czarny nie ginie, czarny zabija...

Avatar iger3

1 stycznia 2016, 13:08

@Numinax: Naprawdę bardzo dziwne że czarny zabija :P

Avatar skadwydobywajasieswiatla0

1 stycznia 2016, 13:14

@Numinax: W TWD też zcarny zabija.

Avatar trollswir

6 sierpnia 2018, 21:05

@Numinax: W oryginale Franklin miał umrzeć a w jego miejsce miał wejść Lamar ale wskutek problemów życiowych aktora który użyczał głosu lamarowi trzeba było zmienić plany

Avatar ItsMee

30 marca 2018, 23:56

Dzieki za zdradzenie fabuły ku*wiu😂😂😂

Avatar albert7168

1 stycznia 2016, 13:14

[*] Lee najlepsza fabuła ever, ryczałem jak głupi ;-;

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (7)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (7)
Avatar ShadowPie

9 maja 2017, 14:49

:)

Avatar FURMON

24 maja 2017, 16:32

@albert7168: ją też

Avatar RXplayer

1 stycznia 2016, 17:04

Uwielbiam tę grę, tyle że nigdy w nią tak naprawdę nie grałem, a wszystkie epizody obejrzałem u isamu xD

Avatar makso41

1 stycznia 2016, 19:31

@RXplayer: Ja też
*pjona*

Avatar RXplayer

4 stycznia 2016, 19:20

@makso41: Pjona tobie też! :D

Avatar lejtekole

1 stycznia 2016, 23:29

zobaczcie sobie twarz Clementine na tym obrazku (przybliżył bym ale jestem debilnie)

Avatar DawidThePlayer

1 stycznia 2016, 19:47

Dzięki za spoiler, wcale nie chciałem w to zagrać ;-;.

Avatar kajtekk

23 grudnia 2015, 19:04

Ja sie prawie poryczałem gdy umar...

Avatar
Konto usunięte

1 stycznia 2016, 13:04

@kajtekk: kurde, jestem w połowie gry i zdradziliście mi koniec

Avatar Janusz_Przewodnik

1 stycznia 2016, 15:16

było szybciej grać :p

Avatar Kadzio

1 stycznia 2016, 13:42

Administracjo, jakim cudem daliście na główną spoiler?

Avatar kapi440

1 stycznia 2016, 14:16

@Kadzio: Załóżmy,że jesteś fanem Star Warsów.Wolałbyś spoiler do filmu który pojawił się w kinach np. 2 dni temu czy do gry która wyszła około 3 lata temu? ;)

Avatar Kadzio

1 stycznia 2016, 14:27

@kapi440: ani do jednego ani drugiego. Mimo to, nie jestem fanem SW.

Avatar Edward713

1 stycznia 2016, 14:30

@kapi440: oj tam 3 lata... Ja dopiero za pare miesięcy walking death kupuje xD

Avatar DziwnyDziwak

1 stycznia 2016, 13:53

Gra spoko, ale czy ktoś ogląda serial? :D

Avatar kapi440

1 stycznia 2016, 14:14

@DziwnyDziwak: Oglądam :3

Avatar wojtekrozrabiaka

1 stycznia 2016, 14:25

@DziwnyDziwak: Oglądałem, te nowe sezony są ch**owe. ;c

Avatar
Konto usunięte

1 stycznia 2016, 13:17

wcale nie umarł ostatni został jeszcze Keny i Clementime

Avatar
Konto usunięte

1 stycznia 2016, 22:50

dobra jak nie oni to została jeszcze ta parka

Avatar Rico32

2 stycznia 2016, 01:24

Ale Clem nie jest czarna :>

Avatar Marcin46405

1 stycznia 2016, 13:35

Tru

Avatar Reichtangle

1 stycznia 2016, 13:35

Avatar PaniUniverse

1 stycznia 2016, 13:31

[*]

Avatar mirra343

1 stycznia 2016, 13:22

To jedna z moich ulubionych gier ^^

Avatar kubba007

1 stycznia 2016, 13:15

jedna z niewielu nierasistowska gra xD

zartuje

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Avatar kapi440
Dodane przez: kapi440

Takie trochę zło

Kształty ziemniak

Nie łapię tego

Ciekawa historia.

Opłacało się

On ma rację

Ziomek pls

Już wiem, jak będę zarabiał w przyszłości

Faktury spłonęły w Kopenhadze

Tak było, jest i będzie

Sprawa życia i śmierci

Nie wiem, nie sądziłem, że zajdziesz tak daleko

Szybko ten czas leci

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka

The Walking Dead.
Jedyna gra, w której czarny umiera ostatni