DMG : 8910-9135
Typ ataku : Liniowy, Ether
Effekty : Ogień, Daze
Poziom zdolności : 8
( tak dużo naoglądałem się Xenoblade Chronicles, nie wersji X bądź 3D )
@mrklorens: Daze Ogłusza Wrogów i usuwa im Buff'y i zwiększa Szanse na Obrażenia Krytyczne o 25% ( nie działa na Wściekłych wrogów )
Topple to wersja która zamiast usuwania Buff'ow sprawia że wrogowie tracą odporności na Obrażenia.
Ale wrogowie mogą mieć Effect "Spike" który ma 3 działania.
Area Spike - Zadaje obrażenia osobom blisko potwora
Counter Spike - Sprawia że jak zranisz potwora otrzymujesz % obrażeń.
Topple Spike - Tak jak Area Spike, tylko wróg musi mieć Status "Topple"
( notatka : 25% więcej Obrażeń Krytycznych nie łączy się z Efektami Topple )
Kiedy wróg ma Zadany efekt Daze, uszkadzanie go nie Generuje Aggro ( Aggro = Na kogo wróg będzie celować, więcej obrażeń zadanych = Więcej generowanego Aggro )
Trwanie Daze to 2 Sekundy. Kiedy wróg próbuje użyć Artu ( skilla ) zadanie im Daze zmieni ich plan i użyją innego Artu.
Sprawia że podczas Stanu Topple wróg jest Ogłuszony, i odporność na Daze spada do 0.
Tak samo zwiększa Krytyczne Obrażenia o 25% (Nie stackuje się z Daze )
Trwanie Topple trwa 3 Sekundy ale może zostać przedłużone przez inne ataki które powodują Topple.
Wrogowie Typu Mechon są bardziej Podatni na Topple ( przedłużony Czas o 50%)
A Superwrogowie ( pojawiają się blisko Endgame ) zmniejszony czas o 50%
@mrklorens: Ta gra ma jeszcze wiele mechanik, Ataki z Tyłu/boku, rodzaje ataków obszarowych, widoczność ( możesz się zakradać za niebezpiecznych wrogów za pomocą Gem'ów )
Talent Art'y.
A same gemy mają wiele zdolności. I to w ch*j.
Affinity - Relacje postaci między sobą.
( nie tylko Głównych bohaterów, ale i NPC'ów/Postaci pobocznych )
P!erdyliard Side-Questów z własnymi historiami.
Unikalne Potwory
Drzewka "cech", monety Cech można korzystać by twoja postać miała Pasywne Zdolności.
Affinity zależy ile cech można przydzielać innym postaciom ( czyli Możesz dawać Pasywne zdolności innym, a nie tylko postaci do której należy ta postać ) a Affinity Coiny z Super/Unikalnych wrogów są ponieważ by dać komuś Pasywną zdolność, potrzebna jest wystarczająca liczba tych monet.
Jest też w Ch*j achievementów (195, a niektóre są poważnie trudne)
Są trzy rodzaje EXP'a, Experience, AP, i bodajże BP. AP jest do Ulepszania swych Artów. BP do Drzewek "Cech"
Naprawianie Koloni 6'stej.
( Notatka : Side Questy są potrzebne by dostać nowe Talent Arty dla Shulk'a, jedynej postaci która ma max 8 Talent Artów których nie może zmienić. +ma też swoje normalne Arty. )
Arty polegają na użyj i czekaj aż oczekiwanie zniknie.
Talent Arty ładują się tylko zadając obrażenia.
Są Grupowe Ataki ( wszystkie 3 postacie używane w Teamie mają wszystkie Arty odnowione/ poza talent Art'ami ) i czas jest zatrzymany do póki nie wybierzesz czegoś, dodatkowo niektórzy wrogowie tracą odporności na pewne Statusy tylko podczas Grupowych Ataków. Grupowe ataki można użyć tylko gdy naładuje się 3 Paski Talentów.
( normalnie bitwy idą aktywnie, więc trzeba aktywować szybko albo marny twój koniec )
Jest też Affinity twojej Drużyny z Miastami. W zależności od twojego Affinity z nimi. Trade'y będą się różnić.
Jest też Kolektopedia. Gdzie zbierasz przedmioty które można zebrać do kategorii. Za przedmioty i bronie/pancerze.
Możesz dawać prezenty pomiędzy członkami drużyny by zwiększyć ( jeśli lubią ten rodzaj przedmiotu ) lub zmniejszyć ( nie polecam / Nie lubią przedmiotu )
@mrklorens: Tak wygląda Hud w Walce :
Aha. Jest też Tension.
Czyli motywacja twoich bohaterów do walki z wrogiem.
( Jak często Auto-atakują, ile obrażeń zadają, jak często blokują )
Ciśnienie pokazuje się jako Twarz twoich bohaterów w HUDzie bitewnym, jak mają ogień to Max-Tension.
Jak są Smutni to Zero-Tension.
Jak twoi umierają to Tension spada u wszystkich. A jak wskrzesisz swojego, to ich Tension wraca do początkowego.
@mrklorens: Gra jest naprawdę Gigantyczna, Cały świat to Ciała 2 Gigantów, Biologicznego ( Bionis ) i mechanicznego ( Mechonis ) i odcięta ręka Mechonisa, oraz Miecz Mechonisa ( Sword Valley, poziom w Tutorialu i Miejsce o wielkim znaczeniu w grze. Gdzieś tak 40-50% historii w grze )
A Nintendo planuje zrobić drugą część, Xenoblade Chronicles X która ma być AŻ 5 RAZY WIĘKSZA, a sam Oryginał trwa ponad 300+ godzin Gameplay'u ( historia w X nie ma nic wspólnego z Pierwszą Częścią, więc można grać bez wiedzy o oryginale )
I robią Wersje na nowsze konsole Nintendo. ( Xenoblade Chronicles 3D )
Komentarze
Odśwież12 sierpnia 2021, 20:01
Hinokami kagura!!!
Odpisz
6 stycznia 2016, 15:42
A teraz usuńcie iskry. Co to za taniec?
Podpowiem, że zaczyna się na "W", a kończy na "ęgorz".
Odpisz
20 lipca 2016, 16:37
@Mijak: hmm... czy to Węgorjański Taniec Usypiająco-handlowy Dla Dowódców Placówki Pięgorz?
Odpisz
15 sierpnia 2020, 11:28
@Mijak: ęśąćż
Odpisz
5 stycznia 2016, 17:44
A teraz jak to zrobić - na końcu liny zawiąż kawałek wełny stalowej i podpal. Obracaj by dostarczyć tlen. Easy!
Odpisz
6 stycznia 2016, 01:12
@LogicznyMateusz: CRH?
Odpisz
5 stycznia 2016, 18:18
Tak myślisz, że wyglądasz, gdy bijesz patykiem ziemię. (zataczając koła jak na gifie)
Odpisz
5 stycznia 2016, 17:42
EPICKIE NA MAXA!!!!!!!!!!!
Odpisz
4 stycznia 2016, 12:57
DMG : 8910-9135
Typ ataku : Liniowy, Ether
Effekty : Ogień, Daze
Poziom zdolności : 8
( tak dużo naoglądałem się Xenoblade Chronicles, nie wersji X bądź 3D )
Odpisz
5 stycznia 2016, 16:25
@FreezyPop: co to Daze?
Odpisz
Edytowano - 5 stycznia 2016, 16:34
@mrklorens: Daze Ogłusza Wrogów i usuwa im Buff'y i zwiększa Szanse na Obrażenia Krytyczne o 25% ( nie działa na Wściekłych wrogów )
Topple to wersja która zamiast usuwania Buff'ow sprawia że wrogowie tracą odporności na Obrażenia.
Ale wrogowie mogą mieć Effect "Spike" który ma 3 działania.
Area Spike - Zadaje obrażenia osobom blisko potwora
Counter Spike - Sprawia że jak zranisz potwora otrzymujesz % obrażeń.
Topple Spike - Tak jak Area Spike, tylko wróg musi mieć Status "Topple"
( notatka : 25% więcej Obrażeń Krytycznych nie łączy się z Efektami Topple )
Kiedy wróg ma Zadany efekt Daze, uszkadzanie go nie Generuje Aggro ( Aggro = Na kogo wróg będzie celować, więcej obrażeń zadanych = Więcej generowanego Aggro )
Trwanie Daze to 2 Sekundy. Kiedy wróg próbuje użyć Artu ( skilla ) zadanie im Daze zmieni ich plan i użyją innego Artu.
Odpisz
Edytowano - 5 stycznia 2016, 16:37
@mrklorens: A jeśli chodzi o Topple.
Sprawia że podczas Stanu Topple wróg jest Ogłuszony, i odporność na Daze spada do 0.
Tak samo zwiększa Krytyczne Obrażenia o 25% (Nie stackuje się z Daze )
Trwanie Topple trwa 3 Sekundy ale może zostać przedłużone przez inne ataki które powodują Topple.
Wrogowie Typu Mechon są bardziej Podatni na Topple ( przedłużony Czas o 50%)
A Superwrogowie ( pojawiają się blisko Endgame ) zmniejszony czas o 50%
Odpisz
5 stycznia 2016, 16:54
@FreezyPop: nie spodziewał em się aż takiej mechaniki gry
Odpisz
5 stycznia 2016, 17:09
@mrklorens: Ta gra ma jeszcze wiele mechanik, Ataki z Tyłu/boku, rodzaje ataków obszarowych, widoczność ( możesz się zakradać za niebezpiecznych wrogów za pomocą Gem'ów )
Talent Art'y.
A same gemy mają wiele zdolności. I to w ch*j.
Affinity - Relacje postaci między sobą.
( nie tylko Głównych bohaterów, ale i NPC'ów/Postaci pobocznych )
P!erdyliard Side-Questów z własnymi historiami.
Unikalne Potwory
Drzewka "cech", monety Cech można korzystać by twoja postać miała Pasywne Zdolności.
Affinity zależy ile cech można przydzielać innym postaciom ( czyli Możesz dawać Pasywne zdolności innym, a nie tylko postaci do której należy ta postać ) a Affinity Coiny z Super/Unikalnych wrogów są ponieważ by dać komuś Pasywną zdolność, potrzebna jest wystarczająca liczba tych monet.
Jest też w Ch*j achievementów (195, a niektóre są poważnie trudne)
Są trzy rodzaje EXP'a, Experience, AP, i bodajże BP. AP jest do Ulepszania swych Artów. BP do Drzewek "Cech"
Naprawianie Koloni 6'stej.
( Notatka : Side Questy są potrzebne by dostać nowe Talent Arty dla Shulk'a, jedynej postaci która ma max 8 Talent Artów których nie może zmienić. +ma też swoje normalne Arty. )
Arty polegają na użyj i czekaj aż oczekiwanie zniknie.
Talent Arty ładują się tylko zadając obrażenia.
Są Grupowe Ataki ( wszystkie 3 postacie używane w Teamie mają wszystkie Arty odnowione/ poza talent Art'ami ) i czas jest zatrzymany do póki nie wybierzesz czegoś, dodatkowo niektórzy wrogowie tracą odporności na pewne Statusy tylko podczas Grupowych Ataków. Grupowe ataki można użyć tylko gdy naładuje się 3 Paski Talentów.
( normalnie bitwy idą aktywnie, więc trzeba aktywować szybko albo marny twój koniec )
Jest też Affinity twojej Drużyny z Miastami. W zależności od twojego Affinity z nimi. Trade'y będą się różnić.
Jest też Kolektopedia. Gdzie zbierasz przedmioty które można zebrać do kategorii. Za przedmioty i bronie/pancerze.
Możesz dawać prezenty pomiędzy członkami drużyny by zwiększyć ( jeśli lubią ten rodzaj przedmiotu ) lub zmniejszyć ( nie polecam / Nie lubią przedmiotu )
Odpisz
5 stycznia 2016, 17:14
@mrklorens: Tak wygląda Hud w Walce :
Aha. Jest też Tension.
Czyli motywacja twoich bohaterów do walki z wrogiem.
( Jak często Auto-atakują, ile obrażeń zadają, jak często blokują )
Ciśnienie pokazuje się jako Twarz twoich bohaterów w HUDzie bitewnym, jak mają ogień to Max-Tension.
Jak są Smutni to Zero-Tension.
Jak twoi umierają to Tension spada u wszystkich. A jak wskrzesisz swojego, to ich Tension wraca do początkowego.
Poza bitwą "Paski" Drużynowe powoli Spadają.
Odpisz
Edytowano - 5 stycznia 2016, 17:18
@mrklorens: Są też menu, ale te wymagają trochę postępu w Grze. Obrazek HUD'u bitewnego to jest z początku gry.
Więc prawie 0 spoilerów.
Gem crafting też ma własne Mechaniki.
Mechony mogą być zranione tylko przez Bronie z Zdolnościami Anty-Mechonowymi.
Inaczej zadawać będziesz 1 dmg.
Jest też Fast Travel, ale jak w niektórych momentach Główniej historii, niektóre miejsca nie mogą być wybrane by szybko się przenosić.
Są sekretne lokalizacje.
GRY NINTENDO MAJĄ ŁATWE MECHANIKI.
Odpisz
5 stycznia 2016, 17:28
@FreezyPop: ciekawa gra
Odpisz
Edytowano - 5 stycznia 2016, 17:35
@mrklorens: Gra jest naprawdę Gigantyczna, Cały świat to Ciała 2 Gigantów, Biologicznego ( Bionis ) i mechanicznego ( Mechonis ) i odcięta ręka Mechonisa, oraz Miecz Mechonisa ( Sword Valley, poziom w Tutorialu i Miejsce o wielkim znaczeniu w grze. Gdzieś tak 40-50% historii w grze )
A Nintendo planuje zrobić drugą część, Xenoblade Chronicles X która ma być AŻ 5 RAZY WIĘKSZA, a sam Oryginał trwa ponad 300+ godzin Gameplay'u ( historia w X nie ma nic wspólnego z Pierwszą Częścią, więc można grać bez wiedzy o oryginale )
I robią Wersje na nowsze konsole Nintendo. ( Xenoblade Chronicles 3D )
Odpisz
5 stycznia 2016, 17:27
DMG 1090-2010
SPEED ATTACK 10/s
CRT.SAN.91%
CRT.DMG X9
KNOT.1,03
need level 69
Odpisz
5 stycznia 2016, 16:57
Miałem tak w sylwestra
Odpisz
5 stycznia 2016, 16:47
heavy breathing.
Odpisz
5 stycznia 2016, 16:32
W 15 minucie się przewraca.
Odpisz
5 stycznia 2016, 16:15
ZAAAAJEBISTE!!!
Odpisz
5 stycznia 2016, 16:03
Kylo Ren z nową zabawką ;)
Odpisz
4 stycznia 2016, 15:30
Skąd wiadomo, ze tych iskier jest tysiąc?
Odpisz
4 stycznia 2016, 20:01
policzyłem
Odpisz
4 stycznia 2016, 20:33
@ozi12: A, to zwracam honor.
Odpisz
4 stycznia 2016, 06:41
...i pana ;_;
Odpisz
4 stycznia 2016, 00:51
00:51 odbjur
Odpisz
4 stycznia 2016, 00:52
@Swagbob: ITS ku*wa bjutiful...00:52
Odpisz
4 stycznia 2016, 00:59
@Swagbob: Śpię
Odpisz
4 stycznia 2016, 01:05
@Swagbob: Mam wyje**ne ta twoj odbjur
Odpisz
4 stycznia 2016, 01:16
@ragnarok5255: Ja też.
Odpisz
4 stycznia 2016, 01:20
@Swagbob: odbiory odbiorami ale czemu tak wcześnie co wy ludzie tak wcześnie spać chodzicie i chcecie się pochwalić że do pierwszej nie śpicie.
P.s. ten odbiur i tak jest puźny często pojawiają się zaraz po 00 ato nie jest wielki wyczyn.
Odpisz
4 stycznia 2016, 01:27
jeśli musisz zapylać o 6 rano na autobus to nawet 1:30 to duży wyczyn
Odpisz
4 stycznia 2016, 01:32
*późny
Odpisz
4 stycznia 2016, 01:42
@Lordu: Ja tak mam.... Taki ch*j idę za godzinę.
Odpisz
4 stycznia 2016, 03:14
@polandball1: Taki ch*j...
Odpisz
4 stycznia 2016, 04:35
@Swagbob: co ty wiesz o odbjorach na 8 do szkoły wstaje o 6 pozdrawiam nie polecam
Odpisz
4 stycznia 2016, 05:01
@dydol98: Mhm... Pozwolisz iż w tym miejscu posmieje się z ciebie, gdyż ty juz dziś idziesz do szkoły a ja dopiero w czwartek...
Odpisz
4 stycznia 2016, 05:14
5:14 odbjur
Odpisz
4 stycznia 2016, 05:23
@rozwalgo: Odbjur 5:23
Odpisz
4 stycznia 2016, 06:28
@Swagbob: je**ć odbjur
Odpisz
4 stycznia 2016, 08:02
@Swagbob: Całą noc nie spałem!
Odpisz
4 stycznia 2016, 08:06
@mooped: 8:06
Odpisz
4 stycznia 2016, 08:35
8:35
Odpisz
4 stycznia 2016, 11:10
A ja dopiero w poniedzialek
Odpisz
4 stycznia 2016, 16:57
gimbaza i podstawówka tak ma 😉
Odpisz