Już ci odpowiadam bożydarze: Ludzkie oko rejestruje od 60fps do 90fps zależy od refleksu, spostrzegawczości i treningu. Zwykły człowiek widzi 60-70 fps, gracz jest bliżej 70-80(pro playerzy mają ponad 80fps), komandosi pewnie mają 80-90. To co widzisz analizuje mózg, nie oko, więc prostymi słowami masz więcej fps im bardziej wyćwiczysz sprzęt.
@CEzikMaj: No nie, różnica między 120Hz a 144Hz jest na tyle mała że nie zauważalna dla prawie wszystkich. Ci którzy to zauważają to robią to w dość specyficznych warunkach. 120Hz to taka górna granica.
No i oczywiście trzeba mieć komputer który wygeneruje chociażby te 120 FPS'ów.
@CEzikMaj: Widzę, że swoje bezużyteczne opinie wyrażają osoby które gówno się znają na odświeżaniu monitora. Sami dotykali tylko 60Hz a wiedzą lepiej. Brawo.
@CEzikMaj: Ale pytanie było na temat klatek na sekundę nie odświeżaniu monitora. To są zupełnie inne rzeczy bo wiesz to że twój monitor ma 144hz nie znaczy że masz tyle fpsów. Zresztą, dla ludzkiego oka od prędkości ważniejsza jest stabilność.
Poza tym, twoje oczy nie odświeżają obrazu, obrazek pyta się ile świat ma klatek na sekundę.
@bionic2000: Według niektórych ludzkie oko jest w stanie zobaczyć 30 klatek na sekundę… Według innych 30 klatek to bardziej kinowe ujęcia i nie ma po co robić gier z większą ilościa FPSów (pozdrowienia dla Ubisoftu). Więc, nom, em.. interesująca ta liczba 60-90. k./sek.
@krzysek: Oko się przyzwyczaja do tego co widzi. Pograj najpierw w 30fps. Potem w 60+ i spowrotem w 30. Zobaczysz różnice. Kinowe ujęcie to prawda, filmy do jakiegoś czasu były robione tylko w 30fps, teraz już nie :) nawet yt ma rozdziałke 720p60fps(reszta filmów ma 30!)
@DanateDMC: Hz to jednostka cyklu, gdzie cykl to ilość klatek na sekunde, dlatego widać różnice między 60hz a 144hz ponieważ ekran 144hz może wykonać więcej cykli.
Jeżeli wierzyć w teorię o nieciągłości czasu i dobrze policzyłem, to jakieś 50000000000000000000000, ze względu na to, że wedle tej teorii kwant czasu, czyli najmniejsza jego wartość, zwana także chrononem, wynosi 0.00000000000000000000002 sekundy.
No właśnie bo teoretycznie każdą jednostkę czasu można dzielić na pół w nieskończoność. To znaczy że żeby upłynęła jedna sekunda najpierw musi minąć pół sekundy, a żeby minęło pół sekundy najpierw musi minąć ćwierć itd. Wychodzi na to że życie ma nieskończenie wiele fpsów. Mindblow.
Komentarze
Odśwież10 lutego 2019, 17:34
Ludzkie oko widzi płynny obraz ale żeby było widać obraz w komputerze płynnie wystarczą 24fps
Odpisz
11 maja 2019, 22:03
@nwmniemampomyslu: chyba 16 starczy...
Sorry jeśli źle piszę
Odpisz
17 września 2018, 22:29
Ludzkie oko przyjmuje obraz bez przerwy
Odpisz
18 sierpnia 2017, 12:44
Dużo swoją drogą mnie śmieszą youtuberzy którzy jarają się 60 klatkami jak 60 a 30 to jest mała różnica
Odpisz
22 sierpnia 2018, 12:43
@Filipsss: Pomiędzy 30 a 60 fps jest duża różnica
Odpisz
11 sierpnia 2017, 20:49
moment planka / klatka
Odpisz
25 maja 2017, 00:56
ludzie nie widzą klatek na sekundę, a płynny obraz
Odpisz
3 maja 2017, 10:41
Ludzkie oko nie widzi w klatkach na sekundę, ta "częstotliwość w oczach" to szybkość transferu obrazu do mózgu.
Odpisz
7 stycznia 2016, 18:06
Już ci odpowiadam bożydarze: Ludzkie oko rejestruje od 60fps do 90fps zależy od refleksu, spostrzegawczości i treningu. Zwykły człowiek widzi 60-70 fps, gracz jest bliżej 70-80(pro playerzy mają ponad 80fps), komandosi pewnie mają 80-90. To co widzisz analizuje mózg, nie oko, więc prostymi słowami masz więcej fps im bardziej wyćwiczysz sprzęt.
Odpisz
7 stycznia 2016, 18:08
@bionic2000: Przecież człowiek jest w stanie zauważyć różnicę między 120 a 144 Hz. Jak nie wierzysz to poszukaj sobie na yt.
Odpisz
Edytowano - 7 stycznia 2016, 18:10
@bionic2000: Aha i w sprzedaży jest monitor 240Hz więc chętnie obejrzymy test na twoich oczach.
Odpisz
7 stycznia 2016, 18:37
@CEzikMaj: Hz =/= FPS
Odpisz
7 stycznia 2016, 19:12
@CEzikMaj: Marketing nieraz sprzedaje takie produkty drożej, a czasami nawet z zakłamaniem.
Odpisz
7 stycznia 2016, 20:03
@DanateDMC: Dlatego widzisz różnice między 60 hz i 144 hz.
Odpisz
7 stycznia 2016, 21:01
@CEzikMaj: No nie, różnica między 120Hz a 144Hz jest na tyle mała że nie zauważalna dla prawie wszystkich. Ci którzy to zauważają to robią to w dość specyficznych warunkach. 120Hz to taka górna granica.
No i oczywiście trzeba mieć komputer który wygeneruje chociażby te 120 FPS'ów.
Odpisz
7 stycznia 2016, 22:12
@CEzikMaj: Nie ma różnicy w widzeniu. Pojawia się UCZUCIE płynności.
Odpisz
7 stycznia 2016, 22:37
@CEzikMaj: Widzę, że swoje bezużyteczne opinie wyrażają osoby które gówno się znają na odświeżaniu monitora. Sami dotykali tylko 60Hz a wiedzą lepiej. Brawo.
Odpisz
7 stycznia 2016, 23:23
@CEzikMaj: Ale pytanie było na temat klatek na sekundę nie odświeżaniu monitora. To są zupełnie inne rzeczy bo wiesz to że twój monitor ma 144hz nie znaczy że masz tyle fpsów. Zresztą, dla ludzkiego oka od prędkości ważniejsza jest stabilność.
Poza tym, twoje oczy nie odświeżają obrazu, obrazek pyta się ile świat ma klatek na sekundę.
Odpisz
7 stycznia 2016, 23:39
@DanateDMC: Nie ma bo świat nie jest poklatkowym obrazem.
Odpisz
8 stycznia 2016, 00:37
@bionic2000: Według niektórych ludzkie oko jest w stanie zobaczyć 30 klatek na sekundę… Według innych 30 klatek to bardziej kinowe ujęcia i nie ma po co robić gier z większą ilościa FPSów (pozdrowienia dla Ubisoftu). Więc, nom, em.. interesująca ta liczba 60-90. k./sek.
Odpisz
8 stycznia 2016, 02:26
@krzysek: Oko się przyzwyczaja do tego co widzi. Pograj najpierw w 30fps. Potem w 60+ i spowrotem w 30. Zobaczysz różnice. Kinowe ujęcie to prawda, filmy do jakiegoś czasu były robione tylko w 30fps, teraz już nie :) nawet yt ma rozdziałke 720p60fps(reszta filmów ma 30!)
Odpisz
8 stycznia 2016, 17:30
@DanateDMC: Hz to jednostka cyklu, gdzie cykl to ilość klatek na sekunde, dlatego widać różnice między 60hz a 144hz ponieważ ekran 144hz może wykonać więcej cykli.
Odpisz
7 stycznia 2016, 21:51
Jeżeli wierzyć w teorię o nieciągłości czasu i dobrze policzyłem, to jakieś 50000000000000000000000, ze względu na to, że wedle tej teorii kwant czasu, czyli najmniejsza jego wartość, zwana także chrononem, wynosi 0.00000000000000000000002 sekundy.
Odpisz
7 stycznia 2016, 21:55
@darcus: za madro ;-)
Odpisz
7 stycznia 2016, 21:57
@Olkamisiek: Ojtam, ojtam. Jak czegoś nie rozumiesz, to mogę wytłumaczyć w prostszy sposób, wystarczy poprosić.
Odpisz
7 stycznia 2016, 21:59
@darcus: rozumiem ale jak na internety to za madro ;-)
Odpisz
7 stycznia 2016, 22:02
@Olkamisiek: Ktoś musi wprowadzić do internetu chociaż odrobinę mądrości. Kto wie? Może jak będę stary, internet od tego zmądrzeje?
Odpisz
7 stycznia 2016, 22:06
@darcus: miejmy nadzieję
Odpisz
7 stycznia 2016, 22:42
@darcus: Dlaczego robisz z Jeja Wiedzę Bezużyteczną?
Odpisz
7 stycznia 2016, 22:44
@Jumper112: Nie robię - Staram się tylko, żeby tutejsi ludzie coś wiedzieli.
Odpisz
7 stycznia 2016, 22:53
@darcus: Ale to się raczej nigdy nikomu nie przyda
Odpisz
7 stycznia 2016, 22:56
@Jumper112: Kto wie? Może kogoś to zainteresuje?
Odpisz
7 stycznia 2016, 22:59
@darcus: być może
Odpisz
7 stycznia 2016, 21:39
60
Odpisz
7 stycznia 2016, 21:15
1000000 fps.
Odpisz
7 stycznia 2016, 21:02
Filozofowie uważają, że nieskończoność, ale naukowcy są zdania, że jednak tylko w ch*j.
Odpisz
7 stycznia 2016, 20:58
Prawdziwy świat... ok. 20000000000000000000000000000000000000000000 klatek na sekundę (Patrz: Czas Plancka na Wikipedii)
Odpisz
Edytowano - 7 stycznia 2016, 20:15
No właśnie bo teoretycznie każdą jednostkę czasu można dzielić na pół w nieskończoność. To znaczy że żeby upłynęła jedna sekunda najpierw musi minąć pół sekundy, a żeby minęło pół sekundy najpierw musi minąć ćwierć itd. Wychodzi na to że życie ma nieskończenie wiele fpsów. Mindblow.
Odpisz
7 stycznia 2016, 20:50
Vascue?
Odpisz
7 stycznia 2016, 20:47
Ludzkie oko podobno widzi najwięcej 60 fps
Odpisz
7 stycznia 2016, 20:02
Życie nie ma klatek na sekundę, bo nie jest żadnym filmem lub grą.
Odpisz