Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Snozi

9 stycznia, 15:43

ta, szkoda ze gosciu zmarl

Avatar kamil2506

Edytowano - 5 grudnia 2019, 19:39

Ale śmieszne no zginął hahaa beka z typa niby śpi ale nie on zginął na zawał ale beka

Avatar RobsonPlay

27 lutego 2016, 02:18

Powinno być jeszcze jak jest w kiblu

Avatar Dexterek

26 lutego 2016, 19:58

Najbardziej mi się podoba z Nicolasem Cagem, Nicloas Cage to mój fetysz

Avatar
Konto usunięte

26 lutego 2016, 17:47

Co się zmieniło w ostatnim?

Avatar PolskiRusek

26 lutego 2016, 18:20

Ma bladszą twarz, między innymi nie żyje

Avatar Oski3

26 lutego 2016, 16:09

Mistrzowski fotoshop

Avatar KOLOROWATAPETA

6 lutego 2016, 18:24

kac vegas ;-)

Avatar vass296

6 lutego 2016, 17:01

Fotografia nr3, to zdjęcie zgłoszone go konkursu nikona, jednak zostało zdyskwalifikowane przez fotomontaż (mówię o orginalnym zdjęciu bez tego kolesia)

Avatar Kadzio

6 lutego 2016, 17:39

@vass296: miałem to napisać. Thx Benchmark

Avatar michalosin

6 lutego 2016, 16:48

to mój życiorys

Avatar miksor

6 lutego 2016, 16:12

Czym się różni pierwszy obrazek od ostatniego?

Avatar Vader0PL

Edytowano - 6 lutego 2016, 16:14

@miksor: Na pierwszym żyje, na drugim nie.

Avatar ZebraPajama

6 lutego 2016, 16:14

@miksor: Wydaje mi się, że na ostatnim ten facet jest stylizowany na trupa.

Avatar Dead_Bload321

Edytowano - 6 lutego 2016, 16:13

I hyc o po... Ups... To nie ten obrazek...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Taki tam matematyczny humorek

Ale jak to...?

Wybitny kosmonauta

Rzeczywiście

Tak trzymaj

I to jest plan

To nie moja wina!

To właśnie przez takich gitarzystów dobre kostki patrzą na świat zza strun

Chce się żyć

Powinni im stawiać pomniki

To przecież ten gość z szablonu mema!

Jest piekielnie zabawne

Użytkownicy ostatnio zrobili się wyjątkowo religijni

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka