Jak wielu ludzi tego nie rozumie...
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Poszedł, zrobił swoje i wyszedł
Myślałeś, że to automat?
Może następnym razem będzie bardziej uważać
Zero zmian
Szlag mnie trafi, to nie czas na zabawę!
Trzeba było iść w management
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież19 lutego 2016, 18:08
Psy nie są członkami rodziny. No chyba, że macie jakąś patologię w domu ;-; Nie wnikam.
Odpisz
19 lutego 2016, 18:12
albo jak jest się furry
Odpisz
6 grudnia 2019, 03:53
nie wiem w jakim ty świecie żyjesz, ale są członkami rodziny. Nie w dosłownym znaczeniu, tylko w sensie że są bardzo bliskie rodzinie i traktuje się je jak członka rodziny. Nie wierzę że muszę to tłumaczyć ;-;
Odpisz
6 grudnia 2019, 06:53
@pawlikok: you missed a joke man
Odpisz
6 grudnia 2019, 07:27
cóż... Pisałem to późną nocą, więc nie wyczułem żartu
Odpisz
21 grudnia 2017, 13:15
Pieseły rządzą
Odpisz
19 lutego 2016, 18:24
To takie mądre, wszystkie psy to wartościowe istoty które należy kochać i adoptować i karmić i rozpieszczać najlepiej karmiąc mięsem z tych okropnych brudnych świń i krów które są śmieciem zwierzęcym i nie zasługują na życie :^D
Mam wrażenie, że tak wygląda tok myślowy osoby ludzi, którzy robią obrazki o ratowaniu psów i kotów, w tym samym czasie zajadając się kiełbasą cielęcą.
Inb4 nie jestem weganinem, ale wkurza mnie hipokryzja.
Odpisz
19 lutego 2016, 19:01
@kulujulu: -świnie nie są ładne
-świnie nie są mądre
-są wielkie
-śmierdzą
po tobie się nie spodziewałem takich posranych opinii kuluj
ale zgadzam sie że nie wszystkie psy to wartościowe istoty, takie pitbulle to tylko ból
Odpisz
19 lutego 2016, 19:03
@kulujulu: Musimy chyba coś jeść, nie? Ludzie nie są roślinożerni. A poza tym wolisz jeść psy od świń?
Odpisz
19 lutego 2016, 19:06
@gulpin: po pierwsze, świnię wykazują ogólnie większą inteligencję od psów,
po drugie, Jakby pies paplał się w gównie to też by śmierdział
Odpisz
19 lutego 2016, 19:14
@gulpin: Świnie to czyste stworzenia tyle że ludzie uczynili z nich brudasów a poza tym taplają się w błocie ponieważ nie posiadają gruczołów łojowych(chyba łojowych)
Odpisz
19 lutego 2016, 19:15
@gulpin: Wygląd to raczej kwestia gustu. Miniaturki świń są ładniejsze od wielu psów które przypominają raczej szczury. Plus, świnie są bardziej inteligentne od psów. I bardziej dbają o swoją higienę. Taplają się w błocie tylko jeżeli jest im naprawdę gorąco, a takiej grubej, napchanej jedzeniem świni łatwo jest się przegrzać. Natomiast krowy budują od psów bardziej zaawansowane więzi społeczne. Moim zdaniem po prostu nie powinniśmy dzielić zwierząt na te do kochania i te do jedzenia. Powinniśmy korzystać ze zwierząt tak jak możemy, bo, no cóż... Rozwinęliśmy taką możliwość. Właśnie dlatego ludzie rozmnażali psy w taki sposób, żeby stworzyć różne rasy służące do określonych celów. Również do jedzenia. Więc jak dla mnie normalne będzie trzymanie w domu świni, jeżeli ma wystarczająco duże mieszkanie.
Odpisz
19 lutego 2016, 19:22
@Kolofgen21: Ech, napisałem już to w pierwszym komentarzu. NIE JESTEM WEGANINEM. Sądzę po prostu, że zwierzę to zwierzę. Tak długo jak nie należy do naszego gatunku, nie czuję wobec niego specjalnie silnych moralnych zobowiązań. Według mnie każde zwierzę nie będące człowiekiem można traktować tak samo. Ewentualnie można wprowadzić różnice w traktowaniu ze względu na inteligencję, ale wtedy koty zajęłyby miejsce krów, a psy miejsce świń.
Odpisz
19 lutego 2016, 19:27
@kulujulu: Dobra, wygrałeś.
Odpisz
19 lutego 2016, 20:22
@kulujulu: Świnie, krowy, kurczaki itp, są wykorzystywane w różne sposoby. Ze świń jest bardzo odżywcze mięso oraz są również w niektórych krajach zwierzątkami równymi z psami. Z krów mamy mleko oraz punkt podany wcześniej, ale tylko po to człowiekowi tak naprawdę się przydały. Kiedyś kury były prostym zwierzęciem do upolowania, kiedy jeszcze były dzikie, potem człowiek je hodował dla jaj. Natomiast wilk był trudnym łowem i nie było z niego takiego pożytku odżywczego, ale był przydatny człowiekowi po oswojeniu, ludzie je pokochali i zrobili z niech psy domowe i wilczury, z kotami było inaczej, koty zauważyły, że człowiek byłby przydatny i tak naprawdę to one sobie nas oswoiły. Gryzonie (niektóre) nie są człowiekowi przydatne, ale przez to, że były słabsze od ludzi i łatwe do oswojenia tak jakby zastąpiły nam błazny, oczywiście to nie jest dokładne porównanie, bo jest dużo różnic pomiędzy błaznem, a zwierzątkiem domowym. Podałam tylko główne zwierzęta, które jemy na codzień i mamy w domu. :)
P.S. Nie czytałam innych komentarzy pod twoim postem, więc nie wiem czy ktoś napisał coś podobnego.
Odpisz
19 lutego 2016, 20:24
@gulpin: Świnie wdg. Jakiegoś ptogramu na anumal planet maja inteligencję 3 latka. Jak będę miał czas może coś poszukam.
Odpisz
19 lutego 2016, 21:13
@KitoriSa: Jedyna, która pisze z sensem.
Odpisz
19 lutego 2016, 21:14
@KitoriSa: I... W jaki konkretnie sposób jest to związane z moim komentarzem? Średnio go popiera, ale nie zawiera żadnego argumentu przeciw tezom które postawiłem .-.
Ja pisałem o tym, że gloryfikowanie jednych zwierząt jako takich troszkę głupszych ludzi nie ma sensu, wtedy, kiedy masowo mordujemy na farmach inne zwierzęta, a Ty tylko wypisujesz do czego służą ludziom poszczególne zwierzęta .-.
Odpisz
Edytowano - 19 lutego 2016, 21:14
@KitoriSa: (Zdublowany komentarz)
Odpisz
19 lutego 2016, 21:50
@kulujulu: A ja myślę że to jest związane, świnie są tuczone i hodowane na mięso, psy są hodowane do obrony, koty są trzymane żeby łapały myszy. To nie jest hipokryzja czy wywyższanie jakiejś rasy, wszystkie gatunki które człowiek trzyma, trzyma w określonym celu.
Odpisz
19 lutego 2016, 21:51
@kulujulu: Mój komentarz odnosi się chyba trochę bardziej do obrazka który dodałeś. Przepraszam, że mój komentarz nie jest odnośny do całego twojego wypowiedzenia :(. Chodzi mi oto, że jedne zwierzęta są dla nas wartościowe rodzinnie, a inne odżywczo. Chciałam podważyć twój tok myślenia o hipokrytach, którzy są głupi bo jedne zwierzęta kochają a inne jedzą, bo to jest naturą ludzką, jak i po prostu zwierzęcą, tym bardziej, że zwierzęta oswojone są trochę jak wieczne dzieci (są oczywiście wyjątki), nieważne ile już żyją potrzebują uwagi i miłości, tak naprawdę obojętnie, jak zostały wychowane. No chyba, że zostały wychowane jako bezlitośni zabójcy, ale wtedy nawet właściciela przy możliwej okazji zabiją. Jeśli wychowasz krowę lub lisa jak psa to nie ma to zupełnej różnicy, nie mówiąc o tym, że w niektórych krajach psy się je, a oswaja świnie. Wszystko zależy od punktu widzenia człowieka, więc osoby trktujące po prostu jedne zwierzęta lepiej, a drugie gorzej nie są do końca hipokrytami, bo np. krowę trudniej oswoić. Ale zgodzę się do twojej odpowiedzi, również nie popieram masowego mordowania, bo ,,Mamy z tego hajs, więc to zróbmy''. Przepraszam za to, że moje komentarze mogą być lekko niepoukładane i zawierać luki, które potem wypisuję w następnych odpowiedziach. :(
Odpisz
19 lutego 2016, 21:51
@TheGreatcat: Dziękuję za poparcie :)
Odpisz
20 lutego 2016, 00:07
@gulpin: Szczury też nie są ładne,a są piekielnie mądre
Odpisz
1 marca 2016, 17:41
@gulpin: a czy wiesz że pitbulle to bardzo opiekuńcza rasa która zyskała złą sławę przez walki psów na które były (i jeszcze są) brane na nie ze względu na groźny wygląd,masę,wielkość i zaciętość w bitwie?
Odpisz
1 marca 2016, 17:45
@AZKABANA: jak dla mnie ogonki są piękne i mądre z tego co widziałam da się je wyuczyć wielu przydatnych rzeczy oraz mogą być wiernymi towarzyszami do końca swojego życia.
Odpisz
3 marca 2016, 12:21
@gulpin: Są mądrzejsze od psów i nie wszystkie są duże...
Odpisz
19 lutego 2016, 18:35
powiedzenie "traktować kogoś jak psa" nabiera nowego znaczenia
Odpisz
1 marca 2016, 17:48
@MagicznaAlpakaSzatana: To nie jest nowe znaczenie. w tym frazeologiźmie akurat chodzi własnie o złe traktowanie,traktowanie jak szmatę.
Odpisz
24 lutego 2016, 14:26
jakie to smutne
Odpisz
21 lutego 2016, 00:55
Średnia: 2,73
Dział: Obrazki> Obrazki miesiąca ;_;
Odpisz
20 lutego 2016, 12:22
Średnia 2.73 i już główna?
Odpisz
20 lutego 2016, 17:21
@LiliPlQ: odpowiedź jest prosta - admin
Odpisz
20 lutego 2016, 20:23
@ozi12: Ah... no przecież.
Odpisz
19 lutego 2016, 18:10
Nie mów właścicielowi jakiejś własności jak ma traktować tą własność. Jeżeli chce traktować psa jako ozdobę ogrodową, ale go karmi, nie znęca się nad nim to gdzie widzisz problem?
Odpisz
19 lutego 2016, 18:19
@Sir_Snoge: Problem w tym, że jedną z potrzeb zwierzęcia jakim jest pies jest potrzeba ruchu oraz potrzeba więzi. Psy to zwierzęcia stadne i każdy normalny pies chce nawiązywać kontakty i więzi. Pozbawianie go tych dwóch potrzeb to również znęcanie się.
Gdyby postrzegać to schematami - nakarmiony i nie bity równa się szczęśliwy to nie wiem czemu te dzieci w sierocińcach są takie smutne i nieszczęśliwe?
Odpisz
19 lutego 2016, 18:25
@arki316: Świnie to również zwierzęta stadne i one również chcą nawiązywać więź z właścicielem. Jednak gdy tak się nie dzieje nie jest to nazywane znęcaniem, a więc popierane.
Odpisz
19 lutego 2016, 18:35
świnia jest bogatym źródłem mięsa i do tego opłacalnym. Ponadto nie nadaje się na zwierzę domowe (poza tymi małymi świnkami nieznanej mi odmiany). Głównym zadaniem psa na wsi jest pilnowanie domu co ni jak mu nie wyjdzie jak będzie na łańcuchu. Poza tym potrzeba ruchu u świni nie jest jedną z jej głównych potrzeb - one raczej nie biegają dla frajdy. Na koniec dochodzi to, że np. potrzeba żarcia jest u świń ważniejsza niż potrzeba nawiązania kontaktu z człowiekiem a hierarchia w stadzie inna. Świni wystarczy towarzystwo innych świń, a na widok właściciela z wiadrem interesują się bardziej wiadrem i to z tym kojarzą jego osobę. Świni wystarczy, że obok (nawet za kratkami) są inne świnie. Psu nie wystarczy, że w domu jest człowiek - on chce z nim być.
Odpisz
19 lutego 2016, 18:39
@arki316: Psy też są smacznym źródłem mięsa! Nie Dyskryminuj!
Odpisz
19 lutego 2016, 18:42
ale ile mięsa uzyskasz ze świni a ile z psa?
Odpisz
19 lutego 2016, 18:43
@arki316: 1. Czyli w tym przypadku empatia schodzi na drugi plan, a na pierwszy wchodzi wyrachowanie?
2. Świnie wykazują większą inteligencję i emocjonalną i umysłową od psów.
3. W obecnych czasach ludzie już raczej wolą psy do miziania niż psy stróżujące.
4. Świnie wykazują równą a nawet jeżeli nie większa więź co psy.
Odpisz
19 lutego 2016, 18:44
@arki316: Czyli dlatego że ktoś jest bardziej kościsty jest kochany, a bardziej grubiutki zabijany, po za tym nie ilość lecz jakość
Odpisz
19 lutego 2016, 18:51
1. Tak - i to nie jest wyrachowanie tylko jedna z potrzeb człowieka. Człowiek jest wszystkożercą więc mięso jeść musi i wybiera to co chce jeść (tak samo czyni np. lew a nikt go nie obwinia, że zamiast za myszą goni za gazelą).
2. Ale ich inteligencji nie da się wykorzystać w służbie ludzkości. Nie wejdziesz z 200 kilogramowym knurem na lotnisko w celu szukania narkotyków albo do szpitala by pomagał w rehabilitacji chorych (nie mówiąc o tym, że większość chorych i tak nie nawiąże z nim więzi). Świnie kiepsko ścigają przestępców, słabo idzie im szukanie zwłok na gruzach oraz min na terenach dotkniętych wojną.
3. Jeśli chcesz psa do miziania to go trzymaj w domu by go miziać. Jeśli chcesz stróża to niech biega po całym placu a nie na długości łańcucha bo złodziej nie jest debilem i go sobie ominie.
4. I właśnie dlatego ludzie otaczają się świniami.
Odpisz
19 lutego 2016, 18:54
Do lwa też masz pretensje, że je antylopę a nie mysz? Zabija i je się to co jest bardziej wydajne. Poza tym współpraca z psami sięga tysięcy lat wstecz. Świnie udomowione również tysiące lat temu miały tyle samo czasu co psy by zagościć w ludzkich sercach, ale jakoś im się to nie udało. Nikt jakoś nie dostrzegł ich niebywałej inteligencji i nie stwierdził "Przestańmy je jeść, przecież są mega inteligentne".
Odpisz
19 lutego 2016, 18:56
@arki316: Do wieśniaka mieć pretensje że trzyma psa na łańcuchu, a nie luzem?
Odpisz
19 lutego 2016, 19:03
wieśniak też człowiek więc powinien myśleć. Miejsce zamieszkania nie zwalnia od myślenia.
Odpisz
19 lutego 2016, 19:17
@arki316: Może sobie właśnie ku*wa pomyślał że chce mieć psa na łańcuchu ?
Odpisz
19 lutego 2016, 21:52
@arki316: 1. Człowiek jest wszystkożercą co nie znaczy, że musi jeść i rośliny i mięso, ale że może jeść i rośliny i mięso. Sam nie jestem wegetarianinem, ale sporo moich znajomych, w tym moja siostra odżywia się wegetariańsko, ale przy zbilansowanej diecie można dostarczyć organizmowi odpowiednich składników.
2. Świnie przydają się bardzo podczas szukania trufli. Poza tym koty nie są praktycznie ani trochę przydatne społeczeństwu, ale i tak są jednymi z najpopularniejszych zwierząt domowych.
Odpisz
20 lutego 2016, 09:38
A jak ja sobie pomyślę, że chcę zabić 4 osobową rodzinę siekierą to znaczy, że powinnam? Że mam prawo, bo przecież MYŚLAŁAM? Mówimy o logicznym, zdrowym myśleniu a nie myśleniu jako takim.
Odpisz
20 lutego 2016, 09:50
1. By organizm ludzki mógł normalnie funkcjonować potrzebuje obu składników - normalny wegetarianin wpieprza też suplementy diety, bo pewnych składników nie uzyska w wystarczającej ilości z roślin. Wiem, bo jestem karnistą i co jakiś czas wbrew moim przekonaniom jem coś roślinnego w tej czy innej postaci. Dlatego jeśli ktoś mi mówi, że można tak sobie odrzucić jedną stronę i nie dać ciału nic w zamian to się pukam w głowę.
2. Kota nikt na łańcuchu nie trzyma co jest dziwne bo akurat to zwierzę trudniej do siebie przywiązać emocjonalnie niż psa. O ironio losu. Nie wnikam po co ludziom koty, nigdy tego nie rozumiałam - podejrzewam, że w charakterze dziwnej, srającej po kuwetach ozdoby czy czegoś takiego. Gdyby na tym łańcuchu był kot to byłby temat naszej dyskusji, ale nie jest. Na zdjęciu jest pies, którego podstawowe potrzeby są ewidentnie ignorowane.
Szukanie trufli ma się nijak do ratowania ofiar kataklizmów, lokalizowania narkotyków, pleśni czy raka, pomocy w rehabilitacji, pilnowania mienia, zaganiania stad owiec, pomocy podczas polowań, transportowania ludzi i dobytku na terenach gdzie koń zdycha a samochód nie odpala.
Odpisz
20 lutego 2016, 10:36
@arki316: Jak chcesz mordować rodziny to twój interes. Tak samo jak ktoś myśli że chce mieć psa na łańcuchu, ale ma zapewnione żywność i jedzenie to niech tak robi...
Odpisz
20 lutego 2016, 11:04
Koty wytępią ci myszy.I służą za rechabilitantów.
Odpisz
20 lutego 2016, 11:16
@AZKABANA: w dzisiejszych czasach do tępienia mamy pułapki i pestycydy. Rehabilitacja z użyciem psa różni się od rehabilitacji z pomocą kota. Duże psy, np sznaucery służą jako asystenci przy nauce chodzenia u dzieci, które uczą się tego od nowa po wypadkach/urazach czy operacjach. Mniejsze psy stymulują pracę mięśni sparaliżowanych kończyn liżąc je. Koty dają komfort psychiczny, ale psy nie mniejszy. Z przykrością stwierdzam, że w dzisiejszych czasach koty nie pełnią już funkcji użytkowej, której nie dałoby się jakoś zastąpić. Nie chcę się kłócić które zwierzę jest inteligentniejsze, ale wiem jedno - nie ma żadnego innego zwierzęcia równie użytecznego i niezastąpionego dla człowieka jak pies i dlatego uważam, że człowiek powinien dbać o jego potrzeby, a nie robić z niego "zawieszki na łańcuszku".
Odpisz
20 lutego 2016, 11:37
@arki316: Miło mi słyszec,ze pan/panini drazy tego tematu i nie rozdziela zwierzat na grupy.Jak dla mnie koty sa odrobine inteligentniejsze bo to udowodnili.
Odpisz
20 lutego 2016, 09:15
Ostatnio mój dziadek zobaczył u znajomego przywiązanego do łańcucha, brudnego, wychudzonego huskyego(?). Jakaś para oddała mu go, bo nie miał dwukolorowych tęczówek i nie nadawał się na pokazy. Dziadek go wziął. Może i dalej jest na łańcuchu, ale ma zapewniony ruch, jedzenie i porządną budę. Łańcuch łańcuchowi nierówny.
.
.
.
W sumie to możecie przeczytać tylko ostatnie zdanie.
Odpisz
19 lutego 2016, 23:07
no to je uratujcie a nie pstrykajcie zdjęcia i wrzucajcie je do neta dla fejmu i like'ów
Odpisz
19 lutego 2016, 22:23
Jak to dostało się na główną?!
Odpisz
19 lutego 2016, 20:28
*wyciąga popcorn* * czyta komentarze*
Odpisz
19 lutego 2016, 19:38
Mnie cieszy czyjeś cierpienie (Nie licząc bliskich)
Odpisz
19 lutego 2016, 18:23
Rozumiem, że zwierząt nie należy traktować jak rzeczy, ale pls... psy są niebezpieczne, brutalne i dzikie. Łańcuch to *jedyny sposób by te agresywniejsze psy nie rzucały się na inne zwierzęta i ludzi
*ew. może być kojec, ale to już droższa inwestycja
Może się wydawać, że pies jest miły i wgl. a potem zagryzie kota, rzuci się na człowieka, napocznie jakieś zwierzę gospodarskie....
Odpisz
Edytowano - 19 lutego 2016, 18:53
@Myszkapl: Opowiem historie: Gdy miałem około 7 lat mieszkałem u babci.Miała ona dużego "wilczura" który był agresywny i stał na łańcuchu.Pewnego dnia podszedłem do niego bardzo blisko , naskoczył na mnie i przywalił do ziemi plecami, byłem wtedy o włos od śmierci ale na szczęście na podwórku byli rodzice.
Odpisz
19 lutego 2016, 18:57
@YouVlog: Dalej! Mam dokupić resztę historii w formie DLC?
Odpisz
19 lutego 2016, 18:58
@YouVlog: O już jest i miałem podobnie
Odpisz
19 lutego 2016, 18:59
@Myszkapl: To wina właścicieli... Jedynym psom którym nie ufam bo są agresywne, to pitbulle. Nie wszystkie psy są takie... Widać że masz traumę z jednym z agresywniejszym psem.
Odpisz
19 lutego 2016, 19:01
Nadal pamiętam jak się wabił, ale to moja wina mogłem go nie drażnić.
Odpisz
19 lutego 2016, 19:03
@Kolofgen21: Każdy pies ma instynkt i znam historię wielu zwykłych kundli, które były wielkimi przyjaciółmi jednych ludzi, a potem wyszła ich prawdziwa natura...
Odpisz
19 lutego 2016, 19:06
@Myszkapl: Podasz jedną? Jestem ciekawy.
Odpisz
19 lutego 2016, 19:15
@Kolofgen21: Rodzina mojej bliskiej koleżanki miała suczkę, całkiem długo... i ta koleżanka wchodziła po schodach i ta suczka się nagle rzuciła na nią - bez powodu.... i bliznę na udzie ma do dziś ;-;
Mnie osobiście goniło wiele psów, w drodze na i ze przystanku.
Poza tym jak wspomniałam... pies niby okej, ale pewnego razu po prostu napoczął krowę (czyt. rozerwał jej brzuch i zaczął ją jeść)
Odpisz
19 lutego 2016, 19:05
1 lajk = 1 modlitwa
Odpisz