Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Myślałeś, że to automat?
Jeśli chodzi o inne kontynenty, to Turcja, USA, Japonia...
Pinokio hack
Ależ geniusz
Najpierw do Polski, potem w Banany
Super
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież24 stycznia 2018, 19:22
nie mam przyjaciół lol
Odpisz
13 kwietnia 2018, 14:47
@zoe2209: same welcome in club
we got free cookies and pizza
Odpisz
4 grudnia 2019, 09:30
@WolfieTheGamer: yay
Odpisz
25 listopada 2020, 18:33
@WolfieTheGamer: yay
Odpisz
3 marca 2016, 18:36
A co do obrazka. Żadne z nas nie ma prawa decydować o życiu drugiej osoby, dlatego nie moglibyśmy wcisnąć tego przycisku. Jednak gdyby było inaczej to wcisnąłbym. Polska jest dobrem najwyższym każdego Polaka. Aby odzyskać wolność poległo wielu ludzi na przełomie stuleci, dlatego śmierć jeszcze jednej osoby byłaby swego rodzaju ofiarą, która przyniosłaby potęgę i dobrobyt całemu państwu i narodowi. Może i czułbym żal, ale towarzyszyłyby mu radość i duma.
Odpisz
Edytowano - 12 kwietnia 2017, 08:32
@Sputnik: Ale zakładam że przyjaźnisz się z Polakiem, i dla niego też Polska jest dobrem najwyższym i chciałby zobaczyć jak jego kraj kwitnie na nowo, a z tą "swego rodzaju ofiarą" to mnie rozje**łeś normalnie, satanistą jesteś? Czy jak?
PS. Musisz być chory psychicznie że byłbyś dumny i radosny po zabiciu przyjaciela tylko po to, żeby banda bolszewików, szwabów i innych śmieci się wzbogaciła
Odpisz
14 marca 2018, 21:22
@Krzyzak_Ball: W sumie, skoro dla tego przyjaciela Polska jest ,,dobrem najwyższym" to byłby gotów oddać za nią życie.
Odpisz
22 sierpnia 2016, 22:18
Zaprzyjaźniłbym się z największym debilem z mojej szkoły i wcisnął.
Odpisz
9 marca 2017, 15:24
@WaluigiLuncher: Ale to nie byłby twój najlepszy przyjaciel,a tam pisze o najlepszym przyjacielu.
Odpisz
9 marca 2017, 15:23
Miałem coś podobnego o polsce.
Odpisz
4 września 2016, 15:04
Nie mam najlepszego przyjaciela iksde
Odpisz
25 maja 2016, 15:31
Tak
Odpisz
27 marca 2016, 17:09
zależy, przed czy po tym, jak odda mi to pożyczone 100 zł ?
Odpisz
14 marca 2016, 20:34
Ale... Jak zabiję przyjaciela to prawdopodobnie wsadzą mnie do więzienia i nic mi z tego, że kraj będzie bogaty i wielki, bo będę przecież w więzieniu XD
Odpisz
11 marca 2016, 18:31
Tak, nie mam przyjaciół XD
Odpisz
2 marca 2016, 17:47
Nie wcisnąłbym. Po co zapewniać krajowi bogactwo za rządów tak okropnej i nieudolnej partii jaka panuje obecnie. Uznaliby to za swoją zasługę i nigdy byśmy się ich nie pozbyli.
Odpisz
Edytowano - 2 marca 2016, 18:02
@Broski: czekałem na taki komentarz... czy wy, ludki uwielbiające PO/PSL/SLD/Nowoczesną i inne czerwone partie zawsze musicie pojechać po PIS'ie mimo, że temat rozmowy nie jest związany z tą partią, ani żadną inną? Na siłę starasz się pokazać jak to siedzisz w temacie polityki, a gówno wiesz i łykasz tylko medialną papke jak młody pelikan. Jak PO rządziło to wszystko było dobrze, a każda próba pokazania tego co robili, była wyśmiewana, bo w końcu PO uczyniło nasz kraj miodem i mlekiem płynący. Nie utożsamiam się z żadna partia, a już napewno nie z PIS'em, ale zalewa mnie krew jak czytam takie wypociny...
Odpisz
2 marca 2016, 18:11
@Crido: To że krytykuję PiS nie znaczy że jestem za PO i chwalę PO za ich rządy. Ale faktem jest że PiS jest o wiele gorszy co pokazał od początku sqych rządów. Mnie śmieszy że jak ktoś uważa że PiS jest fatalne to od razu jest komuchem i łyka wszystko co w telewizji mówią. Ach ta polityczna indoktrynacja.
Odpisz
Edytowano - 2 marca 2016, 18:20
@Broski: A nie przyszło Ci do głowy, że skoro wciśnięcie przycisku spowoduje, że Polska stałaby się wspaniałym i bogatym krajem, jest równoznaczne z pozbyciem się obecnych partii i władzy? A nawet gdyby miałoby się tak nie stać, to uważasz, że lepiej niech kraj będzie biedny i słaby, niż mocny i bogaty z PIS'em? To jest właśnie czysta głupota pokazująca jednocześnie Twoją przynależność polityczną.
Odpisz
2 marca 2016, 18:32
@Crido: Co z tego że kraj byłby bogaty pod rządami PiS jak oni by to zrujnowali. Oddaliby wszystko na kościół i stworzyliby wówczas państwo dyktatorskie do czego dążą. Nie ułatwiłbym im zadania.
Odpisz
Edytowano - 2 marca 2016, 22:16
@Broski: I tu właśnie wkracza papka medialna... PO ukradło z OFE 19 miliardów złotych, czyli nasze emerytury, zero problemu, PIS przeznaczył na szkołę katolicką 15 milionów i świat płonie. Czemu nagle wszyscy rozliczają PIS, a nikt nie rozlicza PO czy PSL'u? Wszyscy mają krótką pamięć. O tym, że przez PO ludzie potracili domy, bo nagle znaleźli się Niemcy, których dziadkowie za czasów wojny i okresie przedwojennym mieszkali w Polsce to nikt nie mówi, wszystkie wyroki sądowe zapadały na korzyść Niemców, co nie jest przypadkiem, bo PO to partia proniemiecka. Czemu mówi się tylko o złym jeśli chodzi o PIS, a nie mówi się, że jeszcze za Lecha Kaczyńskiego zostały zrobione wpisy do ksiąg wieczystych, po to, aby Niemcy nie mogli sobie rościć praw do posiadłości? Czemu nie mówi się o projekcie ustawy, która ma uniemożliwić obywatelom obcych państw kupowanie naszych ziem, czy o projekcie ustawy zabierającej UB'kom i SB'kom wysokie emerytury. To jest właśnie papka medialna którą ludzie łykają, a że na Jeja siedzą głównie osoby w wieku od 10 do 16 lat, to powtarzają tylko to, co powiedzieli w telewizji. Powtarzam jeszcze raz - jak chcecie rozliczać PIS to na równi rozliczcie PO i PSL, bo to nie PIS w przeciągu 8 lat doprowadził do rekordowego bezrobocia. Idź na marsz KOD'u krzyczeć, że PIS to zło wcielone, a wcześniejsze rządy był dobre.
Odpisz
3 marca 2016, 07:23
@Crido: Dobrze gadasz.
Odpisz
Edytowano - 3 marca 2016, 16:35
@Crido: To ja się wypowiem. Moim zdaniem za czasów PO było ch**owo. Wszystkie negatywy wymieniłeś. PiS natomiast ma potencjał, jednak ma dwie zasadnicze wady. Jestem osobą antykościelną, choć wierzę w Boga chrześcijańskiego, dlatego nie podoba mi się, że PiS tak bardzo liże dupska duchowieństwu. Kolejna wadą jest Kaczor, osoba chora z nienawiści, która jest święcie przekonana, że katastrofa smoleńska była zamachem. Jest to niebezpieczne, bo może dojść do konfliktu zbrojnego z Rosją z tego powodu. Cała reszta jak na razie nie jest najgorsza. Jeśli sprawią, że sytuacja naszego wspaniałego kraju się polepszy to chwała im za to. Jeśli stanie, się zupełnie inaczej, a stanie się, to mam nadzieję, że każdy Idiota, który poparł PiS dostanie kopa w dupę, który otworzy mu oczy. Takie jest moje zdanie.
Odpisz
3 marca 2016, 20:36
@Crido: Czy Ty w ogóle czytałeś co napisałem wcześniej? Nie chwalę PO, też uważam ich rządy za złe, ale jednak mimo wszystko, były rządami lepszymi niż te pisowskie. Kradzież OFE była zła, ale to nie znaczy, że teraz mamy pozwalać ekipie Kaczora wydawać nasze pieniądze na najbogatszą instytucję na świecie. I nie chodzi tylko o dotację na szkołę Rydzyka. Chodzi też o ugodę sądową, dzięki której Rydzyk dostanie kolejne 26 milionów, chodzi o miliony złotych wydawanych na kościelną imprezę zwaną światowymi dniami młodzieży, na którą kościół nie wyda praktycznie żadnej swojej złotówki, a z imprezy której tylko kościół zgarnie zyski. Chodzi o liczne inne dotacje z różnych funduszy i samorządów na kościelne sprawy, chodzi o dołożenie kolejnych 8 milionów w budżecie dla funduszu kościelnego i o wiele innych. Za PO też tak było, też klękali przed klerem, ale nie tak bardzo jak PiS. Oni po prostu płacą Rydzykowi i kościołowi z naszych podatków za poparcie wyborcze. Do tego dochodzi dążenie do ustanowienia dyktatury. Wiesz, że PiS chce zmienić tak ordynację wyborczą, żeby były też do sejmu okręgi jednomandatowe? Ma to być ordynacja mieszana, część okręgów jednomandatowych, część tak jak jest teraz. Wiesz, że doprowadzi to do manipulacji okręgami w taki sposób, że PiS będzie je ustawiać tak, żeby wygrywali, bo będą patrzeć, gdzie na pewno wygrają? A wiesz, że chcą podporządkować sobie sądy i prokuratury (już to praktycznie zrobili), które powinny być niezawisłe i apolityczne? Ziobro będzie miał władzę absolutną jako prokurator generalny, o państwie prawa możemy zapomnieć. A wiesz, że policja może teraz inwigilować wszystko i wszystkich według własnego widzimisię? Że telewizja publiczna zmieni się w telewizję jednej partii i będzie siać indoktrynację partyjną? Że czci się zbrodniarzy na ludzkości, którymi byli żołnierze słusznie wyklęci? Że psujemy nasze stosunki międzynarodowe przez histerię o niby-zamachu smoleńskim? To wszystko Ci nie przeszkadza? PiS robi dyktaturę w kraju i jak widać to Tobie papkę z mózgu zrobiły Nasze Dzienniki i inne Frondy. A na marsze KOD-u nie chodzę, bo są za bardzo upolitycznione, uważam, że nie powinno się na nie zapraszać polityków, a powinna być to inicjatywa wyłącznie obywatelska.
Odpisz
Edytowano - 4 marca 2016, 14:36
@Broski: Wszystko co napisałeś, że będzie robił PIS, robiło już PO za swoich 8'letnich rządów. I szczerze mówiąc wolę, żeby już PIS klękał przed klerem, aniżeli przed Merkelową, jak to robione było przez PO, tyle, że nie mówiło się o tym albo w ogóle, albo w śladowych ilościach i to przez media z nurtu pobocznego. Wiesz jaki jest jeden wielki plus tego, że się tak głośno mówi o PIS'ie? To, że ludzie w końcu się obudzą i więcej nie zagłosują ani na PIS, ani na PO. Problem jest tylko taki, że mimo iż PO i PIS zostaną odsunięte od władzy, to do koryta przyjdzie Nowoczesna czyli notabene PO pod inną nazwą. PIS chociaż stara się zrobić coś dla kraju, czego nie można powiedzieć ani o PO, ani o Nowoczesnej, bo obie te partie robią wszystko pod Niemcy. Powiedzenie, że rządy PO był lepszymi rządami, niż te PIS'owieskie, to jak powiedzenie, że ugryzienie przez lwa jest lepsze niż ugryzienie przez szczeniaczka. PIS jest strasznie ch**ową partią, ale PO i Nowoczesna to gorsze zagrożenie dla Polski niż spuszczenie 200 bomb atomowych.
Odpisz
4 marca 2016, 18:25
@Crido: Nieprawda, PO nie starało się stworzyć dyktatury, nie podporządkowywało sobie sądów i prokuratur. Owszem, klękali przed klerem, ale też nie w takim stopniu jak PiS, dlatego zachłanni sutannowi popierają PiS. Jakie klękanie przed Merkelową? Współpracę z jednym z najbogatszych i najlepiej rozwiniętych krajów unii nazywasz poddaństwem? To chyba dobrze, że PO z nimi współpracowała. Lepiej to robić niż się obrażać ciągle z powodu naszej wspólnej przeszłości i germanofobii. Widzisz, takie jest myślenie większości Polaków, po co pójdę głosować, jak przyjdzie druga ekipa, jeszcze gorsza. Z takim podejściem PiSu się nie odsunie od władzy. Też nie popieram PO ani Nowoczesnej, ale uważam, że to oni są zdecydowanie mniejszym złem od PiSu, Korwina, Kukiza i narodowców, bo przynajmniej są proeuropejscy, a członkostwo w Unii spowodowało ogromny rozwój naszego kraju i tego się zaprzeczyć nie da. Poza tym PO i Nowoczesna nie chcą wprowadzenia dyktatury i zrobienia ze społeczeństwa bandy zombie, która ma myśleć tak jak oni każą. Są za umiarkowanymi wolnościami. Oczywiście nie popieram ich, u Petru najbardziej wkurza mnie, że jest on wysłannikiem złodziejskich banków, ale czy PiS nie jest ich sługusem? Wiesz, że SKOK-i należą do pisowskiego senatora Biereckiego? Że ogłasza upadłość kolejnych SKOK-ów, wyciągając pieniądze i przesyłając je do Luksemburga? Oraz, że z pieniędzy SKOK-ów jest po prostu sponsorowana partia PiS? Takie samy sługusy, tylko że nie banków, a parabanków.
Odpisz
Edytowano - 4 marca 2016, 22:22
@Broski: Ale zostaw już ten kler... Wystarczy, że w koło mówi się o tym w TV, a to temat zastępczy. I jaka współpraca z Niemcami? Współpraca jest wtedy, gdy obie strony czerpią korzyści, a nie tylko jedna. Wszystko to, co było narzucane przez Merkel nie spotykało się z oporem ze strony PO, to co chciała Merkel, na to się zgadzali.. Pierwszy lepszy przykład - uchodźcy. To Niemcy nakręcili to wszystko, bo sobie nie radzą z muzułmanami. I nie chodzi tu o rozpamiętywanie II Wojny Światowej. Bycie proeuropejskim też nam nie pomaga. Owszem, unia pomogła nam finansowo, ale nie jest to darmowa pomoc, bo dofinansowania z EU są tylko CZĘŚCIOWE, my jako kraj dokładaliśmy do tych dotacji ok 40% i płacimy składki unijne. Za ok 2 lata wyjdziemy na 0 i będziemy dopłacać, więc tak świetnie też nie jest. Nie jestem anty-unijny, ale nie można wmawiać ludziom, że unia to twór idealny i och ach. PO i Nowoczesną są aż za bardzo prounijne, co jest bardzo szkodliwe. Musimy umieć zadbać nie o dobro unii, a o dobro kraju, bo to jest sprawa pierwszego rzędu, a dopiero potem dbać o dobro unii. Potrzeba nam takiego prezydenta jak Orban, który potrafi powiedzieć unii NIE, bo nie da zniszczyć swojego kraju, dlatego, że Niemcy nie dają sobie rady z "uchodźcami". Jeśli chodzi o SKOK'i to moje zdanie jest takie, że taki twór nie powinien w ogóle istnieć i tyle w temacie skoków. Jeśli dalej uważasz, że PO, parta notabene składająca się głównie z byłych komunistów, jest lepsza niż inne partie nie będące w układzie, a chcące coś naprawdę zrobić w tym kraju (nie mówię tu o PIS'ie czy innych tego typu partiach jak PSL i SLD), to nie mamy o czym rozmawiać, bo właśnie przez takie rozumowanie w tym kraju nic się nie zmieni.
Odpisz
5 marca 2016, 21:02
@Crido: Dlaczego mam zostawić kler? Przecież oni wyłudzają pieniądze obywateli, angażują się politycznie w nasze sprawy, mimo że reprezentują inny kraj. Wspierają ekipę rządzącą, która daje im kasę za poparcie. NASZĄ kasę, wszystkich obywateli. A Ty to uważasz za temat zastępczy? A nie mamy korzyści? A mnóstwo inwestycji, jakie powstały w kraju za unijne pieniądze? A to, że Niemcy są naszym największym odbiorcą naszego eksportu? A to, że wielu naszych obywateli u nich zarabia, to nazywasz niczym? No tak, najlepiej dać przykład uchodźców. OK, Niemcy przesadzili, że brali wszystkich, ale też nie można nie wziąć nikogo. Ja jestem za tym, żeby przyjąć kobiety i dzieci. I mężczyzn, którzy przybyli z rodzinami, ale mężczyzn samotnych nie wpuszczać. Ale póki co w naszym kraju nie ma żadnych uchodźców z Syrii (za to mnóstwo Ukraińców jest), a ten problem jeszcze za rządów PO był. Niemcy się przejechali i starają się naprawić błędy, Merkel za to politycznie zapłaci. Jednak trochę głupio oceniać współpracę naszą z Unią tylko przez pryzmat uchodźców. No słuchaj, Unia nie wyczarowuje pieniędzy, jest to składka wszystkich krajów członkowskich, która jest potem rozdzielana. Nie ma co mieć pretensji, że dorzuca się własne pieniądze na rozwój wspólnoty. Do tej pory dawaliśmy mniej niż dostawaliśmy, a teraz ludzie mają problem, że będziemy dawać więcej niż otrzymywać, kurde, Unia tak działa, to nie jest dojna krowa, to organizacja polegająca na współpracy. Nielubiane przez Ciebie Niemcy od wielu lat dokładają pieniędzy do wspólnego budżetu i jakoś nie przeszkadza im to w rozwoju gospodarczym, to samo Francja czy kraje skandynawskie. Oczywiście, że Unia nie jest idealna, ale jeśli twierdzisz, że bez niej byłoby lepiej to się grubo mylisz, bo przez te 12 lat w Unii dużo się w kraju zmieniło. I gdyby mądrzejsze były rządy, zarówno PiS jak i PO, to ten czas wykorzystalibyśmy jeszcze lepiej.
Odpisz
5 marca 2016, 21:03
@Crido: Dbając o dobro wspólnoty dbamy też o swoje dobro. Orban to cholerny egoista, który wydoił Unię z kasy, a jak teraz będą musieli dawać więcej jak my, to Unia jest be. Orban jest już jak dyktator Węgier, do tego samego dąży Kaczyński. I oni są szkodnikami dla Polski i Węgier, bo odsuwają nas od Unii. A jeśli chcesz bezpieczeństwa, to lepiej bądź w Unii. Bo nie wojsko zapewnia nam bezpieczeństwo, ale członkostwo w Unii właśnie. I jak mówiłem, ocenianie Unii tylko przez pryzmat uchodźców jest błędem. Wielu Polaków też nasz kraj opuściło, żeby pracować i zarabiać godziwie i jakoś nie jesteśmy traktowanie jako uchodźcy w krajach Europy, tylko jak swojacy. Ale z tym już widzę problem, żeby to dostrzec. SKOKi są tworem PiSu do finansowania ich partii i Rydzyka, oraz wyprowadzania pieniędzy na bezpieczne konta w Luksemburgu. Aaa, czyli nie lubisz PO, bo są tam byli komuniści? Wiesz, że w każdej partii są? Bo wszyscy pochodzą z czasów komunizmu. Jestem jak najbardziej za odmładzaniem polityki, ale nie unikniesz tego, że politykami ciągle są ludzie związanie ze starym systemem. I tak, PO jest lepsze od PiS, ale nie jest dobrą partią i też jestem za tworzeniem się partii, które zrobią coś dla kraju, a nie dla siebie, jednak niestety jeśli porównujemy mniejsze zło z większym złem, to jednak mimo wszystko lepsze jest to mniejsze.
Odpisz
5 marca 2016, 15:31
ale..ale internetu nie da się zabić
Odpisz
5 marca 2016, 10:57
Nie to zbyt okrutne dla Węgier kto by zatrzymał uchodźców ?
Odpisz
2 marca 2016, 16:58
I Don't have any friend .
Odpisz
3 marca 2016, 22:05
@Ravennicht: serio "don't have"
Odpisz
2 marca 2016, 22:24
bitch please ja nie mam przyjaciuł
Odpisz
3 marca 2016, 05:30
@chrapacz2000: ół*
Odpisz
2 marca 2016, 23:20
Nie. Moja najlepsza przyjaciółka jest zbyt dużo warta, by poświęcac ją nawet dla dobra kraju.
Odpisz