Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Misiana misiana czosnyk
Super
W tej historii istotną rolę pełnią widły
Czy mogliby państwo dokonać anihilacji?
Świetne statystyki
To dlatego, że jest rudy?
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież23 marca 2016, 18:59
Kocham ten zasyp komentarzy ludzi mówiących jaka to ta maryśka jest wspaniała i nie uzależnia.
Odpisz
23 marca 2016, 20:14
@FD_God: i ludzi którzy uważają że jest odwrotnie
i tak oto powstaje shitstorm
Odpisz
23 marca 2016, 23:42
@kasjan132pl: A nie lepiej nazwać to po prostu dyskusją? Dlaczego tak deprecjonujecie wymianę poglądów?
Odpisz
24 marca 2016, 09:04
Tego co Rhobarlll spowodował wyżej nie da się określić dyskusją
Odpisz
24 marca 2016, 09:11
@SetAbominae: No w sumie... Ale nadal próbujemy go przekonać argumentami, wiec można powiedzieć, że jest to połowiczny dyskusja.
Odpisz
7 lipca 2016, 16:53
@FD_God: Maryśka jest dobra (wspaniałością bym tego nie nazwał, ale jest po prostu dobra od czasu do czasu) a to że uzależnia to prawda, ale tylko psychicznie no i trzeba ją naprawdę długo palić żeby się w to wkręcić. ogólnie powstaje taka gówno burza między ludźmi którzy uważają żę mj jest wspaniała i och ach a ludźmi którzy ją hejtują(zapewne nigdy jej nie biorąc) ja jestem z tych ,,pomiędzy" czyli lubie mj ale wiem że nie wolno z nią przesadzać :)
Odpisz
23 marca 2016, 15:16
Lepiej marycha niż alohol i papieroski. Poza tym, mogą:
1. Nie wiedzieć, co oznacza ten znak
2. Przymykać na to oko, sądząc, że to dziecięce wygłupy
3. Nie wtrącać się w poglądy polityczne innych - możliwe, iż gość po prostu popiera legalizację, a nie obnosi się z używkami.
Odpisz
23 marca 2016, 16:29
@mozgwfiolce: Lepsza marihuana niż alkohol czy papierosy? GŁUPOTA. Nie obchodzi mnie to, że nie da się jej przedawkować, da się uzależnić a to jest już naprawdę niebezpieczne. Jakiekolwiek narkotyki i nikotyna powinny zostać zdelegalizowane, nie uwzględniając celów medycznych. A przepisy dot. alkoholu zaostrzyć i solidnie się tego trzymać.
Odpisz
23 marca 2016, 16:29
@mozgwfiolce: No już lepsze papierochy i alkohol niż maryśka...
Odpisz
23 marca 2016, 16:53
@dustin2001: Ale marichuana nic nie robi poza tym że ma się dobry humor...
Odpisz
Edytowano - 23 marca 2016, 17:09
@dustin2001: Konopie, czyli marycha jak widać nie dość, że szkodzą mniej to jeszcze słabiej uzależniają. No i po niej nie obrzygasz komuś łazienki jak po alkoholu.
Odpisz
23 marca 2016, 17:12
Napisałeś, że twierdzenie, iż marihuana jest mniej szkodliwa od pozostałych legalnych używek jest głupotą, ale nie podałeś argumentów.
Poza tym zdecydowana większość lekarzy z całego świata jest zgodna, że zła sława tzw. zioła jest mitem.
Odpisz
23 marca 2016, 17:31
Kłamiesz. Napisałem że marihuana nie jest lepsza, a argumenty podałem dalej.
Odpisz
23 marca 2016, 17:33
@Estonia_ball: I przez ten dobry humor można przestać myśleć racjonalnie, a wtedy rzucanie się pod samochód, skoki z dachów czy walenie się po głowach szklanymi butelkami to nic złego.
Odpisz
23 marca 2016, 17:33
Co to wnosi?
Odpisz
23 marca 2016, 17:39
Nie pisałem do ciebie. Pisałem do Dustina2001.
Odpisz
23 marca 2016, 17:49
To, że uzależnia nie jest żadnym argumentem. Tak samo jesteś uzależniony od wody i jedzenia, bo po zaprzestaniu przyjmowania ich do swojego organizmu, odczuwasz głód i pragnienie, które są naturalną odpowiedzią organizmu, który domaga się więcej. O nie, jesteś uzależniony od jedzenia i picia! Powinieneś iść na odwyk!
Podobna sprawa ma się z marihuaną, tyle że jej odrzucenie jest łatwiejsze, bo zdecydowanie łatwiej jest się oduzależnić, co z resztą widać na zdjęciu zamieszczonym przez Quetzalcoatla, a jak nie umiesz odczytać zamieszczonych na nim danych, to masz problem.
Odpisz
23 marca 2016, 18:29
A ja się wtrąciłem.
Odpisz
23 marca 2016, 18:31
Przestańże omawiać jedno zdanie zamiast całej wypowiedzi, bo wyjąłeś to z kontekstu.
Odpisz
23 marca 2016, 18:34
@Estonia_ball: Niszczy komórki mózgowe, no i zaczynasz z marihuaną, a kończysz z krokodylem.
Odpisz
23 marca 2016, 18:35
Tak, ale są różne niebezpieczeństwa związane, no marihuana jest "bramą" do innych, gorszych narkotyków...
Odpisz
23 marca 2016, 18:45
tyle że czyste ziele to nie jest już tak częsty towar, teraz są szprycowane różnymi uzależniającymi środkami by więcej kasy nabić
Odpisz
23 marca 2016, 18:48
@bylejakbylegdzie: Oczywiście, ale mowa jest o czystej, naturalnej marihuanie.
Odpisz
23 marca 2016, 18:50
@dustin2001: Tak samo jak papierosy są tą bramą, czy alkohol, czy kawa. Jeżeli tylko potrafisz zachować umiar lub też brać świadomie to nie ma problemu z marihuaną.
Odpisz
23 marca 2016, 19:06
No właśnie, po alkoholu i marihuanie są trudności w podejmowaniu decyzji, więc nawet umiar nie pomaga...
Odpisz
23 marca 2016, 19:09
@dustin2001: Nie wiem czy paliłeś kiedykolwiek marihuanę, ale zapewniam cię, że tak nie jest. Oczywiście chyba, że przesadzisz, ale to tak jak z alkoholem.
Baw się z umiarem, a będziesz żył nad ranem.
Odpisz
23 marca 2016, 19:24
Mam przestać omawiać jedno zdanie? Akurat w tym jednym zdaniu były podane wszystkie argumenty (czyt. jeden argument) jaki wymieniłeś, reszta to tylko to co o tym uważasz, a nie argumenty.
Odpisz
23 marca 2016, 19:32
Nie paliłem. Po prostu patrzę logicznie na świat.
Odpisz
23 marca 2016, 19:34
M1kus ma rację, podałeś tylko jeden argument - cyt. "nie da się jej przedawkować, da się uzależnić a to jest już naprawdę niebezpieczne". Oprócz tego nie podawałeś żadnych argumentów w kolejnych postach, więc to jest jedyny. I proszę, bez hejtu tylko za to, że powiedziałem prawdę, ponieważ nie próbuję kłócić się z Tobą i twoimi poglądami.
Krótkie wyjaśnienie:
Zdania "Jakiekolwiek narkotyki i nikotyna powinny zostać zdelegalizowane, nie uwzględniając celów medycznych." oraz "A przepisy dot. alkoholu zaostrzyć i solidnie się tego trzymać." nie są argumentami, gdyż nie zawierają żadnych oczywistych (powszechnie znanych) lub potwierdzonych (udowodnionych, np. wiarygodnym źródłem) faktów. Jest to jedynie Twoja opinia.
Odpisz
23 marca 2016, 19:52
Powinieneś przeczytać cały komentarz i traktować go jako całość, a nie dzielić na części.
Odpisz
23 marca 2016, 19:52
@mozgwfiolce: "Argument domyślny". Mówi ci to coś?
Odpisz
23 marca 2016, 19:54
Przeczytałem i moja opinia jest taka, że się z nim nie zgadzam. Proste.
Odpisz
23 marca 2016, 20:43
Tak, i raczej nie ma tu zastosowania. Nawet jeśli założymy, że wspomniany przez Ciebie argument domyślny to określenie nie odnoszące się do programowania, to wciąż do niczego się nie odniosłeś, tym samym nie zaznaczając obecności jakiegokolwiek argumentu.
Koniec końców sądzę jednak, że nie byłoby głupim ruchem z Twojej strony podać jakieś dodatkowe argumenty, oczywiście spełniające uproszczone warunki poprawnego argumentu (które to wyżej podałem). Nie ma po co się kłócić o coś, czego wyniku jeszcze nei znamy.
Odpisz
Edytowano - 23 marca 2016, 21:13
@mozgwfiolce: Szczerze mówiąc nawet nie wiedziałem że zwrot "argument domyślny" egzystuje w informatyce. Ale jeśli nie rozumiesz, to wytłumaczę: Argument domyślny to argument, którego nie trzeba podawać, każdy się domyśli z wypowiedzi. Widać jednak że osobom, które do dyskusji podchodzą jak do wyrażenia algebraicznego trzeba wszystko wytłumaczyć dosłownie, bo ani za grosz umiejętności interpretacji w nich nie ma. Marihuana jest złem, ponieważ stanowi zagrożenie, gdy ktoś już jej używa, bo ćpun traci świadomość i jest gotów zrobić wszystko. Drugim argumentem jest właśnie kwestia uzależnienia. Nie mów mi że to żaden argument, bo ty go po prostu nie zrozumiałeś, albo zrozumiałeś lecz nie chcesz stracić twarzy. Trzeci argument jest taki, że sama egzystencja legalnej marihuany nie sprawiłaby, że ci wszyscy aktualni zwolennicy marihuany się uspokoją. Wręcz przeciwnie. Dać im palec, wezmą całą rękę, zaczną domagać się legalizacji kolejnych używek. Nie oszukujmy się, większość osób będących za legalizacją chce się po prostu legalnie naćpać. Gdyby zalegalizowali nawet heroinę, ćpaliby heroinę i byliby zadowoleni niszcząc swoje życie.
Odpisz
23 marca 2016, 22:03
To czemu mimo legalnego alkoholu, nie wszyscy ludzie chcą się upić? Przecież dać im coś, a oni nie będą z tego umieli odpowiedzialnie korzystać; gdyby tak było, każdy kto choć raż spróbował trunku stałby się alkoholikiem.
Napewno kiedyś piłeś herbatę. Herbata podobnie jak kawa, też są użwkami. Teraz mogę sobie powiedzieć, że chcesz sobie po prostu legalnie chlać herbatę. Nie wiem skąd u Ciebie takie skrajne poglądy. Nie obraź się, ale Twoje argumenty, w szczególności ten, w którym twierdzisz, iż "trawa' jest bramą do twardych narkotyków, są gówno warte.
Odpisz
23 marca 2016, 22:20
Człek nie ma prawa oceniać argumentów drugiego człeka, to po pierwsze. Po drugie, alkohol a narkotyki to coś ZUPEŁNIE innego. Narkotyki to symbol arogancji, chamstwa i wszystkich ludzkich śmieci. Herbata i kawa nie są zaś używkami, bo używki to substancje, które nawet po jednym zażyciu potrafią wywołać szkody, a nie słyszałem żeby zdrowy, nieuzależniony człowiek umarł od herbaty czy kawy. Proszę nie używać określenia "twarde narkotyki". Narkotyki to narkotyki, jeden syf używany głównie przez szukających nowych doznań podludzi ze zmarnowanym życiem. I proszę mi nie mówić pustych słówek typu "nie obraź się", bo ciebie nie powinno obchodzić to, czy się na ciebie obrażę czy nie. Cenię szczerość ponad fałszem i dwulicowością.
Odpisz
23 marca 2016, 22:28
Racja. Chciałbym Ci jednak przypomnieć, że ja wcale nie zaprzeczałem Twojej opinii, a jedynie próbowałem rozjaśnić sprawę argumentów. Może odniosłeś wrażenie, że jestem idiotą ze względu na fakt iż myślałeś, że moje wypowiedzi to próba kwestionowania Twoich racji - gdyby nią były, to rzeczywiście byłby to żałosny poziom - jednak w swojej prawdziwej roli są więcej niż wystarczająco dobre. Ale - jak już mówiłem - zaszła tu rozbieżność celów dyskusji, więc myślę, że powinieneś jeszcze raz przemyśleć swoje nastawienie do rozmowy ze mną, gdyż sądzę, iż nie jest ono zbyt przyjazne.
Odpisz
23 marca 2016, 22:54
Wyszukaj hasła „używka" w wikipedii i sprawdź czy aby napewno nie ma tam kawy ani herbaty.
Odpisz
23 marca 2016, 22:57
I kolejny wpis z wikipedii: „ Według leksykonu Światowej Organizacji Zdrowia narkotykami można określić wszystkie substancje mające wpływ na świadomość, w tym poza powyższymi także kofeinę, nikotynęoraz alkohol etylowy"
Odpisz
24 marca 2016, 00:19
Powiem tylko tak: nie paliłeś, nie wiesz jak to jest. Człowiek po zielsku nie jest bezwolny i nie traci świadomości. Naczytałeś sie bujd w necie na ten temat. Mowa tu o normalnej dawcę, nieprzekraczającej powiedzmy 4 gramów.
Marihuana uzależnia w równym stopniu co czekolada. Po prostu jest przyjemna, więc organizm chce wiecej. Tak jak ze wszystkimi przyjemnościami, co nie znaczy, że powinnismy ich sobie odmawiać, a po prostu używać z umiarem.
Odpisz
24 marca 2016, 00:40
@mozgwfiolce: Z papierochami się zgodzę,syf.Do alkoholu upraszam o szacunek.
Odpisz
24 marca 2016, 10:26
@mozgwfiolce: A dlaczego mam mieć przyjazne nastawienie w dyskusji, gdy ten ktoś się ze mną nie zgadza? Kończę to.
Odpisz
24 marca 2016, 10:27
Wikipedia jest tworzona przez wielu ludzi, w większości nieprofesjonalistów. Na tym akcencie kończę.
Odpisz
24 marca 2016, 10:28
Kłamiesz, oj kłamiesz. Kończę.
Odpisz
24 marca 2016, 10:37
To prawda, że zdarzają się błędy w Wikipedii, ale są szybko wyszukiwane i korygowane. Wikipedia jest dzięki temu jednym z najwiarygodniejszych źródeł.
A może Ty przytoczysz jakiś cytat ze strony, według której my kłamiemy?
Odpisz
24 marca 2016, 11:28
Ponieważ tego wymaga kultura. Jeśli nie szanujesz swojego rozmówcy bez powodu, to jesteś zwykłym chamem. Tym bardziej, że może się okazać, że są dowody na to, że nie masz racji racji - i wtedy jak usprawiedliwisz swój brak szacunku do mnie?
Poza tym, jak już wspomniałem - ja wcale nie mówię, że się z Tobą nie zgadzam. Wręcz przeciwnie - też sądzę, że powinno się zaostrzyć przepisy dotyczące nikotyny oraz alkoholu. I wciąż nie czaję, czemu tak gryziesz losowych ludzi za inne poglądy.
Odpisz
26 marca 2016, 18:50
Taa wikipedia podaje że prawdziwe włoskie spaghetti bolongese powinno się robić z mortadlei i wędlin więc wikipedia to nie jest bardzo wiarygodne źródło
Odpisz
Edytowano - 7 lipca 2016, 16:49
@Estonia_ball: Paliłeś? raczej nie więc nie pie**ol, tylko dobry hhumor to możesz mieć po jakimś sianie od pana Staszka z garażu a nie po normalnym ziole :v Jakbyś zapalił normalne zioło, np ak 47 sezonowego to byś zobaczył co się robi w bani :P
Odpisz
23 marca 2016, 23:44
Pewnie odkryli jakiś łatwy dostęp do dillera i poprosili największą głowę tego biznesu do przecięcia tej...wstęgi.
Odpisz
23 marca 2016, 20:13
WARNING shitstorm poniżej
Odpisz
23 marca 2016, 15:48
>Zabraniaj narkotyków
>Pozwalaj na alkohol
>Zabraniaj jazdy bez pasów
>Pozwalaj na pracę na wysokości
Odpisz
Edytowano - 23 marca 2016, 15:08
Prawdziwy Albańczyk żaden podbrabianiec (sarkazm)
Odpisz
23 marca 2016, 15:53
@Isgaroth: Coś nie pykło :/
Odpisz
24 marca 2016, 00:26
@Isgaroth: masz up bo nawet śmiechłem
Odpisz
24 lutego 2016, 18:20
Szczecin? ;-;
Odpisz
23 marca 2016, 15:06
@Rander: Sosnowiec*
Odpisz
23 marca 2016, 15:01
Tak, to normalne. Nie reagujmy na propagowanie Maryśki.
I w ogóle...
̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿
Odpisz