Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Dorime
Kocham takie easter eggi
Potrzeba czasu
Głosy w głowie powiedziały mi, że w lustrze mieszka diobeł
Do niektórych trzeba stosować prosty przekaz
Zazdroszczę Tadeuszowi
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież12 stycznia 2018, 17:46
dlaczego on pieści swojego suta
Odpisz
15 stycznia 2020, 23:43
@kusal: Faktycznie
Odpisz
30 czerwca 2019, 16:07
Odpisz
15 lipca 2018, 11:30
-Psze pani po co mi ta wiedza?
-Na sprawdzian.
Odpisz
24 kwietnia 2016, 09:26
Historia jest bardzo ważna, bo można kiedyś stać na czele państwa. Chodzi o to, żeby nie popełniać błędów przodków, ale daty nie są do tego podrzebne.
Odpisz
Edytowano - 3 kwietnia 2016, 20:55
O tym zawsze mowiłem wsztstkim-beznadziejny system nauczania...
Już ch*jbz tym że Polskie dziexi osiagają jedne z najlepszych wyników w nauce n testach co z twgo skoro ta wiedza sie nie przydaje 99% ludzi w normalnym życiu!
KIEDY OSTATNIO UŻYŁEŚ WZORU SKRÓCONEGO MNOŻENIA?
KIEDY PRZYDAŁY CI SIE PIERWIASTKI KTORYCH UCZĄ NA CHEMI?
nNo powiedz ku*wa KIEDY?!!
Odpisz
4 kwietnia 2016, 13:06
@Sebzer: Przy czytaniu czy woda zawiera cO2 XD to chyba wyjątek XD
Odpisz
Edytowano - 4 kwietnia 2016, 17:51
@Sebzer: Na lekcji w szkole. :p
Odpisz
5 kwietnia 2016, 16:17
@Sebzer: Wzoru skróconego mnożenia używam często, bo tak jest szybciej. A chemia przyda się naukowcom i lekarzom...
Odpisz
5 kwietnia 2016, 07:33
Czemu on sie za sutka łapie
Odpisz
Edytowano - 5 kwietnia 2016, 16:16
@FOXY_THE_PIRAT: Ups, chyba już to napisałem. Dziękuję za kopię, na pewno się przyda.
Odpisz
5 kwietnia 2016, 19:43
@jaccku321: sory ale ja komentaezy nie czytam
Odpisz
5 kwietnia 2016, 19:45
@FOXY_THE_PIRAT: I to twój błąd, bo ciągle będziesz je w takim razie powtarzać. Jak coś już było, to nie wrzucaj tego drugi raz.
Odpisz
3 kwietnia 2016, 15:28
Niektórzy nawet nie wiedzą co to jest PIT.
Odpisz
4 kwietnia 2016, 17:56
@Polska_z4smazka: Nie wiem co to jest PIT ale mogę Ci napisać z 5 wzorów otrzymywania soli. Dziękuję szkoło.
Odpisz
4 kwietnia 2016, 21:07
A wiesz co to są rozwielitki? Bo to bardzo ważne!
Odpisz
4 kwietnia 2016, 21:47
Mimo ze szkola tez uczy mie wzorow otrzymywania soli to ja tego nawet nie umiem ;-; Informatyki szkola nic mnie nie nauczyła bo to co było w 6klasie ppdstawówki ja umiałem przed pójściem do 1klasy podstawowej...
Odpisz
3 kwietnia 2016, 18:04
@brainiac: nie chciałbym być człowiekiem, który byłby dobry tylko w jednej dziedzinie, czułbym się z tym po prostu źle. Będąc w otoczeniu matfizów, będąc humanem czułbym zażenowanie, nie wiedząc, o czym mówią. To zwykła segregacja ludzi na takich i siakich. Każdy człowiek powinien mieć przynajmniej podstawowe/średnie wykształcenie w każdej dziedzinie naukowej. To, co Ty najwyraźniej chciałbyś praktykować to cofanie się w rozwoju, człowiek co chwilę powinien rozszerzać swoje horyzonty, zamiast się ograniczać.
Odpisz
4 kwietnia 2016, 17:54
@Kadzio: Co z tego, że będziesz dobry w wielu dziedzinach skoro pracę zapewni Ci najczęściej tylko jedna? Moim zdaniem człowiek powinien się udoskonalać w tej dziedzinie, którą się zajmuje.
Odpisz
4 kwietnia 2016, 17:56
podaj mi jeden rodzaj pracy, w którym wykorzystuje się tylko jedną dziedzinę naukową.
Odpisz
Edytowano - 4 kwietnia 2016, 17:58
@Kadzio: No, może kilka dziedzin...
Odpisz
4 kwietnia 2016, 18:05
nie. Człowiek powinien być multizadaniowy.
Odpisz
4 kwietnia 2016, 13:57
urodził się w 1492 roku
Odpisz
3 kwietnia 2016, 17:56
Ciemna uliczka, ktoś chwyta cie zza pleców za szyję i syczy do ucha: "Jak nazywał się i co osiągnął trzeci chronologicznie władca Mezopotamii?" Czujesz ostrze noża przy gardle, wiesz że od odpowiedzi zależy twoje życie...
Odpisz
3 kwietnia 2016, 23:34
@Ewanka: Prędzej Sumeru lub Babilonii. Mezopotamia to region historyczno-etniczno-kulturowy
Odpisz
4 kwietnia 2016, 07:46
@SetAbominae: Ups, zginęłabym w takim razie xd
Odpisz
3 kwietnia 2016, 14:02
Polska edukacja jest w stanie tragicznym.
Odpisz
3 kwietnia 2016, 14:11
@brainiac: Edukacja na etapie wyższym niż podstawowym... tak, ale podstawowa jest na wysokim poziomie.
Odpisz
3 kwietnia 2016, 14:12
@KingsMax: chyba się w innym systemie edukacji uczyliśmy.
Odpisz
Edytowano - 3 kwietnia 2016, 14:13
@KingsMax: Jest w tym trochę racji - jeśli chodzi o wszystkie przedmioty, z którymi nie chcesz wiązać przyszłości / nie masz do nich predyspozycji, to powinny być kończone właśnie po podstawówce, bo potem czekają Cię tysiące zmarnowanych bezpowrotnie godzin :x
Odpisz
3 kwietnia 2016, 14:18
@brainiac: ciekawe, że polska należy do jednych z najlepszych na świecie.
Odpisz
3 kwietnia 2016, 14:19
@Hyberius: Wyjaśnię to tak:
Każdy powinien mieć podstawową wiedzę z każdej dziedziny, bo tak naprawdę te podstawy przydają się prawie każdemu. Problem jest później, kiedy ktoś uczy się na matematyka, a musi zapamiętać dokładnie stolice państw Azji... wtedy jest bezsens.
Odpisz
3 kwietnia 2016, 14:19
@Kadzio: Pod względem edukacji podstawowej. Później jest coraz gorzej.
Odpisz
3 kwietnia 2016, 14:27
@Kadzio: Proszę Cię... Są śmieszne statystyki i są fakty. Jestem humanistą, w moim zawodzie potrzebne są umiejętności typowo humanistyczne, jak poprawna polszczyzna i znajomość języków, może z małą domieszką informatyki. I po jaką cholerę przez 5 lat uczyłem się chemii, biologii czy fizyki, skoro nie pamiętam z tego dokładnie nic? Nie pamiętam nawet głupich wzorów skróconego mnożenia, wałkowanych przez 6 długich lat na matematyce. Te wszystkie pierdoły przydadzą się w życiu dopiero, kiedy będzie trzeba pomagać dzieciakowi w lekcjach, bo on też będzie musiał to odpierdzieć.
70% czasu spędzonego w szkole to czas zmarnowany. Tracimy czas, podczas którego moglibyśmy kształcić specjalistów, zaspokajać zapotrzebowanie w różnych gałęziach. Edukacja zaprojektowana na zasadzie uczniów jako szarej masy, którą można kształtować w konkretnym kierunku dopiero w wieku 20 lat, to jeden z większych idiotyzmów spotykanych powszechnie na całym świecie.
Odpisz
3 kwietnia 2016, 14:31
@brainiac: jeszcze niektórzy nauczyciele pogarszają sytuację, np. nauczyciel od polskiego jak każe napisać co o czymś myślisz to tak naprawdę ma na myśli że mamy napisać co on myśli, jeśli masz inne spojrzenie na coś to już po tobie
Odpisz
3 kwietnia 2016, 14:39
@bylejakbylegdzie: A to swoją drogą, że nie dość, że uczą rzeczy zbędnych, to jeszcze uczą ich na zasadzie domyślania się "jak jest w kluczu", zamiast kreatywnego znajdowania rozwiązań. Nie zliczę ile zadań miałem przekreślonych na sprawdzianach, bo doszedłem do właściwego wyniku niewłaściwą metodą.
Odpisz
3 kwietnia 2016, 14:45
@brainiac: Ty nie wiesz co Ty piszesz. Sprawdź sobie program nauczania w Anglii.
Odpisz
3 kwietnia 2016, 14:50
@RozowaLandryna: Wiem, co piszę.
Odpisz
3 kwietnia 2016, 15:24
@brainiac: ale wiesz, że rezygnowanie z przedmiotów w podstawówce jest trochę bez sensu? są osoby takie jak ja, które albo nie wiedzą co robić do końca gimnazjum/liceum, albo np. chcą coś robić, ale w pewnym momencie np. rozmawiają z osobą, która poszła na dany profil i stwierdzają, że im się to nie podoba
Odpisz
3 kwietnia 2016, 15:41
@coloman: Ale nie każdy jest taki. Większość osób w wieku 13 lat już raczej wie, w czym czuje się dobrze, a w czym nie. Poza tym nikt nie broni uczyć się wszystkiego, ale jeśli dla kogoś chemia to strata czasu, to po jaką cholerę ma sobie na siłę wciskać do głowy związki i reakcje chemiczne, które i tak niechybnie odejdą w zapomnienie?
Odpisz
3 kwietnia 2016, 17:27
@brainiac: oj, jakie głupoty. To nie wina systemu nauczania, że masz problemy z przedmiotami ścisłymi czy przyrodniczymi, a tego, że urodziłeś się z umysłem uzdolnionym humanistycznie, bo jedni rodzą się geniuszami matematycznymi, a drudzy są lepsi z polskiego. Są jeszcze ci, którzy są dobrzy ze wszystkiego i nie ma tu co obwiniać systemu edukacji. Bardzo dobrze jest, że od małego każdego uczy się wszystkiego po trochu, bo nie da się od najmłodszych lat stwierdzić, z czego ktoś jest lepszy, a z czego gorszy. Idealnym wiekiem, by określić swoje uzdolnienia jest właśnie wiek, w którym wybiera się dalsze kierunki kształcenia, czyli 15/16 lat. Zresztą, nie od dziś słyszy się, że humaniści od dawien dawna wykli narzekać na system, nie mogąc pogodzić się z nieumiejętnością innych przedmiotów. Dla humana nigdy nie będzie pracy.
Odpisz
3 kwietnia 2016, 17:55
@Kadzio: Uderz w stół, a nożyce się odezwą. Nigdzie nie napisałem, że mam problemy z przedmiotami ścisłymi. Radziłem sobie całkiem nieźle, maturę z matematyki napisałem na ponad 90%. Chodzi mi o to, że teraz, po latach, napisałbym tę samą maturę na 7%. Pół życia przygotowywałem się do egzaminu, który do niczego nie był mi w życiu potrzebny. To samo z pozostałymi przedmiotami - tysiące godzin, które mogłem spędzić w każdy inny sposób i byłby to czas lepiej spędzony. A że chemikiem, biologiem czy matematykiem na pewno nie będę, wiedziałem już w wieku 10 lat.
I wyraźnie nie odróżniasz humanistów od leni, dla których przepierdzieć studia na najmniej uczęszczanym kierunku humanistycznym to jedyna szansa na wyższe wykształcenie. Dla humanistów jest i zawsze będzie praca - nie ma jej dla nierobów bez pasji i umiejętności.
Odpisz
3 kwietnia 2016, 18:05
@brainiac: nie chciałbym być człowiekiem, który byłby dobry tylko w jednej dziedzinie, czułbym się z tym po prostu źle. Będąc w otoczeniu matfizów, będąc humanem czułbym zażenowanie, nie wiedząc, o czym mówią. To zwykła segregacja ludzi na takich i siakich. Każdy człowiek powinien mieć przynajmniej podstawowe/średnie wykształcenie w każdej dziedzinie naukowej. To, co Ty najwyraźniej chciałbyś praktykować to cofanie się w rozwoju, człowiek co chwilę powinien rozszerzać swoje horyzonty, zamiast się ograniczać.
Odpisz
Edytowano - 3 kwietnia 2016, 18:18
@Kadzio: Jakie znowu cofanie się w rozwoju? Cały czas się rozwijam w kierunkach, które mnie interesują. Nie cofam się zapominając matematykę czy chemię, bo nauka w zakresie tych dziedzin nigdy mnie nie rozwijała. W pierwszej klasie wiedziałem, że woda to H2O i teraz, rok po studiach, wiem niewiele więcej. To po co było tych 6 lat nauki?
Sam przyznajesz, że będąc humanem źle się czułbyś się w towarzystwie matfizów. Ta Twoja "segregacja" (bzdura) ma miejsce w liceum i jakoś nikt na tym nie cierpi. Podstawowe wykształcenie zdobywa się w podstawówce, dalsze wciskanie dzieciakom wszystkiego naraz to strata czasu i pieniędzy.
Odpisz
3 kwietnia 2016, 18:41
@brainiac: nie powiesz mi, że pochłanianie wiedzy z różnych dziedzin w takim samym stopniu, jak skupiając się na jednym przedmiocie jest mniej przyszłościowe od skupiania się na jednym przedmiocie. Tym człowiek mądrzejszy im większą wiedzę o otaczającym go świecie posiada, a robienie z siebie eksperta na jednym kierunku to idiotyzm i nic dobrego. Więc wolałbyś żeby dziecku narzucało się, kim ma zostać w przyszłości, i co ma robić w życiu? Śmiech na sali, skoro nawet w wieku piętnastu, czy szesnastu lat wiele osób na siłę decyduje, w jakim kierunku będzie się kształcić. Poza tym jak można nie zapomnieć chemii, biologii, fizyki, geografii, ignorując te przedmioty i nie powtarzając nic z ich zakresu, skoro cały czas pochłania się nowe informacje? To niemożliwe.
Odpisz
3 kwietnia 2016, 19:53
@Kadzio: Wolałbym, żeby każdy mógł decydować i żeby edukacja bazowała na predyspozycjach i każdego traktowała indywidualnie, ale to utopia. Narzucanie jest właśnie teraz.
Odpisz
Edytowano - 3 kwietnia 2016, 14:04
Prawda.Nie uczymy się pożytecznych rzeczy np. robienie sobie jedzenia, prania swoich ubrań itd.Tylko gadają o przypadkach rzeczownika historii starych krajów itp.
Odpisz
3 kwietnia 2016, 14:12
@Wilk345: Historii uczymy się po to, abyśmy nie popełniali błędów tych wszystkich idiotów przed nami.
Odpisz
Edytowano - 3 kwietnia 2016, 14:16
@TheTemplar: Dobra, ale po cholerę mi te daty?
Odpisz
Edytowano - 3 kwietnia 2016, 14:27
@Wilk345: historia jeszcze ujdzie, przydatny przedmiot pomagający zrozumieć dlaczego dzisiaj jest tak a nie inaczej, tyle że podstawa nauki jest beznadziejna
podstawówka = starożytność i do po kolei do renesanu
gimnazjum = starożytność i do po kolei do renesanu + 1 wojna światowa
po gimnazjum (podstawa) = 1 wojna światowa i 2 wojna światowa oraz okres międzywojenny
po gimnazjum (rozszerzenie) = starożytność i do po kolei do renesanu
czyli marnujesz 9-10 lat na powtarzanie tego samego materiału
Odpisz
3 kwietnia 2016, 14:41
@bylejakbylegdzie: Ja w 4 klasie miałem starożytność plus liźnięcie średniowiecza, w piątej średniowiecze i liźnięcie renesansu, teraz mamy okres od renesansu do teraźniejszości. Czyli później będziemy musieli to wszystko powtarzać ;_;
Odpisz
3 kwietnia 2016, 14:47
@MrStick: Żebyś miał chronologię.
Odpisz
3 kwietnia 2016, 14:48
@TheTemplar: A po co jest mi ona potrzebna?
Odpisz
3 kwietnia 2016, 14:48
@bylejakbylegdzie:
Ja w 4 klasie miałem od początków starożytności do średiowiecza, w 5 miałem od końca średniowiecza do początków XIX wieku, a w 6 miałem od XIX wieku do czasów współczesnych. Niby w podstawówce miałem historię przedstawioną pobieżnie, ale to wciąż dużo lepsze niż ciągłe wałkowanie renesansu czy baroku, bo co mnie obchodzi co jadł na kolację Ludwik XIV?
Odpisz
3 kwietnia 2016, 14:48
@MrStick: Żebyś wiedział którzy idioci byli wcześniej, a którzy później.
Odpisz
3 kwietnia 2016, 15:14
@Wilk345: robienie sobie jedzenia i pranie swoich ubrań? serio?... jak dla mnie to są rzeczy których powinno się uczyć w domu od rodziców, rozumiem, że szkoła powinna uczyć jak płacić podatki, rozliczać PITy itp. ale to już jest lekka przesada
Odpisz
3 kwietnia 2016, 15:28
@coloman: Na ch*j się uczyć robić jedzenie. Czy ludzie nie potrafią zrobić sobie kanapki?
Odpisz
3 kwietnia 2016, 15:40
@Szczyt_jeja: nie wiem jak Ty, ale ja nie chcę do końca życia jeść kanapki na obiad
Odpisz
3 kwietnia 2016, 15:46
@coloman: Czemu nie? Dobra kanapka nie jest zła - mądrość ludowa.
Odpisz
3 kwietnia 2016, 16:31
@Szczyt_jeja: ale miałbym dość jedzenia jej w kółko, po za tym mnie uczono, że obiad powinien być ciepły (i nie, gotowana kanapka też nie w chodzi w grę)
Odpisz
3 kwietnia 2016, 16:34
@coloman: To podgrzewana lub opiekana.
Odpisz
3 kwietnia 2016, 19:22
@Hirohito: Ty to masz dobrze. U mnie w 4 klasie pieprzyli nam na początku, co to historia, ojczyzna i mała ojczyzna, co to znacsy być patriotą. Później starożytność. W 5 klasie mam średniowiecze i nowożytność (większość), a w 6 pewnie będzie reszta nowożytności i współczesność. Nie mam pojęcia, po jaką cholerę mi to, ale mam się tego uczyć.
Odpisz
3 kwietnia 2016, 15:00
Powicie mi kiedy mi się przyda wypowiedzenie wielokrotnie złożone ?
Odpisz
3 kwietnia 2016, 15:18
@niewiemcotuwpisaci: na maturze i egzaminie gimnazjalnym
Odpisz
3 kwietnia 2016, 15:22
@coloman: Czyli jednak nigdy.
Odpisz
3 kwietnia 2016, 16:47
@niewiemcotuwpisaci: Po to, abyś mógł na przykład porozmawiać z kolegą z pracy, gdy oczywiście skończysz szkołę o wypowiedzeniach wielokrotnie złożonych. To jest z pewnością luźny i ciekawy temat.
Odpisz
3 kwietnia 2016, 16:35
Co z tego że mamy edb i technikę jak do tego pierwszego bardziej zniechęcić się nie da, a do drugiego to mamy robią większości zadań manualnych. Ale są takie przedmioty które uczą "czegoś przydatnego" więc prosze przestać narzekać. Co do systemu edukacji - do wymiany
Odpisz
3 kwietnia 2016, 14:22
U mnie w szkole mamy lekcje nazwane "podstawy przedsiębiorczości",gdzie załatwiamy takie rzeczy.Ale tak czy siak nie powinni tego uczyć na WOSie?
Odpisz
3 kwietnia 2016, 14:37
@Kenossa: i tak na tych 2 przedmiotach dużo się nie nauczysz, na podstawie przedsiębiorczości będziesz zapewne przez te 2 semestry wałkować zakładanie działalności (biznesplan, zuszua, ceidg)
Odpisz
3 kwietnia 2016, 14:39
@Kenossa: Nie, bo na WoSie trzeba przerabiać ZBĘDNY podział na lewactwo, prawictwo-dziewictwo i centrum. Czemu zbędne? Bo jak na jakąś partię będziesz głosować to wypadałoby zapoznać się z ich programem, a nie z tym czy rozku*wiają lewaków.
Odpisz
3 kwietnia 2016, 16:29
@bylejakbylegdzie: Żebyś wiedział...dopiero mieliśny o biznesplanie.
Odpisz