Zepsuli system strzelania broni z losowego rozrzutu na określony (teraz nawet z AK możesz trafiać heady ze 150 metrów), shotguny podobnie (trafiłem kiedyś heada z obrzyna ze 120 metrów). Zbyt szybkie skupienie w snajperkach pozwana na head'zenie praktycznie w biegu. Mołotow może zabić gracza, który jest 3 metry nad wizualnym ogniem (miałem kilka takich przypadków). Postaci są trochę za szybkie, co ułatwia grę. Jeszcze kilka bym znalazł. Teraz piszę na szybko.
Określenie fullauto wymaga skilla, przy randomowym sprayu króluje szczęście. Velocity przy bieganiu z bronią jest mniejsze niż w poprzednich częściach. Mołotow nie pali w miejscach, gdzie nie ma ognia, widocznie nie widzisz płomieni z powodu zbugowanych modeli (co zostanie zniwelowane przez wprowadzenie nowego silnika). Hs w biegu ze sniper rifle? Musisz w takim razie mieć bardzo szybką reakcję :/ Albo szczęście.
@Sir_Snoge: Na fullauto z AK da się strzelić heada nawet bez skilla, odrzut zawsze ciągnie AK do góry, więc wystarczy "ciągnąć" go w dół. To odkrywa się po pierwszym, może drugim fullauto z AK. Bieganie z ciężką bronią jest wolniejsze niż bieganie z ciężką bronią we wcześniejszych wersjach, ale bieganie z SMG jest szybsze niż bieganie z nożem w CS 1.6. Mołotow pali jeszcze na niewielką odległość ponad wizualnym ogniem i nie jest to przez zbugowanie modeli. O headshotach w biegu nic nie mówiłem. Mówiłem o headshotach przy zatrzymaniu się na sekundę, strzale i biegnięciu dalej. W ciągu tej sekundy celownik "skupia się" i strzela tam, gdzie się celuje. W CS 1.6 skupianie celownika trwało około 2 sekund.
A czy w cs:go, grze tylko multiplayer i stworzonej do bycia multiplayer miała być fabuła? Nie. Jakby była fabuła było by to bez sensu. ( kiedyś stworzono cs z fabułą ale wyszedł masakrycznie źle, bo cs i fabuła to oksymoron )
@matix044: CS: CZ z fabułą był nawet ciekawy. Musiałeś umiejętnie zarządzać amunicją i często się ukrywać przed ostrzałem, bo apteczki nie występowały zbyt często.
na ch*j mi fabuła w grze multiplayer która by się skończyła w 4 godziny... a poza tym dodali operacje wildfire która ma lepszą fabułę niż nowsze srody i buterfildy
Komentarze
Odśwież25 maja 2016, 22:39
Mołotow podpala a cola z mentosami wybucha: p
Odpisz
21 kwietnia 2021, 14:30
@revan21:
:p
Odpisz
Edytowano - 21 kwietnia 2021, 14:30
lol zrobilem trollowy komentarz w 2016 jak jeszcze nie robolem trololo specjalnie tak wiesz lol!!epickie
Odpisz
18 kwietnia 2017, 10:36
chyba zaczepny
Odpisz
10 maja 2016, 17:10
Tylko nie cees goł
Odpisz
10 maja 2016, 17:49
łaj?
Odpisz
25 maja 2016, 12:04
@damiank888: Bo tu są raczej fani lola/doty
Odpisz
19 czerwca 2016, 12:49
@RobsonPlay: ale nie tylko (ja nie lubie gier typu moba)
Odpisz
10 maja 2016, 17:30
jedyny obrazek z tej pseudogry, przy którym śmiechnąłem
Odpisz
10 maja 2016, 17:50
@Krzyniu: pseudogra bo wymaga więcej skilla niż kał i druty i butterfild?
Odpisz
10 maja 2016, 18:01
@Agario: nie. bo jest ch**owa
Odpisz
10 maja 2016, 18:14
@Krzyniu: Argumenty?
Gra jest nawet spoko, bo wymaga umiejętności na wyższych rangach i dużej ilości osób się podoba.
Odpisz
10 maja 2016, 18:30
:SHITSTORM#END:
Odpisz
Edytowano - 25 maja 2016, 12:45
Zepsuli system strzelania broni z losowego rozrzutu na określony (teraz nawet z AK możesz trafiać heady ze 150 metrów), shotguny podobnie (trafiłem kiedyś heada z obrzyna ze 120 metrów). Zbyt szybkie skupienie w snajperkach pozwana na head'zenie praktycznie w biegu. Mołotow może zabić gracza, który jest 3 metry nad wizualnym ogniem (miałem kilka takich przypadków). Postaci są trochę za szybkie, co ułatwia grę. Jeszcze kilka bym znalazł. Teraz piszę na szybko.
Odpisz
25 maja 2016, 14:08
@Krzyniu: Prawda, jest. Czasem niby pogram, ale tf lepszy :D
Odpisz
25 maja 2016, 16:46
racja, zapomniałeś jeszcze o czasie lotu pocisku i jego opadaniu ;)
Odpisz
Edytowano - 25 maja 2016, 17:01
Określenie fullauto wymaga skilla, przy randomowym sprayu króluje szczęście. Velocity przy bieganiu z bronią jest mniejsze niż w poprzednich częściach. Mołotow nie pali w miejscach, gdzie nie ma ognia, widocznie nie widzisz płomieni z powodu zbugowanych modeli (co zostanie zniwelowane przez wprowadzenie nowego silnika). Hs w biegu ze sniper rifle? Musisz w takim razie mieć bardzo szybką reakcję :/ Albo szczęście.
Odpisz
25 maja 2016, 17:40
@Sir_Snoge: Na fullauto z AK da się strzelić heada nawet bez skilla, odrzut zawsze ciągnie AK do góry, więc wystarczy "ciągnąć" go w dół. To odkrywa się po pierwszym, może drugim fullauto z AK. Bieganie z ciężką bronią jest wolniejsze niż bieganie z ciężką bronią we wcześniejszych wersjach, ale bieganie z SMG jest szybsze niż bieganie z nożem w CS 1.6. Mołotow pali jeszcze na niewielką odległość ponad wizualnym ogniem i nie jest to przez zbugowanie modeli. O headshotach w biegu nic nie mówiłem. Mówiłem o headshotach przy zatrzymaniu się na sekundę, strzale i biegnięciu dalej. W ciągu tej sekundy celownik "skupia się" i strzela tam, gdzie się celuje. W CS 1.6 skupianie celownika trwało około 2 sekund.
Odpisz
25 maja 2016, 23:23
@Agario: Widze dziecko League of Shit i Counter Ch*j: Powrut krula. Battlefield i CoD mają chociaż fabułe.
Odpisz
17 czerwca 2016, 23:15
A czy w cs:go, grze tylko multiplayer i stworzonej do bycia multiplayer miała być fabuła? Nie. Jakby była fabuła było by to bez sensu. ( kiedyś stworzono cs z fabułą ale wyszedł masakrycznie źle, bo cs i fabuła to oksymoron )
Odpisz
18 czerwca 2016, 08:20
@matix044: CS: CZ z fabułą był nawet ciekawy. Musiałeś umiejętnie zarządzać amunicją i często się ukrywać przed ostrzałem, bo apteczki nie występowały zbyt często.
Odpisz
Edytowano - 18 czerwca 2016, 08:22
na ch*j mi fabuła w grze multiplayer która by się skończyła w 4 godziny... a poza tym dodali operacje wildfire która ma lepszą fabułę niż nowsze srody i buterfildy
Odpisz
19 czerwca 2016, 08:22
@Agario: Czyli napi**dalanie w T już 1.6 był lepszy
Odpisz
25 maja 2016, 15:44
Do teraz byłem pewien że mentosy reagują tylko z pepsi...
Odpisz
25 maja 2016, 12:46
ale to nie działa, sprawdzane było w brainiac
Odpisz
10 maja 2016, 20:40
Jest też taka tekstura którą mozna se ustawić
Odpisz
10 maja 2016, 19:15
Tiaa.... [*] Droga Mleczna
Po ch*j tego nowego mołotowa żeś używał?!
Odpisz
10 maja 2016, 18:34
No w końcu coś porządnego z CS:GO, a nie jakiś rzadki stolec!
Odpisz
Edytowano - 10 maja 2016, 17:43
#zabrane z warsztatu cs:go community
Odpisz