Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
O bogowie, walka!
Świetne statystyki
Najpierw do Polski, potem w Banany
Francja moment
Trzeba było iść w management
Zostajesz wykluczony z grona moich uczniów
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież15 czerwca 2016, 14:12
Miejmy nadzieję, że Amerykanie nie są tak głupi jak Rosjanie i nie wybiorą tej samej.... zawsze tej samej polityki neoliberalnej ;_;
Odpisz
Edytowano - 16 czerwca 2016, 03:57
@randalf28: Nie ma to jak wybrać żydowskiego Komunistę na prezydenta Komunizm nigdzie się nie sprawdza i tak demokratyczny Komunizm to wciąż Komunizm
(Polacy powinni o tym wiedzieć najlepiej)
Odpisz
16 czerwca 2016, 18:50
@NekromantaWooHoo: Ojciec Berniego to polski Żyd a matka 1/2 Polka 1/2 Rosjanka, więc mimo bezsensowności patrzenia na człowieka przez pryzmat narodowości to i tak nie masz racji xD
Komunizm nie mógł się nie sprawdzić ponieważ jest ideologią utopijną[czyli na razie niemożliwą do zrealizowania].
Ps: Leninizm i Stalinizm są ustrojami totalitarnymi a to już broszka prawicy :P
Odpisz
17 czerwca 2016, 00:14
@randalf28: Nikt kto określa się mianem komunisty nie jest Polakiem Bernie jest prawdopodobnie gorszy nawet od Hillary i komunizm to wciąż komunizm tak samo jak nazizm i faszyzm to praktycznie to samo małe różnice idea ra sama komunizm powstał upadł i miejmy nadzieje że nigdy więcej nie powstanie
Odpisz
18 czerwca 2016, 10:52
@NekromantaWooHoo: ,, komunizm to wciąż komunizm" bo ci tak w podstawówce powiedzieli? Mi w zerówce wciskali, że nie da się podzielić 3 przez 2....... Mimo tego, że Sanders jest socjalliberałem[bardziej centrum] to Ci podsumuję komunizmu[radykalna lewica]:
komunizm stanowi formację społeczno-ekonomiczną o charakterze globalnym, charakteryzującą się brakiem wyobcowania (alienacji) człowieka, w której ludzkość jest wolna od ucisku i niedostatku. Społeczeństwa komunistyczne pozbawione byłyby rządów, państw i pracy najemnej.
Komunizm miałby ucieleśniać zasadę sprawiedliwości społecznej: „od każdego według jego zdolności, każdemu według potrzeb” oraz charakteryzować się brakiem własności prywatnej środków produkcji – czyli podstawy gospodarki kapitalistycznej. Środki produkcji miały być uspołecznione. W okresie przejściowym między kapitalizmem a komunizmem miałby istnieć ustrój socjalistyczny oparty na zasadzie „od każdego według jego zdolności, każdemu według jego pracy”
Odpisz
18 czerwca 2016, 15:17
@randalf28: Widzę że boli cię że Putin odbudowuje potęgę ruskiego imperium. Rosjanie go popierają. Na twoje zdanie zapewne mają wyje**ne.
Odpisz
18 czerwca 2016, 15:22
@randalf28: mój drogi przyjacielu komunizm jest zbyt idealistyczny żeby kiedykolwiek zadziałać w społeczeństwie wiele państw go próbowało i we wszystkich przestał się on sprawdzać (nie wciskaj mi bzdur że to nie był komunizm bo nawet jeżeli ten twój jeszcze bardziej idealistyczny komunizm wejdzie w życie to kiedyś zmieni się w ten sam komunizm) wszyscy są zbyt chciwi rządni władzy i skoncentrowani na sobie żeby coś takiego wprowadzić w życie dlatego kapitalizm działa tak dobrze w każdym kraju na dodatek komunizm spowoduje nieunikniony upadek gospodarki po krótszym bądź dłuższym czasie
W wielkim skrócie Komunizm może działać na papierze ale nigdy nie zadziała w prawdziwym życiu
Odpisz
18 czerwca 2016, 15:22
@MistrzJedi: najs
Odpisz
18 czerwca 2016, 20:50
@MistrzJedi: Co im po imperium w którym ludzie poza dużymi miastami umierają z głodu i uleczalnych chorób.....
Odpisz
Edytowano - 18 czerwca 2016, 21:05
@NekromantaWooHoo: 1. Nie jestem Twoim przyjacielem[trochę zbyt ograniczony rozumek masz jak dla mnie].
2. W jedynym ,,państwie", gdzie próbowano wprowadzić komunizm tzn. Machnowszczyzna[wschodnia Ukraina 1918-1921] można powiedzieć, że udało się, lecz inwazja Bolszewików przekreśliła dalszy rozwój.
3. Jak kurde system gdzie rządy sprawują wspólnoty[komuny] z pomocą demokracji bezpośredniej może przekształcić się w totalitarne imperium z dyktatorem??? Pojmujesz w ogóle to co piszesz?
4. ,,wszyscy są zbyt chciwi rządni władzy i skoncentrowani na sobie żeby coś takiego wprowadzić w życie" gdyby tak było to nie istniałby kapitalizm w XIX wieku[praca 16h na dobę za psi grosz w niesterylnych warunkach] xD
5. ,,Kapitalizm działa tak dobrze w każdym kraju"..... tak samo jak mafie co nie oznacza, że są korzystne a tym bardziej dobre dla państwa/społeczeństwa.
6. Kurde.... profesorowie po ukończeniu studiów[ekonomia itp.] w Oxfordzie czy Yale nie mają pojęcia czy komunizm rzeczywiście przyniósłby więcej szkód niż korzyści dla gospodarki a jakiś gimbus popierający Korwina wie xDDD
Ps: w Wenezueli po wprowadzeniu socjalizmu XXI wieku zaobserwowano dynamiczny rozwój gospodarki oraz wzbogacenia się społeczeństwa.
Odpisz
19 czerwca 2016, 01:46
@randalf28: no więc mój drogi przyjacielu po pierwsze nie popieram korwina
po drugię państw z rządami komunistycznymi było dużo nie tylko ukraina np
NRD, Czechosłowacja, PRL, Węgry, Jugosławia, Albania, Bułgaria, Rumunia,Chińska Republika Ludowa (dążącą do komunizmu), Kuba
po trzecie "Jak kurde system gdzie rządy sprawują wspólnoty[komuny] z pomocą demokracji bezpośredniej może przekształcić się w totalitarne imperium z dyktatorem???" w taki sam sposób w jaki demokracja jest gloryfikowanym wyborem "dyktatora" na okres czasu
po czwarte " tak samo jak mafie co nie oznacza, że są korzystne a tym bardziej dobre dla państwa/społeczeństwa" jeżeli uważasz że możesz porównywać system do organizacji to musisz być naprawdę głupim
po piąte " Kurde.... profesorowie po ukończeniu studiów[ekonomia itp.] w Oxfordzie czy Yale nie mają pojęcia czy komunizm rzeczywiście przyniósłby więcej szkód niż korzyści dla gospodarki a jakiś gimbus popierający Korwina wie xDDD" a myślisz że jak wymyślono komunizm wszystkie systemy powstały aby wspomóc gospodarkę i na papierze wszystko mogło działać ale tylko niektóre działały w praktyce
PS powiedzmy sobie szczerze w niektórych krajach komunizm może działać ale w większości nie ma szans żeby działał jest to system upadły z pewnego powodu
Odpisz
19 czerwca 2016, 01:48
@randalf28: aha i co do twojego PS w chinach też gospodarka poszła w górę ale jakość życia ludzi poszła cholernie w dół ale co tam komunisty nie przekonasz że jest w błędzie.
Odpisz
19 czerwca 2016, 14:48
@NekromantaWooHoo: W bloku wschodnim jedynie Jugosławia miała wspólne cechy z socjalizmem[czyli pośrednikiem między kapitalizmem a komunizmem] i to dopiero po zerwaniu przyjaznych stosunków Tito z Stalinem.... reszta bloku była typowo totalitarna z akcentami marksizmu[silne związki zawodowe, prawa pracownicze, ograniczenia w prowadzeniu prywatnej działalności]. Faktycznie w komunie o wielkości gminy jest po co powoływać dyktatora xD
Przedsiębiorcy stanowią niecały 1% społeczeństwa i przez specyfikę swojej grupy[władza nad pozostałymi 99%] wytworzyli coś w rodzaju solidarności[to oni a nie rynek decyduje o kosztach domów/mieszkań, wysokości płacy minimalnej itp.], zresztą wystarczy popatrzeć na polską politykę, gdzie wszyscy posłowie mają albo duże gospodarstwa[PSL] albo firmy[TR,SLD,PO,N.]..... w krajach Skandynawskich określano to ,,dyktaturą 1%", lecz u nich udało się ją obalić[np.w Szwecji doszło do starć z wojskiem]. Systemem upadłym i demoralizującym jest kapitalizm w którym, gdy nie ma już czego zabrać obywatelom kraju zaczyna się prowokować wojny i wtedy wszystko zaczyna się od zera[patrz I i II WŚ]. Chiny są typowo kapitalistycznym państwem[można powiedzieć, że utopią kapitalizmu]..... Jeśli chodzi o Wenezuelę to poczytaj sobie o jej gospodarce na wikipedii xD do czego doprowadziły rządy neoliberałów a do czego socjalistów :-D
Odpisz
19 czerwca 2016, 17:23
@randalf28: Źródło masz czy kolejne dane z dupy wyciągnołeś?
Odpisz
19 czerwca 2016, 17:24
@MistrzJedi: Czego chłopaczku nie możesz znaleźć?
Odpisz
19 czerwca 2016, 17:42
@randalf28: Jeszcze mam ci dowody znaleźć na poparcie twojej błędnej tezy?
Odpisz
19 czerwca 2016, 20:30
@MistrzJedi: Jeśli chodzi o Wenezuelę to wpisz sobie w wikipedie i przeczytaj pod napisem ,,gospodarka" grubym drukiem. Cechy kapitalizmu są dosyć oczywiste, więc poczytaj sobie o reformach kapitalistów a następnie połącz z faktami[poczytaj o losie ludzi pracujących na czarno w Polsce oraz o nierównościach społ. w Indiach]. Jeżeli nie wierzysz w moje dane podane na temat ustroju państw bloku wschodniego to poczytaj sobie o socjalizmie a następnie o komunizmie..... wniosek nasunie się sam xD
Odpisz
21 czerwca 2016, 18:58
@randalf28: Co ty pie**olisz...
Odpisz
21 czerwca 2016, 20:40
@MistrzJedi: co za debil lol xD
Odpisz
20 czerwca 2022, 23:33
@randalf28: nie można dzielić tylko prawo/lewo
Z lewej strony są globaliści
Z prawej narodowcy
Z obydwóch mogą być dyktatury, w tych państwach był komunizm jaki się dało wprowadzić
W starożytnych Atenach czy Sparcie też był, ale to była mala społeczność j tam mial prawo działać
Odpisz
8 listopada 2020, 12:14
A teraz go opuści
Podróż w czasie lol
Odpisz
Edytowano - 16 czerwca 2016, 04:03
I tak będzie
Odpisz
15 czerwca 2016, 15:13
Trump w Polsce miałby 90%
Odpisz
15 czerwca 2016, 15:40
@jpparagorn: Tylko że u nas odpowiednikiem trumpa jest korwin, a on nie miał nawet 5%.....
Odpisz
15 czerwca 2016, 15:51
@jpparagorn: W Polsce wygrałby Bernie[ojciec Polak Żydowskiego pochodzenia, matka pół Polka pół Rosjanka]. Zresztą ostatnie wybory pokazały, że Polacy i ogólnie Europejczycy mają dość demokracji liberalnej[PO,N.,SLD,TR,PSL].... w najbliższych latach zaobserwujemy albo ostry skręt w prawo[PiS-owski faszyzm, RN-wski nacjonalizm] albo lewo[Socjalizm Demokratyczny partii RAZEM lub jakiś nowy twór podobny do ZLewu].
Odpisz
15 czerwca 2016, 16:28
@panther500: Kukiz to taki Trump raczej, a on miał 20%.
Odpisz
15 czerwca 2016, 17:23
@panther500: Nazwać Korwina odpowiednikiem Trumpa to tak jak nazwać wino Komandos dobrym, dobrym i szlachetnym winem.
Odpisz
15 czerwca 2016, 17:23
@randalf28:
Odpisz
15 czerwca 2016, 17:37
@MistrzJedi: Akurat w tym roku wszyscy przegrali wybory xD Faszyzm ideologicznie jest radykalną prawicą[ksenofobia, nacjonalizm, konserwatyzm itp.] a gospodarczo lewicą[spora część lewicy jest za upaństwowieniem rynku].
Odpisz
15 czerwca 2016, 20:51
@MistrzJedi: Jeśli nie znasz się na tym syfie zwanym polityką radzę się nie wypowiadać :) bo albo po prostu gówno wiesz albo nie ukończyłeś 11 lat....
Odpisz
16 czerwca 2016, 20:21
@Polska_z4smazka: No właśnie nie. Kukiz na ruch który jest aktem buntu, bo mógłby w każdy chwili przemienić go w partię, ale wie że kosztem skarbca. On na poglądy ludowe a Trump to bogaty poje**niec który świetnie dogadywalby się z korwinem.
Odpisz
18 czerwca 2016, 15:19
@panther500: Zapoznaj się a potem komentuj. Chociaż krulix zasadniczo ma wyje**ne na logikę. A Kukiz to klaun.
Odpisz
18 czerwca 2016, 16:42
@MistrzJedi: Jezu, uwziąłeś się na mnie czy co ?!
Odpisz
19 czerwca 2016, 17:21
@panther500: nie po prostu odpowiadam na powiadomienia.
Odpisz
19 czerwca 2016, 20:30
@MistrzJedi: Ale przypierdzielasz się do mnie prawie przy każdym poście.
Odpisz
21 czerwca 2016, 18:58
@panther500: ogólnie lubię rozmawiać z ludźmi głupszymi od siebie takimi jak ty
Odpisz
Edytowano - 21 czerwca 2016, 20:37
@MistrzJedi: Hah wierz w to sobie marna łajzo z poziomem niższym od knura. Ale jeśli ma to cię mendo dowartosciowac to nie ma sprawy wierz sobie w co chcesz.
Odpisz
21 czerwca 2016, 20:42
@panther500: w końcu go ktoś podsumował :-D
Odpisz
21 czerwca 2016, 20:46
@randalf28: Też mnie wkurza
Odpisz
22 czerwca 2016, 13:55
@jpparagorn: biedne Jehy i lewaki
Odpisz
22 czerwca 2016, 15:02
@MistrzJedi: Czasem sie zastanawiam czy to prowo xD
Odpisz
15 czerwca 2016, 14:24
Nie ma 21 styczniów ;-;
Odpisz
23 maja 2016, 18:49
Skąd wiesz czy to nie będzie żyd komunista?
Odpisz
15 czerwca 2016, 14:03
@LosowyLudek: Kto?
Odpisz
15 czerwca 2016, 14:10
@polandball1: Żyd i komunista jednocześnie.
Odpisz
15 czerwca 2016, 15:02
@polandball1: Bernie Sanders
Odpisz
23 maja 2016, 17:00
Stycznia*
Odpisz