Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar
Konto usunięte

14 października 2012, 18:03

Ale fajnie ale gdyby teraz skoczyl ten Felix i by poleciał na te wieżowce :D

Avatar grzesiu767

17 października 2012, 07:44

ja to myślałem że on do oceanu wleci xD

Avatar
Konto usunięte

17 października 2012, 13:59

@grzesiu767: Heh ja albo do oceanu albo do morza lub do mnie na podwórko xD

Avatar grzesiu767

17 października 2012, 16:56

to y w TEXASie mieszkasz?

Avatar
Konto usunięte

18 października 2012, 18:53

@grzesiu767: Owszem

Avatar grzesiu767

19 października 2012, 07:01

WTF?!?!?!

Avatar
Konto usunięte

19 października 2012, 16:59

@grzesiu767: No co mam tam ciocie i przyleciałem tam xD

Avatar grzesiu767

22 października 2012, 14:23

fajnie masz pozdro

Avatar
Konto usunięte

22 października 2012, 14:40

@grzesiu767: żart

Avatar grzesiu767

23 października 2012, 11:53

teraz to mówisz ?!??!

Avatar grzesiu767

23 października 2012, 11:55

taki czacik sobie urządziliśmy ;d xD

Avatar Radziosek

18 października 2012, 14:50

stare

Avatar keil007

17 października 2012, 19:32

Widziałem gdzieś.

Avatar Piotr99

14 października 2012, 13:35

"Mam głowę w chmurach, kiedy wyjrzę przez okno" Pozdro dla tych, którzy wiedzą o co chodzi!

Avatar paintowy_master

14 października 2012, 09:19

to jest mgła -_-

Avatar xxxx100

14 października 2012, 12:41

@paintowy_master: co ty ku**a nie powiesz

Avatar paintowy_master

14 października 2012, 12:45

@xxxx100: w tytule jest że to chmura -_-

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Avatar mycha1000
Dodane przez: mycha1000

Hmm...

Czarny humor hehe

To tylko kwestia czasu...

Ja + obsydian = płaczący obsydian

Już jest ciepło

To wydarzenie zrodziło sporo szablonów, a niektóre uaktualniło

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka