Z Polską nie ma tak łatwo
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Serio, kto im to przedłużył na tyle sezonów?
Może chociaż schodom nic się nie stało
Kiepski Piece
Co dwie głowy to nie jedna
Społeczeństwo
Ta jest dużo lepsza
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież24 lutego 2018, 17:14
Będzie miała się bardzo dobrze jak lewackie śmieciu PO Nowoczesna PSL wypier**li z polski
a na razie to jest dobrze ;p
HEJTY OD LEWAKUF LECOMMM \____________________/
Odpisz
2 lutego 2018, 15:05
Polski od 39' roku nie ma.Niby są jakieś nakreślone na mapie granice, ale prawda wygląda tak, że Stalinowi potrzebny był teren do zgniotu w razie wojny z zachodem tak samo jak Polsce potrzebna była Ukraina żeby oddzielać nas od Rosji.To miało działać na dość podobnej zasadzie i tak powstał ten twór tzw. Polska.
Kiedy Polacy świętują "niepodległość" to mi się chce śmiać
Odpisz
18 lutego 2019, 20:45
@MoNka455:
Odpisz
9 lipca 2019, 07:33
Miałem tego gościa w podręczniku, tylko nie pamiętam w której klasie
Odpisz
Edytowano - 15 lipca 2019, 16:11
@dawidz1612: 3 Klasa Gimnazjum Historia
Odpisz
5 września 2017, 22:41
Co by nie mówić to jak przestaniemy się kłócić to roz****emy każdego
Odpisz
10 grudnia 2016, 21:00
(ta, dobrze XDD)
Odpisz
Edytowano - 28 maja 2016, 15:54
@Quetzalcoatl: fajne, że coś tam poczytałeś, fajnie, że poświęcasz czas żeby tutaj to pisać, ale czemu półprawdy pasujące do Twojej wymyślonej wersji świata? Ktoś tam nazwał Cię lewakiem. No i trudno się z nim nie zgodzić, kiedy dobierasz słownictwo i używasz zagadnień jedynie w kontekście, który pasuje do Twojej spaczonej wizji wyidealizowanej, socjalistycznej utopii, która z realnym światem ma tyle wspólnego co nic. Piszesz, że Polska była największa w czasach kiedy była multikulturalna, kiedy była otwarta na inne religie itd. Tylko czemu nie piszesz, że wtedy były to pojęcia o zupełnie innym znaczeniu niż teraz? Tamte kultury i przyjezdni szanowali swoich gospodarzy, bo po pierwsze Ci pozwalali im egzystować na równi z innymi obywatelami, ale mieli też świadomość tego, że wylecą stąd na kopach jak będą bruździć na podwórku, na którym są gośćmi. Jakieś burczenie o tym "o ale było super jak było multi-kulti" to nie jest argument dla wspierania obecnego multi-kulti. W Polsce było jasno ustanowione prawo, jasno ustanowione obyczaje. Nie darłeś mordy, że to musi zostać zmienione, że Tobie należy się tyle samo co gospodarzom, to miałeś szansę żyć w spokoju i równi z innymi. Obecne multi-kulti nie szanuje prawa, nie szanuje obyczajów i tradycji ludzi, którzy kiedyś byli tak głupi by się na takie obyczaje zgodzić - i mowa już o współczesnych czasach. Religia też była jasna i czytelna, nie było mniejszości, które wykrzykiwały antychrześcijańskie hasła, bo mieli szacunek do swojego gospodarza. To była kulturowa kooperacja, którą można nazwać tolerancją. Nie ślepe, ideologiczne dążenie do chaosu i śmietniku kulturowego, który z kooperacją nie ma nic wspólnego, a ma miejsce w czasach obecnych.
Odpisz
10 czerwca 2016, 19:17
@ManewryTaktyczne: Po pierwsze naucz się odpowiadać na komentarze, bo to już kolejny raz kiedy piszesz w ten sposób. Jak po prostu napiszesz @... to nie dostaję powiadomienia. Czaisz?
„Twojej spaczonej wizji wyidealizowanej, socjalistycznej utopii” - spaczona to jest twoja wizja moich poglądów i polityki. Czy pisałem gdziekolwiek o socjalizmie? Nie. I nie mam pojęcia skąd coś takiego sobie ubzdurałeś, bo jestem otwarcie przeciwny socjalizmowi. Utopią to to również nie jest, bo jak historia pokazała miało to miejsce.
„Tylko czemu nie piszesz, że wtedy były to pojęcia o zupełnie innym znaczeniu niż teraz?” - Bo jaka jest potrzeba? Nigdzie (znowu) nie napisałem cokolwiek o tym, że popieram multi-kulti w wykonaniu Europy Zachodniej, bo robią to bez sensu. Krótkowzrocznie. NATOMIAST pisałem o tym, że chciałbym przywróceniu multikulturowości obecnej za czasów 1 RP. Na tamtych zasadach i na tamtej idei tolerancji polegającej na dostosowywaniu się do jednego wspólnego prawa, a nie wpychania na siłę obyczajów z innych kultur do głównych zasad społeczeństwa.
„Nie ślepe, ideologiczne dążenie do chaosu i śmietniku kulturowego, który z kooperacją nie ma nic wspólnego, a ma miejsce w czasach obecnych.” - I tu się zgadzamy. Jestem przeciwny temu co wyprawia na obecną chwilę Europa Zachodnia.
PS Nie nadinterpretuj moich słów i nie dopisuj im wymyślonych znaczeń, bo przez to na samym wstępie ta dyskusja przestaje mieć sens, bo to z czym Ty się nie zgadzasz, nie zgadzam się również ja. Więc następnym razem czytaj dokładniej, dobrze? ;)
Odpisz
Edytowano - 10 czerwca 2016, 19:39
@ManewryTaktyczne: Trochę racja. Ale i Quetzalcoatl ma rację. Multikulturalizm sam w sobie nie jest zły. Ale sposób, w jaki obecnie się go wprowadza, zwłaszcza w UE, jest lewacki i destrukcyjny.
EDIT Ach, ubiegłeś mnie z odpowiedzią. I w sumie słusznie, bo to twoja dyskusja, a ja się tylko wtrącam :v
Odpisz
10 czerwca 2016, 19:55
@ManewryTaktyczne: ...Pomidor :D .
Odpisz
Edytowano - 14 czerwca 2016, 08:36
wiem, że taki komentarz nie wyświetla Ci powiadomieniach. Jedna nieudana próba wystarcza komuś myślącemu do wyciągnięcia wniosków. Napisałem go celowo w ten sposób, bo wiedziałem, że i tak na niego trafisz jako jeden z jejowych "ekspertów". Mój komentarz nie odnosił się tylko do wypowiedzi pod tym obrazkiem. Czasami wpadam na Twoje komentarze i opadają mi ręce. Ta odpowiedź była więc małą kompilacją tego co wyczytałem z Twoich komentarzy. Co więcej... Na początku tekstu masz dokładnie napisane, że ktoś nazwał Cię lewakiem, bo używasz określeń, które dzisiaj nie są jednoznaczne, a w obliczu aktualnych zdarzeń odbierane są jednoznacznie. Np. multikulturalizm; multi-kulti. Kto dzisiaj mówiąc to ma na myśli wizję sprzed setek lat :)? No nikt normalny chyba. Każdy słysząc/czytając multi kulti ma już na myśli gnijącą zachodnią Europę. Używając takiego określenia w stwierdzeniu, które skrótowo można przeczytać jako "Polska była dobra jak było multi-kulti" jest świadomym lub (oby) nieświadomym prowokowaniem stwierdzenia, że Polska powinna do tego powrócić, a wiemy co oznacza multi-kulti teraz. Odnośnie socjalizmu. Kiedyś był obrazek o Detroit zniszczonym przez socjalizm. Tam wręcz litanię recytowałeś na ten temat i była ona przesiąknięta jakąś niezrozumiałym socjal-love. Stąd ta socjal-utopia, o której wspomniałem we wstępie.
Odpisz
14 czerwca 2016, 20:20
@ManewryTaktyczne: Jeżeli opadają ci ręce to już twój problem, że się z nimi nie zgadzasz. A jeszcze większy problem jest taki, że po prostu źle te komentarze rozumiesz, nadinterpretujesz, bądź tworzysz swoją własną historię, żeby pasowała do twojej wizji rzeczywistości.
Znowuż twój problem jest taki, że rozumiesz moje komentarze skrótowo i wychodzą ci takie twory jak to, że „Polska była dobra kiedy było multi-kulti”. Trzeba być dzieckiem, żeby tak odebrać mój komentarz, a nie kieruję go do dzieci, a do myślącej młodzieży i dorosłych. Poza tym powiem ci, że wszyscy, którzy opisują historię Polski i jest akurat temat o 1 Rzeczypospolitej skupiają się na aspekcie multikulturowości. Nieważne czy to nauczyciele w szkole, historycy na filmach, twórcy podręczników czy zwykli ludzie. I właśnie dlatego pisałem, że Polska powrócić do czasów takiej multikulturowości. Nie takiej jaka jest teraz, ale taka jak była kiedyś. Teraz ludzie bardzo lubią sobie zawłaszczać pewne pojęcia i tworzyć na ich temat czarną legendę. A taki proces zaczerniania historii powinien zostać powstrzymany.
A co do socjalizmu: nie patrz na świat w czarno-białych barwach, bo przez twój wzrok już okazuje się, że jestem socjalistą. Lepiej nie patrz w lustro, bo też go zobaczysz ;)
Odpisz
11 czerwca 2016, 02:52
Niepotrzebnie dołożone: Ma się dobrze. Bo to jest akurat subiektywna sprawa i w mojej opinii jest źle, nie bardzo źle, ale jest źle i idziemy w złym kierunku. 500+? Więcej socjalu proszę, a na pewno zarżniemy gospodarkę jak świniaka na niepotrzebny obiad. A to że nas gnębili? Widać słusznie skoro się nigdy nie nauczyliśmy by nie grać chojraka, teraz tak samo, wielcy polanie. Imperium polan, husaria i wielcy wodzowie, rzygać się od tego chce, ludzie którzy nic w życiu nie osiągnęli i nie osiągną szczycą się postaciami oraz wydarzeniami które już dawno są za nami. Żyjmy tu i teraz, zacznijmy się zmieniać i iść do przodu, a nie żyć czasami Chrobrego które nigdy nie wrócą.
Odpisz
11 czerwca 2016, 18:22
@Mnich1: rozumiem że poierasz lewactwo z Merkel na czele? -
"Idźmy z duchem czasu, przyjmijmy imigrantów! No bo co złego może się stać?"
To jest polityka państwa zachodu. A polska historia jest piękna- jeśli mam rozmawiać o np Kwaśniewskim to wolę czytać Sienkiewicza i myśleć o husarii i wielkich wodzach...żyjmy teraźniejszością- bądźmy tym za kogo nas mają? Krajem na zadupiu, gdzieś na wschodzie???
Odpisz
11 czerwca 2016, 22:16
@Polaczek1_2_3: Co Ty pie**olisz? Co ma chora wizja Merkel do zachwycania się naszą przeszłością? Czytaj ze zrozumieniem, mam po prostu dość wszelkich wpisów o tym jak wspaniale było za czasów Sobieskiego jak to biliśmy turków aż sułtanowi portki spadły. Tak było wiele set lat temu, teraz jesteśmy cieniem samego siebie i nie wiem czemu tak się tym podniecamy! Cesarstwo niemieckie miało cesarza czyli nad króla tak naprawdę, Francuzi Karola Młota odpowiednika Sobieskiego większość krajów miało swoich bohaterów i legendarnych władców, jakoś oni wszędzie nie muszą pisać o rajtarach czy muszkieterach. Żyjmy teraźniejszością, nie przeszłością która nie wróci.
Odpisz
12 czerwca 2016, 13:48
@Mnich1: "skoro nigdy nie nauczyliśmy się by nie grać chojraka"- Atakują nas muzłumanie? Walić to! Po co mamy się bronić, lepiej im służmy! Hitler chce nasze Pomorze i Gdańsk? nie chojrakujmy, No bo po co? Niech se biorą co chcą.Komuna jest u nas ponad 40 lat, nie rozwijamy się, jesteśmy jednym z biedniejszych państw Europy? W dupie to mamy, po co nam demokracja? Lepiej się słuchamy naszych rosyjskich towarzyszów! Merkel każe nam przyjąć imigrantów? Ok, co zlegobmoze się stać? Wzboacą nas kulturowo!
Czy to Miałeś na myśli mówiąc że cgojrakujemy cały czas?
Odpisz
14 czerwca 2016, 04:11
@Polaczek1_2_3: Odnosiłem się tylko do drugiej sytuacji. Co do Merkel nas to nie dotyczy bo u nas socjal jest za mały, a społeczeństwo zbyt ksenofobiczne na to. A post komunę zwaną przeze mnie Polszą mamy do teraz, te same czerwone ryje są do teraz. Co do sytuacji z A.Hitlerem owszem, oddałbym mu nawet pół kraju byleby uniknąć wojny. Jaki jest sens walki po 123 latach braku kraju, wątpliwego sojusznika oraz braku perspektyw. Trzeba było usłużnie potakiwać, a nie machać szabelką i dostać po ryju tak mocno że Warszawa się do teraz nie otrząsnęła ze strat ludnościowych bo zamiast wymordowanej inteligencji, ma teraz słoiki oraz JP armię i inne świnstwo. Tak samo powstania chwalebne i zrozumiałe bo w końcu jak Cię kopią to chcesz się odgryźć ale na wuj nazywać tego bohaterską walką z najeźdźca skoro to była zwykła rzeź zwykle z winny słabego dowództwa. Patrzymy w przeszłość i wyciągajmy wnioski, jeśli mamy dożyć trochę lepszych czasów to nie pchajmy wszędzie naszych "husarskich" żołnierzy na skrzydłach chwały tylko myślmy logicznie czy się nam to opłaca. A tak na koniec jakoś polacy mają takie przeświadczenie że cały świat o nas myśli i się nami przejmuje, gówno prawda. Jesteśmy takim samym krajem jak każdy inny i jeśli nasz rząd, i my nie będziemy walczyć o swoje to nam żaden przyjaciel Węgier czy Litwin nic nie da. Sobieski uratował Europę ale przecież to nie jest karta przetargowa w XXI w. do kroćset!
Odpisz
11 czerwca 2016, 22:30
*wchodzę z ciekawości w komentarze*
*wychodzę z obrzydzenia z komentarzy*
Odpisz
11 czerwca 2016, 19:01
"i ma się dobrze" no tak, bo w końcu łamanie konstytucji co 5 minut jest super...
Odpisz
Edytowano - 10 czerwca 2016, 21:50
I Wielką pozostanie! Jeżeli w rządzie nie będzie pO,nowoczesnej i psl.
Czekam na hejty lewaków.Bo ich komentarze przeważają na dole.
Odpisz
10 czerwca 2016, 22:18
@Klulik: Spokojnie. Lewicowcy nie hejtują ludzi, a jedynie tłumaczą im w merytoryczny sposób dlaczego, uważają, że adresat argumentacji się myli ;)
PO i Nowoczesna to partie centro-prawicowe tak w ogóle.
Odpisz
10 czerwca 2016, 23:22
@Klulik: ok ok ale w naszej demokracji opozycja musi istnieć, tak dla równowagi
Odpisz
10 czerwca 2016, 23:58
Centro-prawicowe? Od kiedy? Wyprzedawali wszystko co się dało, donoszą na rząd Niemcom i Brukseli, PO chciało tu sprowadzić imigrantów z Bliskiego Wschodu, zarówno N. i PO popierają homo-nie wiadomo i inne tego typu rzeczy.
Odpisz
Edytowano - 11 czerwca 2016, 00:01
@Gamora: Popatrz sobie do mojej galerii. Tam masz bardzo ładnie pokazany podział partii.
A centro-prawicowe, ponieważ mają mało radykalny, lecz kapitalistyczny program partii.
Poza tym wyprzedawanie wszystkiego co sie da jest domeną prawicy, bo jest na zasadach wolnego rynku.
Odpisz
Edytowano - 11 czerwca 2016, 18:23
centrolewicowe*...jesteś lewakiem? W sensie poierasz PO?
Odpisz
Edytowano - 11 czerwca 2016, 18:35
@Polaczek1_2_3: Jestem libertarianinem. I nie popieram centroprawicowej PO, która program gospodarczy ma w miarę prawicowy (wolny rynek, ściąganie zagranicznych inwestorów, niski socjal, znoszenie składek ZUS i OFE), a program światopoglądowy ma centrowy, tzn. niby nie jest konserwatywna, ale nie jest też postępowa, bo nie zgadza się na legalną marihuanę, małżeństwa homoseksualne i popiera polski folklor.
Odpisz
11 czerwca 2016, 18:40
ale np głęboko w d*pie mają żołnierzy wyklętych i Patriotów...
Odpisz
11 czerwca 2016, 18:51
@Polaczek1_2_3: Ale to nie jest prawica. Mylisz pojęcia. To jest konserwatyzm.
Tu masz obrazek mojego politycznego kompasu, który powinien trochę rozjaśnić sprawę.
Odpisz
11 czerwca 2016, 15:11
Polska ma się lepiej niż połowa krajów na świecie, a wy tylko narzekacie.
Odpisz
11 czerwca 2016, 11:49
"I ma się dobrze"-Smród, bród i korupcja.
Odpisz
11 czerwca 2016, 15:57
@venomman: Wiedziałem że emigracja do afryki była dobrym pomysłem pff...
Odpisz
11 czerwca 2016, 11:21
I tak trzymać!
Odpisz
11 czerwca 2016, 10:37
Z ostatnim bym się kłócił.
Odpisz
11 czerwca 2016, 00:08
Do czasu.
Odpisz
11 czerwca 2016, 00:07
Ma się dobrze?
Odpisz