Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar aserere

12 września 2009, 06:23

3,4,5 spoko xD ale 6 to mnie rozwaliło xD 5/5

Avatar
Konto usunięte

23 grudnia 2017, 08:09

@aserere: Osiem lat minęło od pierwszego komentarza

Avatar Sauron

12 września 2009, 08:42

sikanie na pieska i łowienie w kiblu xD

Avatar Archeologwinternetach

6 listopada 2015, 20:22

@Sauron: Polecam.

Avatar Sauron

7 listopada 2015, 14:21

@Archeologwinternetach: Zastanawiałeś się może kto ciebie ostatnio zgłosił?

Avatar sprzedawca_pokebolli

22 marca 2017, 23:35

Avatar
Konto usunięte

21 marca 2017, 21:04

Łatwiej mówiąc, zakaz:
- Mężczyzn
- Kobiet w ciąży i ludzi z kacem
- Sebów
- Rybaków (wtf?)
- Psów.

Avatar
Konto usunięte

2 października 2012, 19:05

kurde moderator miało być: raz widziałem że ktoś pijany g w a ł c i ł kibel :D

Avatar
Konto usunięte

2 października 2012, 19:04

raz widziałem że ktoś pijany***ił kibel :D a obrazek 4/5

Avatar Gniotek7

8 marca 2012, 19:53

4/5

Avatar
Konto usunięte

12 grudnia 2011, 12:19

5/5

Avatar
Konto usunięte

8 sierpnia 2011, 11:20

głupie ale 3/5

Avatar DeaDe

17 czerwca 2011, 20:41

4/5

Avatar
Konto usunięte

22 kwietnia 2011, 19:07

zakaz lowienia i zygania :D

Avatar
Konto usunięte

7 marca 2011, 11:01

tym drugim

Avatar
Konto usunięte

7 marca 2011, 10:59

żal w jednym obrazku troche członka widać...

Avatar macieks190

19 stycznia 2011, 17:47

mocne

Avatar makaroniarz

9 stycznia 2011, 15:14

Ale z nich bossy!

Avatar ROBAK4

1 września 2010, 06:28

Hehe Dobre Ale Nie Powala Na Kolanka 4/5 ;D

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Grunt, że działa...

Nie masz czym się martwić

Tylko dla znawców sztuki memowej

Jak umierać, to z klasą

Gratulacje

Ach, ci nauczyciele

Wiedźmin 4: Dzikie łowy na kiełbasę leśną

Cała prawda o tym memie

To się zdziwią

Chemiczne śmieszki

Co ma być, to będzie

Współczuję

Zmienili się

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka