Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Aga21

16 września 2009, 13:52

Gdyby nie było elektryczności do dziś oglądalibyśmy telewizory przy świecach :D

Avatar deadxp

1 marca 2015, 19:16

@Aga21: *lampach naftowych

Dead archeolog ;-;

Avatar amekninja555

21 czerwca 2012, 21:55

Bez telewizora ludzie mogli by żyć inaczej. Se czytałem książkę (niestety) i wiem że da się żyć bez elektroniki jeśli się jej nie zna.

Avatar julian167

14 lipca 2011, 20:35

dobre 3/5

Avatar aneczka27

22 września 2009, 16:36

emilskierniewic może i ma rację ale i tak gdybym ja miała wybierać to wole mieć kompa
nawet pisząc komentarze pokazujecie że ineteresuje was co sie dzieje internecie

Avatar Luxez

18 września 2009, 17:34

emilskierniewic raczej się zgadzam, ale nie wytrzymalbym gdybym musial słuchać mozarta ;) 4/5

Avatar devil890

18 września 2009, 13:11

zgadzam sie z Mnich1

Avatar serser

17 września 2009, 19:43

emilskierniewic dobrze mówi. Kiedyś ludzie nie mieli tyle elektroniki i mogli się skupić na ważniejszych rzeczach. Korzystanie z internetu zmienia sposób myślenia; nie negatywnie, ale zmienia. Ta cała elektronika to chyba faktycznie inny świat...

Avatar beata5

16 września 2009, 18:57

dzieci pozbawione tv koszmar

Avatar Karasmilla

16 września 2009, 18:47

Hehe fajnie :D
5/5

Avatar Pikson

16 września 2009, 18:01

4/5

Avatar ReyMysterio619

16 września 2009, 16:04

" A w TV same powtórki" xDDD
5/5

Avatar klamer

16 września 2009, 15:49

dobre ciekawy pomysł 5/5

Avatar emilskierniewic

16 września 2009, 15:00

gdyby nie elektronika byli byśmi bardziej wartościowymi ludźmi o większej kulturze wrażliwości i szerszych horyzontach nie zamykających się w ekranie monitora kultura masowa nie niszczyła by mózgu i systemu wartości podatnym na sztuczki psychologów socjologów i gości od marketingu

Avatar Mnich1

16 września 2009, 14:50

bez elektryczności nic by nie powstało xP 5

Avatar serser

16 września 2009, 11:00

Ale kody na tej konsoli im raczej nie działają ;). 5. Dzisiaj bardzo fajne obrazki.

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Nie jest źle

Życiowe

Z pewnością...

To jakieś żarty?

Osiągamy nieznane wcześniej poziomy języka polskiego

Niespecjalne zaskoczenie

Dzięki za pomoc!

O nie, to się zaczyna

Czyżby człowiek kultury?

Geniusz zła

Najlepszy apel na świecie

Przesadzasz, człowieku

Jak mogą się nie lubić? To przecież tylko dzieci

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka

Oto jakby wyglądała domowa rozrywka bez elektroników i elektryków. Zamiast żarówki - świeca, zamiast tv i konsoli - kartka papieru... Może warto studiować na politechnice?