Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar
Konto usunięte

27 sierpnia 2016, 01:48

Maskowanie- level Janusz

Avatar TypowyJejowicz

27 lipca 2016, 09:09

Fajny smartwatch.. Serio

Avatar ALKATRAZ

26 lipca 2016, 22:37

czemu człowiek jest owłosiony? zwłaszcza na dole?

Avatar Andrzejdupa

26 lipca 2016, 23:32

@ALKATRAZ: no to fajnie tam masz

Avatar
Konto usunięte

26 lipca 2016, 23:37

@ALKATRAZ: W okolicach fistaszka?

Avatar jacek1s

27 lipca 2016, 00:02

@ALKATRAZ: By uniknąć otarć.

Avatar FullPain

27 lipca 2016, 00:09

@ALKATRAZ: Gen z prehistorii jeszcze nie umarł, lecz już nie działa tak jak kiedyś

Avatar Masz_

26 lipca 2016, 23:47

o co chodzi to po prostu owłosiona ręka XD

Avatar typowy_wendkarz

Edytowano - 26 lipca 2016, 23:12

edycja limitowana specialnie dla mezszczyzn

Avatar MrPawiXpl

26 lipca 2016, 22:30

Kamuflaż...

Avatar Nikt_nie_fika_do_Patryka

26 lipca 2016, 18:18

Włoski smartwatch

Avatar okrutnik

26 lipca 2016, 16:29

Coś się popsuło...

Avatar DragonJuzik125

26 lipca 2016, 22:01

@okrutnik: coś sie zje**ło xD

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena