Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Firmy tak się uczepiły tych obrazów generowanych przez AI że ja p.....
Nie no nie godzi się
Grunt to dobra motywacja
Just la la la la la It goes around the world
Logiczne
W takich chwilach dobrze zachować głowę
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież28 lipca 2016, 21:52
Płaca minimalna jest zła i be, dopóki rynek lokalny nie składa się z wielu podobnych firm. Np u mnie- Radomsko, miasto kojarzone z meblami- tysiące ludzi zatrudnione w przemyśle stolarskim.
I teraz, co by się stało, gdyby nie było pensji minimalnej i pracodawcy sami ustalali płace? Wielu z nich ma wzajemne powiązania- wszystko zaczyna się od 1 firmy- FAMEG, więc szefowie się znają, często też biznes rozdziela się na 2 firmy pomiędzy braćmi. Taka "władza" zmówiłaby się, co do pensji, bo to dla nich bardzo korzystne. Nie byłoby "za mało płacą", bo wszędzie tyle samo oferują, a tysiące ludzi nie przeniosą się gdzieś indziej, bo żaden rynek pracy tylu nie przyjmie.
Odpisz
Edytowano - 30 lipca 2016, 15:19
@Aragornek: na podobnej zasadzie działali illuminati, którzy poza tym, że uprawiali praktyki okultystyczne, mieli bardzo wiele własnych przedsiębiorstw. Tylko oni robili tak z ceną produktów, jakie produkowali. Ustanawiali albo takie same ceny, albo dogadywali się że, na przykład:
W tym miesiącu ja będę sprzedawał drewno bardzo drogo, to ty szybciej sprzedasz swoje i więcej zarobisz. Ale za to ty bardzo zwiększysz cenę swoich naczyń, bym ja mógł sprzedać więcej swoich, za większą cenę niż normalnie, ale taniej niż będą u ciebie.
W podobny sposób sprawiali, że taniej skupywali potrzebne im materiały - oferowali podobne ceny. Przez długi czas królowali dzięki temu na rynku.
Odpisz
30 lipca 2016, 15:55
@Aracz: jednak w dzisiejszych czasach nie ma Illuminati przez co kapitał znalazł się w rękach mniej bystrych ludzi[u mnie w okolicy 2/3 tylko podstawówkę mają xD], którzy po prostu solidarnie zawyżają ceny na rynku zwiększając wartość np. mieszkań o 200% realnej ceny.
Odpisz
30 lipca 2016, 16:09
@randalf28: teraz są ograniczniki, podatki, płace minimalne, ceny maksymalne i minimalne danego produktu i usługi. Chociaż ludzie i tak mają inne sposoby, by to obejść i, i tak jakoś piniądz wyciągnąć.. Z zabawniejszych, co słyszałem, to dawanie premi samemu sobie xD
Odpisz
30 lipca 2016, 17:22
@Aracz: Polski przedsiębiorca: ograniczników nie ma żadnych, podatki należą do jednych z najniższych w Europie[zresztą Polskie prawo często pozwala nie płacić podatków w ogóle], o wysokości płacy minimalnej nie wspomnę bo różnica między zarobkami pracodawców/prezesów a pracowników od 25 lat ciągle się powiększa ,,ceny maksymalne i minimalne danego produktu i usługi"---> to nie jest żadna anomalia od XIX wieku :-D
Odpisz
30 lipca 2016, 18:38
@randalf28: z podatkami to już różnie. Zależy od tego, czym się zajmuje dane przedsiębiorstwo. W pewnych sytuacjach mamy taniej, w innych bywa, że drożej. Ale tak jest na całym świecie, zresztą te same problemy co są w Polsce, są i w każdym innym kraju na globie.
Odpisz
30 lipca 2016, 20:02
@Aracz: ,,te same problemy co są w Polsce, są i w każdym innym kraju na globie" z tym, że inne kraje coś z tym robią a w Polsce jedynie z roku na rok tym wieprzom daje się przywileje i depcze resztę społeczeństwa za jego zgodą[w demokracji obywatele są odpowiedzialni za swój los].
Odpisz
Edytowano - 30 lipca 2016, 20:11
@randalf28: nie, to akurat nie tylko w Polsce. Niemcy, Francja, Włochy, nawet Stany Zjednoczone. Jest tak samo, tylko my tego odczuwamy, bo żyjemy gdzieś indziej.
Jest to problem globalny, który próbuje się globalnie rozwiązać. Ale jak na razie nic się nie zmienia. Żaden organ nie potrafi na to zadziałać, tylko udając że stara się coś z tym zrobić, bo tak na prawdę, dzięki tym problemom rynkowym, władza się wzbogaca. Niby UE próbuje sprawić, by ani nikt, ani żadna grupa nie miała monopolu (czy na ustalanie cen produktów, czy na płace pracowników), ale tak na prawdę sama na to przyzwala.
Odpisz
Edytowano - 30 lipca 2016, 20:15
@Aracz: W Niemczech pracownicy mają wpływ na losy firmy[uspołecznienie środków produkcji czyli filar socjalizmu], Francja jest typowo socjaldemokratyczna a w USA 22 razy w ciągu kilku lat podwyższano pensje, więc mi nie pitol, że wszędzie jest tak samo. Włochy aktualnie mają kryzys gospodarczy a i tak lepiej tam się żyje pracownikom niż w Polsce :-D
Odpisz
30 lipca 2016, 20:17
@Aracz: Ponieważ w UE pojawiło się za dużo liberałów... ale to już wina obywateli wszystkich nacji przynależących.
Odpisz
30 lipca 2016, 20:26
@randalf28: nie piszę, że jest tak samo. Piszę tylko o tym, że wszystkich nękają te same problemy. Prawda, że w różnej skali, ale zasady te same.
Odpisz
Edytowano - 30 lipca 2016, 21:20
@Aracz: i dlatego Polska nie powinna czerpać pomysłów od centrowców[liberałów] aktualnie rządzących Europą a lewicowców, którzy odpowiadają za bogactwo zachodnich państw.
Odpisz
31 lipca 2016, 09:14
@Aragornek: Tak! TAK!
W końcu ktoś z mojego miasta się pojawił! Nareszcie Radomsko jest gdzieś wspomniane!!
Co do kom. to całkiem się zgadzam.
Odpisz
28 lipca 2016, 20:12
(͡☭ ͜ʖ ͡☭)
Odpisz
Edytowano - 30 lipca 2016, 17:32
@Asasyn07: Zmień avatar bo ludzi straszysz o. O
Odpisz
30 lipca 2016, 14:16
Czysto teoretycznie przy płacy minimalnej 12 zł zatrudnia 13 pracowników, więc na płace wydaje 156 zł, czyli przy płacy minimalnej 13 zł będzie musiał zwolnić jednego, dając zatrudnienie 12 osobom.
Odpisz
28 lipca 2016, 21:12
Po 2 tygodniach pracownicy umierają z głodu, zatrudniam 13 następnych. W ten sposób w miesiąc dałem prace 26 osobom.
Odpisz
29 lipca 2016, 00:12
@Corrupted_Core: To przestaje robić się zabawne, kiedy sięgnie się po książki i okazuje się, że pod koniec XIX wieku naprawdę tak właśnie było... śmiertelność pracowników była cholernie wysoka...
No dobra, to nadal jest zabawne. Masz łapkę w górę.
Odpisz
30 lipca 2016, 10:46
@CzarnyGoniec:
Odpisz
28 lipca 2016, 20:33
Rynek nie jest tak prosty, ale to prawda, że płaca minimalna jest za wysoka.
Odpisz
28 lipca 2016, 21:32
@ZnawcaLiteraturyPolskiej: co Ty dzieciaku możesz wiedzieć o rynku xD
Odpisz
28 lipca 2016, 22:08
@ZnawcaLiteraturyPolskiej: A potem jak każdy po szkole pójdziesz do pracy i będziesz robić za minimalną płace a potem będziesz narzekał.
Odpisz
29 lipca 2016, 00:15
@ZnawcaLiteraturyPolskiej: Też czytam "Ja, inkwizytor" ^¢^
Odpisz
29 lipca 2016, 08:13
@DanateDMC: Powiedz, jak np. Nie masz doświadczenia, jeszcze nie skonczyłeś studiów. To lepiej by ci było pracować w przyszłym fachu za 800zł miesięcznie, tak dla przykładu. Czy wolisz zapi***alać w fabryce za minimalną krajową bo pracodawca za to może ci dać takie pieniądze. Wysoka płaca minimalna uniemożliwia objęcie stanowiska świerzakom a utrzymuje ten lud roboczy co już te stanowska maj.
Odpisz
29 lipca 2016, 12:40
@mozaj: Mało kto daje radę pracować w swoim przyszłym fachu w czasie studiów.
Odpisz
29 lipca 2016, 18:23
@DanateDMC: Płaca minimalna, nieważne co to za fach, może nawet stać patrzeć i parzyć kawe ewentualnie dogadywać ale jednak tam pracować za małe pieniądze.
Odpisz
29 lipca 2016, 22:07
@mozaj: tia najlepiej, żeby Polacy jak Twoi Ukraińcy zarabiali 800 zł miesięcznie i żyli za kasę małżonki, która by było na chleb musi się prostytuować w socjalistycznych Niemczech lub Francji xD
Odpisz
31 lipca 2016, 01:47
@randalf28: O jeszcze mnie pamiętajo, nie. Tu chodzi o umiejętność radzenia sobie z problemami i zdolności rozmowy, jak sie umie to sie ma.
Odpisz
31 lipca 2016, 19:31
@mozaj: nom słyszałem o częstych kradzieżach na Ukrainie oraz o Ukraińskich robotnikach, którzy robią to samo w Zachodniej Europie xD
Odpisz
1 sierpnia 2016, 00:51
@randalf28: A ja tam żyłem i powiem ci że przedstawia się nie lepiej, ale mnie to spełniało po jakieś częście, gdy w państwie jest jeszcze większa robierznośc między ludzmi domniewanego sukcesu a taką burdą co ucieka do Niemiec kraść.
Odpisz
1 sierpnia 2016, 16:36
@mozaj: Dzięki temu od ponad dwudziestu lat Ukraińcy żyją pod butem swych panów/oligarchów prosząc resztę zepsutej socjalistycznej Europy o prace za 1000 bo u nich to luksus xD
Odpisz
2 sierpnia 2016, 00:00
@randalf28: Dokładnie, a nikt im nie karze u siebie pracować...
Odpisz
2 sierpnia 2016, 00:04
@mozaj: aha... to fajnie macie.
Odpisz
28 lipca 2016, 23:44
/watch?v=7ZDrQ0f_eoQ A teraz zamykać swoje tępe ryje, wy pieprzeni pseudointeligenci.
Odpisz
Edytowano - 28 lipca 2016, 23:52
@Husarz101: niezły tekst... jak na idiotę xD Nie obejrzałem filmiku bo zauważyłem autora ,,Partia Libertariańska" i rakłem na takie niedoje**nie intelektualne..... kto po tylu latach samych porażek liberałów na świecie jeszcze ich popiera... na szczęście/w nieszczęściu demokracje liberalne upadają i niedługo zastąpią je faszyści[nacjonalizacja gospodarki] lub daj Bóg socjaliści->ci prawdziwi a nie jacyś stalinowscy podrabiańce<- [uspołecznienie i samorządność].
Odpisz
29 lipca 2016, 05:43
@randalf28: Nie za bardzo wiem jak to zinterpretować, chyba zapomniałeś o /s
Odpisz