Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Mnich1

7 października 2009, 15:32

nom że zabawa to dam 2

Avatar Krzakoslaw

6 czerwca 2019, 22:27

@Mnich1: Jak dałeś 2 to teraz się pokazuje jako wgórę- czy wdółgłos?

Avatar Mnich1

28 września 2019, 19:58

@Krzakoslaw: W 2009 roku był system ocen 1-5, tak samo jak na youtube te 10 lat temu.

Avatar Krzakoslaw

28 września 2019, 20:07

@Mnich1: Wiem, pamiętam system, ale jestem ciekaw jak przeliczone na nowy system zostało 2/5.

Avatar Mnich1

28 września 2019, 20:08

@Krzakoslaw: Pokazuje mi że dałem łapkę w dół, więc pewnie oceny 1 i 2 dawały automatycznie łapę w dół. A 3,4,5 dawały łapkę w górę

Avatar Rollecoster0

28 grudnia 2018, 00:16

wygląda na zadowolonego

Avatar
Konto usunięte

26 grudnia 2013, 12:32

Uroboros.

Avatar grzesebe

7 października 2009, 12:15

Ja pierdziele nie widzicie ludzie że on jest PLASTIKOWY?
poza tym oprócz tego że był w grze to był jeszcze w mitologii w biblii i w wierzeniach przedstarożytnych. symbol cykliczności natury i powtarzania się. I nieuchronności przeznaczenia.

Avatar kaka958

28 maja 2013, 13:41

@grzesebe: On nie jest plastikowy... po prostu albo właściciel o niego nie dbał albo się bardzo stresował

Avatar lololo51

17 maja 2013, 15:22

10/10

Avatar Pawello20102

17 marca 2013, 08:02

a jednak Uroboros istnieje!

Avatar Radziosek

7 lipca 2012, 14:29

lol

Avatar
Konto usunięte

25 lutego 2012, 21:32

Sam się je no GAME OVER
przegrał swą gre zabijając sie :D

Avatar karetyr1997

6 lipca 2011, 17:45

_ _ _ _ _ _ _ _
I GAME OVER I
I_ _ _ _ _ _ _ _ I

Avatar
Konto usunięte

20 czerwca 2011, 16:10

widziałam już głupsze rzeczy
@kinimod6: no, symbol nieskończoności a nie głupota

Avatar
Konto usunięte

30 maja 2011, 06:58

game over :D 5/5

Avatar pabelo90210

3 maja 2011, 14:38

taki wąż by przydal sie do gry w Snake ;D obrazek do ulu xD

Avatar kinimod6

15 kwietnia 2011, 14:36

Wąż zjadający swój ogon - PRAWDZIWY SYMBOL NIESKOŃCZONOŚCI xD

Avatar
Konto usunięte

8 kwietnia 2011, 17:55

biedny wąż szkoda mi go 5/5

Avatar misio_skate

25 stycznia 2011, 21:16

haha zarąbiste 5/5

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Zostawcie mojego krabowego syna!

W sumie czemu nie?

Szach-mat, opozycjo!

Dlatego tylko ja wiem, co piszę

Czasami przydatne, a czasami...

Proste? Proste

Na bank coś mam źle!

Tego na pewno nie wiedziała

Czy Ty też słyszysz to w głowie?

Ludzie, otwórzcie oczy w końcu!

Idź na studia, mówili...

Nie ruszamy go, jest zbyt potężny

Żyłem w kłamstwie

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka