Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
W takich chwilach dobrze zachować głowę
Tak działa wszechświat
Każdy ma w sobie dziecko
Teraz byłoby inaczej panie Marku
Nie ma to jak reklama słabego mobilniaka przed zamknięciem rytuału
Rel
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież22 kwietnia 2020, 19:43
Ja chcę legalności, ale nie chcę mieć z tym nic wspólnego
Odpisz
Edytowano - 19 października 2016, 08:21
Aborcja powinna być legalna jak dziecko umrze zaraz po porodzie albo jest owocem gwałtu oraz zagrożenia życia matki.
Odpisz
8 października 2016, 19:45
@lorax12: Patrząc na to co państwo oferuje rodzinom z niepełnosprawnymi dziećmi a potem dorosłymi (ochłapy) lub alternatywę czyli wegetację w domu dziecka, to tak byłoby dla niego lepiej.
Odpisz
3 października 2016, 21:09
jestem za aborcją ;) pewnie dostane hejty ale co tam
Odpisz
3 października 2016, 21:50
@Windows_10: Ja nie jestem za aborcją no chyba że w przypadku zagrożenia życia i tylko i wyłacznie
Odpisz
Edytowano - 4 października 2016, 07:11
@Cheeki_Breeki747: ja jestem za aborcją na życzenie (___________) na hejty
Odpisz
Edytowano - 4 października 2016, 15:15
@Windows_10: *Wrzuca hejt*
Ale serio, aborcja na życzenie to już chyba przesada.
Odpisz
4 października 2016, 15:36
@Windows_10: Jestem tylko jeśli chodzi o olbrzymią deformację płodu bądź zagrożenie jego życia bądź matki
Aborcja na życzenie to za dużo
Co ten zlepek komórek, którym kiedyś ty byłaś Ci zrobił?
Odpisz
4 października 2016, 16:09
@Windows_10: Zabicie przyszłego człowieka na życzenie, bo czemu nie
Odpisz
4 października 2016, 16:18
No w końcu kobieta ma prawo decydować o swoim ciele. I zabijać dzieci wedle swojego widzimisię
Odpisz
4 października 2016, 16:28
@Windows_10: Popieram cię, jestem za aborcją na życzenie.
Ludzie lubią się wpi***alać w czyjeś życie.
Odpisz
4 października 2016, 16:37
@Tony_Montana: jak dla mnie ma prawo
Odpisz
4 października 2016, 16:40
@Windows_10: Ok, niby trzeba szanować opinię każdego, ale na ogół zabijanie dzieci jest złe
Odpisz
4 października 2016, 16:45
@lorax12: popieram
Odpisz
4 października 2016, 16:45
@Windows_10: Teraz śmiesznie by było, gdyby mame Ci powiedziała, że chciała Ciebie usunąć :"D
Odpisz
4 października 2016, 16:46
Dzięki
Odpisz
4 października 2016, 16:48
@Windows_10: Ta
Każdy ma prawo bawić się w Boga i decydować o tym czy to dziecko umrze czy nie
Pamiętasz jak też byłaś w brzuchu mamy? Nie? Ja też. Ale jednak ona nie postanowiła Cię usunąć
Odpisz
4 października 2016, 17:35
@lorax12: bo może nie byłam wypadkiem? ale i tak myślę że jestem pękniętą gumą :/ i nie wiem czemu.... może brak hajsu?
Odpisz
4 października 2016, 17:44
@Windows_10: To każde dziecko które jest wypadkiem należy usunąć?
Jeżeli współżyjesz z facetem który ma jaja, to po takiej wpadce na pewno Cię nie zostawi, a wręcz przeciwnie, będzie jeszcze bliżej.
Oczywiście warunek jest jeden, nie ma on tyle lat, ile Ty teraz obecnie. Myślę, że 14 będzie trafne.
Oj smutne masz życie skoro tak myślisz, na pewno wiele osób to obchodzi i wiele osób Cię pocieszy.
Jestem też pewien, że jak podzielisz się tą myślą z rodzicami to będą wniebowzięci.
Brak pieniędzy na dziecko? To jest Twój jedyny argument?
Pamiętaj, że do dzieci potrzebne są dwie osoby. Jeżeli macie pracę, to nawet za płacę poniżej średniej krajowej, jedno dziecko można wychować. Plus, do dzieci zazwyczaj zabiera się po tym, jak ma się źródło stałego utrzymania, a wtedy już na pewno dziecko nie wpędzi Cię w kredytowe długi.
A gdy zdarzy się wpadka, to skoro miało się ochotę ryzykować, to można i wychować. Tyle w temacie.
Odpisz
4 października 2016, 17:46
@Windows_10: gwałt do 25roku życia/straszna męka dziecka/zaraz po urodzeniu smierć = aborcja na życzenie
Odpisz
4 października 2016, 18:54
@Windows_10: Ku*wa, serio? Jak się chce tą są kondomy a nie aborcja chyba że się r*chasz z żulem...
Odpisz
4 października 2016, 19:26
@lorax12: albo jak wiadomo że dziecko które się urodzi bedzie downem
Odpisz
4 października 2016, 19:40
@Windows_10: Może miłość
A poczekaj żyjemy w czasach gdzie to uczucie wymiera
Odpisz
4 października 2016, 19:41
@MistrzJedi: I dlatego ma umrzeć?
Odpisz
5 października 2016, 15:02
@MojrzeszeSandala: gwałt do 25 roku życia... a jak masz 26 lat to już jesteś kobietą gorszego sortu???
Odpisz
3 października 2016, 17:03
Porównywac aborcję do wyciągania narkotyków jest skrajnie głupie
Odpisz
3 października 2016, 17:19
@CalkiemNiePodejrzanyNick: Tak jak aborcja
Odpisz
3 października 2016, 17:23
Aborcja nie jest idiotyczna, w przypadku gwałtów lub zagrożenia życia matki powinna być dozwolona
Odpisz
3 października 2016, 17:53
@CalkiemNiePodejrzanyNick: Aborcja to morderstwo
Odpisz
3 października 2016, 18:12
Przez przypadek dałem Ci strzałkę w górę. Piszę ten komentarz dla informacji, że jest o jedną za dużo.
Odpisz
3 października 2016, 18:16
@Shibitsu: Nie ma sprawy
Odpisz
3 października 2016, 19:07
Aborcja głupia? Jedyne pytanie jakie zadaję to ile kosztuje wylot w kosmos.
Odpisz
3 października 2016, 19:14
@lulul: Pewnie kilkadziesiąt milionów.
Odpisz
3 października 2016, 19:16
Kolejny, który umie tylko gadać, że aborcja to morderstwo. Fakt, uniemożliwia to przemianę płodu w dziecko, ale czasami jest potrzebna. Jestem przeciwny aborcji jako formie antykoncepcji, gdyż kobieta może w przyszłości wcale nie mieć dzieci lub zachorować psychicznie, ale to dotyczy bardziej sumienia. Natomiast ostatecznie moim zdaniem kobiety powinny mieć prawo dokonać aborcji o ile będzie to świadoma i przemyślana decyzja.
Odpisz
3 października 2016, 19:34
Bo pozwolić matce umrzeć przy porodzie, kiedy jej ciąża jest dla niej niebezpieczna to wcaaale nie morderstwo
Odpisz
3 października 2016, 19:58
@CalkiemNiePodejrzanyNick: Według mnie przy niebezpieczeństwie dla życia dziecka lub matki, powinna być udzielana wszelka pomoc lekarska. Nienaumyślna śmierć matki lub dziecka nie będzie przestępstwem.
Odpisz
3 października 2016, 20:00
@Sputnik: Świadoma i przemyślana decyzja to uprawianie seksu. Aborcja dziecka z seksu planowanego to po prostu uchylanie się od odpowiedzialności.
Odpisz
3 października 2016, 20:01
To co powiesz o ciąży pozamacicznej? Jak matka ma dostać pomoc od lekarzy inna niż aborcja? Przecież to "dziecko" ma prawo żyć
Odpisz
3 października 2016, 20:08
@CalkiemNiePodejrzanyNick: Śmierć dziecka w wyniku obrony życia matki nie jest przestępstwem
Odpisz
3 października 2016, 20:52
moim zdaniem powinna być legalna tylko w bardzo konkretnych przypadkach a nie ogólnie dostępna jak było do nie dawna oraz kompletnie zakazana jak jest teraz fakt to jest morderstwo ale na płodzie nie posiadającym jeszcze świadomość a lepsze jest to niż skazywanie go na całe życie cierpienia z powodu tego że jest dzieckiem gwałtu albo obwiniać się o śmierć swojej matki powinien to być ostatnia możliwa opcja gdy wszystko inne zawiedzie, i powiem każdemu który jest kompletnie przeciwny temu, że będziecie ale do czasu do kiego ktoś wam bliski nie będzie tego potrzebował
Odpisz
Edytowano - 3 października 2016, 21:01
Nie warto się kłucić z takimi ludźmi. Wież mi. Wiem to z doświadczenia. Nie żebym kogoś obrażał.
Odpisz
3 października 2016, 21:31
@WickedHeart: Aborcja nie jest w tym momencie w pełni zakazana. Żadna ustawa tego nie zmieniła.
Odpisz
4 października 2016, 15:50
Ale ty wiesz, że w przypadku legalizacji aborcji na życzenie nikt by nie przeprowadzał aborcji na płodach z seksu planowanego?
Paczka gumek kosztuje z jakieś 10zł, aborcja to 500 euro. Aborcja na życzenie jest sensowna w przypadku gdy inne formy antykoncepcji zawiodą. Bo nie ma przecież 100% pewnej antykoncepcji.
Aborcja nie może być morderstwem, bo morderstwo to pozbawienie życia człowieka. A płód do 4 miesiąca okresu prenatalnego nie posiada odpowiedniej liczby neuronów do funkcjonowania i dopiero wówczas w korze mózgowej tworzy się mapa czuciowa układu nerwowego ciała. Czy istota, u której nie funkcjonuje mózg, jest żywym człowiekiem według ciebie? Bo według wszystkich współczesnych naukowców i większości społeczeństwa nie jest.
Odpisz
4 października 2016, 17:30
No niby nie ponosilyby konsekwencji. Czy wobrażasz sobie jednak co oznacza dla kobiety przechodzić ciąże a potem rodzić ze świadomością że jej dziecko umrze w męczarniach a ona zobaczy je martwe lub umierające? Taka ciąża moze byc tez zagrożeniem dla życia i zdrowia kobiety.
Odpisz
4 października 2016, 17:06
Moim zdaniem aborcja na życzenie (czyli jak głupiej babie nie chciało się zabezpieczać i nie chce jej się wychowywać dziecka) powinna być absolutnie zakazana. W przypadku gwałtu,zawsze można urodzić i oddać parze,która z różnych powodów nie może mieć sama dziecka. Jednak kiedy mówimy o zagrożeniu życia dziecka bądź matki, mogę to jeszcze zrozumieć. Jednak tylko,jeśli jest to pewne. Zdarzały się przypadki,kiedy lekarze mówili,że dziecko będzie chore a rodziło się całkowicie zdrowe. No i aborcję należy zrobić możliwie jak najwcześniej, zanim dziecku wykształcą się nerwy. Bycie rozrywanym na kawałki to jednak nic przyjemnego.
[__________] pudło na hejty,tak na wszelki wypadek.
Odpisz
4 października 2016, 17:25
@Gamora: No niby mozna oddać. Ale jednak trzeba przechodzić ciąże i poród, a to nie jest takie proste. Dziewięć miesięcy zmian w organizmie, sporych utrudnień w codziennym życiu i bolesny poród by wydać na świat dziecko gw**ciciela. No kwestia psychiki kobiet. Bycie zmuszonym do życia z czyms kojarzącym sie z gw**cicielem. A ofiarami gwałtów padają także nastolatki. Albo kobiety, ktore nie mogą sobie pozwolić na ciąże bo na przykład utrzymują rodzine.
A co do aborcji tylko we wczesnym etapie ciąży to sie zgadzam całkowicie.
Odpisz
4 października 2016, 17:44
@Gamora: Po raz kolejny: żadna kobieta nie będzie używała aborcji jako formy zastępczej dla antykoncepcji. Przecież to by było kompletnie nieekonomiczne (koszt aborcji to najczęściej coś ok. 500 euro). Aborcja na życzenie jest w przypadku gdy inne metody antykoncepcji zawiodą, czyli np. prezerwatywa pęknie, albo tabletka „po” zostanie wzięta za późno.
Po drugie płód zaczyna czuć dopiero po 7 miesiącu ciąży
(tutaj źródło www.nbcnews . com/id/9053416/ )
Nikt nie przeprowadza aborcji na płodach powyżej 7 miesiąca chyba, że powstanie zagrożenie życia matki (np. nowotwór macicy).
Po trzecie: Nikt nie rozrywa zarodków na kawałki podczas aborcji. Radzę zapoznać się z metodami aborcji.
Odpisz
4 października 2016, 17:51
Widziałam filmik,gdzie o metodach aborcji mówił były aborter,więc...
Poza tym,czuje czy nie zuje,dalej jest to rozrywanie na strzępy.
Odpisz
4 października 2016, 17:08
przeczytałem wyciągać
Odpisz
4 października 2016, 16:49
jestem za aborcją ale tylko gdy są to dzieci z gwałtu lub z wielkimi deformacjami
Odpisz
3 października 2016, 18:15
Nie jestem za aborcją, jednak trzynastolatki rodzące dzieci z gwałtu lub związku kazirodczego które i tak umrą w męczarniach z powodu wad genetycznych też nie są ok.
Więc tak- nie jestem za aborcją, tylko za wolnym wyborem.
A odnośnie obrazka- wciągaj sobie jak chcesz, tylko potem nie smarkaj mi w rękaw, że masz długi i dilera na karku.
Odpisz
4 października 2016, 15:37
Kazirodcze związki... plz ;-;
Odpisz
4 października 2016, 15:23
Jestem za białym i zielonym protestem. trzeba to zrobić.
Odpisz
4 października 2016, 15:11
jakby kogoś to interesowało, 90% komentarzy poniżej jest o aborcji
Odpisz
3 października 2016, 21:32
A moim zdaniem aborcja powinna być dozwolona w konkretnych przypadkach np. Zagrożenie rzycia matki lub gwałt, a nie na zasadzie rozmyślilam się, nie chce już dziecka.
Odpisz
3 października 2016, 21:59
@Brind: Ja mam zagrożenie RZYCIA, gdy widzę taki błąd.
Odpisz
3 października 2016, 16:53
mam nadzieję że to bait. Bardzo duży bait
Odpisz
3 października 2016, 16:56
@Nietypowy: Ja bym bardziej obstawiał, że parodia debilnej logiki.
Odpisz
3 października 2016, 21:21
@TheHunterMikiPL: Ja też :)
Odpisz
3 października 2016, 18:43
Chcę legalnie jarać maryche, moje płuca, moja sprawa. #ZielonyProtest #BabkazMarihuano #BZMcompany
Odpisz
3 października 2016, 17:33
No women no kraj
Odpisz