Jak ja uwielbiam cytaty piłsudskiego np. "pakuj dupe w troki i spi***alaj do swojego gównianego kraju" (cud nad wisłą)
jak coś pomyliłem to zaraz poprawie :V
Nie znalazłem tego czy dobrze napisałem ale znalazłem coś innego, na pytanie "Panie marszałku jaki jest program pańskiej parti" odpowiedział "Najprostszy z możliwych, bić ku*wy i złodziei mości hrabio"
@gobo333: a mało to sytuacji wykorzystywanie seksualnego dzieci wśród nich? Oczywiście dużo się o tym nie naczytasz bo przecież media to wyciszają w imię równouprawnienia.
Nie żeby coś, ale wygląda mi to trochę śmiesznie "Tak twierdzą historycy, ale nie ja.". Bo na pewno wiesz tyle, co ludzie inteligentni którzy badali to jakiś szmat czasu. Równie dobrze może sobie być koleś, co twierdzi, że Ziemia jest płaska, ale CO ON MOŻE WIEDZIEĆ. Myślę, że zakończyłeś dyskusję, bo po dwóch wypowiedziach skończyły ci się argumenty.
Nie twierdzę, że historycy tego nie badali, ale uważam, że po tak długim okresie czasu nie ma żadnej gwarancji, że ta teoria jest prawdziwa. Sam pomyśl, jak często się zdarzało, że najmądrzejsi popełniali najprostsze błędy ? A dyskusję przerwał em, ponieważ nie chcę wywoływać gównoburzy w komentarzach. Jeśli chcesz pogadać na ten temat, to zapraszam na pw.
LMAO (że tak się młodzieńczo wyrażę), albo miałem halucynacje, albo oglądałem program, gdzie dowodami na jego istnienie było nie tylko prześcieradło. Jednak podzielam twój punkt widzenia co do kłótni w komentarzach. Moglibyśmy skończyć w tym punkcie? Oczywiście możesz coś na koniec od siebie dorzucić.
Od samego początku chciałem to zakończyć, bo wiedziałem, do czego dalsza dyskusja może doprowadzić i cieszę się, że jednak zdecydowałeś się w tym ze mną zgodzić.
@jacek1s: To wtedy nie-nacjonaliści/narodowcy mają ból głowy i spróbują Cię zaszczekać...
Nie ma to jak podanie kilku powszechnie znanych albo nieważnych przykładów i onanizowanie się tym jak to się nie jest mądrym.
Na szczęście zmiany na świecie obecnie są prawoskrętne.
@gobo333: Trochę się czuję jakbym czytał wyborców Hillary Clinton.
Nie wiem czemu jest taka pogarda u was do ludzi szanujących dobre wartości.
Jeśli tak bardzo wam przeszkadza to że niektórzy dążą do konstruktywnych idei to jest takie miejsce jak Antarktyda gdzie na pewno nie będzie wam przeszkadzała obecność normalnych ludzi.
Któż dał ci prawo decydowania o tym jakie wartości są dobre, a które złe? Jesteś nikim na tle świata.
To, że dla ciebie wynoszenie państwa, w którym się urodziłeś, ponad inne jest konstruktywną ideą nie znaczy, że dla kogoś innego również to będzie miało jakąś wartość.
I nie masz po co obrażać ludzi głosujących na Clinton. Jest wśród nich mnóstwo inteligentnych ludzi jak też i mnóstwo idiotów. W każdej grupie społecznej tak jest.
Ty niestety nie klasyfikujesz się jako normalny człowiek
Nie będziesz decydował co jest dobre, a co złe
Dobro i korzyści powinny płynąć do każdego
Nie tylko małej grupki/elity
Niech każdy korzysta
Nie tylko "wybrańcy"
Sam jestem bezstronny jednak jestem za wspólnym dobrem dla każdego
I co masz do Clinton? Ona jak i Trump nie są idealni i bez wad, a ich wyborcy nie są święci
Nikt nie jest
@gobo333: Ostatnio jest okres godowy. Warszawscy hodowcy pszczół skarżą się że podchodzą pod domostwa i niszczą uprawy chcą do nich strzelać. Ja tam jestem eko i nie chce strzelać do gatunków chronionych
Co wy ku*wa pie**olicie? Jak tak szanujcie ludzi którzy chcą bronić waszych interesów, to może odrazu zasrajcie se mieszkania, ale nie mówcie że to jest spoko, że tak na być.
Na post gobo333 nic nie napiszę, bo nie wiem o co mu chodzi.
Chcą. Chcą bronić. Ale dobra. Mieszkam poza granicami polski. Poza tym że zawsze staram się o dobre świadectwo dla nas, to wydaje ile mogę w Polsce. Żaden obcy mechanik czy dentysta na mnie nie zarobił. Staram się kupować polskie produkty (chyba że są Ch*ja warte). Ogólnie chcę dołożyć coś do tego żebym mógł wrócić.
Zanim napiszecie że nacjonalista poza granicami polski. Poza granicami polski łatwo stać się nacjonalistą.
Jak byłem w wojsku i siedzieliśmy w pociągu to jakaś baba zadzwoniła po policję. Jak przyjechali to powiedziała że nie wie czy jest bezpieczna. Dostała zj*** od policji.
ONR bym się nie bał.
Pozostali są bądź byli wrogami Polaków. Ich nacjonalizm nie jest powodem tej wrogości.
O Azow nie wiedziałem. Swoją drogą... taka Ukraina... Po sąsiedzku mieszkają Ukraińcy. Oni i ich znajomi zawsze mają oklejone auta jakimiś ukraińskimi symbolami.
@Cubek: Mam wrażenie że autor demota jest upośledzonym nacjospierdoxem - jak 99% Demotywatorów. Nie umie myśleć, jak to nacjospie**olina, a więc nie wie że autorowi obrazka nie chodzi o równanie nacjościerw z homofobami, antysocjalistami, antysemitami, ale chodzi mu o to, że nacjolo często się z tym identyfikują, ergo są wymienionymi powyżej typami ludzi.
@Cubek: Pan się tak nie stara bo to jest jak strzelanie z rusznicy do muchy.
Czyli dużo środków i czasu a efekt nawet jeśli pozytywny (tj. trafienie) nie zrekompensuje poniesionej przez Pan ceny.
Z doświadczenia (choć przeżyłem tylko ćwierć-wieku) to jeśli chce Pan sobie podyskutować z kimś na poziomie to na jakiejś porządnej uczelni z profesurą bo tam już jest prawdziwy poziom
(nie mówię oczywiście o tej czerwonej swołoczy która ma ten tytuł tylko poprzez konotacje z minionym systemem).
@Cubek: To jest absolutnie zrozumiałe i nie ma potrzeby wklejać tu demota. Obrazek dotyka problemów nacjonalistów, którzy są jednocześnie antysemitami, homofobami i antysocjalistami (choć to akurat jest prawidłowa postawa). A taka grupa jest nad wyraz szeroka, w postaci na przykład ONRu.
No i obrazek pokazuje również hipokryzję tych nacjonalistów, którzy jednocześnie popierając Piłsudskiego i jego działania dla Polski (jak np. Marian Kowalski) są wrodzy socjalizmowi.
Ale nacjonalizm to tylko przekładanie dobra swego narodu nad wszystko inne. Nietolerancja osób o innej religii, orientacji czy poglądach politycznych się z nacjonalizmem nie łączy. Inna sprawa z tymi pseudonacjonalistycznymi szowinistycznymi dzikusami.
W życiu każdego organizmu chodzi wyłącznie o reprodukcję. Na drodze ewolucji staliśmy się gatunkiem stadnym. Ludzie aspołeczni nie przekazali swojego DNA.
Duża grupa słabszych jednostek ma większe szanse przetrwania niż mała grupa silnych jednostek.
Nacjonalizm zatem jest spoko.
A co jeśli powiem że powinniśmy wyjść poza ramy nacjonalizmu i wejść w nazizm?
Wyniszczenie konkurujących z nami group zwiększy szanse przetrwania naszych dzieci w przyszłości.
@MRozu_ma_jeja: celem zycia jest dazenia do idealnosci na ziemi. dbac o dobroc innych. zeby oni robili to samo zeby wiecej osob dostalo sie do domu wiecznego szczescia
@MRozu_ma_jeja: Kogo rozumiesz przez "inni"? Dresów z osiedla? Bo większość ludzi jakich znam wie, że wyniszczanie się nawzajem nie doprowadza do niczego dobrego.
@MRozu_ma_jeja: Jeden uznał go za przyjaciela i padł, drugi mógł zginąć w walce a trzeci miał na nowego wyje**ne i polazł. Wybierz postawę.
1 Wszyscy to przyjaciele.
2 Wszyscy to wrogowie.
3 Nie mieszamy się w jakieś gówna i żyjemy spokojnie.
W pierwszej trafiasz na wroga, który nie potraktuje cię miło, w drugiej trafisz na silniejszego a zaczepienia go nie jest zbyt logiczne... ale to twój wróg musisz go zabić. W ostatniej postawie odsyłamy się na bok, obserwujemy i przygotowujemy się na ewentualne zagrożenia.
@MRozu_ma_jeja: Porównywanie człowieka XXI wieku z neandertalczykiem jest trochę nie na miejscu, nie sądzisz? Chociaż to w sumie trochę smutne, że tacy jak ty uchowali się do naszych czasów, a jeszcze smutniejsze jest to, że ludzie wierzą w ich brednie i popierają ich zdanie.
@anonymoose: Nie sądzę. Jesteś potomkiem przynajmniej dwóch ras. Smartphone i majtki nie zmienią zasad selekcji. Fizycznie różnisz się niewiele od człowieka I wieku. Jesteś wyższy i inteligentniejszy, koniec.
@Psychopata_: Psychopata. To nie ja wymyśliłem. Niestety nie umiem podać źródła.
I chodziło o to że ten co uciekł miał duże szanse przeżyć, ten co walczył też, a ten przyjazny miał małe szanse.
Tak jak żydzi w wojnę. Ci co wyjechali do USA to przeżyli, ci co walczyli to mieli jakąś szansę, a ci co nic nie zrobili to w większości spłonęli w krematoriach.
@Hiopekwhatfu: Witam w kąciku antyfaszystowskim gdzie szkalowanie i pogarda dla człowieka wybiła ponad akceptowalną skalę.
Jeśli nie jesteś gotów na umazaniu się w czerwonej kloace to muszę Pana zmartwić bo już może być za późno. :(
patriota = nie walczyłby za ojczyznę
nacjonalista = tak
nacjonalista =\= nacjololo
Nacjonalizm sam w sobie jest bardzo dobry.
nacjololo = szowinista
szowinista = zło
@TheVixo: Nacjonalizm, nigdy nie był dobry, jednak nie można powiedzieć, że był tak dokońca zły. Nacjonalizm stawia swój naród ponad wszystkie inne, co zarówno ma swoje zalety i wady. Nacjonalista (zazwyczaj) nie opuści swojego narodu, dla innego, jednakże może w imię swojego narodu dokonać okropnych rzeczy, więc Nacjonalizm nie jest ani dobry, ani zły.
Zależy czy wliczasz walki UPA po okupacji Radzieckiej z Wojskiem Ludowym i Armią Czerwoną. Które nie sprowadzały się do ludobójstw Cywilów tylko eksterminacji Rewolucjonistów, którzy próbowali proklamować Republikę Ukraińską w granicach Województwa Rzeszowskiego (Dzisiaj województwo Podkarpackie)z Rzeszowem i Lublinem jako głównymi miastami.
Wtedy można w liczyć do tych 15 tysięcy z tym że to nie byli cywile.
Komentarze
Odśwież2 sierpnia 2021, 13:30
Ja nie jestem nacjonalistą
Ja jestem patriotą, a to inne rzeczy
Odpisz
11 listopada 2016, 09:09
Jak ja uwielbiam cytaty piłsudskiego np. "pakuj dupe w troki i spi***alaj do swojego gównianego kraju" (cud nad wisłą)
jak coś pomyliłem to zaraz poprawie :V
Odpisz
11 listopada 2016, 09:15
Nie znalazłem tego czy dobrze napisałem ale znalazłem coś innego, na pytanie "Panie marszałku jaki jest program pańskiej parti" odpowiedział "Najprostszy z możliwych, bić ku*wy i złodziei mości hrabio"
Odpisz
11 listopada 2016, 09:28
Albo jeszcze takie coś "Czego krzyczysz… co noga? A tamtemu głowę urwało i nie krzyczy, a ty o takie głupstwo."
Odpisz
25 lipca 2018, 05:47
*komentarz, aby móc to zobaczyć w przyszłości*
Odpisz
25 lipca 2018, 11:23
@PAtrycjaX: Ten ostatni do dziś pamiętam, ale dzięki za przypomnienie pozostałych xD
Odpisz
1 maja 2019, 00:01
witamy w 2019
Odpisz
7 maja 2019, 21:12
@GRUBA_BAGIETA: witam
Odpisz
19 stycznia 2017, 00:10
Jestem komunistą...
Odpisz
14 listopada 2016, 14:57
Geje są ok
Odpisz
14 listopada 2016, 15:52
@NM_Senpai: homo to chorobs
Odpisz
14 listopada 2016, 16:47
@NM_Senpai: Dla typowych nacjonalistów nie za bardzo
Odpisz
14 listopada 2016, 17:00
@NM_Senpai: powinni spłonąć na stosie razem z tobą
Odpisz
14 listopada 2016, 20:18
@MistrzJedi: Bo przecież to oni mordują dzieci, kobiety, jedzą koty.
Wyjdź
Odpisz
19 listopada 2016, 13:47
@gobo333: a mało to sytuacji wykorzystywanie seksualnego dzieci wśród nich? Oczywiście dużo się o tym nie naczytasz bo przecież media to wyciszają w imię równouprawnienia.
Odpisz
15 listopada 2016, 19:52
a po kiego tu Jezus ?
Odpisz
15 listopada 2016, 20:35
Bo to postać historyczna, którą miliony osób otaczają czcią?
Odpisz
15 listopada 2016, 23:52
@lorax12: Historyczna... jakiś dowód, że istniał naprawdę ?
Odpisz
16 listopada 2016, 18:44
Historycy uważają, że to postać historyczna (Od razu zaznaczam, że jestem Ateistą).
Odpisz
16 listopada 2016, 19:05
A masz dowód, że nie istniał?
:v
A tak na serio
Historycy twierdzą, że istniał
Nie że był Bogiem
To spora różnica
Odpisz
16 listopada 2016, 23:38
@lorax12: Tak twierdzą historycy, ale nie ja. W każdym razie, zamknijmy tę dyskusję już w tym momencie, bo może się ona przerodzić w coś nieciekawego
Odpisz
17 listopada 2016, 14:57
zgadzam się
Odpisz
18 listopada 2016, 07:42
Nie żeby coś, ale wygląda mi to trochę śmiesznie "Tak twierdzą historycy, ale nie ja.". Bo na pewno wiesz tyle, co ludzie inteligentni którzy badali to jakiś szmat czasu. Równie dobrze może sobie być koleś, co twierdzi, że Ziemia jest płaska, ale CO ON MOŻE WIEDZIEĆ. Myślę, że zakończyłeś dyskusję, bo po dwóch wypowiedziach skończyły ci się argumenty.
Odpisz
18 listopada 2016, 09:36
Nie twierdzę, że historycy tego nie badali, ale uważam, że po tak długim okresie czasu nie ma żadnej gwarancji, że ta teoria jest prawdziwa. Sam pomyśl, jak często się zdarzało, że najmądrzejsi popełniali najprostsze błędy ? A dyskusję przerwał em, ponieważ nie chcę wywoływać gównoburzy w komentarzach. Jeśli chcesz pogadać na ten temat, to zapraszam na pw.
Odpisz
18 listopada 2016, 16:18
Gdyby tak było, że po długim okresie nie mielibyśmy gwarancji, to nie wiemy czy istniały dinozaury albo Aleksander Wielki.
Odpisz
18 listopada 2016, 18:24
ale na ich istnienie mamy bardziej wiarygodne źródła, niż jakaś książka, lub prześcieradło
Odpisz
18 listopada 2016, 18:45
LMAO (że tak się młodzieńczo wyrażę), albo miałem halucynacje, albo oglądałem program, gdzie dowodami na jego istnienie było nie tylko prześcieradło. Jednak podzielam twój punkt widzenia co do kłótni w komentarzach. Moglibyśmy skończyć w tym punkcie? Oczywiście możesz coś na koniec od siebie dorzucić.
Odpisz
18 listopada 2016, 19:38
Od samego początku chciałem to zakończyć, bo wiedziałem, do czego dalsza dyskusja może doprowadzić i cieszę się, że jednak zdecydowałeś się w tym ze mną zgodzić.
Odpisz
20 listopada 2016, 16:27
@lorax12: Nawet niewierzący historycy uważają wiele ksiąg wliczanych do Biblii jako źródła historyczne.
Odpisz
20 listopada 2016, 19:45
@MistrzJedi: Bo cóż innego im zostało
To niemal jedyne rękopisy z tego okresu opowiadające cokolwiek na ten temat
Ale tak masz rację
I dobrze
Odpisz
25 listopada 2016, 22:11
@lorax12: Jest cała masa źródeł rzymskich i trochę źródeł innego pochodzenia.
Odpisz
26 listopada 2016, 12:11
@MistrzJedi: Cóż istnienie źródeł Rzymskich mnie nie dziwi
Odpisz
11 listopada 2016, 08:45
A co jak o tym wiedziałem?
Odpisz
11 listopada 2016, 08:56
@jacek1s: To wtedy nie jesteś stereotypowym nacjonalo v:
Odpisz
11 listopada 2016, 08:57
@jacek1s: To wtedy nie-nacjonaliści/narodowcy mają ból głowy i spróbują Cię zaszczekać...
Nie ma to jak podanie kilku powszechnie znanych albo nieważnych przykładów i onanizowanie się tym jak to się nie jest mądrym.
Na szczęście zmiany na świecie obecnie są prawoskrętne.
Odpisz
11 listopada 2016, 10:22
prawoskrętnę jak jądra narodowców/nacjololo
Odpisz
11 listopada 2016, 12:54
O nacjonalista! Paczcie dzieci! Róbcie zdjęcia! Samiec czy samiczka?
Odpisz
11 listopada 2016, 14:15
@Plu111: Co cię to, rób zdjęcia, zanim wskoczy na drzewo!
Odpisz
11 listopada 2016, 15:45
@gobo333: Trochę się czuję jakbym czytał wyborców Hillary Clinton.
Nie wiem czemu jest taka pogarda u was do ludzi szanujących dobre wartości.
Jeśli tak bardzo wam przeszkadza to że niektórzy dążą do konstruktywnych idei to jest takie miejsce jak Antarktyda gdzie na pewno nie będzie wam przeszkadzała obecność normalnych ludzi.
Odpisz
11 listopada 2016, 15:53
Któż dał ci prawo decydowania o tym jakie wartości są dobre, a które złe? Jesteś nikim na tle świata.
To, że dla ciebie wynoszenie państwa, w którym się urodziłeś, ponad inne jest konstruktywną ideą nie znaczy, że dla kogoś innego również to będzie miało jakąś wartość.
I nie masz po co obrażać ludzi głosujących na Clinton. Jest wśród nich mnóstwo inteligentnych ludzi jak też i mnóstwo idiotów. W każdej grupie społecznej tak jest.
Odpisz
11 listopada 2016, 16:04
@gobo333: A może to gatunek ziemny? Słyszałem że w Gwatemali odkryli takie co nory kopią
Odpisz
11 listopada 2016, 16:30
Normalny człowiek, to według ciebie aspołeczny neonazista?
Odpisz
11 listopada 2016, 16:30
@Plu111: Ciekawe czy istnieją powietrzne.
Odpisz
11 listopada 2016, 19:58
Ty niestety nie klasyfikujesz się jako normalny człowiek
Nie będziesz decydował co jest dobre, a co złe
Dobro i korzyści powinny płynąć do każdego
Nie tylko małej grupki/elity
Niech każdy korzysta
Nie tylko "wybrańcy"
Sam jestem bezstronny jednak jestem za wspólnym dobrem dla każdego
I co masz do Clinton? Ona jak i Trump nie są idealni i bez wad, a ich wyborcy nie są święci
Nikt nie jest
Odpisz
11 listopada 2016, 20:03
@lorax12:
Odpisz
11 listopada 2016, 20:11
@gobo333: Wiem, że hasło "dla lepszego/większego dobra" może źle się kojarzyć
Ale cóż nic na to nie poradzę
Odpisz
11 listopada 2016, 20:13
@lorax12: Sam popieram ideę "Większego dobra" :v
Odpisz
11 listopada 2016, 20:16
@gobo333: wolę to nazywać "wspólnym dobrem"
Ale dzięki
Odpisz
11 listopada 2016, 21:17
@gobo333: Ostatnio jest okres godowy. Warszawscy hodowcy pszczół skarżą się że podchodzą pod domostwa i niszczą uprawy chcą do nich strzelać. Ja tam jestem eko i nie chce strzelać do gatunków chronionych
Odpisz
14 listopada 2016, 15:53
Co wy ku*wa pie**olicie? Jak tak szanujcie ludzi którzy chcą bronić waszych interesów, to może odrazu zasrajcie se mieszkania, ale nie mówcie że to jest spoko, że tak na być.
Odpisz
Edytowano - 14 listopada 2016, 20:08
@MRozu_ma_jeja: Intrygujące porównanie pokazujące jak bardzo jesteś inteligentny
Odpisz
14 listopada 2016, 20:17
@lorax12: Zacznijmy od tego, że jest on tolerancyjny jak może.
Odpisz
14 listopada 2016, 20:22
@gobo333: I to jeszcze jak :v
Odpisz
14 listopada 2016, 20:23
@lorax12: Je*ło Papieżem.
Odpisz
14 listopada 2016, 20:26
@gobo333: Habeus Napalm?
Odpisz
14 listopada 2016, 20:53
@lorax12: Kardynałem Szeftyła.
Odpisz
15 listopada 2016, 11:56
@gobo333: Mierzysz inteligencję wulgaryzmami?
Chyba łatwiej ocenić waszą tolerancję, na podstawie waszych wypowiedzi, niż moją.
Odpisz
15 listopada 2016, 14:18
@MRozu_ma_jeja: Jakich interesów nacjonalo bronią?
Odpisz
15 listopada 2016, 16:45
@MRozu_ma_jeja: "Mierzycie inteligencje wulgaryzmami" Osiem postów wyżej sam piszesz "Co wy ku*wa pie**olicie"
Odpisz
15 listopada 2016, 17:29
@lorax12:
Odpisz
15 listopada 2016, 19:54
Na post gobo333 nic nie napiszę, bo nie wiem o co mu chodzi.
Chcą. Chcą bronić. Ale dobra. Mieszkam poza granicami polski. Poza tym że zawsze staram się o dobre świadectwo dla nas, to wydaje ile mogę w Polsce. Żaden obcy mechanik czy dentysta na mnie nie zarobił. Staram się kupować polskie produkty (chyba że są Ch*ja warte). Ogólnie chcę dołożyć coś do tego żebym mógł wrócić.
Zanim napiszecie że nacjonalista poza granicami polski. Poza granicami polski łatwo stać się nacjonalistą.
Odpisz
15 listopada 2016, 20:02
@MRozu_ma_jeja: Najpierw trzeba bronić niekt9rych przed nimi. Ba sami między sobą czasem się biją. Nacjonalizm nigdy nie jest dobry
Odpisz
15 listopada 2016, 20:10
Ej. W ogóle to czemu wszyscy mylą łysych, inaczej zwanych skinów z nacjonalistami?
Ludzie którzy czczą Hitlera, hailują i biją wszystkich mają tyle wspólnego z nacjonalizmem co z hipisami.
Odpisz
15 listopada 2016, 20:14
@MRozu_ma_jeja: Hitler był nacjonalistą, UPA to byli nacjonaliści, ONR czy Azow to są nacjonaliści. Wszyscy siebie warci
Odpisz
Edytowano - 15 listopada 2016, 20:28
Jak byłem w wojsku i siedzieliśmy w pociągu to jakaś baba zadzwoniła po policję. Jak przyjechali to powiedziała że nie wie czy jest bezpieczna. Dostała zj*** od policji.
ONR bym się nie bał.
Pozostali są bądź byli wrogami Polaków. Ich nacjonalizm nie jest powodem tej wrogości.
Odpisz
15 listopada 2016, 20:32
@MRozu_ma_jeja: Każdy nacjonalizm jest albo głupi albo zły
Odpisz
15 listopada 2016, 20:33
@MRozu_ma_jeja: Ludzie przestańmy
Każdy ma prawo wierzyć w co chce
O ile nie będzie się kogoś zmuszać i nie będzie się szanować cudzego zdania
Odpisz
15 listopada 2016, 20:34
O Azow nie wiedziałem. Swoją drogą... taka Ukraina... Po sąsiedzku mieszkają Ukraińcy. Oni i ich znajomi zawsze mają oklejone auta jakimiś ukraińskimi symbolami.
Odpisz
15 listopada 2016, 20:38
Dzięki zią
Odpisz
15 listopada 2016, 20:39
@lorax12: Nie ma za co zią
Odpisz
15 listopada 2016, 20:42
@MRozu_ma_jeja: Jak nie wiedziałeś o Azowie?
Odpisz
15 listopada 2016, 20:45
Tak poprostu. Teraz już wiem.
Odpisz
14 listopada 2016, 20:01
Odpisz
14 listopada 2016, 20:21
@Cubek: Lepiej byłoby dla wszystkich, gdybyś wrócił na swoje ukochane demoty.
Odpisz
14 listopada 2016, 20:28
@gobo333: Żebym bana nie dostał... Za mocna konkurencja?
Odpisz
14 listopada 2016, 20:45
@Cubek: Mam wrażenie że autor demota jest upośledzonym nacjospierdoxem - jak 99% Demotywatorów. Nie umie myśleć, jak to nacjospie**olina, a więc nie wie że autorowi obrazka nie chodzi o równanie nacjościerw z homofobami, antysocjalistami, antysemitami, ale chodzi mu o to, że nacjolo często się z tym identyfikują, ergo są wymienionymi powyżej typami ludzi.
Odpisz
14 listopada 2016, 20:54
@Cubek: Ha ha ha. Nie.
Odpisz
15 listopada 2016, 04:24
@Cubek: Pan się tak nie stara bo to jest jak strzelanie z rusznicy do muchy.
Czyli dużo środków i czasu a efekt nawet jeśli pozytywny (tj. trafienie) nie zrekompensuje poniesionej przez Pan ceny.
Z doświadczenia (choć przeżyłem tylko ćwierć-wieku) to jeśli chce Pan sobie podyskutować z kimś na poziomie to na jakiejś porządnej uczelni z profesurą bo tam już jest prawdziwy poziom
(nie mówię oczywiście o tej czerwonej swołoczy która ma ten tytuł tylko poprzez konotacje z minionym systemem).
Odpisz
15 listopada 2016, 16:51
@Cubek: To jest absolutnie zrozumiałe i nie ma potrzeby wklejać tu demota. Obrazek dotyka problemów nacjonalistów, którzy są jednocześnie antysemitami, homofobami i antysocjalistami (choć to akurat jest prawidłowa postawa). A taka grupa jest nad wyraz szeroka, w postaci na przykład ONRu.
No i obrazek pokazuje również hipokryzję tych nacjonalistów, którzy jednocześnie popierając Piłsudskiego i jego działania dla Polski (jak np. Marian Kowalski) są wrodzy socjalizmowi.
Odpisz
14 listopada 2016, 22:33
bolsewickie brednie /s
Odpisz
14 listopada 2016, 14:36
Nacjonalisto! Nienawidzisz demokracji? wiedz, że rasizm to najgorsza forma kolektywizmu.
Odpisz
14 listopada 2016, 20:10
@Polska_z4smazka: ej, to z tobą gadalem na Atomowej Alternatywie , von Hayeku?
Odpisz
14 listopada 2016, 20:37
Nie wiem kim jesteś xD
Odpisz
Edytowano - 14 listopada 2016, 18:10
Ale nacjonalizm to tylko przekładanie dobra swego narodu nad wszystko inne. Nietolerancja osób o innej religii, orientacji czy poglądach politycznych się z nacjonalizmem nie łączy. Inna sprawa z tymi pseudonacjonalistycznymi szowinistycznymi dzikusami.
Odpisz
Edytowano - 14 listopada 2016, 16:59
czuję się w tym momencie jak na demotach, kto to wrzucił? Niech autor wraca na demoty.
Odpisz
14 listopada 2016, 16:18
Odpisz
14 listopada 2016, 15:07
Żal mi was.
W życiu każdego organizmu chodzi wyłącznie o reprodukcję. Na drodze ewolucji staliśmy się gatunkiem stadnym. Ludzie aspołeczni nie przekazali swojego DNA.
Duża grupa słabszych jednostek ma większe szanse przetrwania niż mała grupa silnych jednostek.
Nacjonalizm zatem jest spoko.
A co jeśli powiem że powinniśmy wyjść poza ramy nacjonalizmu i wejść w nazizm?
Wyniszczenie konkurujących z nami group zwiększy szanse przetrwania naszych dzieci w przyszłości.
Tak było jest i będzie. Nieważne jak to nazwiesz.
Odpisz
14 listopada 2016, 15:10
@MRozu_ma_jeja: ale edukacja też jest BARDZO WAŻNA .-.
Odpisz
14 listopada 2016, 15:16
@Pandzianikki: Zrobiłem byka? U mnie to normalne, ale powiedz gdzie.
Chyba, że chodzi o edukację dzieci?
Odpisz
14 listopada 2016, 15:19
@MRozu_ma_jeja: Taki tok myślenia tylko potwierdza, że nacjonaliści to zwierzęta.
Odpisz
Edytowano - 14 listopada 2016, 15:21
@anonymoose: Anony. Moose to nie zwieże?
A czym ty różnisz się od ludzi którzy są zwierzętami?
Odpisz
14 listopada 2016, 15:23
@MRozu_ma_jeja: Każdy był kiedyś dzieckiem .-.
Jak wychowali i nauczyli ich rodzice i nauczyciele,tak TERAZ widać,gdy są dorośli
Odpisz
14 listopada 2016, 15:27
@MRozu_ma_jeja: Ty mówisz o ludziach żyjących w stadach, ja... mam łosia w nicku. To przecież oczywiste, że to jedno i to samo.
Odpisz
14 listopada 2016, 15:38
@Pandzianikki: Zgadza się, ale są wyjątki.
Odpisz
14 listopada 2016, 15:39
@anonymoose: No to czym się różnisz?
Odpisz
14 listopada 2016, 15:51
@MRozu_ma_jeja: celem zycia jest dazenia do idealnosci na ziemi. dbac o dobroc innych. zeby oni robili to samo zeby wiecej osob dostalo sie do domu wiecznego szczescia
Odpisz
14 listopada 2016, 15:51
@MRozu_ma_jeja: Mam trochę szersze widzenie niż prymitywne "swój - wróg".
Odpisz
14 listopada 2016, 16:00
@anonymoose: Było trzech neandertalczyków. Przyszedł czwarty. Jeden z trzech uciekł, drugi wyciągnął dzidę, a trzeci przywitał go kwiatami.
Nie jesteś potomkiem tego trzeciego, bo ten trzeci się nie rozmnożył.
Inni cię postrzegają: swój-wróg. Jeśli myślisz inaczej to masz słabsze szanse.
Odpisz
14 listopada 2016, 16:20
@MRozu_ma_jeja: Kogo rozumiesz przez "inni"? Dresów z osiedla? Bo większość ludzi jakich znam wie, że wyniszczanie się nawzajem nie doprowadza do niczego dobrego.
Odpisz
14 listopada 2016, 16:23
@Omeg12: Nastawiają drugi policzek?
Odpisz
14 listopada 2016, 16:29
@MRozu_ma_jeja: Jeden uznał go za przyjaciela i padł, drugi mógł zginąć w walce a trzeci miał na nowego wyje**ne i polazł. Wybierz postawę.
1 Wszyscy to przyjaciele.
2 Wszyscy to wrogowie.
3 Nie mieszamy się w jakieś gówna i żyjemy spokojnie.
W pierwszej trafiasz na wroga, który nie potraktuje cię miło, w drugiej trafisz na silniejszego a zaczepienia go nie jest zbyt logiczne... ale to twój wróg musisz go zabić. W ostatniej postawie odsyłamy się na bok, obserwujemy i przygotowujemy się na ewentualne zagrożenia.
Postawa przyjaciel/wróg nie jest najlepsza.
Odpisz
Edytowano - 14 listopada 2016, 16:32
@Psychopata_: Trochę pomieszałeś. Bo "nie mieszamy się, żyjemy spokojnie" to co innego niż "gotujemy się na ewentualne zagrożenia".
Też nie mieszaj przyczyny ze skutkiem.
Ktoś nie przestanie pożądać twojej kobiety i twoich fantów bo ty jesteś pokojowy.
Odpisz
14 listopada 2016, 16:58
@MRozu_ma_jeja: Nie mówiłem nic o byciu pokojowym - To bardziej postawa z kwiatami.
Pisałem nie "mieszamy się obserwujemy".
Powinno być czterech neandertalczyków
Dwóch co zostało - kwiaty / dzida i dwóch co odeszło - obserwator / ten co spie**olił w Bieszczady.
Mój błąd, że potraktowałem ostatniego swoim tokiem myślenia.
Odpisz
14 listopada 2016, 18:00
@MRozu_ma_jeja: Porównywanie człowieka XXI wieku z neandertalczykiem jest trochę nie na miejscu, nie sądzisz? Chociaż to w sumie trochę smutne, że tacy jak ty uchowali się do naszych czasów, a jeszcze smutniejsze jest to, że ludzie wierzą w ich brednie i popierają ich zdanie.
Odpisz
15 listopada 2016, 12:06
@anonymoose: Nie sądzę. Jesteś potomkiem przynajmniej dwóch ras. Smartphone i majtki nie zmienią zasad selekcji. Fizycznie różnisz się niewiele od człowieka I wieku. Jesteś wyższy i inteligentniejszy, koniec.
Odpisz
Edytowano - 15 listopada 2016, 12:13
@Psychopata_: Psychopata. To nie ja wymyśliłem. Niestety nie umiem podać źródła.
I chodziło o to że ten co uciekł miał duże szanse przeżyć, ten co walczył też, a ten przyjazny miał małe szanse.
Tak jak żydzi w wojnę. Ci co wyjechali do USA to przeżyli, ci co walczyli to mieli jakąś szansę, a ci co nic nie zrobili to w większości spłonęli w krematoriach.
Odpisz
12 listopada 2016, 12:57
Jestem nacjonalistą, o wszystkim wiedziałem, śmiechłem mocno
Odpisz
12 listopada 2016, 14:06
@Hiopekwhatfu: Witam w kąciku antyfaszystowskim gdzie szkalowanie i pogarda dla człowieka wybiła ponad akceptowalną skalę.
Jeśli nie jesteś gotów na umazaniu się w czerwonej kloace to muszę Pana zmartwić bo już może być za późno. :(
Odpisz
12 listopada 2016, 20:17
Mam pytanie. Ziemny, powietrzny, czy drzewny?
Odpisz
11 listopada 2016, 09:50
patriota = nie walczyłby za ojczyznę
nacjonalista = tak
nacjonalista =\= nacjololo
Nacjonalizm sam w sobie jest bardzo dobry.
nacjololo = szowinista
szowinista = zło
Odpisz
11 listopada 2016, 10:17
@TheVixo: Nacjonalizm, nigdy nie był dobry, jednak nie można powiedzieć, że był tak dokońca zły. Nacjonalizm stawia swój naród ponad wszystkie inne, co zarówno ma swoje zalety i wady. Nacjonalista (zazwyczaj) nie opuści swojego narodu, dla innego, jednakże może w imię swojego narodu dokonać okropnych rzeczy, więc Nacjonalizm nie jest ani dobry, ani zły.
Odpisz
11 listopada 2016, 10:47
Np mordować inne narodowości. Tak jak ukraińcy polakóe i na odwrót
Odpisz
11 listopada 2016, 10:50
Nie że się czepiam, ale wskaż mi jakieś Polskie ludobójstwo na Ukraincach.
Odpisz
11 listopada 2016, 11:14
Ok 15 tys ukraińskich cywili zostało zamordowanych na Eołyniu i okolicach.
Odpisz
11 listopada 2016, 11:31
Ukraińców zginęło Raptem 3 tysiące, skolei Polaków 60 tysięcy (plus kolejne Dziesiątki tysięcy w czystce etnicznej w Małopolsce Wschodniej.)
Odpisz
11 listopada 2016, 14:14
Źle. Mylisz nacjonalizm z szowinizmem. Nacjonalizm to uważnie swojego narodu za najwyższą wartość. Szowinizm to nienawiść do innych narodów.
Odpisz
11 listopada 2016, 14:16
Polaków razem ok. 100 tys. , Ukraińców ok. 3 tys. ( łącznie z tymi Ukraińcami którzy zostali zabici przez UPA za pomoc Polakom )
Odpisz
12 listopada 2016, 09:49
@TheVixo: Ja spotykam się z danymi 15 tys. ukraińvów i ponad 100 tys. polakóe
Odpisz
Edytowano - 12 listopada 2016, 10:11
Zależy czy wliczasz walki UPA po okupacji Radzieckiej z Wojskiem Ludowym i Armią Czerwoną. Które nie sprowadzały się do ludobójstw Cywilów tylko eksterminacji Rewolucjonistów, którzy próbowali proklamować Republikę Ukraińską w granicach Województwa Rzeszowskiego (Dzisiaj województwo Podkarpackie)z Rzeszowem i Lublinem jako głównymi miastami.
Wtedy można w liczyć do tych 15 tysięcy z tym że to nie byli cywile.
Odpisz
14 listopada 2016, 16:42
@TheVixo: Patriota właśnie walczłby za ojczyznę.
Odpisz