Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar generalpartyzantkijeja

10 lutego 2017, 20:33

SMAW czy Javeline?

Avatar gracjan_pl

5 września 2018, 21:14

Avatar generalpartyzantkijeja

6 września 2018, 09:44

@gracjan_pl: ku*wa no rok ponad

Avatar gracjan_pl

6 września 2018, 10:43

Avatar generalpartyzantkijeja

6 września 2018, 16:36

@gracjan_pl: kto odpowiada na memy w losowych? (oprócz ciebie)

Avatar gracjan_pl

6 września 2018, 16:55

Avatar kuklux

8 maja 2018, 07:03

było

Avatar TUPAQ__

9 grudnia 2016, 07:17

O KU*WA ZGINIEMY!!!!!!!!!

Avatar Errror_Sans

Edytowano - 7 grudnia 2016, 16:16

czemu mi to gówno nie działa
WTF
JESTEM NA NOWEJ GRAFICE

Avatar Arronin

7 grudnia 2016, 17:22

@Errror_Sans: A gdzie klikasz?

Avatar Errror_Sans

7 grudnia 2016, 18:38

@Arronin: kiedy jestem na głównej to na napis gif i tą szczałkę, i mi się ładuje pół godziny i nic, wchodzę w obrazek wciska szczałkę na środku ekranu to mnie wywala do innego obrazka

Avatar Arronin

7 grudnia 2016, 20:39

@Errror_Sans: To nwm, bo robie to samo i mi działa

Avatar kasperg21

8 grudnia 2016, 01:52

@Errror_Sans: Mam tak samo jak ty.

Avatar Errror_Sans

8 grudnia 2016, 16:17

@kasperg21: poszło mi

Avatar kasperg21

8 grudnia 2016, 16:20

@Errror_Sans: Mi tez zaczely dzialac:D.Moze to wina serwera.

Avatar FuryGaming

7 grudnia 2016, 17:30

Nie ma to jak Javelin.

Avatar Dodwizo

7 grudnia 2016, 18:37

@FuryGaming: Spike lepszy :v

Avatar pomada

7 grudnia 2016, 17:51

skisłem

Avatar Aracz

7 grudnia 2016, 17:28

Moje uszy ;-;

Avatar Disrupter

7 grudnia 2016, 16:08

Widzę to już 4 raz, a nadal mnie to cieszy :D

Avatar
Konto usunięte

7 grudnia 2016, 14:47

Już wiemy kto był sprawcą zamachu Smoleńskiego!

Avatar budynjestdobry

7 grudnia 2016, 14:39

Boje się

Avatar Lexicanum

7 grudnia 2016, 12:29

Dmuchane świńskie jelito przeciw islamistom.

Avatar Kylo_Ren_

7 grudnia 2016, 09:48

TEN PISK MNIE ROZJE**Ł XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD.

Avatar Kylo_Ren

7 grudnia 2016, 14:48

@Kylo_Ren_: Wincyj "XD"

Avatar Hank1212

7 grudnia 2016, 16:28

@Kylo_Ren_: i ta kropka na końcu... srsly

Avatar
Konto usunięte

7 grudnia 2016, 09:38

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena