Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Ashley12c

Edytowano - 10 stycznia 2017, 20:28

W tamtym roku trzy.
W tym roku żaden
Oprócz 12 spóźnień... (licząc tamten rok)
#NC

Avatar TheHunterMikiPL

14 maja 2017, 21:23

@Ashley12c: Ja mam ze 30 nieobecności 15 ucieczek i 120 spóźnień xD

Avatar Ashley12c

14 maja 2017, 21:28

@TheHunterMikiPL: Lel.
I nadal nie byłeś u dyrektora? ._.

Avatar TheHunterMikiPL

14 maja 2017, 21:33

@Ashley12c: Nie mamy dyrektora. Mamy panią dyrektor. Nie, dalej nie byłem.

Avatar Ashley12c

14 maja 2017, 21:35

Avatar TheHunterMikiPL

14 maja 2017, 21:39

@Ashley12c: Nawet nie było blisko tego.

Avatar Ashley12c

14 maja 2017, 21:44

@TheHunterMikiPL: O cie Panie.
U nas za 20 spóźnień to do dyrektora.

Avatar TheHunterMikiPL

14 maja 2017, 21:53

@Ashley12c: Heh.

Avatar hehineji

10 stycznia 2017, 22:52

uwaga całkiem długie
>badz mno lvl 16
>miej sen
>sni ci sie ze jest 6:30 (7:20 wychodze z domu zeby zdazyc na busa)
>luzik.jpg
>normalnie jesz sniadanko pakujesz sie i te inne poranne sprawy
>we snie idziesz siku (najgorsze gowno bo zawsze lejesz w lozko)
>taki luj bo w toalecie trenujesz predatora
>lecisz normalnie ale bez szczegolow
>wejscie_smoka.gif
>matka grzyczy "anon wstawaj ku*wa 7:15 a ty walisz kapiszona"
>wtf.png
>przed chwila byla 6:30
>patrzysz na zegarek i uswiadamiasz sobie ze to byl sen
>ubierasz sie w byle co aby nie smierdzialo
>bierzesz plecak je*ać czy masz wszystkie ksiazki
>wychodzisz
>usain bolt mode activated
>wygryw
>zdazyles na autobus
>ku*wa...
>wycieczka szkolna (mieszkam obok podstawowki)
>polowa autobusu zaje**na dzieciakami
>nie ma gdzie usiasc
>ch** postoisz przez te 20minut
>dobra dojechales
>idziesz do szkoly
>wchodzisz do szatni taki wku*w 100%
>patrzysz na plan zastepstw jak to zawsze rano
>paczysz i niedowierzasz
>klasa IIIB zwolniona z pierwszej godziny
>mieszane uczucia
>wku*w bo zapi**dalales ch*j wie po co
>wygryw bo nie ma głupiej suki od przyrki
>jednak wku*w bo uswiadamiasz sobie ze nie masz co robic przez godzine
>idziesz do kiosku po szluge
>okur*a.exe
>inna kasjerka
>"a dowodzik jest"
> wqrw is over 9000
> idziesz do tej budy jak ostatni przegryw
> idziesz sikać za szkołe
>zawal.png
>samochod dyrki
>wypi***alasz na tory
>chyba nie nie zauwazyla
>ulga
>idziesz do szkoly
>nikt nic nie wie
>nadal wqrw
>anon co jest
>a dziewczyna mnie rzucila
>co ty pieprzysz przegrywie pewnie znowu spadles z silvera xdd
>tak było
>oby nikt z ziomkow nie mial jeja
>gorzej, pani dyrektor
>o ku*wa

Avatar RadzieckiPiesel

10 stycznia 2017, 23:42

@hehineji: Ciekawa historia

Avatar hehineji

11 stycznia 2017, 00:39

@RadzieckiPiesel: chcialo ci sie czytac?

Avatar WatashiKage

11 stycznia 2017, 08:36

@hehineji: Jeżeli chodzi o LOLa to jakim cudem można spaść z silvera?! ;-;

Avatar RadzieckiPiesel

11 stycznia 2017, 08:51

@hehineji: Tak chciało

Avatar hehineji

11 stycznia 2017, 16:18

@WatashiKage: w lolu jest bronz jeszcze, a ja mowilem o csie bo nie umiem w lola

Avatar WatashiKage

13 stycznia 2017, 07:02

@hehineji: Spaść z silvera w csie... Ty to utalentowany kolego jesteś. :D

Avatar
Konto usunięte

11 stycznia 2017, 09:52

ja to troche przegrywem jestem, symulowałem chorobę już wiele razy... a teraz ch*j bo niedługo koniec semestru a ja mam fhui niezaliczonych sprawdzianów itp., no i dzisiaj mam już wszystko zaliczać.... a tu nagle jebs, budze się rano, brzuch boli, rzygam 30 minut

mame mówi
Dobra synek nie idziesz

#nobody

Avatar Skroodzia

10 stycznia 2017, 20:25

Mam ponad 90% frekwencji :)

Avatar EpicArcher

10 stycznia 2017, 20:55

@Skroodzia: mam ponad 98% frekwencji hehe

Avatar Skroodzia

10 stycznia 2017, 21:18

@EpicArcher: Gratuluję ;)

Avatar EpicArcher

10 stycznia 2017, 22:12

@Skroodzia: a dzięki dzięki

Avatar
Konto usunięte

9 stycznia 2017, 22:19

Cóż mi się śniło, że nie muszę iść do szkoły ale jak budzik mnke obudził to zaczęłam strasznie płakać do poduszki

Avatar Nyanfetamina

9 stycznia 2017, 22:24

[*]

Avatar
Konto usunięte

Edytowano - 9 stycznia 2017, 22:37

@Nyanfetamina: jeszcze żyję...J E S Z C Z E

Avatar Nyanfetamina

Edytowano - 9 stycznia 2017, 23:05

Okey dokey
Oby długo i szczęśliwie

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena