Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Chamstwo w państwie!
Serio, kto im to przedłużył na tyle sezonów?
Ale pojebana akcja
Opis pasuje
Walić znaki zodiaku...
Nadal lepsza historia miłosna niż Zmierzch
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież26 stycznia 2017, 18:48
@miecio6: haha to jest akurat Młodzierz Wszechpolska. Ale to samo gówno tylko w inny papierek zapakowane xD
Odpisz
20 stycznia 2017, 10:26
Ci cykliści to wszędzie te swoje głupie ścieżki by budowali! To dobrze że są tacy ludzie którzy nie boją się im postawić
Odpisz
17 stycznia 2017, 07:59
Odpisz
16 stycznia 2017, 20:09
Nie ma to jak ONR
Odpisz
16 stycznia 2017, 19:54
Tak przy okazji
Co jest złego w byciu homo, oprócz tego że to grzech?
Odpisz
16 stycznia 2017, 20:07
@JTKX2: Ludzie boją się tego czego nie znają
Ciekawe kto będzie się z kogo śmiał jak gej ich będzie r*chał w dupę
Odpisz
16 stycznia 2017, 20:08
@JTKX2: jakbys spytal co jest zlego w byciu schizofrenikiem
choroba jak choroba
\_____/
Odpisz
16 stycznia 2017, 20:13
@JTKX2: To nie jest grzech nawet. Grzech to świadomie i z własnej woli dokonany czyn, a żaden człowiek nie wybiera sobie orientacji. Dopiero czyny homoseksualne według KK są grzechem.
Odpisz
16 stycznia 2017, 20:14
@JTKX2: Dla kogoś kto nie wierzy w Boga, grzech to tylko zabobon.
Odpisz
16 stycznia 2017, 20:18
@Miguelp: To nie jest choroba :D
Odpisz
16 stycznia 2017, 20:19
No o to mi chodziło, ale nie pomyślałem ze inni się nie kapna
ale co w tym złego?
Odpisz
16 stycznia 2017, 20:44
@Miguelp: Powiedz dlaczego to choroba, doktorze? Ponieważ masz bardzo wyjątkowe zdanie w środowisku inteligencji, może coś odkryłeś?
Odpisz
16 stycznia 2017, 21:07
@Penseta: Bo tak powiedział król Korwin, pogromca, masakrator lewakow
Odpisz
Edytowano - 16 stycznia 2017, 21:12
@JTKX2: Lesbijki są spoko ale tylko ładne a gejostwo jest obrzydliwe jak sie chłopaki przytulają całują a już nie wspomne o seksie
Odpisz
16 stycznia 2017, 21:19
jestes gorszy niz ja w swoich pogladach
Odpisz
16 stycznia 2017, 21:20
@JTKX2: Jakby nie patrzeć homoseksualizm jest w pewnym sensie spaczeniem. Celem ludzkości jak i każdych innych zwierząt jest przetrwanie i wydanie na świat potomstwa. No a jak sie facet z facetem pieprzą to coś jest nie halo, raczej dzieci z tego związku nie będzie no i w sumie to nie wiem co więcej powiedzieć
Odpisz
16 stycznia 2017, 21:23
Wiesz, w świecie zwierząt tez występuje homo, pomimo tego że też chcą utrzymać gatunek, a u nich nie są skalowane homosie
Odpisz
16 stycznia 2017, 21:23
@JTKX2: nie
nie dlatego
nie jestem moze biologiem ale pewna wiedze z biologii mam
i uwazam ze jesli czesc organizmow wyksztalcila cos co nie ma biologicznych podstaw istnienia (niczemu nie sluzy a wczesniej nie wystepowalo) a nawet dziala na szkode gatunkowi to jest choroba
oficjalnie z listy chorob to wykreslono ale leczyc nie zabrobiono
zabawne nie
dlaczego leczymy cos co nie jest choroba?
macie inne zdanie
szanuje to i nie wyzywam was wiec prosze nie wyzywac w zaden sposob mnie (tak sarkastyczne "cytowanie"moich pogladow tez pod to podpada)
Odpisz
16 stycznia 2017, 21:26
@Miguelp: W jaki sposób homo krzywdzi gatunek nasz? Może kiedyś walczyliśmy żeby było nas jak najwięcej ( ͡° ͜ʖ ͡°) ale to minęło
Odpisz
16 stycznia 2017, 21:32
@JTKX2: blokuje nam zdolne do rozrodu osobniki
Odpisz
16 stycznia 2017, 21:34
@Miguelp: zeby nie bylo
ja ich nie nienawidze czy cos
ja tylko sadze ze nalezy ich leczyc
Odpisz
Edytowano - 16 stycznia 2017, 21:56
@Miguelp: Homoseksualizm występuje wśród zwierząt, ma nawet pozytywne aspekty, (dla ludzi ma neutralne) tak więc występuje naturalnie i nie jest wymysłem człowieka, nie wpływa na życie ludzi, czego dowodem mogą być wielcy ludzie którzy są homo, a jeśli masz na myśli to że "wszyscy zginiemy" przez to że na świecie istnieje homo to... jesteś w błędzie, homoseksualizm w żaden sposób ( nie licząc pociągu seksualnego) nie zmienia człowieka, nie jest on głupszy lub mądrzejszy, tak więc nie widzę w nim nic złego, nie widzę żeby "pedały" gw**cili ludzi na ulicy, badania też pokazują że homo rodzice nie molestują swoich dzieci, powiem więcej te dzieci rozwijają się prawidłowo, przynajmniej tak mówi większość światowych badań. Tak więc w skrócie przedstaw proszę jakiś argument dlaczego homo to choroba.
PS. Klasyczne pie**olenie o leczeniu, po co? Jak?
Odpisz
16 stycznia 2017, 22:16
@Miguelp: "Jestem tolerancyjny jak mogę ALE [...]"
Odpisz
16 stycznia 2017, 22:22
@Penseta: no yy geje som zli elo
Odpisz
16 stycznia 2017, 22:54
@Penseta: No dobrze ma neutralne skutki.
I teraz podam przykład podważający to.
Pewnie okaże się głupi.
Jest sobie kobieta naukowiec, bardzo pomysłowa wymyśliła wiele przydatnych rzeczy.
No i jest homo.
Umrze, bezdzietnie.
Czyli nikt nie odziedziczy po niej inteligencji i materiał genetyczny się zmarnuje.
No chyba, że in vitro.
Odpisz
16 stycznia 2017, 22:57
@YouVlog: Lub gwałt
Odpisz
16 stycznia 2017, 23:02
A to też prawda.
Odpisz
16 stycznia 2017, 23:09
@YouVlog: No to jest in vitro, w czym problem? ;)
Odpisz
16 stycznia 2017, 23:10
@JTKX2: Większa szansa na wady genetyczne dziecka.
Odpisz
16 stycznia 2017, 23:10
Zacznijmy od tego że jestem bardzo tolerancyjny
Odpisz
17 stycznia 2017, 00:31
@YouVlog: to że rodzic jest inteligentny nie znaczy że dziecko, będzie geniuszem, więc nie widzę dalej nic złego w byciu homo.
Odpisz
17 stycznia 2017, 06:50
@Penseta:
Inteligencja dziecka może różnić od matki tylko o 15%.
Odpisz
17 stycznia 2017, 07:37
@Penseta: nie mowie ze wszyscy zginiemy
za duzo nas na to
ale na pewno powoli bedziemy zmniejszac roznorodnosc genetyczna a to nie dobrze
nwm jak to leczyc ale wiem ze mozna bo wielu juz wyleczono
Odpisz
17 stycznia 2017, 11:46
@YouVlog: A jakby była hetero, ale bezpłodna?
Albo po prostu nie chciałaby dziecka?
Odpisz
17 stycznia 2017, 11:49
@Miguelp: Jest 7 mld ludzi na tej parszywej planecie. Homo jest ok. 2-3% populacji? Może niewiele więcej. NO KU*WA RZECZYWIŚCIE ZABRAKNIE NAM TEJ JE**NEJ RÓŻNORODNOŚCI.
Odpisz
17 stycznia 2017, 11:51
No to wtedy gwałt.
Odpisz
17 stycznia 2017, 11:53
@YouVlog: Gwałt na bezpłodność nie pomoże D:
Odpisz
17 stycznia 2017, 12:01
na dluzsza mete tak
bo czesc nowego pokolenia bedzie homo itd itd
Odpisz
17 stycznia 2017, 12:31
No to in vitro.
Odpisz
Edytowano - 17 stycznia 2017, 12:37
@Miguelp: Zabrzmiało to tak jakbyś twierdził, że bycie homo to choroba zakaźna.
"Dzieci, wasza ciocia jest lesbijką, nie patrzcie na nią bo się zarazicie."
Gówno, a nie "część nowego pokolenia". Osób hetero ZAWSZE będzie więcej i o zmniejszającej się puli genetycznej możemy mówić dopiero za... tysiąc lat? Może nieco wcześniej.
Odpisz
17 stycznia 2017, 12:38
@YouVlog: A później aborcja.
Zresztą in vitro działa u niepłodnych a nie u bezpłodnych.
Odpisz
17 stycznia 2017, 13:01
ale kiedys bedziemy o tym mowic
co z tg ze za 1tys lat
Odpisz
17 stycznia 2017, 13:19
@Miguelp: To, że wcześniej ludzkość wybije sama siebie?
Odpisz
17 stycznia 2017, 14:49
wybije nie wybije
skad mam wiedziec
profilaktyka nie zaszkodzi
Odpisz
17 stycznia 2017, 15:03
Lepiej zapobiegać niż działać.
Odpisz
17 stycznia 2017, 15:20
@YouVlog: no wlasnie to napisalem
mniej wiecej
Odpisz
17 stycznia 2017, 15:54
@Miguelp: Kogo wyleczono XD? A o różnorodność to ty nie masz co się martwić. A, pierdzielisz potem że ilość homo się zwiększy, jak? Bo będą mieli prawo do własnych uczuć xd?
Odpisz
17 stycznia 2017, 15:59
@Penseta: No tak, jeśli będą mieli więcej praw, to będą chcieć więcej i więcej i w końcu eyjdzie na to, że to hetero są beee.
Odpisz
17 stycznia 2017, 16:09
@Penseta: nazwisk nie pamietam
mozesz sb poczytac w necie
sa nawet specjalne poradnie
czesc ludzi jest homo
reszta moze miec dzieci (no chyba ze bezplodni)
czesc ich dzieci takze bedzie homo
a reszta moze miec dzieci
z ktorych czesc bedzie homo
itd
Odpisz
17 stycznia 2017, 16:15
@Miguelp: >3/4%
>część
tak, świat tak działa.
Odpisz
17 stycznia 2017, 16:18
@YouVlog: "HEJ CHCEMY NIE BYĆ WYZYWANI, NAPIĘTNOWYWANI ORAZ PRAGNIEMY BY TRAKTOWANO NAS ROWNO Z INNYMI.
HETERO TO ZEEEROOO."
Serio tak to widzisz?
Kiedyś kobiety też się domagały praw. Czy chcą zniszczyć mężczyzn?
No nie wydaje mi się.
Odpisz
17 stycznia 2017, 16:21
@YouVlog: yyy? Co? Homo są teraz równych praw skąd ty bierzesz że oni chcą większych praw? Plus jak hetero ma być "bee" skoro procento homoseksualistów to 10% (max)
Odpisz
17 stycznia 2017, 16:23
@Miguelp: procent homo na świecie to 10% (max) i nigdy to się nie zmieni, a co do tego że mogę sobie znaleźć, co mam znaleźć? Leczenie homo? Mogę znaleźć ci pełno prac na temat homo i że nie jest to choroba więc dalej nie odpowiedziałeś, na podstawowe pytanie, po co?
Odpisz
17 stycznia 2017, 16:25
Zacznijmy od tego że homoseksualiści w swoich prośbach protestach domagają się równych praw nie przywilejów.
Odpisz
17 stycznia 2017, 16:53
@Penseta: Homo mają trochę mniej praw
Odpisz
17 stycznia 2017, 16:57
@Penseta: wyjasnij czemu sie nie zmieni?
Odpisz
17 stycznia 2017, 17:11
@JTKX2: "troche"
Nie mają prawa małżeństw, nie mają prawa do dzieci oraz co najważniejsze nie są akceptowani.
Mają bardzo duże braki prawne.
Odpisz
17 stycznia 2017, 17:11
@Miguelp: co?
Odpisz
17 stycznia 2017, 17:12
@Penseta: powiedziales ze procent homo to 10% i to sie nie zmieni
czemu?
Odpisz
17 stycznia 2017, 17:15
@Miguelp: Homoseksualiści nie mogą mieć dzieci więc genetycznie dalej nie będzie to przekazywane dalej, a co do urodzin osób homoseksualnych w rodzinach hetero, prawa dla homoseksulistów nie zmienią ilości urodzeń osób homo, więc homoseksualistów będzie tyle samo.
Odpisz
17 stycznia 2017, 17:28
@Penseta: ja nie mowie nic o prawach tylko o leczeniu
polecam czytanie cudzych wypowiedzi
juz wyjasnilem jak sie zmienialaby liczba osob homo
nie zauwazylem zebys wytknal blad wiec chyba mozna uznac ze sie zgadzasz
Odpisz
17 stycznia 2017, 17:48
@Miguelp: ty piszesz o leczeniu a ja
1chce dowody na to "lecznie"
2 dowiedzieć się po ich leczyć
Odpisz
17 stycznia 2017, 17:58
@Penseta: jakie znowu dowody?
chyba pisalem ze po to by nie zanikala roznorodnosc genetyczna
Odpisz
17 stycznia 2017, 18:05
@Miguelp: 1Dowody na możliwość "leczenia"
2 Jaka kuźwa różnorodność genetyczna? Gejów jest maks 10% więc zostało jescze pare miliardów możliwości mieszania się ludzi, tak więc to nie jest argument
Odpisz
17 stycznia 2017, 18:08
@Penseta: konkretnie powiedz co rozumiesz przez dowody
bedzie sie ona zmniejszac stopniowo
Odpisz
17 stycznia 2017, 18:12
@Miguelp: Stopniowo, gdzie o tym przeczytałeś, jeśli mogę wiedzieć? A dowody? Nie wiem, może wypowiedź jakiegoś profesora lub badania?
Odpisz
17 stycznia 2017, 18:14
@Penseta: Napisałem, że jeśli zdobędą więcej praw, to będą chcieli ich jeszcze więcej.
Odpisz
17 stycznia 2017, 18:16
@Penseta: elementarna wiedza z biologii
Odpisz
17 stycznia 2017, 18:24
@YouVlog: Niby dlaczego?
Odpisz
17 stycznia 2017, 18:25
@Miguelp: To tytuł książki lub pracy?
Odpisz
17 stycznia 2017, 18:30
@Penseta: jprdl
znajdziesz odpowiedz w poerwszym lepszym podreczniku od biologii
Odpisz
17 stycznia 2017, 18:31
@Penseta: Tak samo było z prawami kobiet.
Nie, nie mówię że prawa kobiet dla kobiet są złe.
A przynajmniej nie wszystkie.
Odpisz
17 stycznia 2017, 18:39
@Miguelp: Mam znaleźć info na temat homoseksualizmu? Bo nigdzie nie widziałem informacji na temat, homoseksualizmu i różnorodności genetycznej, i nie pisz mi tu "jprl" bo nie piszesz żadnych źródeł a jedynie pierdoły na temat podręcznków
Odpisz
17 stycznia 2017, 18:40
@Penseta: w podrecznikach masz wiedze ktora pozwala to zrozumiec
jest ogolnie prawo genetyki ze zmniejszenie liczby rozmnazajacych sie osobnikow skutkuje zmniejszeniem sie roznorodnosci genetycznej
Odpisz
17 stycznia 2017, 18:40
@YouVlog: Ile procent feministek chce większe prawa? 1%? A ile jest procent feministem wśród kobiet 40%? Może paru będzie chciało większe prawa ale mam wrażenie że maks będzie to 1% homoseksualistów.
Odpisz
17 stycznia 2017, 18:41
@Penseta: zrodlo?
Odpisz
17 stycznia 2017, 18:43
@Miguelp: Ludzi jest ponad 7 miliardów za ile set lat będzie brak różnorodności? Przypominam także, że mamy dalej przyrost naturalny tak więc, dalej będzie rosła liczba różnic genetycznych.
Odpisz
17 stycznia 2017, 18:45
@Miguelp: czego? Tego że geje nie mają wpływu na życie? American psychological association "Resolution on Appropriate Affirmative Responses to Sexual Orientation " oraz wiele wiele innych.
Odpisz
17 stycznia 2017, 18:45
@Penseta: nwm za ile ale kiedy tak
dlazego mialaby rosnac?
Odpisz
17 stycznia 2017, 18:46
@Penseta: nie
danych statystycznych
Odpisz
17 stycznia 2017, 18:52
@Miguelp: Ale dlaczego, nie? Nie ma do wpływu na życie ludzi i raczej nigdy mieć nie będzie, mówisz o tych różnicach genicznych, ale równie dobrze można oskarżać o to osoby bezdzietne księży (i ogólnie osoby które nie powinny podejmować aktów seksualnch) oraz osoby bezpłodne one też nie dają nam potomstwa, a co za tym idzie powinny być leczone.
A co do danych statystycznych o jakie dane statystyczne ci chodzi?
Odpisz
Edytowano - 17 stycznia 2017, 18:54
@Penseta: Taaa?
A spójrz, że wywalczyły sobie bardzo dużo.
I przestań podawać liczby z kosmosu.
Odpisz
17 stycznia 2017, 18:55
@Penseta: mniejsza roznorodnosc to wieksze prawdopodobienstwo wystapienia bledu genetycznego
ekhem bezplodnosc probojemy leczyc
ten twoj 1% feministek domagajacych sie praw i 40% feministek wsrod kobiet
Odpisz
17 stycznia 2017, 19:11
@Miguelp: Głównie były to dane, które sam uzbierałem wśród moich znajomych, (z czego doliczyłem te internetowe feminazistki których nie znam w prawdziwym życiu) i wyszło mi że na 8 aktywnych feministek które znam+ ludzie z protestów (ale one dalej nie miały haseł antymęskich) wyszło mi że odsetek tych "złych feministek" jest bardzo mały, bo żadnej na oczy nie widziałem. Plus nie pisałem nigdzie, że są to pewne dane, (polecam spojrzeć na znaki zapytania na końcu) ale dane które widzę kiedy wychodę z domu.
Ale wracając, dalej nie odpowiedziałeś, dlaczego mamy leczyć homo, nie licząc różnorodności, ale to jest coś tak abstrakcyjnego, nigdzie nie widziałem jakiegoś naukowca piszącego o problemie z różnorodności genetycznej spowodowanej przez homoseksualizm, spójrzmy też logicznie, w jaki sposób homoseksualizm wpływa podobno na różnorodność? W taki, że nie mają dzieci? Jeśli tak to spójrzmy na to w ten sposób, powiedzmy że 1 miliarda ludzi nie ma (nie może mieć dzieci więc wg ciebie nie powinien być) dalej te 6 miliarda "zdrowych" ludzi się rozmnoży, i będzie różnorodna genetycznie. Wniosek? Homoseksualizm ma znikomy wpływ na życie ludzi.
Odpisz
17 stycznia 2017, 19:13
@YouVlog: Jako jedyny tutaj podałem naukowe źródło informacji podczas gdy ty byłeś zajęty pisaniem o naukowcach gwałtach i in vitro.
Odpisz
17 stycznia 2017, 19:27
@Penseta: Ku*wa ten wątek ma już ponad 80 komentarzy dajcie sobie spokój
Odpisz
17 stycznia 2017, 20:07
@Penseta: za malo osob zbadales
roznorodnosc bedzie spadac poniewaz geny u homo przepadna
bedzie to proces powolny ale niebezpieczny
mysle ze powodow podalem wystarczajaco
jest wynaturzeniem i ma niewielki ale szkodliwy wplyw na gatunek
wniosek wysnules po prostu smieszny
Odpisz
17 stycznia 2017, 20:37
@Miguelp: Prosze, pisz z kropkami i polskimi znakami, bo najwięcej czasu, marnuję na czytanie.
Wyjaśnij proszę "roznorodnosc bedzie spadac poniewaz geny u homo przepadna"
I jedynym powodem jest "różnorodność" i to wszystko.
Odpisz
17 stycznia 2017, 20:39
@Penseta: mysle ze to dosc logiczne
homo sie nie romnaza wiec ich dna przepada z ich smiercia
oraz to ze to wynaturzenie
Odpisz
17 stycznia 2017, 20:44
@Miguelp: Ale co to ma do różnorodności genów? Ludzie dalej mają 6 miliardów innych ludzi. Plus czemu jest to wynaturzenie? Homoseksualizm występuje wśród zwierząt naturalnie, a homofobia tylko u ludzi.
Odpisz
17 stycznia 2017, 20:53
@Penseta: ale tracimy cześć kmbinacji i kzyżujemy się między mniejszą liczbą osób
niczemu nie służy
w naturze nie ma ic bez celu
Odpisz
17 stycznia 2017, 21:03
@Miguelp: Proszę, zacznij pisać normalnie bo to boli w oczy.
W naturze nie ma nic bez celu, homoseksualizm, występuje wśród zwierząt i ma swoje plusy, dla ludzi nie ma plusów ani minusów. Jako że homoseksualizmu nie da się wyleczyć, to pewnie będziesz ich mordował.
Odpisz
17 stycznia 2017, 21:56
@Penseta: jakie plusy
thx za naklejke mordercy
Odpisz
17 stycznia 2017, 22:55
@Miguelp: Pomijając owady u których homoseksualizm (lub biseksualizm z naciskiem na homo) wzmacnia, ilość potomstwa itd, mamy jszcze przykładowo, makaki japońskie stosunki homoseksualne wzmacniają ich wzajemne więzi, mamy też szympansy bonobo, u których aż 75% zbliżeń seksualnych to zbilżenia homo (wg dr. Gruetera) ma to na celu zmniejszenie bojowego nastawienia wśród samców.
Odpisz
18 stycznia 2017, 07:52
@Penseta: no dobra wiec u niektorych zwierzat moze ma to jakis pozytywny wydzwiek ale na ludzi to dziala chyba wprost przeciwnie
Odpisz
18 stycznia 2017, 16:25
@Miguelp: Nie licząc różnorodności genetycznej, o której mówiłeś tylko ty, bo nigdzie indziej nie spotkałem takiego stwierdzenia, więc dalej w to nie wierzę, to nie.
Odpisz
18 stycznia 2017, 16:27
@Penseta: ona jest oczywista i destrukcyjna w skutkach
Odpisz
18 stycznia 2017, 16:31
@Miguelp: Prawdopodobnie, mniej destruktywna niż nacjonalizm,rasizm i homofobia.
Odpisz
18 stycznia 2017, 16:32
@Penseta: jak dobrze ze nic z tego mnie nie dotyczy
Odpisz
18 stycznia 2017, 16:32
@Miguelp: No homofobia raczej cię dotyczy.
Odpisz
18 stycznia 2017, 17:46
@Penseta: nie
Odpisz
18 stycznia 2017, 17:48
@Miguelp: Czemu nie? Boisz się, że przez homoseksualizm wszyscy zginiemy, myślisz że to wynaturzenie oraz chcesz to "leczyć".
Odpisz
18 stycznia 2017, 23:31
@Penseta: nie boje sie bo bede juz martwy
po prostu widze ten problem
homofobia to nienawisc
Odpisz
19 stycznia 2017, 15:54
@Miguelp: "Homofobia – strach przed homoseksualizmem i homoseksualistami, awersja, nieufność, nienawiść i wrogość do nich oraz ich dyskryminacja"
Odpisz
19 stycznia 2017, 16:08
@Penseta: chyba sie nie mieszcze w tym
Odpisz
19 stycznia 2017, 16:10
@Miguelp: chcesz ich leczyć, uważasz że dają nam pełno minusów itd, więc się mieścisz.
Odpisz
19 stycznia 2017, 16:39
@Penseta: jak?
Odpisz
19 stycznia 2017, 16:47
@Miguelp: Co jak?
Odpisz
19 stycznia 2017, 16:56
@Penseta: w jaki sposob sie mieszcze?
Odpisz
19 stycznia 2017, 17:03
@Miguelp: Pomijajac to że chcesz ich leczyć (co jest na swój sposób jest dyskryminacją), mówisz że psują człowieka, nazywasz to wynaturzeniem itd.
Odpisz
19 stycznia 2017, 17:43
@Penseta: to jakbys powiedzial ze leczenie chorych na raka to dyskryminacja
Odpisz
19 stycznia 2017, 17:53
@Miguelp: Zacznijmy od tego ze homo to nie choroba i nie ma jak go leczyc
Odpisz
19 stycznia 2017, 17:54
@JTKX2: obawiam sie ze jestes troche opozniony w dyskusji
Odpisz
19 stycznia 2017, 18:36
@Miguelp: Oj tam :P
Odpisz
19 stycznia 2017, 19:22
@Miguelp: Porównanie raka do homo, gratulacje.
1 Homosekualizm nie zminia człowieka, oraz nie niesie za sobą jakiś uszczerbków na zdrowiu, a od raka można umrzeć.
2 Na raka ludzie leczą się, dlatego mogą umrzeć lub ma to swoje złe skutki na zdrowiu.
Natomiast ludzie homosekualini nie chcą być leczeni
3 Homosekualizm został zdjęty z listy chorób bodajże w '89?
Więc prosze napisz mi, doktorze, dlaczego to choroba.
Odpisz
19 stycznia 2017, 19:29
@Penseta: ehhh
omawialismy ta kwestie wiele razy
rownie dobrze moglem dac tam autyzm schuzofrenie czy katar
Odpisz
19 stycznia 2017, 19:33
@Miguelp: Wszystkie te rzeczy mają negatywny wpływ na człowieka, homoseksalizm nie.
Odpisz
19 stycznia 2017, 20:39
@Penseta: juz ci mowilem ze ma i nie ma sensu wracac do tego
Odpisz
19 stycznia 2017, 20:59
@Penseta: Od bycia homo też można umrzeć bo ci mogą dresy wpie**olić.
Pozdrawiam.
Odpisz
19 stycznia 2017, 21:05
@Miguelp: Wymień mi konkretnie jakie to są wady, bo większość twoich komentarzy opiera się na równorodności generycznej.
Odpisz
19 stycznia 2017, 21:32
@Penseta: oraz ze jest nienaturalne
moze prowadzic tez do powazniejszych zaburzen psychicznych
Odpisz
19 stycznia 2017, 21:45
@Miguelp: 1 to że to dzieje się naruralnie w naturze już udowodiłem więc argument inwalida
2 Większość (o ile nie wsystkie) światowe organizacje uważają, że homoseksualizm nie ma wpływu na ludzką psychikę, więc kolejny argument inwalida.
Odpisz
19 stycznia 2017, 21:54
@Penseta: to ze cos wystepuje w naturze nie znaczy ze jest naturalne
oczywiscie ma
moze pojawic sie depresja nienawisc do sb itp
Odpisz
19 stycznia 2017, 22:18
@Miguelp: Ale to że ma zastosowanie w naturze, już znaczy
I nie wiem czy wiesz, ale heteroseksauliści, też mogą mieć depresje czy nienawiść, a homoseksualizm do tego nie prowadzi, co najwyżej społeczeństwo które gardzi homoseksualistami ale to co innego, tak więc nie.
Odpisz
20 stycznia 2017, 10:33
Spadaj na drzewo homofobie.
Odpisz
20 stycznia 2017, 10:38
@Penseta: *rozpościera się zapach siarki* I pojawiam się ja. Nasz szanowny przyjaciel Miguelp posługuje się argumentami bezpodstawnymi. 3% populacji nie ma żadnego negatywnego wpływu na resztę społeczeństwa. Depresja, nienawiść do siebie etc. częstsza jest wśród osób kościoła. Podręczniki do biologi w GIMNAZJUM (używajmy tego słowa póki można) mówią o różnorodności genetycznej, a i owszem ale nic tam nie pisze o wpływie osób nierozmnażających się (negatywnym wpływie ofc). Co więcej, podręczniki licealne wskazują na to, że mniejsza liczba osobników zmniejsza szanse na przekazanie wadliwych genów. Jeszcze raz nawiązując do tego argumentu: idąc za jego tokiem myślenia osoby, które nie chcą mieć dzieci, zdradzają własny gatunek. Ich bezcenne "jajeczka" i sperma pozostają nieużyte. Pragnę jeszcze dodać, że brakuje nam miejsca do życia, zasoby się kończą. Przewiduje się, że do 2050 wyczerpią się paliwa kopalniane. Wydaje mi się, że w takiej sytuacji nasz gatunek powinien przystopować a nie robić kolejne ludziki.
Odpisz
20 stycznia 2017, 10:55
Nie no spoko to lesbijki są dla ciebie ładne a gejów już nie tolerujesz bo to nie kobiety,hah.
Odpisz
20 stycznia 2017, 10:55
@bartus99: Taaa tyle, że z punktu widzenia natury zadaniem człowieka jest przedłużyć gatunek.
A to, że ty tak sądzisz niec nie znaczy.
Odpisz
20 stycznia 2017, 11:14
@YouVlog: Celem człowieka jest PODTRZYMANIE gatunku. Jeśli wszyscy byliby hetero, wszyscy mieliby dzieci, ludzkość sama by się stłamsiła. Wszystko jest zaplanowane. Nasze ciała to maszyny zrobione z mięcha, skóry i kości (straszne uproszczenie, wiem). Każda nasza decyzja jest w jakimś stopniu zaprogramowana. Odchyłami od normy możemy nazwać samobójców i masochistów. Homoseksualizm to naturalna mechanika, która sprawia, że nie utopimy się w własnych cielskach.
Odpisz
20 stycznia 2017, 13:23
@JTKX2:
Odpisz
20 stycznia 2017, 13:45
@Miguelp: "moze pojawic sie depresja nienawisc do sb itp"
A wiesz dlaczego? Bo są piętnowani, prześladowani i nazywani nienormalnymi przez takich jak ty. Więc oczywiste jest, że zaczną się nienawidzić skoro wszyscy inni ich nienawidzą.
Odpisz
20 stycznia 2017, 13:51
@bartus99: Mechanika sprawiająca, że się nie utopimy?
Tyle, że w Chinach wprowadzili inny sposób.
Odpisz
20 stycznia 2017, 13:54
@YouVlog: No zawsze możemy odstrzelać słabsze jednostki ALE... Skoro niektóre osoby uważają homoseksualizm za grzech to co powiedziałyby te praworządne osoby na taki sposób ograniczania liczebności gatunku.
Odpisz
20 stycznia 2017, 14:07
@bartus99: Miło, że na jeja jest więcej osób z odrobiną empati xd
Odpisz
20 stycznia 2017, 14:24
@Penseta: Zacytowałbym Goethe-go ("jam jest częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wieczne czyni dobro") ale jestem świadom tego jak nędznym robakiem jestem.
Odpisz
20 stycznia 2017, 14:57
@bartus99: nie bede pisac po raz enty czegos tak oczywistego
jak wam to sprawi przyjemnosc to mozecie wierzyc w oczywiste klamstwo jakim jest to ze wygraliscie
dodam tylko ze wszystko choroby sluza zmniajszania liczebnosci gatunkow
Odpisz
20 stycznia 2017, 14:58
@Miguelp: Czyli twoim zdaniem miłość to choroba?
Odpisz
20 stycznia 2017, 15:01
@maxmaxi123: to nie milosc lecz jej wypaczenie
celem milosci jest rozrod
Odpisz
Edytowano - 20 stycznia 2017, 15:03
@Miguelp: cel miłości to nie być samotny(czasami pieniądze (to co ja pisze to moje zdanie))
Czyli według ciebie to jak się kobiecie zrobi dziecko to czar pryska i idzie się na inną?
Odpisz
20 stycznia 2017, 15:10
@Miguelp: Biedne stworzenie, nie pojmujesz konceptu miłości.
Miłość nie polega na ślepym rozrodzie, bo nawet karaluchy się mnożą, a one nie są zdolne do wyższych uczuć.
Gdyby miłość polegała tylko na przedłużaniu gatunku, to miłością nazywalibyśmy gwałt. A chyba tak nie uważasz skoro zależy ci na "dobru ludzkości" (co swoją drogą nigdy się nie stanie, bo ludzie zabijają sami siebie z przyjemnością poprzez wojny, nienawiść, zaślepienie i używki)
Odpisz
20 stycznia 2017, 15:26
milosc powstala z potrzeby rozrodu
Odpisz
Edytowano - 20 stycznia 2017, 15:28
@Miguelp: Współczułbym osobie która sie w tobie zakocha,nie czułbyś do niej nic tylko przelecieć. Przelecisz,.mówisz "pa" i idziesz dalej chędożyć coś innego, bo ludzkość musi się rozmnażać!!
Odpisz
20 stycznia 2017, 15:33
@wiewiur500kuba: nadinterpretujesz
jestem czlowiekiem jak kazdy inny i jestem zdolny do wszystkich uczuc
po prostu zdaje sb sprawe z ich celu
to ze bym go pewnie ignorowal to inna sprawa
Odpisz
20 stycznia 2017, 15:33
@Miguelp: nie? ona istniała istnieje i będzie istnieć sama z siebie.
czyli jak są osoby które nie chcą mieć dziecka to się nie kochają?
Odpisz
20 stycznia 2017, 15:36
@Miguelp: Czyli jednak miłość nie służy do rozrodu jak pisałeś wcześniej.
Zdajesz sobie sprawę z tego ze to coś.więcej niż rozród, więc skoro homoseksualiści są zdolni do miłości to nie jest ona wypaczeniem.(mogłem coś poknocić bo piszę z telefonu i długo by przesuwać :P)
Odpisz
Edytowano - 20 stycznia 2017, 15:58
@Miguelp: A pary które nie chcą mieć dzieci?
Musisz być bardzo smutnym człowiekiem skoro twoim jedynym celem jest zapłodnić wszystko co się rusza
Odpisz
20 stycznia 2017, 16:19
@wiewiur500kuba: nie sa zdolni do milosci tylko do jej wypaczenia ktore modyfikuke wazna jej czesc czyli pociag seksualny
Odpisz
20 stycznia 2017, 16:30
@Miguelp: gdzieś ty te mądrości znalazłeś?
Odpisz
20 stycznia 2017, 16:33
@Miguelp: Czyli twoja miłość też może być zwykłym pociągiem seksualnym. Czemu twoje uczucie miłości ma być inne niż u innych normalnych ludzi?
Odpisz
20 stycznia 2017, 16:35
@Miguelp: Ależ pary homoseksualne też odczuwają pociąg seksualny. Tylko nie jest wymierzony w osobę płci przeciwnej.
Odpisz
20 stycznia 2017, 16:37
@wiewiur500kuba: nie umiesz czytac
Odpisz
20 stycznia 2017, 16:41
@Miguelp: Najpierw napisałeś, że miłość ma prowadzić do zdobycia potomstwa (czyli jest tylko i wyłącznie pociągiem seksualnym). Następnie napisałeś, że homoseksualiści nie odczuwają miłości tylko pociąg seksualny... Mi wydaje się to z lekka naciągane. Ponadto napisałeś, że nie "powinniśmy myśleć że wygraliśmy". Ależ gdzież bym śmiał. Dopóki na powierzchni tego kawałka skały chodzi (i oddycha) chociaż jeden idiota nie mogę czuć się zwycięzcą. Tutaj masz całkowitą racje ;3
Odpisz
20 stycznia 2017, 16:41
@Miguelp: A ty przyjąć sensownej, popartej dowodami i logiką argumentacji. Pogódź się z tym, że homoseksualizm był, jest i będzie, a ponadto jest naturalny i nieszkodliwy.
Odpisz
20 stycznia 2017, 16:49
@Miguelp: Wgl co ty do nich masz? Zgw*łcili cię że myślisz że udczuwaja tylko pociąg seksualny? I umeim czytać, napisałeś ze miłość jest do rozmnazania, potem że można czuć cos więcej, wiec pytam czemu ludzie homo maja być inni?
Odpisz
20 stycznia 2017, 16:53
@wiewiur500kuba: To po prostu kolejna osoba z ograniczonymi horyzontami. Najprawdopodobniej gimnazjalista (nie bójmy się używać tego słowa, póki jeszcze można) którego głowa napchana jest (pardon my french) gównem wciskanym przez prawicową/lewicową propagandę. Taka osoba usilnie ignoruje fakty, powtarzając to czego jej nawpychali do głowy jak mantrę, w nadziei że zniechęci przeciwnika w dyskusji. Oczywiście będzie się z tym obnosiła, jakby było to jakieś heroiczne zwycięstwo, a nie zwyczajne znudzenie rozmówcy.
Odpisz
20 stycznia 2017, 16:56
@bartus99: ja i tak będę mówił gimbus.
Odpisz
20 stycznia 2017, 16:57
@maxmaxi123: ...póki jeszcze można.
Odpisz
20 stycznia 2017, 16:57
@bartus99: gdyby czytanie ze zrozumieniem nie bylo dla was zbyt trudne to zauwazylibyscie ze to ja jestem tutaj znudzony
probowales mnie wyzej cytowac no i niczego nie napisales poprawnie
dla sprostowania jestem licealista a moje poglady nie pasuja do zadnego z ugropowan
Odpisz
20 stycznia 2017, 17:01
@Miguelp: skoro cię to nudzi to czemu odpisujesz?
Odpisz
20 stycznia 2017, 17:01
@Miguelp: Co nie zmienia faktu, że absolutnie NIC do ciebie nie dociera
Odpisz
20 stycznia 2017, 17:08
@Miguelp: Jesteś znudzony,a ja zażenowany tym jak głupi potrafi być "licealista". Wszyscy ci piszą,a ty dalej swoje pisząc ze jeden argument jest kilkoma
Odpisz
20 stycznia 2017, 17:08
@Miguelp: Nie należysz do żadnego ugrupowania, ale podzielasz ich poglądy. Niczego nie napisałem poprawnie, bo znalazłem masę błędów logicznych zawartych w twojej wypowiedzi. Jak już zauważyli koledzy wyżej, jesteś znudzony ale mimo to odpisujesz na każdą naszą wypowiedź. Pardon. Masz całkowitą racje a to my się mylimy i to my jesteśmy ludźmi o ograniczonym światopoglądzie ;3
Odpisz
Edytowano - 20 stycznia 2017, 18:54
@bartus99: miłość ma prowadzić do zdobycia potomstwa (czyli jest tylko i wyłącznie pociągiem seksualnym) - zły wniosek z mojej wypowiedz
homoseksualiści nie odczuwają miłości tylko pociąg seksualny.. - tego w ogóle nie napisałem
zawsze każdemu odpisuje
Odpisz
20 stycznia 2017, 19:17
@Miguelp:
Miguelp
dzisiaj, 16:19@wiewiur500kuba: nie sa zdolni do milosci tylko do jej wypaczenia ktore modyfikuke wazna jej czesc czyli pociag seksualny
Odpisz
20 stycznia 2017, 19:18
@Miguelp: Here. Modyfikuje WAŻNĄ jej część. Radze najpierw przeczytać to co się ma zamiar napisać. Czasami się przydaje.
Odpisz
20 stycznia 2017, 19:38
@Miguelp: A jak ktoś nie chce potomstwa a kogoś kocha to go nie kocha?
Odpisz
20 stycznia 2017, 19:52
@bartus99: chcesz powiedziec ze to nie jest jej wazna czesc?
Odpisz
20 stycznia 2017, 19:53
@maxmaxi123: to ze milosc wynika z biologicznej potrzeby rozrodu nie znaczy ze jak ktos nie chce dzieci to nie kocha
Odpisz
20 stycznia 2017, 19:56
@Miguelp: a jak ktoś dziecko zrobi to już nie kocha?
Odpisz
20 stycznia 2017, 19:57
@Miguelp: No to teraz ludzi bez dzieci zastąp homoseksualistami,uzyskasz podobny efekt ;)
Odpisz
20 stycznia 2017, 20:22
@Miguelp: Nie, bo oczywiście o tym czy kogoś kochamy decytuje głównie to, że chcemy z nim mieć dzieci. Fakt powszechnie znany. Zkładam pokłony w twoją strone za to, że oświeciłeś nas plebeliuszy swoim blaskiem, o mędrcze. Zbyt mało widziałeś, zbyt mało ludzi poznałeś aby móc się wypowiadać. Z twoich wypowiedzi wynika, że jesteś człowiekiem ograniczonym, przejedzonym propagandą.
Odpisz
20 stycznia 2017, 20:29
@Miguelp: Co mnie omineło?
Odpisz
20 stycznia 2017, 20:32
@Alvarous: Zacna dyskusja bracie Templariuszu.
Odpisz
20 stycznia 2017, 20:37
@bartus99: Była Krucjata? Heretycy? Xenos? Psionicy? Cokolwiek?
Odpisz
20 stycznia 2017, 20:39
@Alvarous: gównoburza o homo :D
Odpisz
20 stycznia 2017, 20:39
@Alvarous: błędne rozumowanie
Odpisz
20 stycznia 2017, 20:45
@maxmaxi123: nie bledne rozumowanie tylko nonstop mnie nadinterpretujecie
Odpisz
20 stycznia 2017, 20:46
@wiewiur500kuba: To dobrze bo tak to bym już poniósł jakąś kare za niedopilnowanie czystości portalu jeja
Odpisz
20 stycznia 2017, 21:29
@Miguelp: To napisz prosto o co ci chodzi, bo taki ciemny lud jak my nie rozumie
Odpisz
20 stycznia 2017, 21:39
@bartus99: A-a.
Zmieniliście temat z "Co złego jest w gejach?",
na "Czym jest miłość".
No słuchaj ale zmiana tematu oznacza poddanie się.
Odpisz
20 stycznia 2017, 21:43
@YouVlog: to było raczej umiejętne przejście ale temat o homo dalej jako tako jest bo to jest "czy homo czuje miłość? "
Odpisz
20 stycznia 2017, 21:45
@YouVlog: Otóż nie- to jest rozwinięcie tematu, a nie jego zmiana.
Odpisz
20 stycznia 2017, 21:55
@YouVlog: Zmienił go nasz kochany Miguelp :3. Nie uważam tego jednak za poddanie się. Poddana oznacza złożenie broni, czego nasz kolega nie zrobił.
Odpisz
Edytowano - 20 stycznia 2017, 21:57
@bartus99: A tu Cię mam.
Zmienił go maxmaxi123.
Odpisz
Edytowano - 20 stycznia 2017, 21:59
@YouVlog: ;-; stare konto od niedawna używane (z tego co kojarze)
sam chciałem napisać że ja go zmieniłem ale na temat.
Odpisz
20 stycznia 2017, 21:59
@YouVlog: HA! Błąd. Maxim wprowadził pojęcie miłości jako argument w dyskusji, co Miguelp podchwycił i zaczął rozwijać (pomijając fakt że w złym kierunku)
Odpisz
20 stycznia 2017, 22:03
@bartus99: znowu dyskusja zmienia swój temat xD
Odpisz
20 stycznia 2017, 22:06
@wiewiur500kuba: Wgl miguelp dostał tyle argumentów że je teza jest sprzeczna. On pisze że nadinterpretujemy, podając zwykłe przykłady, idąc jego tokiem rozumowania;-; Czyli teraz to co on pisze ogranicza się do kilku przypadków ;-;
Chyba;-;
Odpisz
20 stycznia 2017, 22:24
@wiewiur500kuba: Najłatwiejszym sposobem na wytrącenie argumentu przeciwnika jest oskarżenie go o nadinterpretacje/interpretacje błędną. Jednak technika ta działa tylko i wyłącznie przy argumentach albo zbyt skomplikowanych, wypełnionych przykładami, albo przy argumentach tak nielogicznych, że prawie niemożliwym jest obalenie ich. Miguelp jednak, użył argumentów prostych i łatwych do obalenia, więc ta technika w tym przypadku nie działa. ;3
Odpisz
20 stycznia 2017, 22:30
@bartus99: a tego co pamiętam podał że homo zmniejszy populacje ludzi i chyba tyle, reszta to inaczej ubrane w słowa to samo;-;
chyba że było c0ś j3szcz3 ;-;
Odpisz
20 stycznia 2017, 22:38
@wiewiur500kuba: Zmniejszanie różnorodności genetycznej, niezdolność do prawdziwej miłości, homoseksualizm jako oznaka choroby etc.
Odpisz
21 stycznia 2017, 12:17
@bartus99: I znowu się mylisz.
Odpisz
21 stycznia 2017, 12:22
@YouVlog: Errare humanum est. A czy mógłbyś określić w którym miejscu się pomyliłem? Wiesz stwierdzenie "mylisz się" może dotyczyć wielu rzeczy. Mylić możemy się co do słuszności naszych poglądów, mądrości naszych osądów albo rzeczy tak prozaicznych jak zadanie z matematyki czy pisownia jakiegoś wyrazu. Tak więc uprzejmie proszę o doprecyzowanie.
Odpisz
21 stycznia 2017, 15:27
@bartus99: Maxmaxi przyznał się, że zmienił temat.
Odpisz
Edytowano - 21 stycznia 2017, 15:41
@YouVlog: ... ale dalej jest to o homo
Odpisz
21 stycznia 2017, 16:31
@YouVlog: A więc to nie była zmiana tematu tylko rozwinięcie poprzedniego.
Odpisz
21 stycznia 2017, 19:46
ok napisze ale ostatni raz jak nie zrozumiecie to trudno
jest sobie czlowiek (w zasadzie jeszcze nie czlowiek ale dla uproszczenia tak go nazwe) i w toku ewolucji wyksztalca zdolnosc do odczuwania milosci
powstaje ona w zwiazku z ulepszaniem mozgu bezposrednio z prostej potrzeby rozrodu
z czasem poped seksualny zmniejsza swoje znaczenie w milosci ale nadal jest bardzo wazna jej czescia
dlatego zmiana tego popedu nie moze byc ignorowana i nalezy wprowadzic dodatkowe pojecie na odpowiednik milosci wsrod homo
nazwalem to jej wypaczeniem co moze bylo zbyt agresywnym zagraniem ale to pierwsze pojecie jakie przyszlo mi do glowy
mam nadzieje ze wszystko jest juz jasne
Odpisz
21 stycznia 2017, 20:39
@Miguelp: A teraz wyobraź sobie że jest sobie małpka (uproszczenie olbrzymie- wiem) i ta małpka wykształca u siebie zdolność abstrakcyjnego myślenia. Nie rozmnaża się ona z przymusu, a nawet jako jedno z dwóch zwierząt (drugim jest delfin) odczuwa przyjemność z seksu. Małpka powoli staje się gatunkiem dominującym. Podbija wraz ze swoimi pobratymcami całą planetę. Małpek jest jednak coraz więcej a surowców coraz mniej. Małpki nie decydują się na posiadanie dużej ilości potomstwa, bo wolą wygodniejszy styl życia. Przyrost naturalny hamuje, co jest dobre dla małpek.
A teraz wyobraź sobie, że wśród gatunków zwierząt, które nie są tak """wspaniałe""" jak małpka, które rozmnażają się z przymusu (tak przynajmniej uważają małpki) także występuje homoseksualizm. I to dość powszechny. A mimo to gatunki te nadal funkcjonują. Osobniki o odmiennej orientacji nie są wykluczane ze stada.
Niemądre małpki myślą, że wszystko co inne jest złe i nie lubią małpek homoseksualnych. Nie wiedzą że to całkowicie normalne i występujące wśród innych gatunków. Na szczęście są też małpki mądre, które widzą jak wygląda otaczający je świat i akceptują inność.
Odpisz
21 stycznia 2017, 20:54
@bartus99: nie jest normalne to sposob natury na ograniczenie rozrodu tak jak reszta chorob
Odpisz
21 stycznia 2017, 21:27
@Miguelp: ale co ci przeszkadza w homo? zgw*lcil cie ktorys? nie?
Niech se zyja, nie przeszkadzaja, nie namawiaja do bycia homo;-; co jest w nich zlego?!
Tak to choroba, napiszesz tak, ale nie zakazna zarazliwa
Odpisz
21 stycznia 2017, 21:28
@wiewiur500kuba: nie chce by ludzie byli chorzy
Odpisz
21 stycznia 2017, 21:30
@Miguelp: ... teraz to się popisałeś inteligencją...
Odpisz
21 stycznia 2017, 21:31
@maxmaxi123: moja niechecia do chorob?
Odpisz
Edytowano - 21 stycznia 2017, 21:32
@Miguelp: tak, nie chcesz aby byli chorzy, a ktoś chce być chory!? (nie licząc gimbów)
To wynajdź lek na tę "chorobę " a nie głosisz swoje (fałszywe) poglądy, bo tylko czas marnujesz.
Odpisz
21 stycznia 2017, 21:37
@maxmaxi123: nie chce by ktokolwiek byl chory jprdl
Odpisz
21 stycznia 2017, 21:40
@Miguelp: emm....homoseksualizm zostal juz dawno wykreslony z liczby chorob -,-
dlaczego to ma byc choroba? choroba przewaznie bywa zarazliwa, czy ktos homoseksualizmem zarazil?
homoseksualizm zostal wykreslony z listy chorob bo ludzie zmadrzeli -,-
Odpisz
21 stycznia 2017, 21:43
@wiewiur500kuba: jest mnostwo chorob ktore nie zarazaja
Odpisz
21 stycznia 2017, 21:44
@Miguelp: a jak zachorować na homoseksualizm?
Odpisz
21 stycznia 2017, 21:46
@Miguelp: W czym ci homo przeszkazaja? Żyją, oddychają, nie mają zaburzeń, prócz tego gdzie włożą penisa ;-;
Co jeśli poznałyś kogoś, jest fajny dogadujesz się z nim...nagle bam mówi ci że jest gejem(ma chłopaka). Co mu robisz? odrzucasz go bo jest gejem, ale po za tym funkcjonuje jak normalny człowiek?
Odpisz
21 stycznia 2017, 21:49
@wiewiur500kuba: czy ty czlowieku potrafisz czytac?
Odpisz
21 stycznia 2017, 22:15
@Miguelp: DOSYĆ TEGO!!!
JAKO WETERAN ZAKONU CZARNYCH TEMPLARIUSZY PRZEPROWADZAM EXTERMINATUS W TEJ SEKCJI KOMENTARZY!!!
KAŻDY KTÓRY NAPISZE COŚ JUŻ PO EXTERMINATUSIE ZOSTANIE UZNANY ZA HERETYKA I WTEDY JUŻ NIE BĘDĘ POWSTRZYMYWAŁ IMPERIALNEGO FANATYZMU!!!
OSTATNIE OSTRZEŻENIE
Odpisz
21 stycznia 2017, 22:15
@bartus99: W takim razie miguelp też go nie zmienił.
Odpisz
21 stycznia 2017, 22:46
@Miguelp: mogę wiedzieć, co tym razem przeoczyłem? Może o czymś zapomniałem, albo się nie rzozumieliśmy ;-;
Odpisz
22 stycznia 2017, 01:10
@Miguelp: Zanim się poddam i odłączę od dyskusji podam ci jeszcze definicję choroby (z Wikipedii):
"Choroba jest takim stanem organizmu, kiedy to czujemy się źle, a owego złego samopoczucia nie można jednak powiązać z krótkotrwałym, przejściowym uwarunkowaniem psychologicznym lub bytowym, lecz z dolegliwościami wywołanymi przez zmiany strukturalne lub zmienioną czynność organizmu. Przez dolegliwości rozumiemy przy tym doznania, które są przejawem nieprawidłowych zmian struktury organizmu lub zaburzeń regulacji funkcji narządów."
Teraz po kolei obalamy wszystkie czynniki:
1. Homoseksualista nie czuje się źle ze swoją orientacją (wyjściowo, bo poprzez poniżanie i obrażanie może się znienawidzić)
2. Nie jest to zmiana strukturalna czy zmieniona czynność organizmu (bo homoseksualistą się rodzi)
3. Homoseksualizm nie prowadzi ze sobą żadnych innych czynników poza czuciem miłości (i ZAZWYCZAJ pociągu seksualnego [odsyłam do aseksualizmu]) do osoby tej samej płci.
Odpisz
22 stycznia 2017, 19:35
wg tej definicji nie istnieja choroby psychiczne
homo się nie rodzisz
Odpisz
22 stycznia 2017, 19:36
@wiewiur500kuba: ani razu nie napisałem że mi przeszkadzaja
tak jak chory na grype czy schizofremie mi nie przeszkadza
przeszkadza mi tylko to ze jest chory
Odpisz
22 stycznia 2017, 19:45
@Miguelp: Czyli jednak ci przeszkadzają.
Po za tym, znasz jakiegoś homoseksualistę?
To jest normalny człowiek,tylko gdzie indziej wkłada penisa;-; jedyna różnica ;-;
Odpisz
22 stycznia 2017, 19:48
@wiewiur500kuba: nie nie przeszkadzają
przeszkadza mi choroba
kazda
w ogóle idea choroby
Odpisz
22 stycznia 2017, 21:21
@Miguelp: A więc proszę bardzo, masz tutaj wszystko (znów wikipedia):
"Zaburzenia psychiczne – ogół zaburzeń czynności psychicznych i zachowania, zwykle będących źródłem cierpienia lub utrudnień w funkcjonowaniu społecznym, które są przedmiotem zainteresowania psychiatrii klinicznej, w tym takich jej działów, jak diagnostyka, leczenie, profilaktyka, badania etiologii i patogenezy."
I znów obalamy:
1. Homoseksualizm to nie źródło cierpienia (chyba, że wywołuje je prześladowanie, ale to jest czynnik zewnętrzny, bo wyjściowo od bycia homo się nie cierpi)
2. Homoseksualizm NIE POWINIEN utrudniać życia w społeczeństwie. Ale widocznie ludziom przeszkadza co robisz w łóżku i oni wiedzą lepiej.
3. Homoseksualizm nie jest przedmiotem zainteresowania psychiatrii klinicznej, nie jest diagnozowany, leczony, nie jest prowadzona wobec niego profilaktyka, itd.
Pogódź się z tym, że homoseksualizm to (ujmując to najprościej jak się da) wariant odczuwania miłości. To NIE jest choroba.
Odpisz
23 stycznia 2017, 14:00
3 to klamstwo
wciaz sa LEGALNIE prowadzone badania i sa ochotnicy do leczenia
Odpisz
23 stycznia 2017, 15:00
@Miguelp: Wciąż są LEGALNE polowania na albinosów w Afryce Południowej. Czy to oznacza że powinniśmy to robić?
Odpisz
23 stycznia 2017, 15:03
@bartus99: chyba nie sa legalne (mowisz o ludziach czy zwierzetach)
lecz nawet jesli to leczenie homo nikomu nie szkodzi
Odpisz
23 stycznia 2017, 15:19
@Miguelp: Dobrowolne- nie.
Propagowanie tezy, że homoseksualizm to choroba i że należy ją leczyć- tak
Odpisz
23 stycznia 2017, 15:27
@bartus99: nie nie szkodzi
Odpisz
23 stycznia 2017, 15:37
@Miguelp: Uważam że religijność jest chorobą, każda osoba religijna powinna się leczyć, nie mówię tak ponieważ nienawidzę religii tylko dla tego ponieważ nienawidzę przemocy i ogłupiania ludzi. Od religii umierają ludzie. Religia przyczyniła się do rozprzestrzeniania wirusa HIV w Afryce. Powinniśmy budować specjalne ośrodki dla osób religijnych, gdzie mogliby się leczyć
Odpisz
23 stycznia 2017, 15:41
@bartus99: tu sie pojawia problem
religia to cos w co decydujemy sie wierzyc i jest wyborem czlowieka
Odpisz
23 stycznia 2017, 16:09
@Miguelp: Nie, religia jest nam wpychana do głów już od najmłodszych lat. Wybór nie ma tu nic do rzeczy. Nawet jeśli chcesz ją rzucić to presja społeczna skutecznie ci to utrudnia. Religia powinna być bezwzględnie leczona, jako iż jest jedną z najbardziej zakaźnych chorób.
Odpisz
23 stycznia 2017, 17:32
@bartus99: sory za to co powiem ale gadasz pie**oly
znam wielu ateistow i nie sa represjonowani
jak wejdziesz do kosciola i wrzasniesz ze nie wierzysz to mozesz byc niegatywnie odebrany
Odpisz
23 stycznia 2017, 17:40
@Miguelp: A ja znam wielu homo którzy są represjonowani. Nie zbyt rozumiem co masz na myśli mówiąc o tym krzyczeniu w kościele. To nadal nie obala mojej tezy, że osoby religijne powinny się leczyć. Przecież wieżą w jakiś wszechmocny byt (SIC!). Wiesz jakie to jest szkodliwe?! Ja nie mam nic do religii ale nie lubię patrzeć jak inni ludzie się krzywdzą. Choroby psychiczne powinno się leczyć
Odpisz
23 stycznia 2017, 18:43
@bartus99: jako ze jest swiadomym wyborem i wierzacy sa w wiekszosci to nie mozesz powiedziec ze to choroba
Odpisz
23 stycznia 2017, 19:22
@Miguelp: Aha, czyli jak ktoś jest w mniejszości to jest chory? W takim razie osoby leworęczne są chore (pozdrawiam), orientacji innej niż hetero są chorzy, metale/punki/goci są chorzy, żydzi, masaje i każda inna mniejszość jest chora bo nie jest taka jak ty. Idąc tą logiką tylko biały katolik jest zdrowy a resztę świata należy leczyć bo jest mniejszością.
I jeszcze jedno- bycia katolikiem nie wybrałeś, tylko sukcesywnie cię go uczono- a to aniele boży w przedszkolu, a to modlitwa przed jedzeniem i do spania, a to o jezusku na rekolekcjach, a to śpiewanie kolęd w zimie. Mnie też tego wszystkiego uczono, ale doszłam do wniosku, że boga nie ma. I nikogo nie zmuszam do ateizmu ani nie wpycham mu swojej ideologii. Po prostu poprosiłam rodziców o wypisanie z religii (co prawda najpierw im musiałam pokazać swój sposób myślenia, ale jednak). Da się? Da. Więc czemu nie zrobisz tego samego bez obrażania homo?
Odpisz
23 stycznia 2017, 19:30
nie wybieraj sb z moich wypowiedzi tg co chcesz
argument zwiazany z wiekszoscia polega na tym ze nie mozna uznac religii za odchyl id nirmalnosci
masz racje wylem wychowywany jako katolik
ale w prwnym momencie konczy sie wiara na zasadzie bo tak mnie nauczono a zaczyna sie bo uwazam ze to prawda
i aktualnie oddalbym zycis za Boga
Odpisz
23 stycznia 2017, 20:13
@Miguelp:
Nie wybieram, odnoszę się tylko do twojego ostatniego komentarza.
Idąc tą logiką elektrownie węglowe można uznać za zdrowe i bezpieczne, bo w polsce przecież są większością. Tak samo z glutaminianem sodu.
A życie możesz sobie oddać nawet za wiadro farby, mi nic do tego.
Odpisz
23 stycznia 2017, 20:35
@Miguelp: Oddałbyś życie za boga (SIC!) Musisz jak najszybciej skontaktować się z psychologiem. Ludzie chorujący na najstraszniejszą chorobę tego świata i kilku sąsiednich HOMOSEKSUALIZM (SIC!!) też oddawali za nią życie. Radziłbym szybko poszukać specjalisty.
Odpisz
Edytowano - 24 stycznia 2017, 07:39
a wy nadal nie czytacie
Odpisz
24 stycznia 2017, 08:05
@bartus99: nie rozumiesz prostych komunikatow?
religia to wybor
Odpisz
24 stycznia 2017, 11:47
@Miguelp: Nie, to ty nie czytasz. Kilka osób udowodniło ci (opierając się na dokumentach, książkach, badaniach, definicjach i po prostu logice) że homoseksualizm jest naturalny, nieszkodliwy dla człowieka i nie jest chorobą cielesną ani umysłową. WSZYSTKO było uzasadnione i obalało twoją argumentację a ty dalej swoje.
Nie możesz pogodzić się z tym, że nie masz racji?
Odpisz
24 stycznia 2017, 12:50
ja po prostu nie zgadzam sie z tymi argumentami bo sa nieprawdziwe
a ty nie umiesz czytac
Odpisz
24 stycznia 2017, 13:31
Upośledzeni nie idą do nieba. Przynajmniej tak jeden gość wyczytał z Biblii. Ale jak fragment przytoczył, to rzeczywiście. A czy bycie upośledzonym jest świadome?
Odpisz
24 stycznia 2017, 13:32
@Miguelp: aha.
Odpisz
Edytowano - 24 stycznia 2017, 13:52
@TheHunterMikiPL: moglbys podac fragment?
ps po co chcesz do mojej grupy?
Odpisz
24 stycznia 2017, 14:43
@Miguelp: Nie potrafisz czytać? Twój móżdżek nie odbiera komunikatów sprzecznych z tym co napchano ci do głowy? Nie masz żadnego wyboru. Żyjesz w religijnym społeczeństwie. Społeczeństwie zarażonym. Choroba przejęła twój umysł w takim stopniu, że przestajesz kontaktować. Brakuje tylko żeby ta straszliwa choroba, której nosicielem jesteś wpłynęła na twoją seksualność. Bo jak każdy wie 90% miłości składowana jest w naszych lędźwiach, ponieważ popęd seksualny jest WAŻNĄ częścią pojmowania miłości. Nie pisze tego dla tego ponieważ nie lubię osób religijnych. Co to to nie. Ja po prostu nie toleruje chorób i chce z nimi walczyć.
Odpisz
24 stycznia 2017, 15:35
@Miguelp: Widzę że już nie wiesz co napisać i przyznanie siedo błędu może uderzyć w twoja godność ;-;
Odpisz
24 stycznia 2017, 15:44
@wiewiur500kuba: Szok związany z zerwaniem łańcuchów z umysłu może zabić prostaczków :p
Odpisz
24 stycznia 2017, 16:20
@wiewiur500kuba: masz racje nwm co napisac bo argumenty juz podalem a wy ich nie uznaliscie
ja nie uznalem waszych za prawdziwe
wiec wasza przewaga jest tylko przewaga liczebna
Odpisz
24 stycznia 2017, 16:22
@Miguelp: "Wasze argumenty popiera więcej osób, więc to jest ich jedyny atut. Nie to że potraficie je uzasadnić, nie to że opieracie je na badaniach naukowych a nie na własnych poglądach, co to to nie. Tylko przewaga liczebna się liczy. Ja bym wygrał gdyby więcej ludzi mnie popierało"
Odpisz
24 stycznia 2017, 16:49
@Miguelp: Ano nie. Podałeś jeden argument- ten o mieszaniu się genetycznym ludzi. Tylko, że nie ma on nic wspólnego z rzeczywistością i został szybko obalony.
A jeżeli chodzi o liczebność, to w dyskusji nie ma on znaczenia, bo to trafność argumentów decyduje o tym czy masz rację, czy nie. Przykro mi, ale zasłaniając się naszą rzekomo błędną interpretacją nic nie zdziałasz.
Odpisz
24 stycznia 2017, 16:52
@bartus99: jak zwykle myslisz ze napisalem cos innego niz napisalem
bo moj koment to byla po prpstu gra slow a ty dorabiasz chore teorie
Odpisz
24 stycznia 2017, 16:53
to ze napisales ze zostal obalony nie znaczy ze to prawda
nie udowodniliscie ze nie mialem racji
Odpisz
Edytowano - 24 stycznia 2017, 16:54
@Miguelp: Ale to tak brzmi. Ja rozumiem to tak: Macie przewagę liczebną więc wygrywacie// dobrze, więc podaj mi źródło głoszące, że homoseksualizm to choroba i prowadzi do szkodliwych konsekwencji
Odpisz
24 stycznia 2017, 17:13
@Miguelp: Skoro każde zdanie sklecone przez ciebie jest (jak sam uważasz) odbierane błędnie to może wypadałoby poćwiczyć władanie językiem ojczystym. Prosta gra słów? Ty wiesz w ogóle czym jest "gra słów" czy to pierwsze słowo które przyszło ci do głowy?
Twoje argumenty zostały szybko obalone, za pomocą argumentacji nie opartej tylko i wyłącznie na czczej gadce, powtarzanej jak mantrę, więc to raczej dość sensowny dowód na to że nie masz racji
Odpisz
24 stycznia 2017, 17:13
Homoseksualizm to choroba ponieważ. Normalny zdrowy osobnik jest heteroseksualny, puka kobiety. Czemu jeden z dziesięciu miałby pukać facetów?? Chyba nie tak po prostu. Człowiek również powinien walczyć o przetrwanie i przedłużenie gatunku, zaś facet w ciążę nie zajdzie, a natura na pewno celowo by nie zrobiła tego...
I homoseksualizm jest szkodliwy. Może powodować następujące konsekwencje:
Naklepanie Ci przez Sebixy pod blokiem.
I w przypadku stosunku doodbytniczego niezabezpieczonego kondomem, raka odbytu.
PS
Żeby nie było, ja nic do Gejów nie mam. To że uważam, że choroba, nie znaczy, że nie szanuję.
Odpisz
24 stycznia 2017, 17:21
@TheHunterMikiPL: *EKHM* *AKHM* *YKHM* wynika z tego, że opisałem/opisaliśmy się na próżno. I tak nikt tego nie przeczyta i tak ludzie będą mieli gdzieś argumentacje, prace naukowe, badania. I to bardzo głęboko gdzieś. Jedyne co tu mogę jeszcze napisać to to, że 80% badanych aktywistów, którzy głosili pogląd, że homoseksualizm to choroba podniecało się (skan mózgu) podczas pokazywania im gejowskich par całujących się lub zwyczajnie rozmawiających ze sobą. Ciągła walka o uznanie tego za chorobę, była formą walki z własną naturą. Tak, że ten... no... *ekhm*
Odpisz
Edytowano - 24 stycznia 2017, 17:24
@bartus99: Aha.
PS
Fajne wyniki z dupy...
Odpisz
24 stycznia 2017, 18:23
@TheHunterMikiPL: http://natemat.pl/9727,obrazaja-bo-sami-sa-homoseksualistami-naukowcy-demaskuja-homofobie
http://www.newsweek.pl/swiat/geje-i-lesbijski-homofobi-ukryci-homoseksualisci-,artykuly,366350,1.html
http://www.psychologia-spoleczna.pl/felietony/114-piorem-psychologa/1807-czy-homofob-jest-gejem.html
Odpisz
24 stycznia 2017, 18:25
@TheHunterMikiPL: Teraz ty powinieneś podać coś na poparcie twoich argumentów.
PS: mam jeszcze parę artykułów zagranicznych, jednak znalezienie ich w odmętach internetu może być pewnym problemem... A przynajmniej znalezienie ich stosunkowo szybko.
Odpisz
24 stycznia 2017, 18:58
@bartus99: A gówno prawda.
Poza tym twoje argumenty nie są przeciwstawne do moich i moich nie trzeba niczym popierać, a jak trzeba, to jest w poście poparte.
Odpisz
24 stycznia 2017, 19:07
@bartus99: jako ze powtarzamy sie i my i wy po raz enty proponuje rozejsc sie w spokoju poki zachowujemy sie wzglednie cywilizowanie
bo
1 i tak nikt nikogo nie przekona
2 to pisanie i czytania w kolko tego samego mnie juz nudzi
Odpisz
24 stycznia 2017, 19:09
@TheHunterMikiPL: Nie, kompletnie nie przeczą twoim argumentom. Wszystkie moje wypowiedzi miały na celu obalenie tezy że: "homoseksualizm to choroba" ale nie przeczą im. Gdzieżby znowu.
To tylko potwierdza to, że opisałem się na próżno, bo osoby takie jak ty i tak tego nie czytają/ignorują to co napisałem.
Odpisz
24 stycznia 2017, 19:12
@Miguelp: Jeden z najlepszych pomysłów. Oficjalnie zakopuje ten wątek. Proszę pamiętać że rozkopywanie grobów jest karalne.
Odpisz
24 stycznia 2017, 19:15
@bartus99: biedne ghoule
Odpisz
24 stycznia 2017, 19:18
@Miguelp: Zależy jakie ghoule. Te lovecraftowe miałyby się całkiem dobrze.
Odpisz
24 stycznia 2017, 19:21
@bartus99: Dobra czekaj...
>Przyłączam się po ponad 200 komach. Nie chce mi się czytać wcześniejszych.
>Gejostwo to choroba
>Twój ból dupy i pierdzielenie, że opisałeś się na próżno? Dafuq? + TYLKO GEJE TAK MÓWIĄ!
>To przeczy całkowicie... Tak...
Jakim cudem to, że geje mówią, że gejostwo to choroba ma przeczyć temu, że gejostwo jest chorobą?
Odpisz
24 stycznia 2017, 19:26
@TheHunterMikiPL: Teraz zakładasz, że wszystkie osoby które opowiedziały się za tym, że homoseksualizm to nie choroba są homoseksualistami... Całkiem... Odważnie. Ciesze się że przyznajesz się do tego że nie czytałeś wcześniejszych wypowiedzi. Przecież poznanie treści dyskusji nie jest potrzebne do uczestniczenia w niej (co od kliku[dziesięciu] lat uskutecznia nasz sejm) prawda? +używanie greentextu świadczy o tym, że przebywasz na 4chanie/czymś w stylu 4chana co mówi samo przez się.
Odpisz
24 stycznia 2017, 19:31
@TheHunterMikiPL: Z tego co widzę to nie piszesz tego na serio ;-; nudzi ci sie to chcesz się zabawić ;-:
Odpisz
24 stycznia 2017, 19:32
@bartus99: Nie. Naucz się pytać ze zrozumieniem.
Teraz Ci wytłumaczę powoli i dokładnie.
1. Twierdzisz, że ludzie, którzy uważają, że gejostwo to choroba sami są gejami.
2. Ja twierdzę, że gejostwo to choroba.
Jakim cudem 1 przeczy 2?
Czyli, że jeśli geje twierdzą, że gejostwo to choroba, to gejostwo nie może być chorobą?
Przecież nie będę czytał 200 komentarzy, tylko dla tego, że chcę odpowiedzieć na jeden jedyny komentarz?...
Co do tematu ma przebywanie na 4chanie? I co to jest ten greentext? I nie przebywam tam.
Odpisz
24 stycznia 2017, 19:36
@TheHunterMikiPL: W 2 komentarzach jest zawarta esencja tej dyskusji. Wystarczyło przescrollować. Naucz się czytać ze zrozumieniem: pisałem że moja argumentacja służyła obaleniu waszej tezy. To że jesteś tak leniwy że nie będziesz zapoznawał się z treścią wypowiedzi "przeciwnika w dyskusji" to już nie moja wina.
Odpisz
24 stycznia 2017, 19:38
@bartus99: Nie rozumiem o co Ci chodzi w tym momencie.
I odpowiedz na mój komentarz, bo nie odpowiedziałeś...
Odpisz
24 stycznia 2017, 19:40
@wiewiur500kuba: Piszę na serio. Jakbym nie miał co robić, to bym grał w grę, dodawał na jeja obrazki/gify 2.0, pisał z kimś, jadł, trenował, leżał bez celu, a nie trollował.
I czemu niby tak uważasz?
Odpisz
24 stycznia 2017, 19:45
@TheHunterMikiPL: To jest moja odpowiedź na twój komentarz. Jeśli nie rozumiesz tak prostej wypowiedzi oznacza to, że dyskusja z tobą nie ma sensu i tylko marnuje swój czas.
Odpisz
24 stycznia 2017, 19:47
@bartus99: czy to az tak trudne zakonczyc dyskusje ktora tkwi w punkcie
Odpisz
24 stycznia 2017, 19:48
@Miguelp: Zakończyłem ją, ale kultura wymaga aby odpowiedzieć na zadane pytania.
Odpisz
24 stycznia 2017, 19:50
@bartus99: wiem
tez tak robie
ale nie da sie napisac do wiecej niz jednej osoby
Odpisz
24 stycznia 2017, 19:54
@Miguelp: IKR. Dobra *EKHM* ATTENTION ZAMYKAM WĄTEK *zamyka*
Odpisz
Edytowano - 24 stycznia 2017, 20:04
@bartus99: "W 2 komentarzach jest zawarta esencja tej dyskusji. Wystarczyło przescrollować."
W których? Esencja, czyli, że co??
"Naucz się czytać ze zrozumieniem: pisałem że moja argumentacja służyła obaleniu waszej tezy."
Nie widziałem tego jakoś, albo nie pamiętam. Nie odczułem, żeby próbowała obalić moją tezę. To, że geje twierdzą, że gejostwo to choroba, nie znaczy, że gejostwo nie jest chorobą i to nie jest nawet argument, a tym bardziej dobry, a ja podałem dobre.
"To że jesteś tak leniwy że nie będziesz zapoznawał się z treścią wypowiedzi "przeciwnika w dyskusji" to już nie moja wina."
Ja się zapoznawałem z każdym twoim komentarzem od momentu wejścia do kłótni.
"To jest moja odpowiedź na twój komentarz. Jeśli nie rozumiesz tak prostej wypowiedzi oznacza to, że dyskusja z tobą nie ma sensu i tylko marnuje swój czas."
A może źle formułujesz wypowiedzi?
Nadal mi nie odpowiedziałeś co do tematu ma przebywanie na 4chanie i co to jest ten greentext.
O i jeszcze jakim cudem twierdzenie przez gejów, że gejostwo to choroba ma przeczyć temu, że gejostwo jest chorobą.
Pierdzielisz mi coś o tym, że niby leniwy jestem bo nawet twoich komów nie czytam, a czytam, a samemu Ci się nie chce normalnie odpisać.
PS
"Zakończyłem ją, ale kultura wymaga aby odpowiedzieć na zadane pytania."
Czyli według twoich własnych słów nie masz kultury osobistej.
Odpisz
24 stycznia 2017, 20:10
@TheHunterMikiPL: No cóż pisałeś o sebixach i raku dupy co nie świadczy o tym ze bierzesz to na poważnie
Odpisz
24 stycznia 2017, 20:49
@TheHunterMikiPL: Esencja czyli że podsumowanie argumentacji. Nie poparłeś swoich argumentów, nie twierdze że to że homoseksualiści mówią, że homoseksualizm to nie choroba świadczy o prawdziwości tego sformułowania, gdybyś zapoznał się z CZĘŚCIĄ tej dyskusji wiedziałbyś co obala twoją teze. "Od momętu wejścia do kłutni" nie oczytałeś się za dużo? Może chwila przerwy?
Ludzie z 4chana często są... Dość radykalni jeśli chodzi o inne nacje/orientacje/płcie (etc.)
>to jest greentext
Temat zamknięty, jeśli chcesz się nadal kłucić polecam lustro, ponieważ obie strony się już wypowiedziały i doszły do porozumienia (każdy myśli co mu wolno)
Odpisz
24 stycznia 2017, 20:55
@wiewiur500kuba: No ale za bycie gejem przecież można być pobitym, co nie? ;-;
A od stosunku doodbytniczego bez prezerwatywy można dostać raka odbytu na serio ( ta osoba, która jest posuwana ).
Odpisz
24 stycznia 2017, 21:07
@TheHunterMikiPL: nic nie napisze
cholera
Odpisz
24 stycznia 2017, 21:24
@bartus99: "nie twierdze że to że homoseksualiści mówią, że homoseksualizm to nie choroba świadczy o prawdziwości tego sformułowania" Popierdzieliłeś. Zupełnie co innego pisałem ;-; Homoseksualiści twier... Nie ważne.
Czemu cytujesz moje wypowiedzi i nanosisz na nie błędy ortograficzne?
Nie będę czytał 200 komentarzy, tylko po to, żeby znaleźć, tajemnicze argumenty, bo to nie są jakieś artefakty kurna, jak się kłócisz, to pisz argument, jak dwa razy napiszesz, nie umrzesz, a to, że zamiast podać mi argument mówisz, żebym sobie poszukał w kłótni z tym i tym, tyle dni temu i wyzywaniu mnie, bo TY nie piszesz niczego konkretnego świadczy tylko o twoim d... domyśl się. (Te trzy kropki to rzecz jasna zawahanie przy słowie domyśl, nie cenzura.)
Odpisz
24 stycznia 2017, 21:57
@TheHunterMikiPL: Ta dyskusja została zamknięta CO NAJMNIEJ 3 razy. Jeśli naprawdę musisz poznać treść tych argumentów, jeśli jest ci to potrzebne do spokoju duszy, to sobie ich poszukasz. Nie pisze nic konkretnego ponieważ jestem znudzony tą dyskusją, ponieważ ZOSTAŁA ZAMKNIĘTA I DOSZLIŚMY DO POROZUMIENIA. Jeśli nadal to do ciebie nie dociera zalecam udać się do specjalisty. Amen
Odpisz
24 stycznia 2017, 23:25
@bartus99: Spoko też kończę, ale proszę odczytaj to chociaż do końca.
Znowu mnie obrażasz... Zapomniałem jeszcze ten greentext czy coś jest popularnie używane do past i również na jeja. A ja tam jestem w miarę tolerancyjny.
Po co ją tyle razy zamykasz?
Napisz, że nie odpisujesz i nie odpisuj, po co to?
Nie doszliśmy do porozumienia. Te argumenty nie są mi do życia potrzebne.
Za twoje zachowanie mam Ci(duża litera, jeszcze mam do Ciebie szacunek) ochotę powiedzieć pod koniec takie soczyste je... się.
Pozdrawiam i życzę większego ogarnięcia się w przyszłych kłótniach.
Odpisz
25 stycznia 2017, 15:25
@TheHunterMikiPL: I właśnie w tym rzecz. Ja nie prowadziłem kłótni, lecz D Y S K U S J E. Życzę, szczęścia w przyszłym życiu.
Odpisz
25 stycznia 2017, 18:30
@bartus99: nie
Odpisz
25 stycznia 2017, 21:15
@TheHunterMikiPL: Jesteś totalnie głuchy na argumenty.
Wszystko zlewasz.
Nie da się z tobą dyskutować.
Odpisz
25 stycznia 2017, 21:29
@YouVlog: JAKIE ON KU*WA ARGUMENTY PODAŁ!?
Odpisz
25 stycznia 2017, 23:13
@TheHunterMikiPL: Umiesz czytać?
Sądzę, że tak.
Odpisz
26 stycznia 2017, 00:09
@YouVlog: To dobrze sądzisz.
Odpisz
26 stycznia 2017, 16:04
@TheHunterMikiPL: Idźcie się. Kłócić pod waszymi profilami ;-;
Odpisz
26 stycznia 2017, 16:11
@wiewiur500kuba: nie
Odpisz
26 stycznia 2017, 16:31
@TheHunterMikiPL: Teraz się poddać? Panowie jak już tacy zażarci jesteście to dobijcie do 300 komentarzy
Odpisz
26 stycznia 2017, 16:42
@Alvarous: HA! To mi się podoba :D Prawdziwy duch walki! Oby tak dalej, a może zostaniesz wcielony do Braci Miecza.
Odpisz
16 stycznia 2017, 19:54
Odpisz
16 stycznia 2017, 19:52
dlatego robisz grupkę kiboli z motywem "koniec pedałowania"
Odpisz
Edytowano - 16 stycznia 2017, 19:49
Ta a potem: "gdzie k**wa jedziesz?" (mówi kierowca na drodze lub pieszy na chodniku)
Odpisz
16 stycznia 2017, 19:49
*bez komentarza*
Odpisz
16 stycznia 2017, 19:51
A jednak jest komentarz!
Odpisz
20 stycznia 2017, 15:32
@sylwon1234: Witam na jeja!!
Odpisz