Mapka przedstawia % ankietowanych, którzy walczyliby za swój kraj
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
"Regionalne akcenty krów"
Kolejny opuszczony postkomunistyczny kompleks
Prawo rzymskie
Dziwnie się czuję patrząc na to
Czy mogliby państwo dokonać anihilacji?
Co za twist
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież6 września 2019, 18:39
No to lecimy po Niemcy
Odpisz
21 września 2018, 22:56
polityka to bez krwawa wojna
wojna to krwawa polityka
Odpisz
30 stycznia 2017, 16:32
I bardzo dobrze. Może w końcu świat podąży ku zjednoczeniu.
Odpisz
2 marca 2018, 20:03
@darcus: To bardzo, bardzo źle...
Odpisz
2 marca 2018, 20:13
@MoNka455: No jasne. Lepiej, żebyśmy się tłukli.
Odpisz
2 marca 2018, 20:23
@darcus: Lepiej, żebyśmy żyli między sobą w spokoju, ale i zachowali państwowość.No chyba, że marzy ci się NWO, które zamierza stworzyć jeden rząd, rządzący całym światem.
Odpisz
2 marca 2018, 20:33
@MoNka455: No, bo najlepiej to od razu w skrajność wpadać :)
Odpisz
27 czerwca 2018, 20:17
@darcus: Świat najbliżej był zjednoczenia w latach 1939-1945. Zjednoczenie następuje jedynie przez podbój. Ale nie martwcie się, już niebawem przybędzie Bóg-Imperator i zjednoczy ludzkość.
Odpisz
13 lipca 2018, 05:03
@darcus: haha biedak nie wie o czym mowi
Odpisz
13 lipca 2018, 05:02
im dalej na wschod tym madrzeszy narod
Odpisz
21 września 2018, 22:49
@Windows_10_: na odwrót
Odpisz
Edytowano - 27 czerwca 2018, 20:15
Jak Ukraińcy chętnie walczą to widać - połowa zwiała do Polski przed poborem.
Odpisz
31 maja 2018, 19:26
im bardziej na zacgód tym mniejsze checi
Odpisz
31 stycznia 2017, 13:13
nasz narod non stop walczy o wolnosc i wydaje mi sie ze w praktyce inaczej to by wygladalo
Odpisz
2 marca 2018, 20:04
@Miguelp: Nie walczy
Odpisz
2 marca 2018, 22:47
@MoNka455: hm?
Odpisz
3 marca 2018, 07:51
@Miguelp: Widzisz, żeby jakiś Polak walczył o wolność?
Odpisz
3 marca 2018, 14:50
@MoNka455: no popatrz na historię...
Odpisz
3 marca 2018, 14:58
@Miguelp: Polacy to by żyli tylko historią... Zobacz co się teraz dzieje.Ten kraj niedługo przestanie istnieć, bo zostanie wyprzedany i jakoś nikt na ulice nie wychodzi, a w internecie to każdy zgrywa bohatera i patriotę
Odpisz
3 marca 2018, 15:00
@MoNka455: zauważ że to własnie pamięć o historii nas już wiele razy ratowała
Odpisz
3 marca 2018, 15:07
@Miguelp: I teraz też nas uratuje, tak?
Odpisz
3 marca 2018, 16:13
@MoNka455: może. nie wiem
Odpisz
30 stycznia 2017, 15:55
Czyli ostatnia nadzieja w r*chach narodowych.
Każdy na nich narzeka, a to oni w w większości by walczyli podczas wojny.
Dla przykładu:
ONR i Młodzież Wszechpolska walczyły w II wś.
Odpisz
30 stycznia 2017, 15:56
@ojciecpolecial: Zacenzurowało Ci ruchy narodowe.
Odpisz
30 stycznia 2017, 16:39
@ojciecpolecial: Co nazywasz nadzieją? Chęć walki o kraj? A nie lepiej, no nie wiem, nie walczyć w ogóle?...
Odpisz
30 stycznia 2017, 18:57
@ojciecpolecial: obawiam się, że ostatnia linijka twojej wypowiedzi nie zawiera zbyt mocnego argumentu, ostatecznie to było ponad 70 lat temu, inni ludzi, inne realia, częściowo inne poglądy
Odpisz
30 stycznia 2017, 21:10
@ojciecpolecial: Może dlatego że ci bandyci są zawsze pierwsi skorzy do bójek? Dlatego tak chętnie by szli na wojnę. Ja bym nie poszedł walczyć za kraj, w imię interesów polityków. Cenię sobie własne życie.
Odpisz
Edytowano - 30 stycznia 2017, 21:14
@Broski: Tak nagle mnie naszło...
Jak ktoś nie ma ideałów o które mógłby walczyć, to walczy i ginie za ojczyznę.
Możecie mnie cytować.
Odpisz
31 stycznia 2017, 16:33
@darcus: nie walczyć w ogóle można, ale gdy druga strona też podziela poglądy.
Gdy najedzie nas Rosja, i będziesz miał zakaz mówienia po polsku to może zrozumiesz
Odpisz
31 stycznia 2017, 17:16
@ojciecpolecial: To będę mówił po angielsku \_(._.)_/
Odpisz
31 stycznia 2017, 18:55
@darcus: już czuję się bezpieczniej
Odpisz
31 stycznia 2017, 18:56
@darcus: po angielsku nie będziesz mówił bo dla ruskich to jeszcze gorzej niż polski
Odpisz
31 stycznia 2017, 19:21
@ojciecpolecial: Wiesz, zawsze mogę stąd zwiać, zanim dosięgnie mnie wojna.
Odpisz
31 stycznia 2017, 19:44
@darcus: możesz, ale nie będziesz już potem mieć wpływu na swoje państwo, chociaż podejrzewam że jesteś Kosmopolitą
Odpisz
31 stycznia 2017, 20:53
@ojciecpolecial: Państwo to koncepcja, której całym sobą się sprzeciwiam.
Odpisz
1 lutego 2017, 11:36
@darcus: bez państwa nie ma lekaży którzy tak chętnie cię opatrzą po tym jak z braku policji ktoś cię postrzeli po to by z braku prawa własności przejąć twoje mieszkanie i przetrzymywać w nim niewolników.
Tak to zgrubsza wygląda, bo podejzewam że jesteś Anarchistą
Odpisz
1 lutego 2017, 11:37
@ojciecpolecial: nie ma też ludzi którzy chcieliby cokolwiek robić bez zapłaty, np. Odszukać cię jak ktoś cię porwie.
Odpisz
1 lutego 2017, 12:41
@ojciecpolecial: Mylisz się kolego. Brak państwa to nie to samo co brak struktury. Bez niej zapanuje to, o czym mówisz. Anarchia. Chaos. Ale w państwie ta struktura jest źle urządzona. Stawia ludzi przeciw sobie, na niewłaściwych pozycjach. To, czego nam trzeba, to merytokratyczne rządy bez granic, pełne jedności i zrozumienia.
Odpisz
1 lutego 2017, 13:11
@darcus: mówisz o jednym rządzie dla całego świata?
Odpisz
1 lutego 2017, 13:50
@ojciecpolecial: Dokładnie tak. A przynajmniej z grubsza.
Odpisz
1 lutego 2017, 17:01
@darcus: nie uwarzasz że rząd światowy w mniejszym stopniu zajmowałby się naszym, polskimi, lub jak wolisz "regionowymi" problemami, mając na uwadze jedynie dobro ogółu?
Odpisz
1 lutego 2017, 17:20
@ojciecpolecial: Od tego jest decentralizacja.
Odpisz
1 lutego 2017, 18:48
@darcus: i czy nie uwarzasz że jeśli do władzy dorwała by się grupka ludzi którzy chcieliby zrobić z naszego "imperium ziemskiego" dyktatorskie państwo, to nikt nie mógłby ich powstrzymać?
Jak to widzisz?
Odpisz
1 lutego 2017, 19:58
@ojciecpolecial: Wiesz cokolwiek o merytokracji?...
Odpisz
1 lutego 2017, 20:05
@darcus: Odpowiedz, zamiast zadawać pytania
Odpisz
1 lutego 2017, 21:07
@ojciecpolecial: To zadawaj właściwe pytania.
Odpisz
2 marca 2018, 20:09
@Broski: ONR do bójek? Przecież ta organizacja nie jest strukturą bojówkową i bandytami też nie są.
Odpisz
5 września 2017, 18:00
Cóż nie mam nic do samych niemców bardziej do ich samego rządu nie dziwie się że za tą merkelową dzi*kę nie chcą walczyć
Odpisz
31 stycznia 2017, 00:42
Ojj, niektórzy nie będą musieli walczyć, to się stanie wkrótce
Odpisz
31 stycznia 2017, 08:08
@HusariaPodWiedniem: Co w tym złego?
Odpisz
1 lutego 2017, 16:58
@darcus: Chciałbyś mieszkać w kraju gdzie rządzą muzułmanie.Gdzie są terroryści, gdzie ataki bombowe. Naprawdę tego chcesz? Przecież od wieków Europa była chrześcijańska, i powinna być.Jesteś jakimś trollem? ~ HusariaPodWiedniem
Odpisz
1 lutego 2017, 17:22
@HusariaPodWiedniem: Gdyby faktycznie tu rządzili, bo ataków terrorystycznych już by nie było. One są, bo oni chcą tu rządzić. I w ogóle wszędzie.
Powinna być? Phi. Jak dla mnie nie ma żadnej różnicy, czy co dwa kroki wszędzie stoją kościoły, czy meczety, a małe dzieci są gw**cone przez księży, czy przez imamów. I jednych i drugich mam po dziurki w nosie i najchętniej bym się pozbył, ale za to ty - ty pokazujesz hipokryzję.
Odpisz
Edytowano - 2 lutego 2017, 16:41
@darcus: Ty masz swoje poglądy, i ja także swoje mam. Jestem pesymistą i brudasów w swoim kraju bym nie chciał.A skoro ich tak lubisz to jedź do nich, zobaczymy co z tobą zrobią. Nie-patrioci i tchórze Arrideverci Roma szukajcie wiatru w polu,pocałujcie w d*pę Merkel ~ HusariaPodWiedniem
Odpisz
2 lutego 2017, 19:28
@HusariaPodWiedniem: Twoje poglądy są tyle warte co moje, kiedy mówię, że nie chcę w swoim kraju żadnych teistów.
Odpisz
Edytowano - 3 lutego 2017, 13:32
@darcus: W sumie racja, nasze poglądy opisujemy na nic, nie znaczącej dyskusji na portalu, gdzie nikt tego nie przeczyta.Zwłaszcza ty pozostaniesz przy swoim zdaniu, i ja także, więc to naszego myślenia o tym temacie nie zmieni.To jest bez sensu prowadzić dalej tą konwersację. Nikt z nas nie ma racji.
Odpisz
3 lutego 2017, 13:35
@HusariaPodWiedniem: A zatem po co trzymać się przy fałszu?
Odpisz
Edytowano - 3 lutego 2017, 13:41
@darcus: Lepsze to niż nic.A ty jak myślisz?
Odpisz
3 lutego 2017, 13:49
@HusariaPodWiedniem: A ja myślę, że nic jest lepsze.
Odpisz
3 lutego 2017, 13:51
@darcus: Ale na pewno masz jakieś zdanie.To co najlepiej nic nie mówić?Nie mieć swojego zdania?Nie rozumiem twojego myślenia
Odpisz
3 lutego 2017, 14:16
@HusariaPodWiedniem: Jeśli wiem, że się mylę? Lepiej już siedzieć cicho, niż szerzyć fałsz.
Odpisz
3 lutego 2017, 17:47
@darcus: Wiesz, ja jednak pozostanę przy swoim zdaniu.Skończmy tą bezsensowną konwersację, przecie to do niczego nie prowadzi.
Odpisz
3 lutego 2017, 17:53
@HusariaPodWiedniem: Czyżbyś się bał przekonać, że się mylisz?
Odpisz
Edytowano - 3 lutego 2017, 20:24
@darcus: Nie, pozostaje przy swoim zdaniu, i wiem że jest ono prawdziwe i właściwe
Odpisz
3 lutego 2017, 20:27
@HusariaPodWiedniem: Każdy tak uważa.
Odpisz
4 lutego 2017, 14:23
@darcus: No i widzisz. Lubimy żyć we własnym,odizolowanym od innych świecie.W takim w którym nikt niczego nie zmienia.
Odpisz
4 lutego 2017, 14:52
@HusariaPodWiedniem: To błąd.
Odpisz
Edytowano - 5 lutego 2017, 02:10
@darcus: No cóż lubimy być zadufani w sobie.Żyjemy w szarym świecie, i nikt nie zauważa tego oto "błędu".
Odpisz
5 lutego 2017, 02:34
@HusariaPodWiedniem: Ty już go zauważyłeś.
Odpisz
5 lutego 2017, 21:17
@darcus: I ty także, więc co zamierzasz z tym zrobić?
Odpisz
5 lutego 2017, 21:21
@HusariaPodWiedniem: Przede wszystkim nie ignorować go.
Odpisz
5 lutego 2017, 21:35
@darcus: Racja, to jest najważniejsze
Odpisz
5 lutego 2017, 21:44
@HusariaPodWiedniem: A potem może przyznać jego istnienie przed samym sobą.
Odpisz
6 lutego 2017, 11:25
@darcus: I spróbować go zrozumieć,co może pomóc w jego zlikwidowaniu.
Odpisz
6 lutego 2017, 11:38
@HusariaPodWiedniem: Myślę, że powinieneś się raczej skupić na dwóch pierwszych krokach, przynajmniej na razie.
Odpisz
6 lutego 2017, 11:54
@darcus: Może, ale co to da?
Odpisz
6 lutego 2017, 12:29
@HusariaPodWiedniem: Krok w stronę oświecenia.
Odpisz
6 lutego 2017, 18:39
@darcus: Jeden krok nie wystarczy.By dojść do celu potrzeba przejść całą drogę
Odpisz
6 lutego 2017, 19:51
@HusariaPodWiedniem: Ale droga składa się z kroków.
Odpisz
6 lutego 2017, 20:04
@darcus: Ale jeden krok to za mało by cokolwiek zmienić.
Odpisz
6 lutego 2017, 20:21
@HusariaPodWiedniem: Jeśli nie zrobisz pierwszego kroku, nie zrobisz też drugiego. Ani trzeciego. Ani dowolnego następnego.
Odpisz
7 lutego 2017, 11:15
@darcus: To i tak nic nie da.
Odpisz
7 lutego 2017, 13:34
@HusariaPodWiedniem: A właśnie, że da. Oświecenie jest celem, do którego wszystkie istoty myślące powinny dążyć.
Odpisz
8 lutego 2017, 15:41
@darcus: Może i tak, ale te istoty myślące, nie chciały oświecenia,przynajmniej większość. A teraz chcą?Raczej nie. Istoty myślące pozostały,pozostają,pozostaną przy swoim zdaniu.
Odpisz
8 lutego 2017, 16:20
@HusariaPodWiedniem: Nie chciały? W takim razie dlaczego rozwinęły inteligencję? A może zostają przy swoim zdaniu tylko dlatego, że sądzą, iż porzucenie go jest aktem porażki?
Odpisz
9 lutego 2017, 15:52
@darcus: Nie chciały, ale później się przekonały że jest to właściwe.Tak,każdy człowiek ma swoje zdanie.
Odpisz
9 lutego 2017, 17:16
@HusariaPodWiedniem: Nie każdy. Niektórzy są na tyle mądrzy by pojąć, że nie we wszystkich sprawach trzeba mieć opinię. Czasem należy przyjąć fakty bez bicia.
Odpisz
9 lutego 2017, 18:37
@darcus: W sumie chyba najlepiej milczeć.Swoje własne zdanie powoduje tylko niepotrzebne nikomu dyskusję i kłótnie.
Odpisz
9 lutego 2017, 22:01
@HusariaPodWiedniem: Dyskusje prowadzą do oświecenia.
Odpisz
12 lutego 2017, 23:31
@darcus: Raczej nie. Oświecenie to jest wtedy kiedy ktoś, wpada na jakiś pomysł, bada go, i sprawdza czy jest bezpieczny, czy może coś zmienić,zrobić coś dla nauki, rozwoju jakiejś dziedziny,kierunku, więc do tego nie jest potrzebna dyskusja.Podam ci przykład humanisty oświeconego:Leonardo da Vinci - malował sam, wchodził z kimś w dyskusję? Raczej nie
Odpisz
13 lutego 2017, 09:48
@HusariaPodWiedniem: Mylisz implikację z równoważnością.
Odpisz
Edytowano - 13 lutego 2017, 15:39
@darcus: Trudno,ty także się mylisz,każdy człowiek się kiedyś pomylił, i nie wmawiaj mi że jest inaczej.Nie zawsze człowiek ma racje.
Odpisz
13 lutego 2017, 16:52
@HusariaPodWiedniem: Ale ja pracuję nad tym, żeby się mylić coraz mniej, a nie utwierdzam się w swoich błędach.
Odpisz
13 lutego 2017, 23:39
@darcus: Ja także się staram, ale tych błędów, nie musisz mi zaraz nagłaśniać, człowiek potrafi sam naprawić swój błąd.
Odpisz
13 lutego 2017, 23:47
@HusariaPodWiedniem: Doprawdy? Bo tak po mojemu to przyznałeś w toku dyskusji, że zamierzasz ignorować swoje błędy.
Odpisz
13 lutego 2017, 23:49
@darcus: Może i tak, ale nie wszystkie trzeba ignorować.
Odpisz
14 lutego 2017, 00:00
@HusariaPodWiedniem: Żadnego nie wolno ignorować.
Odpisz
14 lutego 2017, 00:11
@darcus: Ja uważam inaczej.
Odpisz
14 lutego 2017, 01:25
@HusariaPodWiedniem: I to jest właśnie błąd.
Odpisz
16 lutego 2017, 16:27
@darcus: Trudno, ja tu błędu nie zauważam, i nie zamierzam go zmienić, i nie pouczaj mnie, bo i tak nic to nie da.Lubię żyć jak żyje, i mam swoje racje z którymi się zgadzam, a jeśli ci się nie podobają to trudno, masz swoje zdanie i tyle.Ty także popełniasz błąd, ale go nie zauważasz, choć jest blisko ciebie.
Odpisz
16 lutego 2017, 16:38
@HusariaPodWiedniem: Spraw więc, bym go zauważył.
Odpisz
16 lutego 2017, 23:04
@darcus: Jesteś człowiekiem mądrym, więc próbuj sam go znaleźć.
Odpisz
16 lutego 2017, 23:08
@HusariaPodWiedniem: Nawet jeśli, tak jak twierdzisz, jestem mądry, to nie jestem oświecony. Pracuję nad wieloma ze swoich błędów - nad naprawieniem ich i nad tym, by więcej ich nie popełniać - ale jeśli jest jakiś, którego nie zauważam, to wskaż mi go. Pomóż drugiemu człowiekowi polepszyć się.
Odpisz
17 lutego 2017, 15:52
@darcus: Niestety, nie jestem kimś,który rozwiązuje czyjeś problemy.Jak już mówiłem spróbuj sam go znaleźć.Ja sam także nie jestem oświecony, ale zawsze warto próbować się chociaż przybliżyć do oświecenia.
Odpisz
17 lutego 2017, 16:28
@HusariaPodWiedniem: A wiesz co ja myślę? Że sam nie potrafisz wskazać tego błędu.
Odpisz
17 lutego 2017, 22:16
@darcus: No widzisz, w tym problem,że ja go widzę,a ty nie.Poszukaj, jest blisko ciebie
Odpisz
17 lutego 2017, 22:46
@HusariaPodWiedniem: A gdzie Ziemniak za długą rozmowę?
Odpisz
17 lutego 2017, 23:23
@HusariaPodWiedniem: Dlaczego odmawiasz pomocy?
Odpisz
18 lutego 2017, 14:27
@darcus: Jestem człowiekiem który nie pomaga nikomu.Z problemami radzę sobie sam,i ty także powinieneś.
Odpisz
18 lutego 2017, 15:19
@HusariaPodWiedniem: Dlaczego?
Odpisz
18 lutego 2017, 16:06
@darcus: Bo tak.Mam swoje powody, i nie muszę ich zdradzać.To pytanie było nie na miejscu.Po co ci te zbędne pytania?
Odpisz
18 lutego 2017, 16:48
@HusariaPodWiedniem: Żadne pytanie nie jest zbędne.
Odpisz
Edytowano - 18 lutego 2017, 16:51
@darcus: Ja uważam inaczej,są także głupie odpowiedzi.
Odpisz
18 lutego 2017, 16:53
@HusariaPodWiedniem: Czyż właśnie nie udzielasz mi jednej z nich?
Odpisz
Edytowano - 18 lutego 2017, 16:57
@darcus: Potrafisz się tylko czepiać innych,najpierw doczep się do siebie.Miałeś znaleźć błąd nieprawdaż?
Odpisz
18 lutego 2017, 17:05
@HusariaPodWiedniem: Tak, a ty miałeś mi w tym pomóc.
Odpisz
18 lutego 2017, 17:10
@darcus: Z tego co pamiętam,pisałem żebyś ten błąd znalazł sam,nieprawdaż?Napisałem też że nie będę ci w tym pomagał.Coraz bardziej się mieszasz w swoich wypowiedziach.
Odpisz
18 lutego 2017, 17:57
@HusariaPodWiedniem: A ty coraz bardziej się pogrążasz. W toku tylko jednej dyskusji stwierdziłeś, że zauważasz własny błąd, ale celowo go ignorujesz, wymagałeś ode mnie poszukiwania własnego błędu oraz rzekłeś, że nigdy nikomu nie pomagasz.
Odpisz
Edytowano - 18 lutego 2017, 21:46
@darcus: Yyy to raczej oczywiste.Wszystko się ze sobą łączy.Zauważam swój błąd, i go ignoruje bo mi się tak podoba.Mówię ci że zauważam błąd, ale nie chce ci w nim pomóc, bo uważam że powinieneś sobie radzić.Chyba masz coraz mniej argumentów, i po prostu nie wiesz co powiedzieć.Sam się pogrążasz, a jeśli nie rozumiesz mojego toku rozumowania, jak ja i twojego nie rozumiem,to się nie odzywaj na ten temat.Z tego co zauważyłem to ta dyskusja się przeradza w zwykłą bezcelową kłótnię w której wypinasz mi jaki jestem taki, i owaki.Spójrz na siebie, nie każdy jest ideałem.
Odpisz
18 lutego 2017, 22:20
@HusariaPodWiedniem: Fakt, nie wiem co powiedzieć. Nie znam nawet odpowiedniej obelgi właściwie określającej osobę, która z własnej, nieprzymuszonej woli odmawia pomocy drugiemu człowiekowi, kiedy nic jej to nie kosztuje.
Odpisz
Edytowano - 18 lutego 2017, 22:30
@darcus: Jest taka obelga:zimny sku*iel.Wiele razy mnie tak nazywano.A jeśli nie masz nic do powiedzenia na ten temat to zacznijmy nowy.
Odpisz
18 lutego 2017, 23:46
@HusariaPodWiedniem: Nie, nie sądzę, by taka obelga pasowała. I myślę, że nie chcę już więcej z tobą dyskutować. Po wymianie ponad siedemdziesięciu wiadomości stwierdzam, że obrzydza mnie twoja egzystencja.
Odpisz
19 lutego 2017, 15:41
@darcus: Ok,miło się gadało.
Odpisz
30 stycznia 2017, 21:14
Szkoda że nie ma wszędzie 0 % wtedy nareszcie byłby pokój i te bilony pieniędzy z całego świata by popłynęło na fundusze naukowe. Wspaniały świat, istny eden by nastał.
Odpisz
30 stycznia 2017, 22:10
@Mnich1: Mógłbym rozpisać ciąg przyczynowo-skutkowy, który zapoczątkowałoby całkowite porzucenie patriotyzmu, a zakończyło złote tysiąclecie. Myślisz, że takie coś kiedykolwiek zajdzie?
Odpisz
30 stycznia 2017, 22:59
@darcus: Jeżeli w Twoim planie jest kontrola umysłów to tak. Bo obawiam się że dopóki są ruchy patriotyczne i inne stare przeszłościowe dyrdymały to nigdy nic się nie zmieni jako ludzkość.
Odpisz
31 stycznia 2017, 08:05
@Mnich1: Poniekąd masz rację. Ale czy naprawdę sądzisz, że kontrola umysłów jest jedynym wyjściem? Może reedukacja wystarczy?
Odpisz
4 lutego 2017, 02:30
@darcus: Nie da się reedukować tak samo jak resocjalizować. Musiałbyś odbierać rodzicom dzieci i je kształcić na nowo, wtedy to by miało sens.
Odpisz
4 lutego 2017, 05:53
@Mnich1: Myślisz, że warto?
Odpisz
8 lutego 2017, 17:32
@darcus: Zawsze jest warto by stworzyć coś na pozór utopii gdzie jedynymi wartościami jest rozwój i nauka. Gdzie nie przeznacza się ani złotówki na socjal czy zbrojeniówki tylko i wyłącznie na rozwój by móc pokonywać granice które przed sobą stawiamy teraz.
Odpisz
8 lutego 2017, 19:02
@Mnich1: Niekoniecznie się z tym zgadzam. Kim jesteśmy, żeby odbierać ludziom wolność myślenia?
Odpisz
8 lutego 2017, 20:17
@darcus: Też jesteśmy ludźmi, przez kontrole umysłów chodziło mi oto by nie mogli myśleć o zabijaniu się i złych, okrutnych rzeczach. Jakbyśmy mieli pewność że wszyscy będą dobrzy wtedy moglibyśmy zacząć myśleć o rozwoju ludzi i trans humanizmie na pełną skalę.
Odpisz
8 lutego 2017, 20:30
@Mnich1: Cel nadal nie uświęca środków. Jeżeli chcemy ograniczać ludzi, to lepiej zablokować im możliwość zabijania, niż możliwość myślenia o zabijaniu.
Odpisz
8 lutego 2017, 20:47
@darcus: Chyba chcesz im połamać ręce, a nawet to ich nie powstrzyma. Chyba że byś deratyzował każdy przejaw przemocy który mógłby potem powodować śmierć.
Odpisz
8 lutego 2017, 20:57
@Mnich1: A może nanoboty? :v
Odpisz
8 lutego 2017, 23:48
@darcus: A co one by zmieniły?
Odpisz
9 lutego 2017, 03:24
@Mnich1: Mogłyby wnikać w mięśnie i powodować okresowy paraliż. O ile wypełniłoby się nimi powietrze.
Odpisz
9 lutego 2017, 17:49
@darcus: I to byłoby bardziej humanitarne?
Odpisz
9 lutego 2017, 18:08
@Mnich1: Wszystko jest bardziej humanitarne niż odbieranie możliwości myślenia.
Odpisz
10 lutego 2017, 05:15
@darcus: Może i bardziej od kontroli umysłów. Ale dalej nieźle pogięte jeżeli ma taki bot wywoływać paraliż, to mały krok to zdalnego uśmiercania ludzi, bo paraliż wywoła nie tam gdzie powinno.
Odpisz
10 lutego 2017, 06:06
@Mnich1: Nie to miałem na myśli. Chodziło mi raczej o to, że w przypadku próby użycia przemocy boty blokowałyby komórki nerwowe, wywołując odrętwienie kończyn.
Odpisz
12 lutego 2017, 20:42
@darcus: Dalej okrutne.
Odpisz
12 lutego 2017, 22:28
@Mnich1: Ale czy nie sprawiedliwe? Siła, której chcesz użyć przeciwko komuś, obraca się przeciwko tobie?
Odpisz
12 lutego 2017, 23:02
@darcus: Cóż jako wolny człowiek powinien móc użyć siły. Poza tym takie nanoboty to wymysł chyba trudniejszy od kontroli umysłów.
Odpisz
13 lutego 2017, 09:51
@Mnich1: Teraz pytanie, co jest lepsze - zniewolić człowieka całkowicie, czy tylko ograniczyć jego wolność.
Odpisz
14 lutego 2017, 20:36
@darcus: Wynieść się z tej planety i zbudować gdzieś na nową czystą cywilizację. Bez narzucanej religii, ideologii i podziałów. Inne nie wchodzą w grę działania tak w rzeczywistości.
Odpisz
14 lutego 2017, 21:13
@Mnich1: Zawsze znajdzie ktoś, kto się przeciwko tej czystej cywilizacji zbuntuje. Mamy to w genach.
Odpisz
14 lutego 2017, 21:16
@darcus: Ale wtedy mogliby być ludzie na tej planecie sprytniejsi od buntownika i zapisać to w prawie że każdy przejaw buntu będzie groził deportacją albo inną nieciekawą rzeczą. Teraz nie ma żadnych ustaw o jednomyślności i możliwości kontroli decydentów. Słabi ludzie z chorobami mogą się mnożyć i tworzyć nieprzydatne społeczeństwo, w cywilizacji jutra takich ludzi by wysłano na Ziemie czy inne platformy robotnicze.
Odpisz
14 lutego 2017, 23:29
@Mnich1: Tak więc to widzisz? Kolejne podziały w miejsce obecnych?
Odpisz
16 lutego 2017, 17:35
@darcus: Tak widocznie musi być.
Odpisz
16 lutego 2017, 19:17
@Mnich1: Nie wierzę w to. Myślę, że ludzkość może się zmienić.
Odpisz
1 lutego 2017, 20:49
Moja odpowiedz brzmi nie.
Ja bym się starał uciec z kraju, i zabrać ze sobą rodzinę. Najbliżsi znaczą dla mnie znacznie więcej niż to jaką nazwę ma dany kawałek ziemi.
Patriotą nie jestem, i być nie zamierzam.
Odpisz
1 lutego 2017, 12:42
Rosja powinna mieć 100%
Odpisz
29 stycznia 2017, 08:17
Po prostu głupia ta ankieta.
Czy chciałbyś walczyć za swój kraj ? Nikt by nie chciał, pytanie czy by to robił.
Ja bym nie chciał walczyć, ale w wypadku wojny pewnie skończyłbym w okopach pod Warszawą.
Odpisz
30 stycznia 2017, 15:28
@Frogimen: Kto powiedział że chodzi o wojnę ?
Odpisz
30 stycznia 2017, 16:39
@panther500: ponieważ bez poparcia ludzi z pieniędzmi lub znajomościami to możesz sobie walczyć o kwiatki w ogródku.
Odpisz
Edytowano - 30 stycznia 2017, 18:10
@Frogimen: Nie lubię Wałęsy ale on tutaj jest dobrym przykładem do poparcia mnie.
Odpisz
30 stycznia 2017, 19:16
@panther500: bo po x latach radziecka okupacja wku*wiła Polaków do znanego nam stopnia, a ruskie imbecyle się przez jakieś 170 lat nie nauczyli, że jesteśmy najbardziej upartymi wariatami na świecie.
Odpisz
30 stycznia 2017, 22:36
@Frogimen: Co nie zmienia jakości mojego argumentu.
Odpisz
31 stycznia 2017, 20:23
@panther500: mówiąc inaczej, twó argument jest wyjątkiem.
Odpisz
31 stycznia 2017, 20:59
@Frogimen: Ok, Nelson Mandella.
Odpisz
28 stycznia 2017, 17:06
ja bym uciekł jakby była wojna \___/
nie zamierzam ryzykować życia bo jakimś tam pilitykom się zachciało wojenek
Odpisz
Edytowano - 28 stycznia 2017, 17:46
nawet gdyby okupanci planowali eksterminację rdzennej ludności w tym twojej rodziny?
Odpisz
28 stycznia 2017, 17:50
@Brind: No tak. Ja bym w porównaniu z wrogiem miał marne szanse na uratowanie swojej rodziny, więc niech przyjemniej uratuje siebie. Poza tym co za problem uciec razem z rodziną?
Odpisz
28 stycznia 2017, 19:31
,,No tak. Ja bym w porównaniu z wrogiem miał marne szanse na uratowanie swojej rodziny" powiedziało milion osób. ,,Więc niech przynajmniej uratuje siebie" myśle że w chwili zagrożenia myślałbyś inaczej, sam nie wiem jakbym się zachował, ale jeśli byś faktycznie tak zrobił to byś był tchórzem opuszczających rodzinę aby uratować własną skórę. ,,poza tym co za problem uciec z rodziną?" Mogliby być chociażby w tym czasie w innym mieście, a wszelkie połączenia byłyby zamknięte, podczas wojny może zdażyć się wiele rzeczy przez które ucieczka z rodziną była by problemem. Niezawsze też wojna to walka za polityków czasami to walka o swoje życie, życie swoich rodzin, kulturę, język, wolność i inne wartości. Świat nie jest czarno biały.
Odpisz
30 stycznia 2017, 16:36
@Brind: Zapewniam cię, że każda wojna to dzieło polityków. Czy po tej, czy po innej stronie, zawsze są politycy, którym to jest na rękę. Niech oni sami sobie walczą i giną. Każdy, obojętnie po której stronie, kto chwyta za karabin i idzie walczyć, jest współwinny cierpienia i śmierci.
Odpisz
30 stycznia 2017, 18:02
@darcus: najlepiej by było gdybyśmy nie walczyli przeciw Hitlerowi bo przecież to był polityk, kogo obchodzi że miał pod sobą armie fanatyków (SS) powinien był podbić cały świat, a my w imię pokoju powinniśmy dać mu spokojnie spalić wszystkich Żydów :>
Odpisz
Edytowano - 30 stycznia 2017, 18:39
@Brind: Widocznie nie zrozumiałeś. Obrona i walka to nie to samo. Gdyby atakowana strona TYLKO się broniła, sytuacja byłaby zgoła inna.
Odpisz
30 stycznia 2017, 18:42
@darcus: pana powyżej popre, walcząc za kraj idziesz np do niemiec zabrac im teren w imie ojczyzny a broniąc, bronisz tego co twoja ojczyzna juz ma, poza tym że samo określenie ,,ojczyzna,, jest conajmniej śmieszne to w takim nawet płytkim znaczeniu atak i obrona mają takie znaczenia
Odpisz
30 stycznia 2017, 18:54
@darcus: zgadzam się z tym panem
osobiście nie mam zamiaru walczyć za "swój kraj". Jestem kosmopolitą i wolę myśleć o sobie jakie o obywatelu świata a nie jakiegokolwiek państwo, dla mnie Polska, Rosja, Niemcy, Etiopia czy San Escobar zawsze w pierwszej kolejności kojarzą się z kreskami na mapie, które co jakiś czas zmieniają swoje położenie
inna sprawa gdyby chodziło nie o sam kraj, ale o mnie, rodzinę, przyjaciół czy jakieś naprawdę ważne wartości, wtedy bym walczył, ale dla samej Polski życia i zdrowia nie zaryzykuję.
Amen
Odpisz
30 stycznia 2017, 21:52
@Vetinari: ale kraje to nie tylko teren, powiedziałbym ze to jego najmniej ważna cześć, dużo ważniejsze są sztuka, język, kultura, a przedewszystkim ludzie którzy w nim mieszkają. Kosmopolityzm jest utopią, a nawet jakby kiedyś świat się zjednoczył to jedne jego części byłyby z pewnością zaniedbywane co doprowadziłoby do konfliktów. A właśnie taka jest rola krajów aby dbać o swoich obywateli.
Odpisz
30 stycznia 2017, 21:59
@taken1: walka jest częścią zarówno ataku jak i obrony, ja bym nigdy nie wziął udziału w kampanii zbrojnej przeciwko innemu krajowi ale walka w obronie swojej kultury, wolności, jest już moim zdaniem czymś ważnym i godnym pochwały. Dlaczego ojczyzna jest płytkim pojęciem? Przecież wychowałeś się w kulturze tego kraju, mówisz w tym języku, korzystasz z jego dorobku kulturalnego.
Odpisz
30 stycznia 2017, 22:02
@darcus: broniąc się walczysz, więc nie wiem o co może ci chodzić, waląc z karabinu w stronę nacierającego walczysz z nim nawet jak się bronisz przed atakiem i próbujesz go tylko wypędzić z powrotem tam skąd przyszedł
Odpisz
30 stycznia 2017, 22:09
@Brind: Myślę, że nie do końca zrozumiałeś o co mi chodziło.
Odpisz
30 stycznia 2017, 22:10
@darcus: dobrze, wytłumacz mi proszę
Odpisz
30 stycznia 2017, 22:12
@Brind: Walka, jaką mam na myśli, polega na przekroczeniu obrony koniecznej. Ataków odwetowych, na ludność cywilną i tak dalej. Obrona jest całkowicie uzasadniona, dopóki pozostaje obroną - ale wtedy i tylko wtedy.
Odpisz
30 stycznia 2017, 22:15
@darcus: a jak tak to się z tobą zgadzam, nie zrozumiałem na początku i przepraszam
Odpisz
30 stycznia 2017, 22:48
@Brind: W porządku.
Odpisz
31 stycznia 2017, 16:01
@Brind: co do walki to dobrze ze zrozumiałeś lepiej niż ja napisałem:P, ale ojczyzna jest płytka w tym sensie że jesli miałbym zabić jednego człowieka w zamian za cały dobytek kulturowy polski czy innego kraju to bym to zrobił, nie cenie ojczyzny żadnym uczuciem, mnie i panstwo łączy to ze ja płace podatki a państwo o mnie dba a to w polsce np jest zaniedbywane, choć moze wydaje mi sie z perspektywy krajów które radzą sobie lepiej, i ludzie nazywają mnie faszystą bo wolałbym zeby niemcy jednak zabrali polskie ziemie bo lepiej dbają o ludzi w swoim kraju, oczywiscie to co robili podczas wojny było niedopuszczalne ale sam fakt tego ze lepiej tym wszystkim kierują jest prawdziwy,(najlepiej jakby kanada zajeła całą ziemieXD
Odpisz
31 stycznia 2017, 19:03
@Brind: ja wiem, że kosmopolityzm jest utopią, ale uważam, że i tak jest bardziej sensowny niż patriotyzm, jakby nie patrzeć każdy człowiek jest człowiekiem niezależnie od tego co ma wpisane do paszportu a państwa to tylko rozbudowane organizacje, które o tych ludzi dbają (bardziej lub mniej), co do polskiej kultury, języka itd. oczywiście, szanuję je ale nie aż tak, żeby za nie ginąć, z dwojga złego preferowałbym już tą emigrację
Odpisz