Wersja demonstracyjna Rosji
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Co dwie głowy to nie jedna
Wziuuum!
Cenny pracownik, bo nie za dużo myśli, ale robi swoje
Szykuje się ciekawa współpraca
You're in my head 24/7
Imo pająka zamienić miejscami z muchą
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież24 czerwca 2021, 07:56
To jest rosja
Odpisz
26 lutego 2017, 21:16
Ukraina, Białoruś, Litwa, Łotwa, Estonia, część Niemców, Rosji, Czechy, Słowacja, powinny być polskie.
Polska w ogóle powinna rządzić całym światem.
Odpisz
26 lutego 2017, 21:24
@TheHunterMikiPL: nie przypominam sobie, by w ciągu mojego życia przynajmniej raz w Polsce były normalne rządy. Tak więc, wolałbym nie :P
Odpisz
26 lutego 2017, 21:37
@Aracz: Co za tym idzie rząd trzeba też by zmienić. Kiedy już zdobędziemy Ukrainę musimy znaleźć legendarnego Ukraińskiego nerkomantę, żeby przwrócił do życia któregoś z dawnych królów Polski.
Odpisz
26 lutego 2017, 21:46
@TheHunterMikiPL: Nerkomanta, to ci oje*bie nerkę za marne grosze, a nie wskrzesi króla.
Odpisz
26 lutego 2017, 21:50
@Taczkajestfajna: Nie znasz się...
Odpisz
26 lutego 2017, 21:52
@TheHunterMikiPL: Znam się na przytulaniu, wtedy fajnie bryzga krwią z ofiary.
Odpisz
26 lutego 2017, 21:55
@Taczkajestfajna: Że co, ku*wa?
Odpisz
26 lutego 2017, 21:58
@TheHunterMikiPL: To dziwne, że lubię przytulać się do worków z krwią w szpitalu. Ale one są takie miękkie i aksamitne, i często pękają. :c
Odpisz
26 lutego 2017, 22:02
@TheHunterMikiPL: Od nadmiaru ziem nam się w głowie by poprzewracało
Odpisz
26 lutego 2017, 22:05
@Snax_: E tam.
Odpisz
26 lutego 2017, 22:06
@Snax_: W sumie rozpadek Polski zależny był od:
-Braku PEWNYCH sojuszników,
-Zacofanie w rozwoju wojennym i przemysłowym,
-Mała armia,
-No ku*wa drogie jednostki, więc bieda (Husaria).
Odpisz
26 lutego 2017, 22:29
@Taczkajestfajna: dkdaj do tego mentalność szlachty (i większości dzisiejszych polaków) moja dupa>państwo i mamy przepis na upadek
Odpisz
26 lutego 2017, 22:53
@TheHunterMikiPL:
Odpisz
Edytowano - 26 lutego 2017, 22:56
W sumie nikt za bardzo nie jara się Polską zanim stała się wspólnotą z Litwą. Według mnie była lepsza niż ta cała Unia Obojgu Narodów, w której jeden był gównem, a drugi WIELKIM gównem.
Odpisz
26 lutego 2017, 23:01
@Taczkajestfajna: Wszyscy jarają się nią bo była wielka pod względem terytorium
I mi też bardziej odpowiada Polska za czasów Piastów
Odpisz
Edytowano - 26 lutego 2017, 23:39
@Taczkajestfajna: Ale Polska wtedy była wielka, potężna i bogata... Do czasu...
Ps
Sejm - nie zwracaj na to uwagi, to KOMPLETNIE nic nie znaczy, nie jest to w ogóle częścią komentarza.
Odpisz
27 lutego 2017, 08:03
Dodaj jeszcze Międzymorze do obrazka
Odpisz
27 lutego 2017, 14:32
@Snax_: Zwolennicy miedzymorza myślą, że Chorwacja do nas dołączy, chyba w snach.
Odpisz
Edytowano - 27 lutego 2017, 15:39
@TheHunterMikiPL: Po cholerę?
Odpisz
27 lutego 2017, 19:36
@TheHunterMikiPL: Przywrócić Polskę po 1795! Oh wait...
Odpisz
28 lutego 2017, 23:54
@Aracz: XVI?
Odpisz
5 maja 2018, 10:37
@TheHunterMikiPL: Skoro uważasz, że Polska powinna rządzić całym światem, radzę przeczyrać "361 zasad"(wattpad)
Odpisz
5 maja 2018, 10:41
@PAtrycjaX: Ten uczuć, kiedy zdajesz sobię sprawę, że odpowiadziałaś na komentarz z przed półtora roku
Odpisz
19 maja 2018, 10:16
@PAtrycjaX: Nie przeczytam
Odpisz
19 maja 2018, 10:44
@TheHunterMikiPL: Bandera podobno ma doświadczenie w pracy z Polakami
Odpisz
26 lutego 2017, 22:42
Albo taki Białystok,tylko większy i trochę bardziej rozwinięty.
Odpisz
Edytowano - 9 czerwca 2017, 19:21
@Crobat: strzałka w górę bo mieszkam w białymstoku
Odpisz
26 lutego 2017, 21:31
Byłem!
Odpisz
26 lutego 2017, 21:29
Albo DLC
Odpisz
20 lutego 2017, 22:43
...
A Ukraina to taka wersja demo państwa...
I parodia państwa z historią...
Odpisz
20 lutego 2017, 22:47
@RevanShan: USA ma niewiele dłuższą
Odpisz
20 lutego 2017, 22:48
Murica ma jakieś 300 i to chyba bez kolonii
Odpisz
20 lutego 2017, 23:05
Ale przynajmniej ją ma, i w sumie ciekawą w paru momentach. Natomiast Ukraina... :
-Nic
-Nic
-Nic
-Chmielnicki
-Nic
-Nic
-(Bycie częścią Rosji) Nic
-Ukraina po I WŚ
-Nic
-(Wołyń)
-Nic
-(Bycie częścią ZSRR) Nic
-Nic
-Niepodległość
-Nic
-Utrata Krymu
Natomiast USA (idąc wojennym w większości szlakiem) :
-Niepodległość
-Wojna o Niepodległość
-Bycie
-Bycie (Niepodległym sobie...)
-Bycie
-Wojna Secesyjna
-(Zniesienie niewolnictwa)
-Wojny z Indianami
-Jakieś tam harce na Filipinach
-Budowa kanału Panamskiego
-(Usytuowanie się na miejscu mocarstwa)
-I WŚ
-Wielki Kryzys
-Bycie
-II WŚ
-(Plan Marshalla)
-Zimna wojna
-(Wojny w Indochinach)
-Działania w Afganistanie i Iraku
-(WTC gdzieś tam po drodze)
-Obama
-Trump
Obie historie dość uprościłem, i pewnie pominąłem z kilka znaczących faktów, ale też Ukrainą się nie interesuję, a w USA coś się mogło zgubić... Ale generalnie jest to jako takie porównanie...
Odpisz
21 lutego 2017, 02:37
@RevanShan: historia pozostanie historią nie tobie ją oceniać
Odpisz
21 lutego 2017, 08:06
@YetiUa: To komu w takim razie?
Odpisz
21 lutego 2017, 10:48
@RevanShan: Co do Ukrainy to jeszcze: Pomaganie Polsce w wielu bitwach. Pomaganie II RP w wojnie z Bolszewikami. Wych*janie przez II RP.
Odpisz
21 lutego 2017, 10:48
@RevanShan: I nie zmnienia to faktu że naród Ukraiński ma swoją historie
Odpisz
21 lutego 2017, 11:06
... W bitwach, które zaliczają się do historii Polski. Tak samo jak wojna Polsko-Bolszewicka. I wych*janie... Ja to nazywam *polityką*.
Odpisz
21 lutego 2017, 11:07
I zgadzam się, że ma jakąś historię. Tylko mała poprawka : To jest Sztuczny naród Ukraiński.
Odpisz
21 lutego 2017, 11:14
@RevanShan: Nie bronię Ukrainy czy coś ale kiedyś Ukraina nazywała się Ruś Kijowska i wtedy miała historię.....zanim państwo przejęła Litwa
Odpisz
21 lutego 2017, 11:31
@wikinto: Ruś Kijowska, tylko dlatego że ma w nazwie "Kijowska" nie czyni jej Ukrainą. Było to bardziej państwo po prostu słowiańskie, które po pokonaniu przez Mongołów, wróciło już jako coś, co po pewnym czasie zaczynaliśmy nazywać "Rosja"...
Ewentualnie spuściznę tego można zobaczyć w kulturze "bloku wschodniego", czy jak kto woli : Rosji, Białorusi, Ukrainy i reszcie ziem gdzie ta Ruś sięgała/miała wpływy.
Odpisz
21 lutego 2017, 14:49
@RevanShan: Naród Ukraiński ukształtował się w XIX w. podobnie jak większość narodów świata! Były bitwy gdzie udział Kozaków był decydujący. Co do polityki. R*chać to my możemy ale nie nas, a jak za r*chanie ktoś nam przywali to jest źle :)
Odpisz
21 lutego 2017, 19:48
Sztuczny naród ukraiński nie zaczął się kształtować w XIX wieku, bo Wiosna Ludów (jak mniemam właśnie o to wydarzenie Ci chodzi) nie dotarła w Rosji dalej niż do Polski, co najwyżej zaczepiła o "obrzeża" rosyjskiej granicy (czyli o obrzeża Ukrainy, która była wtedy częścią Rosji).
Natomiast proste pytanie: Bitwy w których Kozacy POMAGALI, liczą się już jako historia Ukrainy, czy wciąż narodu, któremu pomogli, bo mi się wydaje, że do tego właśnie narodu (m.in Polski). I co do tej polityki... Jak rozumiem ludobójstwo, rzeź 500 tyś. ludzi w odwet za oszukanie, i próbę asymilacji Ukraińców, jest wg. Ciebie w porządku? Cóż... Aż mnie korci, żeby napisać "Zatem Heil Hitl..." (widomo co tu ma być) skoro ludobójstwo, to wg Ciebie słuszna odpłata...
Odpisz
21 lutego 2017, 20:14
@RevanShan: Dobrze gada! Polać mu!
Odpisz
21 lutego 2017, 20:22
Prawda jest taka, że Ukraina kształtowała się jako Polsko-Rosyjski przydupas, przy czym jej historia to cześć historii obu tych narodów. Sama zaś Ukraina to taki Polsko-Rosyjski zszywaniec, zlepek kulturowy, który w dosyć małym stopniu wypracował coś własnego. Dlatego też jest "Państwem bez Historii".
Odpisz
21 lutego 2017, 20:25
@RevanShan: 500 tyś ludzi? Na Wołyniu zgineło maks 200 tys i nie nie było dobre ale nie wynikneło z niczego. Pozatym. Ale wiesz że Ukraimcy bardzo dobrze kształtowali się w zaborze Austriackim?
Odpisz
21 lutego 2017, 21:44
Jest kilka wersji ilości ofiar, m.in 250 tyś, 500 tyś, i wg. dziadowskiej Wikipedii 60 tyś. Ja skłaniam się do wersji o 500 tyś. ofiar, patrząc na to, że wg. mnie Ukraińcy to dziki lud (świadczy o tym sam fakt dokonania Rzezi). Dodać można jeszcze, że jeśli już się o tym roznosi, i to w mediach, to specjalnie zaniża się te liczby, żeby już nie dolewać oliwy do tego ognia. I Austria... To jest dość prawdopodobne, patrząc na swobody gwarantowane przez to państwo, jednak mogła się tam rozwijać oczywista mniejszość, bo większość Ukrainy to wtedy były terytoria Rosji. No i co im to dało? Nie liczyli zbytnio w Austrii/ Austro-Węgrach. Ale tu masz za to punkt. Chociaż to "kształtowanie się" jakoś chyba im zbytnio nie wyszło, bo wciąż gdy się im przyjrzeć, może zobaczyć, że jest to, jak kolega nieco powyżej napisał "Zszywaniec Polsko-Rosyjski" z o wiele bardziej srogą częścią rosyjską.
Odpisz
22 lutego 2017, 07:05
@RevanShan: Dziwisz się? Po I wś jak krztałtowała się II RP myśleli że będą sobie żyć fajnie w Polsce. A co dostali? Mimo bucia sporą mniekszością nie mieli możliwości studiowania i ogóleno posługiwania się językiem po, w przeciweństwie do Czech gdzie np. studia były po Ukraińsku. Burzone Cerkwie etc. a potem dzuwić się że ludzie są wkurzeni. Oczywiście większość po prostu porzegnała Polske ale tacy jak UPA wymordowali te 200 tys. osób
Odpisz
Edytowano - 20 lutego 2017, 23:21
Tylko że Białoruś ma bliżej do Litwy niż do Rosji (pod względem historycznym)
Odpisz
20 lutego 2017, 23:28
Historycznym tak. Ale pod względem współczesnej historii, etnicznym, gospodarczym, religijnym, językowym i politycznym już jej bliżej do Rosji.
6 do 1 dla Rosji
Odpisz
21 lutego 2017, 00:09
@Nanook: Pod względem Historycznym bliżej im do POLSKI i Litwy.Pod względem etnicznym Rosjan zaledwie jest garstka 8,3%.Pod względem gospodarczym to od 2000 roku kontakty im się trochę pogorszyły przede wszystkim na linii dostaw Rosyjskich nośników energii.Pod względem religijnym to tak trochę gadasz głupoty bo prawosławie nie oznacza że jesteś Rosjaninem tylko po prostu jesteś człowiekiem prawosławnym,podobnie jak z cyrylicą ("Rosyjskie literki") one są używane nie tylko w Rosji i wymyślił je Grek dla wiadomości ;).Z językiem jest pomiędzy, urzędowy jest Białoruski jak i Rosyjski,polityka nawiązuje do gospodarki więc tak samo troszeczkę kontakty im się pogorszyły Łukaszenko to nie żaden tyran chociaż chodzą opowiastki że zamordował członków opozycji ( https://www.youtube.com/watch?v=-Vu756Oi2Ck) i ostatnio na Białorusi jest coraz bardziej utożsamiana tożsamość narodowa władze nie czepiają się zbytnio symboliki Białorusi z 1991- 1994 czyli biało-czerwona-biała flaga i godło Пагоня (Pagonja|Pogoń) i może powrócą do tej symboliki bo narazie symbolika nawiązuje do Białoruskiej SRR niż do tej prawdziwej Białorusi.I jeżeli Białoruś kojarzy ci się jedynie właśnie z ZSRR to rozumiem twój mem ale no niestety jesteś w błędzie, Białoruś to powinien być nasz naturalny sojusznik a my powinniśmy być dla nich bogatym bratem który weźmie trochu hajsu z EU (póki się nie rozpadnie :/ ) i połowę da.I Białoruś nie jest sztucznym krajem tylko bardziej mógłbym powiedzieć Litwą 2.0 :v a ty no proszę ciebie poczytaj trochę o Białorusi jest też również mnóstwo filmów z Polskimi napisami albo ogólnie Polskie chociaż Białoruski jest podobny bardziej do Polskiego niż Rosyjskiego.
Odpisz
21 lutego 2017, 15:15
@wikinto: 1. To nie jest mój mem.
2. I tak bliżej im 'historycznie do Litwy niż Polski. W końcu nawet jak byli Rzeczpospolitą Obojga Narodów to jednym z tych "narodów" było właśnie Wlk. Księstwo Litewskie w granicach, którego znajdowała się Białoruś i jej mieszkańcy.
3. Jeżeli chodzi o gospodarkę, to rzeczywiście relacje Białorusi i Rosji trochę się pogorszyły ostatnimi czasy, ale wciąż największym partnerem handlowym Białorusi jest Rosja (ponad 66% towarów importowanych pochodzi właśnie stamtąd).
4. Oczywiście, że wyznawanie prawosławia nie czyni z ciebie Rosjanina. To by była głupota, gdyby ktoś tak powiedział. Ale prawosławnym Białorusinem bliżej do prawosławnych Rosjan niż katolickich Litwinów. Łapiesz zależność? :)
5. 70,2% obywateli używa w domu języka rosyjskiego, a 23,4% białoruskiego.
6. Pomimo niesnasek z Putinem, Rosja dla Łukaszenki to wciąż największy sojusznik czy to gospodarczy czy polityczny na arenie międzynarodowej. Tego nie można zanegować. O tym może świadczyć powołanie do istnienia organizacji PZRiB i fakt, że w kwestii wszelkich konfliktów internacjonalnych jak np. w Czeczenii, w Abchazji czy też w Kosowie, Białoruś zawsze brała stronę Rosji. Na szczęście od czasu konfliktu na Ukrainie Łukaszenko się trochę przestraszył i jest trochę ostrożniejszy i chłodniejszy w relacjach z Putinem.
7. Oczywiście, że powinniśmy utrzymać dobre stosunki z Białorusią. Jest to równe oczywiste co fakt, iż Białoruś sztucznym krajem bez historii nie jest.
W ogóle to nie mam pojęcia dlaczego do mnie kierujesz swoją wypowiedź, bo ja ani nie popieram tego co jest napisane na tym memie ani nie jestem jego autorem. Ale trudno. Odpowiedziałem na twoje pytanie.
PS Jesteś Białorusinem?
Odpisz
21 lutego 2017, 16:40
@Nanook: 1. Kierowałem to do ciebie bo myślałem że ty jesteś autorem (nowy na jeji + udzieliłeś się więcej niż autor + ślepota xD) 3. No dlatego powinniśmy my działać w tym zakresie ponieważ nie mają innego wyjścia,specjalnie powinniśmy stać się potęgą gospodarczą lecz narazie sami jesteśmy pod wpływem zachodu 4.Lecz nadal porównujesz religią do Rosji 5.Wygrałeś xD ale nie było by tak gdyby nie wpływ ZSRR :/ 6.Co tu dużo mówić masz racje ale właśnie po aneksji krymu troszeczkę zastopowali :v 7.Pjontka hyhy xD. I nie nie jestem Białorusinem interesuje się trochę tym tematem ale właśnie nie patrzyłem na statystyki tak dobrze jak ty i już nie ma sensu walczyć xD
Odpisz
21 lutego 2017, 08:36
a Ukraina to beta
Odpisz
21 lutego 2017, 11:08
@benben7: A Ukraina to takie ZOO z czerwono-czarną flagą xD
Odpisz
Edytowano - 21 lutego 2017, 10:54
Nie wiem pod jakim względem wersja demo Rosji ale jeżeli nawiązujesz do ZSRR to jesteś w błędzie.Jasne symbolika nawiązuje do Białoruskiej SRR ale coraz bardziej jest utożsamiana tożsamość narodowa więc coraz bardziej utożsamiane są symbole sprzed 1994 (dzisiejszej opozycji biało-czerwona-biała flaga i herb Пагоня (Pagonja | Pogoń)).Religia nie świadczy że ktoś jest Rosjaninem po prostu wierzą w Prawosławie.Językowo jest tak pomiędzy połowa po Rosyjsku a połowa po Białorusku lecz jeżeli ktoś pisze cyrylicą ("Rosyjskimi Literkami") nie oznacza że to jest Rosyjski.Etnicznie to Rosjan jest zaledwie tylko 8,3%.Politycznie to od 2000 troszeczkę są spięcia między kontaktami Białoruś-Rosja, a tak poza tym powinniśmy być dla Białorusi dobrym bratem bo mamy taką samą historię i nigdy nam krzywdy nie zrobili,tylko niestety nasza władza to wschód bleee.. ale zachód to już pędzą...
Odpisz
20 lutego 2017, 22:42
takie demo że nawet rud ani morza nie ma, raczej wersja pre-alfa
Odpisz
21 lutego 2017, 06:51
@Raczysko: Tylko biedę ma
Odpisz
21 lutego 2017, 02:36
Białoruś to taka Litwa
Odpisz
21 lutego 2017, 08:41
@YetiUa: Tyle, że Litwa jest najbardziej Europejska wśród krajów Bałtyckich.
A Białoruś, to taka mała Rosja.
Odpisz
22 lutego 2017, 01:31
dlaczego Łotwa i Estonia są "mniej europejskie"
Odpisz